thug lifequote:Op woensdag 21 juni 2017 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik meer met tentamens
1 avond ervoor leren
Yolo
oh dat vond ik juist het makkelijkste onderdeelquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:00 schreef Crack_ het volgende:
maar dat gas - remmen - niks kon ik echt nietkutplaatjes
Het gaat over mensen die zeggen totaal niet te hebben geleerdquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zou je veel tijd kwijt moeten zijn aan je autotheorie dan? Meeste is common sense
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die huilen dan vaak van binnen ja. Op zich wel terecht ook dan
Hij ging daarna passief agressief sturen:quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een gekke jongen. Sowieso snap je samenwerken niet echt als je het zo erin knalt dat je niet wil presenteren, dat werkt echt niet. Zeg wat je probleem is en ga samen oplossen klaar. Wel netjes antwoord
Maar ja, de introductie presenteren of je aanbevelingen presenteren is niet zoveel verschil. Was namelijk sws een redelijk interactieve opzet.quote:Chai als je goed leest, maak ik de presentatie. Het gaat om het geven. Tevens heb ik jou aanbod niet gehoord bij de taakverdeling.
Ik ook niet, wel weer zin in mdmaquote:
Haha, zo'n zin met je naam beginnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij ging daarna passief agressief sturen:
[..]
Maar ja, de introductie presenteren of je aanbevelingen presenteren is niet zoveel verschil. Was namelijk sws een redelijk interactieve opzet.
Zosk kan niet zo goed samen spelen samen delenquote:
wat zwakquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk kan niet zo goed samen spelen samen delen
Onzeker?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens.
Ik stelde mn instructeur steeds teleur met examen, dat vond ik zelf echt erg he. Niet dat ik zakte maar dat mn instructeur gestoord leek dat ie mij uberhaupt op examen liet gaan
Degene met de meeste lef heeft voorrang. Meer hoef je niet te kennenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet de verkeersregels al niet meer hoor
En soms gewoon nietquote:
Voorrang krijg je niet, voorrang moet je nemenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Degene met de meeste lef heeft voorrang. Meer hoef je niet te kennen
Ik reed prima en met examen was er niks meer van te zien. Dusja, dat vind ik dan wel heel kut voor mn instructeur als die examinator zegt dat je nog wel flink moet oefenen en je instructeur ook zoiets heeft van WTF DOE JE MAN WTFquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzeker?Ik heb er ook een aantal die er zelf zo over denken, maar ondertussen verder prima rijden en echt wel op examen kunnen. Een beetje instructeur stuurt leerlingen die er niet klaar voor zijn namelijk ook niet op examen
Vond net nog het slot terug.quote:
SPOILER: Chais replyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna had hij niet meer gereageerd.
Mijn gedachtequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voorrang krijg je niet, voorrang moet je nemen
Oh zoquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik reed prima en met examen was er niks meer van te zien. Dusja, dat vind ik dan wel heel kut voor mn instructeur als die examinator zegt dat je nog wel flink moet oefenen en je instructeur ook zoiets heeft van WTF DOE JE MAN WTF
Mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond net nog het slot terug.Nice, dit soort shit werkt ook niet via emailSPOILER: Chais replyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna had hij niet meer gereageerd.. En zonder overleg al helemaal niet. De rest van de groepsgenoten zeiden niks? Ook nice is dat, ja hallo waar de fuck is de rest
Baby darling doll face honey
Had het wel fijn gevonden als je mij eens betrok in je TB voorstellen, zeker bij een premium fokster als Chloroquote:
Mazzeltje gehad waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Zie dagelijks nog genoeg mensen op de weg waarvan ik me afvraag hoe zij hun rijbewijs hebben gehaald
Was meer gezien haar band met Zosk en hoe ik daar onderdeel van wilde zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had het wel fijn gevonden als je mij eens betrok in je TB voorstellen, zeker bij een premium fokster als Chloro
Nee true true. Was ook echt de spanning, maar voelt daardoor extra kansloos. 'ja ik kan het wel' nou schijnbaar nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh zoja dat is wel kut, maarja, dat zal gewoon de spanning zijn geweest dan. Ach, zolang het uiteindelijk goed komt is er geen man over boord
Rijbewijs gehaald en dan alle regels laten varen yoloquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:10 schreef Chloroform het volgende:
Zie dagelijks nog genoeg mensen op de weg waarvan ik me afvraag hoe zij hun rijbewijs hebben gehaald
Heb het idee dat de band tussen zosk en chloro wat verwaterd isquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was meer gezien haar band met Zosk en hoe ik daar onderdeel van wilde zijn.
hoe beter dat weer te herstellen met pikquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb het idee dat de band tussen zosk en chloro wat verwaterd is
Hmhmmquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mazzeltje gehad waarschijnlijk.
Of een hoge gunfactor.
van iemand anders, beterquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoe beter dat weer te herstellen met pik
Het gaat me vooral om inzicht eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald en dan alle regels laten varen yolo
Ik laat m'n leerlingen eerst een tussentijdse toets doen, om de spanning er wat uit te halen, daarna gaan ze pas op examen. Dan weten ze al hoe het examen eruit ziet en wat er moet gebeuren enzo. Spanning kun je op die manier makkelijk weghalen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee true true. Was ook echt de spanning, maar voelt daardoor extra kansloos. 'ja ik kan het wel' nou schijnbaar niet![]()
Wat doe jij met zulke leerlingen? Faalangst had geholpen hier denk ik namelijk
Ja ik lees gewoon mee hèquote:
Echt?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zelf alleen moeite met parkeren.
Tijdens lessen ging het een stuk beter, maar ik rij bijna nooit. Dus beetje verleerd denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt?Ahw. Ik parkeer als een koning
Ook jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om inzicht eigenlijk
Ik had ook een tussentijdse toets om de redenen die jij opnoemt, nah echt nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik laat m'n leerlingen eerst een tussentijdse toets doen, om de spanning er wat uit te halen, daarna gaan ze pas op examen. Dan weten ze al hoe het examen eruit ziet en wat er moet gebeuren enzo. Spanning kun je op die manier makkelijk weghalen.
Faalangstexamen had je waarschijnlijk niet geholpen, daar mag je bijvoorbeeld tijdens je rit wel een pauze inlassen, maar je blijft dan toch wel nerveus
edit: en nu rij ik even verder
Is op ps4 toch een remaster?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kingdom hearts is 1 kk zieke game serie vriend
Fileparkeren kan ik ook niet echt meer goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijdens lessen ging het een stuk beter, maar ik rij bijna nooit. Dus beetje verleerd denk ik.
Ik vermijd dan ook fileparkeren nu.
zullen wij samen een ritje maken binnenkortquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook koning fileparkeren, maar dat is gewoon vaak doen en iedereen is koning. Maar mensen stoppen als het lastig wordt
En dan in de achterbak seksen bij een meer om vervolgens dat meer in te rijden door onze bewegingen en te verdrinken? Hmm klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen wij samen een ritje maken binnenkortxx
Oh, niks voor mij. Vind gewone series al saai laat staan een game seriequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kingdom hearts is 1 kk zieke game serie vriend
Ik wil wel chauffeur zijnquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan in de achterbak seksen bij een meer om vervolgens dat meer in te rijden door onze bewegingen en te verdrinken? Hmm klinkt herkenbaar
Michelle?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat mee verknipt 1 juli
heb ticket +1 gewonnen
daar is toch een handrem voorquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan in de achterbak seksen bij een meer om vervolgens dat meer in te rijden door onze bewegingen en te verdrinken? Hmm klinkt herkenbaar
hans!quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
heb ticket +1 gewonnen
Sowiesoquote:
quote:
je had al gereageerd hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En soms gewoon niet
Nog meer yolo
nee ik ga dan ama meetenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
heb ticket +1 gewonnen
Zou je een casual gamer het aanraden?quote:
Hehehehe.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fileparkeren kan ik ook niet echt meer goed
Heb ook fucking kleine spiegels in mijn auto en dat helpt ook niet. Fileparkeren in de lesauto kon ik als een koning. Moest het ook doen tijdens mijn examen. Toen reed ik een lange straat in ''ga hier maar ergens fileparkeren'', dus ik doorrijden in de hoop op een makkelijk plekje. Op een gegeven moment was ik bijna de straat alweer uit
Apart, ik had een remingreep en toch geslaagd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je een casual gamer het aanraden?
[..]
Hehehehe.
Ze maakten het mij gemakkelijk. Straat met 2 auto's.
Ik zette hem op 5 cm van een auto. Had aan andere kant nog 4 meter over.
Ik vond het anders aso.
Gek genoeg was ik die keer gezakt.
Ohja dat is echt kut, dat je zelf denkt het helemaal goed te doen en dan zak jequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hehehehe.
Ze maakten het mij gemakkelijk. Straat met 2 auto's.
Ik zette hem op 5 cm van een auto. Had aan andere kant nog 4 meter over.
Ik vond het anders aso.
Gek genoeg was ik die keer gezakt.
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Apart, ik had een remingreep en toch geslaagd.
Te warm hier ..quote:
mijn examinator en rij-instructeur kende elkaar.quote:
doe je wat uitquote:
ze zou met haar mama naar Den Haag komen maar haar mama heeft iets andersquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar waarom gaan we Ama dan niet meer meeten? Drugs is op?
Laat je niet misleiden door de Disneyfiguren, deze games hebben een goed en volwassen verhaal.quote:
slap excuus. Kan je zo kopenquote:
Wist je, wise, dat als je een kledingstuk uittrekt en je maakt een selfie dat je het dan koeler krijgt? Als je het echt koud wilt hebben dan plaats je die foto op een publieke plaatsquote:
Kan nietquote:
En Dima maar denken dat de vacatures echt zijn afgestemd op zijn profiel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef PeZu het volgende:
Heanhunter; ja hee pezu, wil je op deze baan solliciteren, echt wat voor jou!
Ik; ooh part time en in de buurt?
Hij; neee full time en in de verrotterdam en 2 avonden
Ik uhm wat zegt mijn profiel dat je daar hebt?
Hij: ja part time en in de buurt
Ik: nou wat denk je dan
Hij; ja het is een leuke baan
Ik: neem hem dan zelf want headhunten kan je niet
klaar nuquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En Dima maar denken dat de vacatures echt zijn afgestemd op zijn profiel.
Je kan toch ook naar haarquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze zou met haar mama naar Den Haag komen maar haar mama heeft iets anders
Wat ik eerder zei. Soms heb je mazzel, soms heb je pech.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Apart, ik had een remingreep en toch geslaagd.
Ik was wel wat gespannen, wat het niet eenvoudiger maakte. Is ook al weer jaar of 10 geleden, dus ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dat is echt kut, dat je zelf denkt het helemaal goed te doen en dan zak je
Ah, dan laat ik het zitten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
het is best lastig en het verhaal is heel diep en uitgebreid en om je echt optimaal van het spel te genieten moet je best wat tijd er in steken (haha er in steken)
Werk je in de I(C)T ?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef PeZu het volgende:
dat gaan we nu waarschijnlijk ook doen ja, maar niet 1 juli want dat kanniequote:
dat is iedereenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei. Soms heb je mazzel, soms heb je pech.
Was ook eens gezakt waarna die vrouw zei: Ja, het mocht wel wat vlotter. Zo reed je maar 25 in de 30 zone en haalde je niet in op de snelweg.
[..]
Ik was wel wat gespannen, wat het niet eenvoudiger maakte. Is ook al weer jaar of 10 geleden, dus ik weet het niet meer precies.
[..]
Ah, dan laat ik het zitten.
Dank je wel.
Mijn collega's publiekelijk belachelijk makenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef PeZu het volgende:
ja en dat zulke lui echt wat voor je doenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ok ok okquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat gaan we nu waarschijnlijk ook doen ja, maar niet 1 juli want dat kannie
dat doet hij zelfquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn collega's publiekelijk belachelijk maken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eerst 18 juli snowbells (en wietparkiet maar is niet eerste keer)quote:
ja, althans werken is een groot woord, max 4 uur week nuquote:
Sommige Recruiters zijn ook echt prutsers ...quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn collega's publiekelijk belachelijk maken
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
vanaaf dan![]()
ik wacht hier op je;
https://tinychat.com/klbsc
klopt maar als je aan het verkeerde kant vh veld wil scoren raak je nooitquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens hoor. Niet geschoten is altijd mis
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eerst 18 juli snowbells (en wietparkiet maar is niet eerste keer)
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, althans werken is een groot woord, max 4 uur week nu
denkie zelf, speelt heel de dag dotaquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Heeft die ganzenkop al een baan ondertussen
Yes, mij ook.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk. Sno lijkt me wel grappige meid.
We zijn geen prutsers, maar opportunistenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige Recruiters zijn ook echt prutsers ...
kankerlierquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme man, nodig ik iemand uit en accepteert ie. Na acceptatie eerste wat ie zegt: "kan je die ticket ook verkopen"? Wat een kankerlier.
TRquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme man, nodig ik iemand uit en accepteert ie. Na acceptatie eerste wat ie zegt: "kan je die ticket ook verkopen?" Wat een kankerlier.
Nice nice nicequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eerst 18 juli snowbells (en wietparkiet maar is niet eerste keer)
Je bedoelt dat je als homo een hetero probeert te versieren?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar als je aan het verkeerde kant vh veld wil scoren raak je nooit
Sommige gaan echt over het randjequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We zijn geen prutsers, maar opportunisten
Doe even wat ademhalingsoefeningen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme man, nodig ik iemand uit en accepteert ie. Na acceptatie eerste wat ie zegt: "kan je die ticket ook verkopen?" Wat een kankerlier.
Jij lijkt mij nou ook niet echt een gangmakerquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja, maar hij ook niet echt, autistisch is ie ook.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou ook niet echt een gangmaker
hij is DWC's zijn kloon. Oude kloon wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou ook niet echt een gangmaker
Lucht je hart. Je bent onder vriendenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige gaan echt over het randje
Echt treffend dat je zulke mensen als vrienden hebtquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, maar hij ook niet echt, autistisch is ie ook.
Is niet echt een 'vriend', ken hem via fok en paar keer gemeet met andere.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt treffend dat je zulke mensen als vrienden hebt
LinkedIn is ook echt iets wat verder niemand gebruikt tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lucht je hart. Je bent onder vrienden
Ik ben wel eens gebeld door een recruiter op mijn werk. Gewoon algemeen nummer hier naar aanleiding van mijn LinkedIn profiel
Jij bent toch ook bevriend met zosk? same thingquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt treffend dat je zulke mensen als vrienden hebt
Het interesseert me nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is niet echt een 'vriend', ken hem via fok en paar keer gemeet met andere.
Hjb over zosk, ik breek jequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij bent toch ook bevriend met zosk? same thing
nee maar inn dit geval had ik duidelijk aangegeven wat geen opties zijn, dus ja dan speelde hij gewoon op de verkeerde helft..quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je als homo een hetero probeert te versieren?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij bent toch ook bevriend met zosk? same thing
Soms wel, kan wel handig zijn hoor als je werk wilt vindenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LinkedIn is ook echt iets wat verder niemand gebruikt toch
Sorry zei je ietsquote:
Ik ook !quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lucht je hart. Je bent onder vrienden
Ik ben wel eens gebeld door een recruiter op mijn werk. Gewoon algemeen nummer hier naar aanleiding van mijn LinkedIn profiel
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook !door een uzb waar ik ingeschreven stond nota bene..
"Ben je beschikbaar ?"
- Nee, ik ben aan het werk. DOEI!
ja zelf weten waar iemand op gaat zitten toch?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:40 schreef xcachet het volgende:
Zit hier iemand op luidspreker telefoneren.
Vorig jaar was ik aan het solliciteren rond deze tijd. Heb uiteindelijk bij drie scholen gesprek gehad, ze wilden me alledrie hebben. Voelde echt goedquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Soms wel, kan wel handig zijn hoor als je werk wilt vinden
Netjes hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik aan het solliciteren rond deze tijd. Heb uiteindelijk bij drie scholen gesprek gehad, ze wilden me alledrie hebben. Voelde echt goed
Mn vorige school wil me terug volgend jaar, maar helaas voor hen
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:40 schreef xcachet het volgende:
Zit hier iemand op luidspreker telefoneren.
ja als het zijn speaker is en hij vind het lekker zitten...quote:
Jeniffer is echt een moeilijk geile chick. Zij weerspreekt mijn uitspraak dat vrouwen qua uiterlijk achteruit hollen na hun 25e. Zij is nog steeds lekkerquote:
frans mondelingquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Wat voor vak geef je ook alweer?
Engels. Volgend jaar vso-klas, ga dan ook Nederlands gevenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Wat voor vak geef je ook alweer?
Is toch ook wel een tekort in? Docenten? In ieder geval goedequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik aan het solliciteren rond deze tijd. Heb uiteindelijk bij drie scholen gesprek gehad, ze wilden me alledrie hebben. Voelde echt goed
Mn vorige school wil me terug volgend jaar, maar helaas voor hen
Engels docenten zijn echt altijd lekker hequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Engels. Volgend jaar vso-klas, ga dan ook Nederlands geven
Er zijn best veel Engels en Nederlands docenten dacht ik. Dan doe je het dus erg netjes.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Engels. Volgend jaar vso-klas, ga dan ook Nederlands geven
Ja heel groot te kort. Anders was Chloro echt niet aan een ban gekomen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is toch ook wel een tekort in? Docenten? In ieder geval goede
"Zal ik je dan maar uitschrijven ?"quote:
Niet als je je dagen blijft vullen zoals nuquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Jarlours, ik ga nooit aan een baan komen.
Duik nou eens dr dm in. Dit gaat nooit werken zoquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Engels docenten zijn echt altijd lekker he
Wellicht geeft Chloro straks les aan jouw kindertjesquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja heel groot te kort. Anders was Chloro echt niet aan een ban gekomen.
Irritant, volgende keer een luchthoorn meenemen en elke keer als die persoon iets zegt, langdurig toeteren in de hoornquote:
Ja, voornamelijk in de randstadquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is toch ook wel een tekort in? Docenten? In ieder geval goede
Dat was geen slijmbericht hoor. Ik had echt een fucking lekkere Engelse docente op de middelbare schoolquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duik nou eens dr dm in. Dit gaat nooit werken zo
En recruiters niet terug beltquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet als je je dagen blijft vullen zoals nu
Inb4 ik hoop niet dat zij zich voortplantquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wellicht geeft Chloro straks les aan jouw kindertjes
Cirkel is dan echt rond
Klopt, heb geluk dat mn pedagogisch inzicht gewoon master is.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn best veel Engels en Nederlands docenten dacht ik. Dan doe je het dus erg netjes.
Techniek, Scheikunde, Natuurkunde, Duits en Frans zijn vakken waar ze echt om zitten te springen. En Wiskunde al helemaal.
Ik heb er toen 4 gehad. Allen niet lekker.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat was geen slijmbericht hoor. Ik had echt een fucking lekkere Engelse docente op de middelbare school
Heb geen ban hoorquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja heel groot te kort. Anders was Chloro echt niet aan een ban gekomen.
Zijn presentatie zal wel wat mis mee zijn want anders kom je als startende hbo'er zonder pretstudie echt wel ergens voor in aanmerking. Wellicht niet in de branche dat je het zoekt, maar goed.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En recruiters niet terug belt
Of zeggen dat je zondag gaat starten
Bedankt voor de tip. Aan jou heb ik wat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Irritant, volgende keer een luchthoorn meenemen en elke keer als die persoon iets zegt, langdurig toeteren in de hoorn
Had een wiskunde docent met een glazen oogquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, heb geluk dat mn pedagogisch inzicht gewoon master is.
Ja, wiskunde, Duits en Frans hier ook inderdaad. Vooral wiskunde.
Steek in mijn hart ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Aan jou heb ik wat.
Mijn docente Latijn was zo lekker. Ook echt net 20 ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat was geen slijmbericht hoor. Ik had echt een fucking lekkere Engelse docente op de middelbare school
Ze benaderen hem naar eigen zeggen wel? Dus ergens zal hij wel interessant zijn, maar na een half jaar zal dat wel veranderenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn presentatie zal wel wat mis mee zijn want anders kom je als startende hbo'er zonder pretstudie echt wel ergens voor in aanmerking. Wellicht niet in de branche dat je het zoekt, maar goed.
Inderdaad, soms is een relevante opleiding niet eens vereist, maar enkel interesse in dat vakgebied al voldoende.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn presentatie zal wel wat mis mee zijn want anders kom je als startende hbo'er zonder pretstudie echt wel ergens voor in aanmerking. Wellicht niet in de branche dat je het zoekt, maar goed.
Nee, ben gewoon niet geschikt. Had gister gesprek met hans en zijn collega. Collega hans had een vacature openstaan en had die doorgestuurd en belde me later die dag daarover en vroeg wat ik ervan vond. Ik zei: "ja is in principe wel een mooie functie" Collega hans: "in principe, en had je nog evt andere vragen?" Ik: "ja hoe zat het ook alweer met de reiskostenvergoeding?" Hij gaf daar toen antwoord op maar stond ook in vacature natuurlijk... maar was vergeten. Lijkt net of ik nu vacature niet gelezen heb en totaal niet geïnteresseerd ben. Nu niks meer gehoord. En heb vandaag 12 vacatures verzameld waar ik op ga solliciteren.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet als je je dagen blijft vullen zoals nu
Succes,quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Aan jou heb ik wat.
Ik had zo'n gothic hardrock figuur. Echt gouden vent was dat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had een wiskunde docent met een glazen oog
Maar alleen grijze oude mannen geven wiskunde volgens mij
mn gesprekken zijn altijd suf/saai en kortquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Want er zijn echt wel beroepen waarbij je niet specifieke achtergrond kennis bij nodig hebt. Die van mij is er bijvoorbeeld 1 van.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, soms is een relevante opleiding niet eens vereist, maar enkel interesse in dat vakgebied al voldoende.
Wat heb je gestudeerd en wat doe je nu danquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Want er zijn echt wel beroepen waarbij je niet specifieke achtergrond kennis bij nodig hebt. Die van mij is er bijvoorbeeld 1 van.
Denk dat dat het echte probleem is bij jou waarom je niet aan het werk komt. Je maakt dan waarschijnlijk een slechte indruk want ik heb ook korte gesprekken met mensen die ik niks vind. Betekent niet dat het per se lang moet zijn natuurlijk, maar het zegt wel ietsquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mn gesprekken zijn altijd suf/saai en kort
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Want er zijn echt wel beroepen waarbij je niet specifieke achtergrond kennis bij nodig hebt. Die van mij is er bijvoorbeeld 1 van.
ik kom voor je werken chaiquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb hier vacatures die in theorie beschikbaar zijn voor een ieder die wil leren. Als jij kan onderbouwen dat je echt in het vakgebied geïnteresseerd bent, ondanks dat je opleidingskeuze iets anders laat zien dan is dat gewoon een mogelijkheid.
verschilt per vakgebiedquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb hier vacatures die in theorie beschikbaar zijn voor een ieder die wil leren. Als jij kan onderbouwen dat je echt in het vakgebied geïnteresseerd bent, ondanks dat je opleidingskeuze iets anders laat zien dan is dat gewoon een mogelijkheid.
Ben je de collega van Azpi?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
dit dus, is bij ons net zo, opleiding krijg je toch bij ons, er is geen opleiding voor wat je gaat doen bij onsquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Verstandig zo worden ze niet zwanger.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Ik neuk alleen maar maagden met twee jaar ervaring.
Hrm en ik werk als recruiter bij een uitzendorganisatie, maar we hebben ook mensen in dienst met een hele andere achtergrondquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je gestudeerd en wat doe je nu dan
Greenscreen ofzo of waar moet ik aan denkenżquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hrm en ik werk als recruiter bij een uitzendorganisatie, maar we hebben ook mensen in dienst met een hele andere achtergrond
nee want mortaxx en ik kijken geen pornoquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen jullie ook wel eens porno tegen waarvan de vrouw je doet denken aan een vriendin, kennis of collega?
als jij in de spiegel kijkt is het al pure pornoquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee want mortaxx en ik kijken geen porno
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als jij in de spiegel kijkt is het al pure porno
ik ben zo gevleid dat ik mijn opgespaarde zaad van 30 dagen wil uitwrijven op je kale knarquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als jij in de spiegel kijkt is het al pure porno
Uh ik heb het toch ook over iemand met een willekeurig vakgebied? Maar die wel geïnteresseerd is in andere vakgebieden?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verschilt per vakgebied
in mijn vakgebied vragen ze bij de meeste wel minimaal 2 jaar werkervaring
Verstandig.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee want mortaxx en ik kijken geen porno
lekker ah geniet vh heerlijke zonnetjequote:
ja ik kan het echt niet hendelen... ik hou van kou en duisternis, in het donker kom ik ook beter uitquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:04 schreef Okurr het volgende:
[..]
echt de blanke mens hun tolerantie voor hitte weer! !! !!
komquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben zo gevleid dat ik mijn opgespaarde zaad van 30 dagen wil uitwrijven op je kale knar
Moet ik eerst hbo afronden en dat duurt nog 3 jaar. Daarna zie ik wel weer. Luchtverkeersleider lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:49 schreef Chloroform het volgende:
Maar cachet, ga je nog je pilotenopleiding doen
Gooooooooooooooooooooooed, thanks for asking. <3quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker ah geniet vh heerlijke zonnetje![]()
En met jou?
welke clique en welke backfirequote:Op woensdag 21 juni 2017 17:04 schreef Okurr het volgende:
Ik had van mijn clique gehoort dat er een paar dagen geleden een grote backfire hier was
ja iemand met een willekeurig vakgebied komt echt niet in mijn vakgebied aan de slag hoe geïnteresseerd hij ook isquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Uh ik heb het toch ook over iemand met een willekeurig vakgebied? Maar die wel geïnteresseerd is in andere vakgebieden?
Hahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik eerst hbo afronden en dat duurt nog 3 jaar. Daarna zie ik wel weer. Luchtverkeersleider lijkt me ook wel wat.
ja die kop van jou zie ik ook het liefst in het donkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik kan het echt niet hendelen... ik hou van kou en duisternis, in het donker kom ik ook beter uit
zit je weer met Montelly te appenquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:04 schreef Okurr het volgende:
Ik had van mijn clique gehoort dat er een paar dagen geleden een grote backfire hier was
snap ikquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:07 schreef Okurr het volgende:
[..]
ja die kop van jou zie ik ook het liefst in het donker
Je postte dit om 1 over 5. Ga naar huis, je bent klaar met werkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hrm en ik werk als recruiter bij een uitzendorganisatie, maar we hebben ook mensen in dienst met een hele andere achtergrond
Je mag willen dat je hier dagelijks wordt besproken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:08 schreef Okurr het volgende:
[..]
nee weet ik veel ik zeg maar wat, ik dacht zal vast zijn gebeurd. dagelijkse kost enzo
vind je het gek dat noel gaat overwerken, PMS ALERT.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag willen dat je hier dagelijks wordt besproken.
Daar maakte ik zojuist zelf al een grapje over, spuit 11quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:10 schreef Okurr het volgende:
[..]
vind je het gek dat noel gaat overwerken, PMS ALERT.
hahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar maakte ik zojuist zelf al een grapje over, spuit 11
Jaha het is warm we weten hetquote:
Daar heeft cachet zelfs in de winter last vanquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik word altijd woest als de temperatuur hoger scoort dan mijn IQ test
hardopquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar heeft cachet zelfs in de winter last van
quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja lekker, komquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel weer zin in mdma
Ze kan luchtverkeersleider worden horrrrrquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk kan niet zo goed samen spelen samen delen
Doe je niet ramadanquote:
Waardoor heb je dat idee?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb het idee dat de band tussen zosk en chloro wat verwaterd is
Koning ditquote:
noemen ze het voeren van babies nu zo? "hier komt het vliegtuigje" is zo wel erg letterlijk genomen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze kan luchtverkeersleider worden horrrrr
Wat eet jequote:Op woensdag 21 juni 2017 17:20 schreef Okurr het volgende:
[..]
jawel, naja ik eet nu wel wnt ongesteld. Maar gewoon in avond bbqen met de rest
moet je even die hamsterchick quoten. 4equote:Op woensdag 21 juni 2017 17:21 schreef Okurr het volgende:
chloro heb je nog dingen gebakken die lekker zijn, wil shit maken voor suikerfeest
gwn bbqen om half 10 savonds doe ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:21 schreef Zosk het volgende:
Ik moet ook opschieten want bbq begint om 6 uur en moet nog de honden uitgebreid uitlaten en eten geven en het is 50 min rijden met deze file.
Brownie met zelfgemaakte salted caramelsaus die echt goddelijk isquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:21 schreef Okurr het volgende:
chloro heb je nog dingen gebakken die lekker zijn, wil shit maken voor suikerfeest
Neequote:Op woensdag 21 juni 2017 17:22 schreef Okurr het volgende:
[..]
gwn bbqen om half 10 savonds doe ik ook
Dan ben je dus al te laatquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:21 schreef Zosk het volgende:
Ik moet ook opschieten want bbq begint om 6 uur en moet nog de honden uitgebreid uitlaten en eten geven en het is 50 min rijden met deze file.
Geef hierquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brownie met zelfgemaakte salted caramelsaus die echt goddelijk is
ze kan zelf toch ook gewoon etenquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:24 schreef Okurr het volgende:
[..]
nu watermeloen, mijn moeder is fuckin salty dat ik kan eten.
straks lamskoteletjes en sashlik
dat lijkt me wel echt lekker, chocolade salted caramel cheesecake is ook echt lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brownie met zelfgemaakte salted caramelsaus die echt goddelijk is
damnquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:25 schreef Okurr het volgende:
[..]
niet zo boos kijken kan je ogen al niet zien skkl
echt al die mensen die roepen ja warm he?quote:
Maarreehhhquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt al die mensen die roepen ja warm he?
Nee, ik had niet door dat de zon hard schijnt en iedereen er zomers bij loopt, ik dacht hee het vriest![]()
Los daarvan vind ik het dus lekker en word gek van al die jankerds
ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:28 schreef Okurr het volgende:
wow wtf ik zie nu een jihadist/ronselaar op facebook betrapt worden
haaaaa ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:28 schreef Okurr het volgende:
quote:
Lekker voor je.quote:
Shit gaat je familiebezoek in Vught nog langer duren binnenkort.quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:28 schreef Okurr het volgende:
Hoe dan?quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:28 schreef Okurr het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb zojuist iemand gevraagd of hij de antenne van mijn auto eraf wilde halen, omdat ik er niet bij kon.
kkquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb zojuist iemand gevraagd of hij de antenne van mijn auto eraf wilde halen, omdat ik er niet bij kon.
Had jij toch ook wel gedaan voor mij, als ik het zou vragen ?quote:
3 kafjes hoogquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nee ik had je uitgelachen en je handtasje ernaast gezetquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij toch ook wel gedaan voor mij, als ik het zou vragen ?
Goed ... foutje om te blijven zitten in de auto terwijl hij gewassen wordtquote:
Nee man, kanker koelkastquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik neem aan dat je koelkast bedoelde? anders moet ik een TR maken
Jaquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik had je uitgelachen en je handtasje ernaast gezet
biertje opentrekken en van een afstandje toekijkenquote:
En ze wordt alleen maar kleinerquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
biertje opentrekken en van een afstandje toekijken
leef al 23 jaar samen met iemand van 155, altijd lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |