Post maarquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
heb wel goede cavia recepten anders hoor
Correcte spelling in 2017quote:
met extra teenquote:
Ben je uitgepraat?quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
met extra teenHet kafje en knijntje staam nu buitem op het terras en er wordt paar week gbbq-ed met vriendje, den kaf had snel door dat schattig zijn veel groenvoer opleverde en wist zelfs een grote kaf hater om der pootje te winden, die gaat nubals eerste naar haar toe als hij komt
Heel slimquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
met extra teenHet kafje en knijntje staam nu buitem op het terras en er wordt paar week gbbq-ed met vriendje, den kaf had snel door dat schattig zijn veel groenvoer opleverde en wist zelfs een grote kaf hater om der pootje te winden, die gaat nubals eerste naar haar toe als hij komt
Wtfquote:
dit is de cavia scquote:
quote:
jupsquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel slim![]()
Als het om eten gaat,
Altijd ...
Ingrediënten:quote:
ah, bril gevonden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh! Ik kan weer door mijn vooruit zien
Extra tip: wel Cuy cavia's gebruiken, die normale zijn te klein en te mager.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ingrediënten:
• 3 of 4 cavia’s
• 50 gram gemalen geroosterde maïs, of maïsmeel
• 2 kilo voorgekookte aardappelen, in plakjes gesneden
• 8 teentjes knoflook
• 6 verse hete pepers, rood of geel
• ½ kopje olie
• ½ kopje water
• zout, peper en komijn naar smaak
Bereiding:
Wrijf de cavia’s met een mix van de peper, zout, peper en komijn en bak ze ong 30 minuten.
U kunt ze ook met een spies barbecueën.
Bereid een saus met de olie, paprika, knoflook en maïsmeel met het water van de aardappelen of bouillon. Kook een paar minuten tot de paprika's gaar zijn.
Doe het vlees, als het gaar is, in een schaal en schep de saus erover. Serveer met de gekookte aardappelen.
Vooruitquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh! Ik kan weer door mijn vooruit zien
Zit er geen in jouw Duitsche auto dan?quote:
ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extra tip: wel Cuy cavia's gebruiken, die normale zijn te klein en te mager.
vooruit ik leg het uit het is voorruitquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit er geen in jouw Duitsche auto dan?
er is zo'n groep met allemaal Marokkanen erin en zo'n jongen ging een andere gast beetje belachelijk makenquote:
The CarSpa heeft wel een super goede wasstraat btwquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
4E HAAL JE BRIL OOK DOOR DE WASSTRAAT GVD
damnquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:50 schreef Okurr het volgende:
[..]
er is zo'n groep met allemaal Marokkanen erin en zo'n jongen ging een andere gast beetje belachelijk maken
kwam zo'n meisje met screens van die jongen en nieuws artikelen over zijn rechtzaak. zegt ze jij moet helemaal je bek houden vieze terrorist je mocht eerst niet eens het land meer in
mocro chicks fbi shit man
Ik ga altijd bij Bob's Carwash. En met altijd bedoel eens in de vier jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
The CarSpa heeft wel een super goede wasstraat btw
quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij Bob's Carwash. En met altijd bedoel eens in de vier jaar.
dirt protection scheme?quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij Bob's Carwash. En met altijd bedoel eens in de vier jaar.
niet zo hard zijn voor jezelf liefjequote:Op woensdag 21 juni 2017 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bejaarde vrouwen in een Hyundai.. echt sterf af als je niet goed ziet
Vast een vieze vooruitquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bejaarde vrouwen in een Hyundai.. echt sterf af als je niet goed ziet
Hey dude mijn internet lijkt beter te werken sinds die updates. Thanks!quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo hard zijn voor jezelf liefje
Dudequote:Op woensdag 21 juni 2017 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey dude mijn internet lijkt beter te werken sinds die updates. Thanks!
quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey dude mijn internet lijkt beter te werken sinds die updates. Thanks!
welke?quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fijn tooltje he, heb vele geprobeerd voor het helpen van mensen, maar deze is de enige die, en vindt wat je wil vinden en geen ellende van je eist, als geld of adware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |