Lijkt me ook niet echt in misschien wel de belangrijkste periode van de club in de laatste pakweg 70 jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul. Je gaat toch niet iemand die nog maar net de voetbalschoenen uit heeft gedaan direct zo'n functie geven. Laat hem maar een paar jaar meelopen. Wat Blokland zegt zou eventueel nog kunnen, maar een AD van Dirk maken, 5 maand na einde carrière.. nee. Dat die Poelman het überhaupt oppert..
#BESTUURTEGENDEMUURquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul. Je gaat toch niet iemand die nog maar net de voetbalschoenen uit heeft gedaan direct zo'n functie geven. Laat hem maar een paar jaar meelopen. Wat Blokland zegt zou eventueel nog kunnen, maar een AD van Dirk maken, 5 maand na einde carrière.. nee. Dat die Poelman het überhaupt oppert..
Dan weet je zeker dat het geen succes wordt. Je kunt iemand met nul bestuurlijke ervaring toch niet zo voor de leeuwen gooien zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
v. Persie heeft ondertussen een appartement gekocht in Rotterdam. Genoeg reden om aan te nemen dat hij komen gaat. Ja toch?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:13 schreef MPC60 het volgende:
Amrabat heeft iig het charmeoffensief geopend. Ondertussen is er blijkbaar veel weerstand tegen de komst van van Persie.
Ik hoop het echt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
v. Persie heeft ondertussen een appartement gekocht in Rotterdam. Genoeg reden om aan te nemen dat hij komen gaat. Ja toch?
Ze zijn een half jaar met die transfer bezig geweest.....quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel sneu zeg, Boetius. Psv haalt ff met gemak het grootste talent uit Mexico weg..
En helemaal geen serieuze tegenstanders erbij, zullen in Oostenrijk nog wel tegen wat ploegen spelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord
Eerste training: 3 juli, Varkenoord (besloten)
Eerste open training: 8 juli, De Kuip (Rotterdam)
Oefenwedstrijden
8 juli, FC Lisse-Feyenoord, Sportpark Ter Specke (Lisse)
15 juli, SDC Putten-Feyenoord, Sportpark Putter Eng (Putten)
Eerste eredivisiewedstrijd: 13 augustus, Feyenoord-FC Twente
Eerste Europese wedstrijd: nog niet bekend (Groepsfase CL)
http://www.ad.nl/nederlan(...)lubs-eruit~a4242aeb/
Wat heeft Feyenoord weinig oefenwedstrijden zeg in vergelijking tot de rest....
Iedereen is volgens mij bang om Feyenoord te ontvangen na het kampioenschap....bang dat de boel ondergelopen gaat worden...
Hoop dat Feyenoord zich wel goed kan voorbereiden nog met veel wedstrijden voor aanvang
Volgens mij heeft Van Persie wel eens gezegd dat ie nooit écht fit is. Dat is alleen maar erger geworden de laatste jaren. Alleen niet de enige reden dat ie daar niet altijd speelde.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:16 schreef Azpilicueta het volgende:
Las wel dat hij maar een handjevol wedstrijden heeft gespeeld. Hij moet natuurlijk wel fit zijn
Bilal sowieso, Tapia twijfelgeval, Vejinovic zal wel weg gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de mindere goden zoals, Bakalirchoglu, Tapia, Vejinovic? Zouden die blijven?
Volgens mij zou Kuyt schilder zijn als hij niet profvoetballer zou worden, laat dit maar even op je inwerken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Bilal er volgend jaar ook niet aan te pas komt, als je kijkt wie ze allemaal op het oog hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bilal sowieso, Tapia twijfelgeval, Vejinovic zal wel weg gaan.
?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij zou Kuyt schilder zijn als hij niet profvoetballer zou worden, laat dit maar even op je inwerken.
Nee, dat zeg ik toch ook in mijn post? Dat ik het niet zou doen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zou jij een schilder aanstellen als algemeen directeur bij en BVO?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij zou Kuyt schilder zijn als hij niet profvoetballer zou worden, laat dit maar even op je inwerken.
Die had hij altijd al tochquote:Op woensdag 21 juni 2017 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
v. Persie heeft ondertussen een appartement gekocht in Rotterdam. Genoeg reden om aan te nemen dat hij komen gaat. Ja toch?
Hii is niet voor niets verlengd.quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat Bilal er volgend jaar ook niet aan te pas komt, als je kijkt wie ze allemaal op het oog hebben.
Zou kunnen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |