Ja nu gaat het een stuk beter los. Ik reed toevallig na de eerste bui naar het centrum en toen kreeg ik nog wat extra regen. Misschien daardoor een vertekend beeld.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:42 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ook Noord (bij de schaatsbaan daar) maar vond het allemaal maar meevallen, nu begint het echter echt los te gaan!
Toch een paar spatjes mogen meepakkenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ummm ok. Was dit het? Utrecht doet zijn naam als regenmagneet geen eer aan zo
Ik ga ook maar eens even op het balkon zitten, gericht op zuid-zuidwest, dus kan de bui wel gedeeltelijk aan zien komen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:00 schreef Resistor het volgende:
Begint toch wat te rommelen in Bunschoten.
Eindelijk.
* Resistor gaat lekker op het balkon zitten
Ja man, mn balkon is zeiknat verdomme.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toch een paar spatjes mogen meepakken
En weer naar binnenquote:Op donderdag 22 juni 2017 17:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens even op het balkon zitten, gericht op zuid-zuidwest, dus kan de bui wel gedeeltelijk aan zien komen.
17.5 rond je af naar boven.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:06 schreef Greys het volgende:
17 links, 34 rechts.
Gewoon het dubbele
[ afbeelding ]
Die zijn blij eindelijk weer eens wat water te zien.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Opeens springen er hier allemaal kikkers door de tuin.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Opeens springen er hier allemaal kikkers door de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |