Op walcheren regende het flink door tot 2 keer toe.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:48 schreef Fred0w het volgende:
Hoe is het mogelijk, het blijft hier (Zeeland) gewoon droog.![]()
Diepe dreunen ten noorden/zuiden van me.
Ik zit nog lekker in t zwembadje achterthuis in het oosten des lands.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:48 schreef Mykonos het volgende:
Ik moest letterlijk 100 meter lopen naar het station, toch half doorweekt, ging echt hard net. Nu met de trein naar het oosten, dus zometeen door dezelfde bui waarschijnlijk
Level 3 is de zwaarste melding die Estofex hanteert. Komt vaak maar paar keer per jaar voor.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dus die MD-melding is ook de "zwaarste" die ze hebben in principe? Of is dat gewoon level 3?
Geen idee, was voor mij ook een eerste keer.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt tijdens noodweer eigenlijk. Is het elektriciteitsnet daar tegenwoordig niet tegen beveiligd?
http://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:53 schreef b2py het volgende:
Livebeelden uit Groningen als het zo leip is?
live beelden uit Amsterdamquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:53 schreef b2py het volgende:
Livebeelden uit Groningen als het zo leip is?
Flits flits.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
live beelden uit Amsterdam
http://www.earthtv.com/en/webcam/amsterdam-magere-brug
Verplicht jezelf om naar de flitsen te kijken. Ik was doodsbang (heb een aardbeving meegemaakt en dat klinkt exact hetzelfde), maar heb op een gegeven moment bewust voor het raam gezeten elke keer als er onweer was, en op een gegeven moment in gaan zien hoe tof het eigenlijk is.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef belle1608 het volgende:
Eerste flits gezien in Hoogvliet en donder, het trilde hier in huis
en ik ben alleen *ik hou niet van onweer*
Het is absoluut mooi! Maar dat onverwachte wanneer komt wat, hoe hard is die donder die eraan komt, dat hoeft van mij nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verplicht jezelf om naar de flitsen te kijken. Ik was doodsbang (heb een aardbeving meegemaakt en dat klinkt exact hetzelfde), maar heb op een gegeven moment bewust voor het raam gezeten elke keer als er onweer was, en op een gegeven moment in gaan zien hoe tof het eigenlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |