Nee, maar mij vriend heeft ook een overbeet. En die vind het wel prima zo.quote:
Dat is toch geen argument? TS vindt het blijkbaar niet prima zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee, maar mij vriend heeft ook een overbeet. En die vind het wel prima zo.
Nou...en dan moet ze vooral doen wat haar het beste lijkt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument? TS vindt het blijkbaar niet prima zo.
Dat lijkt me ook. Daarom vraagt ze hier of mensen ervaring hebben met mogelijke behandelingen en dan kom jij aanzetten met "ik zou het niet doen" met als argument "mijn vriend vindt het wel prima zo". Daar heeft niemand iets aan toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nou...en dan moet ze vooral doen wat haar het beste lijkt.
Dus?quote:Maar uh....volgens mij is dit niet jouw subforum toch?
Dat is inderdaad wat ik ga vragen de volgende keer. Kaakchirurg zei echter dat ik als ik hieraan begin het ook voor de volle 100% moet. Dus alleen beugel zou misschien wel werken maar dan is het resultaat misschien zozo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:30 schreef capricia het volgende:
Kun je niet gewoon met een beugel beginnen?
Als je dan je lippen weer kunt sluiten, is je doel bereikt.
Ik had het over de operatie. Omdat die nogal zwaar schijnt te zijn. En even voor de duidelijkheid. Ik mag haar adviseren wat ik wil. Daar heb ik niet jou toestemming voor nodig. Al helemaal omdat jij hier geen mod bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Daarom vraagt ze hier of mensen ervaring hebben met mogelijke behandelingen en dan kom jij aanzetten met "ik zou het niet doen" met als argument "mijn vriend vindt het wel prima zo". Daar heeft niemand iets aan toch?
Dus word het misschien weer tijd om terug te keren naar je eigen subforum in plaats van hier de mod te gaan uitgangen.quote:
Ja. Natuurlijk zegt hij dat. Dat is zijn brood.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik ga vragen de volgende keer. Kaakchirurg zei echter dat ik als ik hieraan begin het ook voor de volle 100% moet. Dus alleen beugel zou misschien wel werken maar dan is het resultaat misschien zozo.
Maar ga het iig wel bespreken
Je had het helemaal niet over een operatie. En ja, je mag adviseren wat je wil inderdaad. Maar net zo goed mag ik daarop reageren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:46 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik had het over de operatie. Omdat die nogal zwaar schijnt te zijn. En even voor de duidelijkheid. Ik mag haar adviseren wat ik wil. Daar heb ik niet jou toestemming voor nodig. Al helemaal omdat jij hier geen mod bent.
Nee.quote:[..]
Dus word het misschien weer tijd om terug te keren naar je eigen subforum in plaats van hier de mod te gaan uitgangen.
Daaaaag.![]()
Daar had ik het wel over.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je had het helemaal niet over een operatie. En ja, je mag adviseren wat je wil inderdaad. Maar net zo goed mag ik daarop reageren.
Ja nou dat is jouw schuld. Jij hebt deze discussie veroorzaakt niet ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Nee.
Maar goed, deze discussie draagt verder weinig bij aan het topic allemaal dus ik laat het hierbij.
Dat zou ik ook denken, ware het niet dat hij direct zei dat dit geen verkooppraatje was en dat ze al redelijk wat werk hebben. Dat strookte wel met het aantal mensen die ik in de wachtkamer zag; ik was zeker niet de enige.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk zegt hij dat. Dat is zijn brood.
Maar het gaat om jou. Jouw doel.
En je kunt altijd nog voor een operatie kiezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |