thug lifequote:Op woensdag 21 juni 2017 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik meer met tentamens
1 avond ervoor leren
Yolo
oh dat vond ik juist het makkelijkste onderdeelquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:00 schreef Crack_ het volgende:
maar dat gas - remmen - niks kon ik echt nietkutplaatjes
Het gaat over mensen die zeggen totaal niet te hebben geleerdquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zou je veel tijd kwijt moeten zijn aan je autotheorie dan? Meeste is common sense
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die huilen dan vaak van binnen ja. Op zich wel terecht ook dan
Hij ging daarna passief agressief sturen:quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een gekke jongen. Sowieso snap je samenwerken niet echt als je het zo erin knalt dat je niet wil presenteren, dat werkt echt niet. Zeg wat je probleem is en ga samen oplossen klaar. Wel netjes antwoord
Maar ja, de introductie presenteren of je aanbevelingen presenteren is niet zoveel verschil. Was namelijk sws een redelijk interactieve opzet.quote:Chai als je goed leest, maak ik de presentatie. Het gaat om het geven. Tevens heb ik jou aanbod niet gehoord bij de taakverdeling.
Ik ook niet, wel weer zin in mdmaquote:
Haha, zo'n zin met je naam beginnenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij ging daarna passief agressief sturen:
[..]
Maar ja, de introductie presenteren of je aanbevelingen presenteren is niet zoveel verschil. Was namelijk sws een redelijk interactieve opzet.
Zosk kan niet zo goed samen spelen samen delenquote:
wat zwakquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk kan niet zo goed samen spelen samen delen
Onzeker?quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens.
Ik stelde mn instructeur steeds teleur met examen, dat vond ik zelf echt erg he. Niet dat ik zakte maar dat mn instructeur gestoord leek dat ie mij uberhaupt op examen liet gaan
Degene met de meeste lef heeft voorrang. Meer hoef je niet te kennenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet de verkeersregels al niet meer hoor
En soms gewoon nietquote:
Voorrang krijg je niet, voorrang moet je nemenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Degene met de meeste lef heeft voorrang. Meer hoef je niet te kennen
Ik reed prima en met examen was er niks meer van te zien. Dusja, dat vind ik dan wel heel kut voor mn instructeur als die examinator zegt dat je nog wel flink moet oefenen en je instructeur ook zoiets heeft van WTF DOE JE MAN WTFquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzeker?Ik heb er ook een aantal die er zelf zo over denken, maar ondertussen verder prima rijden en echt wel op examen kunnen. Een beetje instructeur stuurt leerlingen die er niet klaar voor zijn namelijk ook niet op examen
Vond net nog het slot terug.quote:
SPOILER: Chais replyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna had hij niet meer gereageerd.
Mijn gedachtequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voorrang krijg je niet, voorrang moet je nemen
Oh zoquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik reed prima en met examen was er niks meer van te zien. Dusja, dat vind ik dan wel heel kut voor mn instructeur als die examinator zegt dat je nog wel flink moet oefenen en je instructeur ook zoiets heeft van WTF DOE JE MAN WTF
Mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |