Ik ben gewoon mijzelf, weetje.quote:
Ging er niet naartoe voor de musea neequote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar zijn ze niet moeilijk over leeftijd
heb nooit iets opgeslagenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Weenie, viavia
Wie heb jij nog meer dan? Heb ook nog aberella.rar, SG.rar, chloortje.rar en ziba.rar. Naast de overige rars die destijds rondgingen (oa yvonne.rar maar die heb ik maar verwijderd).
snel condoom wegmoffelen tochquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Draag je dan een tube mayo op je rug zodat je wat te strooien heb na 30 sec?
ze hebben er wel een prachtige verzameling hoerenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ging er niet naartoe voor de musea nee
Dat is wel slim inderdaad. Maar de meeste vrouwen waarmee ik in bed eindig willen die condoom dan als trofee en bewijs dat ik er ben geweestquote:
Ik moest van een vrouw ooit mijn lading in een schoenendoos spuiten, ik heb er gelukkig niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel slim inderdaad. Maar de meeste vrouwen waarmee ik in bed eindig willen die condoom dan als trofee en bewijs dat ik er ben geweest
watquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moest van een vrouw ooit mijn lading in een schoenendoos spuiten, ik heb er gelukkig niet naar gekeken.
Watquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moest van een vrouw ooit mijn lading in een schoenendoos spuiten, ik heb er gelukkig niet naar gekeken.
Df lezen mijn ogen hierquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |