Op zich ben ik dit met je eens. Maar of mensen dit ontzeggen misdadig is? Vaak ook omdat meer willen dan een ander een van de oorzaken van oorlog is twijfel ik daar wel aan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 08:51 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Heel wat mensen denken daar anders over en streven meer na. Hen dat actief ontzeggen is misdadig.
Oorlog is een spel van en door psychopaten.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich ben ik dit met je eens. Maar of mensen dit ontzeggen misdadig is? Vaak ook omdat meer willen dan een ander een van de oorzaken vaan oorlog is twijfel ik wel aan?
Een paar van de grootste strategen als Carl von Clausewitz , Sun Tzu, Yamamoto, Erich von Manstein zou ik geen psychopaat noemen. Vervang het woord psychopaten door het woord politici en start je analyse wat op zich niet helemaal onjuist is opnieuw.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Oorlog is een spel van en door psychopaten.
Een politicus kan dat alleen worden door psychopaat te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een paar van de grootste strategen als Carl von Clausewitz , Sun Tzu, Yamamoto zou ik geen psychopaat noemen. Vervang het woord psychopaten door het woord politici en start je analyse wat op zich niet helemaal onjuist is opnieuw.
Of de essentie van democratie inderdaad propaganda is weet ik niet? Dat zou wel eens een onderschatting kunnen zijn van de kiezer. En zou dan zelfs jou als voorbeeld dan nemen. Als iemand die twijfelt aan het functioneren van het huidig politiek systeem. Wat helemaal niet verkeerd is. Denk ik. Zoals je in dit topic post.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Een politicus kan dat alleen worden door psychopaat te zijn.
Wat definieert een psychopaat? Iemand die geen empathie kent en constant liegt.
Een psychopaat is in staat om twee volslagen tegenstrijdige gedachtegangen tegelijk te presenteren. Met een glimlach.
Dat is de essentie van politiek; de burger en je achterban voorliegen, ondertussen niets uitvreten en geld cashen op de zak van een ander.
Maakt niet uit of het "links" of "rechts" of welke "kleur" dan ook is, dat zijn allemaal rookgordijntjes, bedoeld om mensen te misleiden.
Kijk naar Trump die je al noemde.
Donny is en was een vriend van de Clintons. Zijn "verkiezing" was dan ook een totale farce.
De kracht zit hem in de illusie. Zoals Chomsky al schreef; de essentie van 'democratie' is propaganda.
Het is geen twijfel, er is geen kant B. Ik heb het van dichtbij meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of de essentie van democratie inderdaad propaganda is weet ik niet. Dat zou wel eens een onderschatting kunnen van zijn de kiezer. En zou dan zelfs jou als voorbeeld dan nemen. Als iemand die twijfelt aan het functioneren van het huidig politiek systeem.
Nee precies, dat is wat het statisme doet; totaal zwakke en qua natuur hulpeloze non-krijgers kunnen floreren.quote:Trump als generaal op een slachtveld? Zonder te luisteren naar adviseurs en dergelijke. Geef ik weinig kans.
Hehe het is lastig. Ik kan best soms een traantje wegpinken als ik iets lees van politici uit een ver of recent verleden die hun integriteit soms zelfs met het leven hebben moeten betalen. Filosoferen over wat goed en fout is gaat veel verder terug dan 1848. En begint eigenlijk al toen we van jager en verzamelaars een samenleving van stedenbouwers en landbouwers werden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 09:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het is geen twijfel, er is geen kant B. Ik heb het van dichtbij meegemaakt.
En "verkiezingen", denk je dat na duizenden jaren van feodaal fascisme de macht"hebbers" (dat willen ze zo graag geloven) ineens in 1848 (het jaar van de "grote" politieke veranderingen) dachten; laat ik de macht die ik en mijn familie gedurende eeuwen heeft opgebouwd in handen leggen van wat ongeletterde boeren en buitenlui?
Welnee, in dat jaar werd de illusie geschapen (voor mannen) en 70 jaar later die voor vrouwen
[..]
Nee precies, dat is wat het statisme doet; totaal zwakke en qua natuur hulpeloze non-krijgers kunnen floreren.
Het is niet voorbehouden aan een bepaalde kleur, ras, geloof, ideologie, of wat dan ook. Het is algemeen; een schouwspel, dat lijkt me nog de beste benaming.
Yep zelfs internet leid tot revolutie, kijk hoeveel mensen hun wereldbeeld drastisch aanpassenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 06:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Oorlog en revolutie is los van politiek vaak de enige tool wat tot belangrijke veranderingen kan leiden. Bijvoorbeeld de mogelijkheid tot (onzin) posten op FOK.De eerste elektronische computer wat aantoonbaar bestaan heeft was gebouwd om de Duitse enigma code te kraken bijvoorbeeld. En dat laat ik zaken als atoom energie en ruimtevaart nog even buiten beschouwing.
Hoezo is dat veranderd? Men oordeelde eerst niet zelf over de geconsumeerde media en nu welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Voorheen accepteerde je de realiteit zoals de autoriteiten die presenteerden ( via derden ) en dat is veranderd in het zelf beoordelen van de realiteit ( direct ) .
Veel van de first responders zijn doodquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:49 schreef Tingo het volgende:
Aantal doden/gewonden:
Grenfell Tower: 79 doden, 60 of zo zwaar gewonden?
Geen vermeldingen van nog meer doden in 't ziekenhuizen?
Volgens wiki:
911:
2,606 in de toren
265 in de 'vliegtuigen'
125 in de Pentagon
Totaal : 2,996
6,000 gewonden vermeld.
Niemand van de 6000 in de ziekenhuis binnen uurtjes, dagen na de 'aanslagen' doodgegaan is?
Van al die vreselijke,zware wonden enz. ?
Sandy Hook?
Boston...3 doden ter plekke...260 gewonden (inc. 24 traumatic blast amputees!) en niemand dood in 't ziekenhuis is gegaan?
Het lijkt zelfde soort verhaal voor al die rare aanslagen te zijn.
Gelukkig dat er hele goeie ziekenhuizen(waar niemand doodging) vlakbij in de buurten van de 'aanslagen' waren.
Mee eens. Die mannen hebben hun uiterste best gedaan en krijgen dan de zwarte piet toegeschoven.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 08:51 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Heel wat mensen denken daar anders over en streven meer na. Hen dat actief ontzeggen is misdadig.
[..]
Politici zijn professionele leugenaars en acteurs. Die doen niets. De zaken die voor elkaar gebokst worden in de wereld worden gedaan door individuen ondanks die psychopaatjes.
Daarom is het ook zo onterecht om die Jan de Brandweerman in het geval van Grenfell de schuld in de schoenen te schuiven. Die mennekes doen ook maar gewoon hun werk. Het is de leiding die duisterder zaakjes nastreeft.
Helemaal in de crapitalistische hoofdstad van de wereld...
Maar niemand in 't ziekenhuis dood gegaan is van zware gewonden ?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom zouden doden naar het ziekenhuis gaan? Die gaan naar het mortuarium, en daarna naar de lijkschouwer. Ontken je dat er doden zijn gevallen? Net betwist je nog de oorzaak, 5 minuten later zijn er geen doden, eergister was het gebouw leeg, wat wil je nou? Ik zou de nabestaanden eens proberen te vertellen dat ze uit hun nek lullen en dat hun familie helemaal niet dood is.
Er zijn ook gewoon mensen in het ziekenhuis overleden; die worden bij de doden opgeteld. Wat snap je niet aan dat gedeelte?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar niemand in 't ziekenhuis dood gegaan is van zware gewonden ?
Of denk je dat de medische personnel zo goed zijn dat de zwaar gewonden heeft alles overleeft?
Klopt , hoax en falseflag bijv komt meestal niet van de msm die altijd het officiele verhaal uitzend maar van mensen die het zelf onderzoeken en beoordelen . Dankzij internet heb je toegang tot de andere kant van het verhaal in tegenstelling tot de oude situatie zonder internet waar je er maar op moest vertrouwen dat het de waarheid was .quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo is dat veranderd? Men oordeelde eerst niet zelf over de geconsumeerde media en nu wel
Ga je op de barricaden?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Klopt , hoax en falseflag bijv komt meestal niet van de msm die altijd het officiele verhaal uitzend maar van mensen die het zelf onderzoeken en beoordelen . Dankzij internet heb je toegang tot de andere kant van het verhaal in tegenstelling tot de oude situatie zonder internet waar je er maar op moest vertrouwen dat het de waarheid was .
Ook laten mensen zich de realiteit in het algemeen niet meer voorschrijven door de autoriteiten of msm . Op geen enkel gebied meer . Dat is toch een hele omwenteling met de oude situatie waarin iedereen aangeleerd had op autoriteiten te vertrouwen op elk denkbaar gebied . Politiek , wetenschap enz kortom je hele wereldbeeld .
Revolutie
Zoals Chris zegt, in het ziekenhuis zijn ook gewonden overleden. Wat wil je nou precies zeggen? Het slaat nergens op wat je allemaal bazelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar niemand in 't ziekenhuis dood gegaan is van zware gewonden ?
Of denk je dat de medische personnel zo goed zijn dat de zwaar gewonden heeft alles overleeft?
Hoe weet je dat? Of zeg je maar wat?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen in het ziekenhuis overleden; die worden bij de doden opgeteld. Wat snap je niet aan dat gedeelte?
http://www.independent.co(...)pdates-a7793196.htmlquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Of zeg je maar wat?
Ik heb geen berichten gezien. Heb je misschien 'n bron over?
'The death toll increased today after two people died in hospital of their injuries' of zo?
quote:At least one of those who died had initially been taken to hospital, where 24 victims are still receiving treatment, including 12 who are in critical care, Metropolitan Police commander Stuart Cundy confirmed on Friday.
Eentje.Dankje.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)pdates-a7793196.html
[..]
Geen namen? Lijkt me 'n beetje vaag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:51 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Minstens eentje. Maar goed, dat bewijst sowieso al het punt dat ik al eerder maakte.
Welk punt probeer JIJ nou te maken? Alsof ze gelijk alle namen gaan publiceren. Het slaat werkelijk nergens op wat je allemaal uitkraamt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |