Oké. Maar heb je geen vrienden daar in de buurt dan waar je af en toe iets mee kan doen? Niet dat ik je hier niet wil hebben, maar weet niet... Gewoon voor sociaal contact zegmaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet in kroegjes/cafeetjes, en ben een einzelganger/introvert, maar hou wel van een beetje ouwehoeren op z`n tijd, dan is (Even daargelaten dat mensen mij liever zien gaan dan komen) Dit een beetje mijn cafeetje
Ik hou zo nu en dan ook van een goede uitdagingquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een uitdaging, daar houd ik van broer
Nee denk dat zulke vrouwen idd de ontsluitingsfase overslaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dierenseks is ook wel zoiets inderdaad. Dan denk je: 'meisje, dat past nooit, dat is godverdomme een paard'. En dan lijkt het erin te glijden als warme pizzabroodjes in Bradley's mond.
Als zij een kind krijgen, valt het er dan gewoon uit? Kan toch nooit strak en fresh blijven lijkt mij
Dit vraag ik voor een vriend fyi
he grut wat ben je kritischquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee dat is een soort van vreemdgaan dus een beetje raar misschien wil Braddie
Voor 30. Maar gaat om principe he.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt toch voor 50 gekocht waar klaag je
Nou, om maar gelijk met de deur in huis te vallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké. Maar heb je geen vrienden daar in de buurt dan waar je af en toe iets mee kan doen? Niet dat ik je hier niet wil hebben, maar weet niet... Gewoon voor sociaal contact zegmaar.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik zaterdag naar Dolfinarium gaan?
ja maar ga nou niet meer reageren op je heur, straks hebben we roddelsquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fuckyespaar dingen hetzelfde is wel fijn, maar dat gaat meer over hoe je dingen doet volgens mij
Niet. Blokkeren?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:55 schreef Azpilicueta het volgende:
Ff serieus he, waarom krijg ik eens per zoveel maanden een vriendschapsuggestie van Facebook met het profiel van mijn ex? Is dit om het erin te wrijven? Hoe schakel ik dat uit
voornamelijk waves en een aantal altsquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voor 30. Maar gaat om principe he.
Hoeveel BTC / ETH / LTC / etc heb jij dan?
Is er iets gebeurdquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer. Ik gun je Crack en hoop dat jullie gelukkig worden samen.
Waves?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voornamelijk waves en een aantal alts
mijn reactie is puur op zijn vraag, moeten wij dat serieus gaan bepalen ofzoquote:
omdat je iedere zaterdag dronken op haar foto's faptquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:55 schreef Azpilicueta het volgende:
Ff serieus he, waarom krijg ik eens per zoveel maanden een vriendschapsuggestie van Facebook met het profiel van mijn ex? Is dit om het erin te wrijven? Hoe schakel ik dat uit
Haha, niet dronken thoughquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat je iedere zaterdag dronken op haar foto's fapt
Blokkeren dus.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Daar komt fb zelf mee, maar het is ook alleen haar
Waarom ga je geen vrijwilligerswerk doen ofzo, beetje wandelen met bejaarden of word buddy van een vluchtelingquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, om maar gelijk met de deur in huis te vallen.
Sinds ik op mezelf woon heb ik op de housewarming mensen gezien, en daarna in diezelfde maand nog 2x iemand van m`n "vrienden" en dat was het wel. Dus eh, nee. (Nu al ongeveer iets meer dan een maand geleden voor het laatst iemand over de vloer)
Heb natuurlijk wel de band 1x per week, maar dat is hobbymatig en zijn ook wel omgangsgenoten maar beschouw ik niet als echt "mijn vrienden" zeg maar.
Jij komt ook voorbij bij facebooksuggesties, dat vind ik veel engerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat je iedere zaterdag dronken op haar foto's fapt
hij is bang om een andere mening te hebben dan ik, dit gaat niet goedquote:
oh ik zie wel vaker fokkers voorbij komen jaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij komt ook voorbij bij facebooksuggesties, dat vind ik veel enger
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn reactie is puur op zijn vraag, moeten wij dat serieus gaan bepalen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |