Ik las net ook dat de intergemeentelijke sportdag ook niet doorgaat. Hij bleek in de organisatie te zitten. Organiseerde blijkbaar veel. Een groot gemis!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:33 schreef FTWO het volgende:
Gecondoleerd Liesje! Heb vier keer de elfstedentocht met hem gefietst en twee weken geleden nog een prachtige fietsvakantie in de Dolomieten met hem en een aantal andere fietsvrienden mogen beleven (met hem als de grote aanjager en organisator) en dan dit. Niet te bevatten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onz
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:33 schreef FTWO het volgende:
Gecondoleerd Liesje! Heb vier keer de elfstedentocht met hem gefietst en twee weken geleden nog een prachtige fietsvakantie in de Dolomieten met hem en een aantal andere fietsvrienden mogen beleven (met hem als de grote aanjager en organisator) en dan dit. Niet te bevatten...
Ik heb dit door de telefoon voorgelezen aan mijn moeder, Het doet ons erg goed, Ze had het over de tekst op zijn wielershirt, maar kon het niet precies vertellen, weet jij die tekst toevallig?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik las net ook dat de intergemeentelijke sportdag ook niet doorgaat. Hij bleek in de organisatie te zitten. Organiseerde blijkbaar veel. Een groot gemis!
Ik denk dat dit gaat over het shirt dat hij en een collega hebben ontworpen en hebben laten maken ter gelegenheid van de fietsvakantie in de Pyreneeen in 2016. Ik PB je de teksten toe.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt iedereen.
[..]
[..]
Ik heb dit door de telefoon voorgelezen aan mijn moeder, Het doet ons erg goed, Ze had het over de tekst op zijn wielershirt, maar kon het niet precies vertellen, weet jij die tekst toevallig?
Ik denk het ook, graag!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:35 schreef FTWO het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gaat over het shirt dat hij en een collega hebben ontworpen en hebben laten maken ter gelegenheid van de fietsvakantie in de Pyreneeen in 2016. Ik PB je de teksten toe.
Ik vlieg vanavond.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:33 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Sterkte Liesje.
Ik hoop dat je snel naar huis kan.
Sterkte liesje!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je, ben aan het reizen in albanie dus nu naar huis aan het komen, anders was ik nu niet online uiteraard maar heb niets anders, vinnie zei van dat artikel dus nu toch gelezen. Hele domme pech en ik ben zooo trots op hem
Mooi dit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:35 schreef FTWO het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gaat over het shirt dat hij en een collega hebben ontworpen en hebben laten maken ter gelegenheid van de fietsvakantie in de Pyreneeen in 2016. Ik PB je de teksten toe.
Niet tussendoor! Praat alsjeblieft allemaal gewoon verder over wielrennen, jullie sport.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:16 schreef Najieto het volgende:
Even iets luchtigers tussendoor. Licentie is aangevraagd. Binnenkort ga ik voorzichtig snuffelelen aan de lokale criteriums
Kut, gemistquote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:38 schreef Z het volgende:
Straks op NPO2 'demarrage'. Ouwe mannen op de fiets.
quote:
Ga je meteen voor knwu wedstrijden of eerst clubkoersjes?quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:16 schreef Najieto het volgende:
Even iets luchtigers tussendoor. Licentie is aangevraagd. Binnenkort ga ik voorzichtig snuffelelen aan de lokale criteriums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |