Valt wel mee hoor, tegenwoordig hanteren de vrouwen hier wel eine armlengtequote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zodat ze 'onze' vrouwen kunnen verkrachten op een station met zijn 30'en
Ik vind jou heel interessant. Mag ik je een keertje observeren?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Buddy van een vluchteling
Hoe zelfdestructief is dit land inmiddels
ik heb wel een aantal chicks waar ik eens in de paar maanden fb/insta afga voor nieuwe foto'squote:
DM gestuurd! Het getal 30 was 100% waar, maar of het dan om 30 man gaat of 30 centimeter durf ik niet te zeggen...quote:
om te fappen!?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb wel een aantal chicks waar ik eens in de paar maanden fb/insta afga voor nieuwe foto's
#confessionsofeengevoeligejongen
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Buddy van een vluchteling
Hoe zelfdestructief is dit land inmiddels
fuuuuquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:06 schreef McGrath het volgende:
Ik wilde heel gemeen doen en die facebookpagina van mortaxx naar iedereen dm'en, maar de suggesties komen nu niet voorbij
heb snel djedje ontvriendquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:06 schreef McGrath het volgende:
Ik wilde heel gemeen doen en die facebookpagina van mortaxx naar iedereen dm'en, maar de suggesties komen nu niet voorbij
Dat is ook tegen de bro codequote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:06 schreef McGrath het volgende:
Nederlandsquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Afkomst? Ik heb Latijns-Amerikaanse mensen afgezworen, die zijn leip met uitgaan.
Heb jij Meloewa nog? Ik alleen haar tweelingzus. Tevens prima jopen overigens, maar toch niet hetzelfde.quote:
Dat deed ik vroeger ook in mijn puber jaren. Man, mijn Engels docente heeft vele liters opgeleverd zonder dat ze er ooit erg in hadquote:
hoe kom je aan piccas van haar zusquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb jij Meloewa nog? Ik alleen haar tweelingzus. Tevens prima jopen overigens, maar toch niet hetzelfde.
Nee, dat klopt. Dat is de Azpi codequote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je bent toch geen vrienden met je ex dus kan gewoon
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe kom je aan piccas van haar zus
Heb haar daar zo vaak om gevraagd
wat heerlijk vrouwonterend dit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb jij Meloewa nog? Ik alleen haar tweelingzus. Tevens prima jopen overigens, maar toch niet hetzelfde.
http://www.facebook.com/profile.php?=73322363quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:06 schreef McGrath het volgende:
Linkdump, niet geklikt grquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?=73322363
ben jij ooit mod geweest?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Dat was wel het mooiste van mod zijn. Dat je in de notes foto's van mensen kom terugvinden
Fout maakte ik ook. Bleek ze net 14 te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ye, tot hij chicks ging fixen in Zuid-Amerika
Weenie, viaviaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe kom je aan piccas van haar zus
Heb haar daar zo vaak om gevraagd
daar zijn ze niet moeilijk over leeftijdquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fout maakte ik ook. Bleek ze net 14 te zijn
Dacht al. Voelt anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |