Ja het is echt.... Vies vieswarm... Het is alsof de buik van Bradley om de aarde is getrokken en de zon er maar flink op blijft schijnen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:03 schreef praadje het volgende:
En nu gaat deze bejaarde dame een dutje doen na een dag noeste arbeid. Mijn longen trekken dit weer echt niet.
Het is niet lekker zo. Ik heb drie longaandoeningen dus van mij mag het best iets frisser zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja het is echt.... Vies vieswarm... Het is alsof de buik van Bradley om de aarde is getrokken en de zon er maar flink op blijft schijnen.
Dat werd er eerder ook niet. Toen probeerden we het topic alleen nog enigszins bash-vrij te houden. Dat is niet Braddie aan het handje meenemen, dat is gewoon je forum schoon houden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het hem wanneer hij niet continu aan het handje wordt meegenomen.
Onder welke steen heb jij geleefdquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:05 schreef BoneThugss het volgende:
Is Braddie unbanned?![]()
![]()
S/O naar BRADGE![]()
#ALTIJDREADYVOORBRADDIE
quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat werd er eerder ook niet. Toen probeerden we het topic alleen nog enigszins bash-vrij te houden. Dat is niet Braddie aan het handje meenemen, dat is gewoon je forum schoon houden.
Intussen is wel duidelijk dat zo'n topic niet schoon te houden is als hetzelfde liedje telkens weer van voor af aan begint.
Ik ga die shit niet allemaal bijhouden iig, spijt me zeer. Ik zie wel een TR of kom eens buurten voor m'n eigen vermaak.
Niet iedereen zit de hele dag thuis met een wajong om het hele hebben en houden van een vlogger te volgen. Daarom zijn er juist dit soort topics.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd
Ach het is even bashen omdat hij terug is. Als hij maandag lekker op de fiets naar zijn werk gaat komen er vast weer positieve berichten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat werd er eerder ook niet. Toen probeerden we het topic alleen nog enigszins bash-vrij te houden. Dat is niet Braddie aan het handje meenemen, dat is gewoon je forum schoon houden.
Intussen is wel duidelijk dat zo'n topic niet schoon te houden is.
Ik ga die shit niet allemaal bijhouden iig, spijt me zeer. Ik zie wel een TR of kom eens buurten voor m'n eigen vermaak.
Ja.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd
Hey beetje liever tegen Dique-Long mag wel!quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag thuis met een wajong om het hele hebben en houden van een vlogger te volgen. Daarom zijn er juist dit soort topics.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag thuis met een wajong om het hele hebben en houden van een vlogger te volgen. Daarom zijn er juist dit soort topics.
Paardenvlees. als er thuisbezorgd zou zijn met enkel paardenvlees en andere lekkernijen gemaakt van paarden, zou ik er elke dag mijn wajong aan uitgevenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja.
Die links van verzorgingstehuis 'de Laatste Stap' en dan vlakbij de paardenfokkerij.
Correctie, ik ontvang WWquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik maar WAjong.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Paardenvlees. als er thuisbezorgd zou zijn met enkel paardenvlees en andere lekkernijen gemaakt van paarden, zou ik er elke dag mijn wajong aan uitgeven
Sowquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij Braddie is er ook gewoon een groot grijs gebied wat hij telkens opnieuw creëert. Met die donaties bijvoorbeeld. Als je zichtbaar je donatiegeld in vlogs aan andere dingen gaat uitgeven is het niet gelijk bashen als mensen daar vraagtekens bij hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Intussen is wel duidelijk dat zo'n topic niet schoon te houden is als hetzelfde liedje telkens weer van voor af aan begint.
Ik begon net lekker in de stemming te komen. Maar ik ga me rustig houden voordat het weer uit de hand loopt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Sow
De ene na de andere WAjonger krijgt de volle laag hier
Ja beetje lief zijn voor Dique-Long <3quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begon net lekker in de stemming te komen. Maar ik ga me rustig houden voordat het weer uit de hand loopt.
Waarom ben je nog geen VBL mod?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begon net lekker in de stemming te komen. Maar ik ga me rustig houden voordat het weer uit de hand loopt.
Wat is een gek mannetjequote:Op donderdag 22 juni 2017 16:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach het is even bashen omdat hij terug is. Als hij maandag lekker op de fiets naar zijn werk gaat komen er vast weer positieve berichten.
Insert gek mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |