mensen zijn lui, idd drek is het.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet van kapsalon. Patat en sla gaan toch nooit samen? Ook nog kaas erdoorheen
ja dat is het hele probleem hierquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja fok, mods en beleid... ja gek dat het zo rustig is heh
Fokhater die fok kapot wil maken gespotquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja fok, mods en beleid... ja gek dat het zo rustig is heh
daar heb ik geen fp voor nodig. Jij wel?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan op de hoogte van alle gebeurtenissen?
Veroordeel PVV'ers niet per se maar er valt niet te ontkennen dat paupers oververtegenwoordigd zijn daar tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik volg je broer. Ik care niet, iedereen mag stemmen op wie ze willen
Stemmen op PVV is toch stemmen op niks
Wtfquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niels
ja een hoer in thailand is meestal 400 baht
30cm grotduiken huehuehue
en zelfs aber dacht dat het een kloon van mij was
maar god, zo ziek ben ik zelfs niet
Friet een kaas snap ik nogquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet van kapsalon. Patat en sla gaan toch nooit samen? Ook nog kaas erdoorheen
pas maar op, dat zeggen is fok niks gunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk daar echt nooit meer.
Gunt Danny geen Ferrariquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Fokhater die fok kapot wil maken gespot
Ook prima !quote:
ik had al vanaf dag 1 problemen met die gast, als dwc al en ik als KM hij wa sgewoon echt gek in zijn kop, echt fout, ongelofelijk racistischquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:09 schreef deadprez het volgende:
maar toen kreeg hij hersenbloeding denk k
Het is ook de combinatie van dat alles dat het een ranzige bende maakt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Friet een kaas snap ik nog
Maar sla???!!?!!?!!
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niels was echt een hele geschikte kerel
Vraag deadprez, dieweets.quote:
Geheel gemist ..quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niels was echt een hele geschikte kerel
hm dat weet ik verder nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik had al vanaf dag 1 problemen met die gast, als dwc al en ik als KM hij wa sgewoon echt gek in zijn kop, echt fout, ongelofelijk racistisch
maar dat kon volgens hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |