Ik hoop ook op goede nazorg voor hem jaquote:Op zondag 25 juni 2017 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Succes Tong, ik weet uit ervaring, die 3 weken in de kliniek zijn een eitje. Het begint pas weer als je er uit bent! Hoop dat je goede nazorg krijgt, want dat is belangrijker dan het lichamelijk afkicken!
Het is lichamelijk erg zwaar. Hoop dat het snel hersteld. Ben erg moe, slaap als een blok, maar wordt doodmoe wakker. Heel de dag duf. Het worden trouwens 4 weken. Ambulante zorg is al geregeld.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
Succes Tong, ik weet uit ervaring, die 3 weken in de kliniek zijn een eitje. Het begint pas weer als je er uit bent! Hoop dat je goede nazorg krijgt, want dat is belangrijker dan het lichamelijk afkicken!
Dat lichamelijke gaat snel beter hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is lichamelijk erg zwaar. Hoop dat het snel hersteld. Ben erg moe, slaap als een blok, maar wordt doodmoe wakker. Heel de dag duf. Het worden trouwens 4 weken. Ambulante zorg is al geregeld.
Graag gedaan. Fijn dat de kaartjes je extra motivatie geven om door te gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 15:19 schreef tong80 het volgende:
Anne, Tagliano, Bart2002, Uio_AMS en Lompehork bedankt voor de lieve kaartjes. Bij die van Lompehork dacht ik dat zelfs de belastingdienst me hier gevonden had, zo groot was ie. Het bleek een mooi kunstwerk te zijn.
Door dit van me af te schrijven krijg ik weer een beetje energie. Door de kaartjes extra stimulans om door te zetten.
Houdoe. Nu ff pissen.
Ik ging nooit stappen. Echte katers had ik niet meer. Het vervelende gevoel zoop ik gewoon weg. Dit is alsof je een kater met koorts hebt.quote:Op zondag 25 juni 2017 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat lichamelijke gaat snel beter hoor
Eigenlijk zal je je straks verbazen hoe snel dingen gaan.
Kan mij niet voorstellen dat je na een avondje zuipen heel erg fris wakker werd
Komt goed tong
quote:Op zondag 25 juni 2017 11:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Graag gedaan. Fijn dat de kaartjes je extra motivatie geven om door te gaan. Dat was precies de bedoeling!
Nice.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij durft iets wat Bonny St Claire niet durft![]()
![]()
![]()
Kutjong.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef ChefvanOekels het volgende:
Tong zal wel weer falen, zoals hij zijn hele leven al doet.
Maar gelukkig heeft hij bijstand en ligt het uiteraard niet aan hemzelf.
Probeer je nu de vermoorde onschuld uit te hangen of wat? Of was e.e.a. goed bedoeld? Dan heb ik niets gezegd.quote:
Kalm aan Bartjequote:Op zondag 25 juni 2017 16:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Probeer je nu de vermoorde onschuld uit te hangen of wat? Of was e.e.a. goed bedoeld? Dan heb ik niets gezegd.
Ik vond het zeer nare sneren. De man doet zijn best en kan wel wat steun gebruiken. En dan doe jij zoiets. Dat is niet goed. Hoewel hij best veel kan hebben. Maar misschien nu even niet. Ook jij zou dat moeten respecteren en begrijpen.quote:
Waarom?quote:Op zondag 25 juni 2017 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vond het zeer nare sneren. De man doet zijn best en kan wel wat steun gebruiken. En dan doe jij zoiets. Dat is niet goed. Hoewel hij best veel kan hebben. Maar misschien nu even niet. Ook jij zou dat moeten respecteren en begrijpen.
Datquote:Op zondag 25 juni 2017 16:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vond het zeer nare sneren. De man doet zijn best en kan wel wat steun gebruiken. En dan doe jij zoiets. Dat is niet goed. Hoewel hij best veel kan hebben. Maar misschien nu even niet. Ook jij zou dat moeten respecteren en begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |