In brussel ging ie niet afquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
maar geloof me, er gaat een bom vallen binnekort
hey kutmodquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Niks bom. Bedankt trouwens Haags (en WCH)
dan ben k jarig ;squote:
je hoort hier binnen 3 minuten na een incident te zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Dan ben jij weer terug?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afwachten, tranen gaan vallen
Heequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Hey lamlulquote:
Wat weet jij daar nou van? Ik was nog mod toen jij nog in je broek poepte.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hoort hier binnen 3 minuten na een incident te zijn
Zo kom je je proeftijd niet door
topquote:
dat was één keer toen ik teveel gedronken had jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hey lamlul
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik was nog mod toen jij nog in je broek poepte.
Je bent deze quote nog vergeten LompeHorkquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
zet jezelf toch nie zo voor schut knul
je bemt nu nog mod... dus hij poept nu nog in zijn broekquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hey lamlul
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik was nog mod toen jij nog in je broek poepte.
Ja dit is wel waar ja.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat was één keer toen ik teveel gedronken had ja
TR kaput gemacht.quote:
Hou je bakkesquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben hier altijd, gayfekketflikker
Ja klopt, bedankt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je bent deze quote nog vergeten LompeHork
Net als Drogo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tr
Stuur zijn account naar de eeuwige jachtvelden. Word helemaal parra van die gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |