abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:35:08 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174465528
Mijn man heeft een maatpak laten maken dat (exclusief schoenen weliswaar) ook binnen jouw budget bleef. Ik ben de naam van de winkel kwijt, maar hij zit in Tilburg aan Ringbaan Zuid geloof ik. Ik ga het effe voor je checken, misschien is het een keten.

Edit; al gevonden! Tailormade suits heet de zaak, en is het inderdaad een keten die ook in Rotterdam en nog wat plaatsen zit. Maatpakken vanaf 399 en mijn man heeft een prachtig pak dat precies zo is als hij wilde (schuine knoopsgaten, een knoopsgaatje afgewerkt in een andere kleur, naam en datum in de boord geborduurd, binnenzak ik het jasje, enzovoorts).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:35:17 #127
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174466493
Bedankt voor de tips allemaal!

Roka heeft mijn broer zijn pak gehaald. En die zat ook wel boven mijn budget.

Tailormade suits ziet er wel goed uit, en zit in Arnhem, dus daar ga ik me eens verder op oriënteren.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:07:10 #128
338319 ZarB
Piņa colada
pi_174485874
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:48 schreef Karstman het volgende:

[..]

Moet je daar nou eigenlijk nog iets extra voor regelen qua legaliteit van het huwelijk? Dacht wel eens gehoord te hebben dat een huwelijk in Vegas of sommige bounty eilanden niet zomaar geldig is in Nederland.
Het huwelijk is in eerste instantie alleen voor de Amerikaanse wet geldig. Je krijgt een certificaat en dat geef je aan je eigen gemeente en zij registreren het huwelijk zodat het voor de NL wet geldig is. Het is dus alleen wat papierwerk. Je hoeft verder niet in NL naar je gemeente om daar nog te trouwen o.i.d.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_177227693
worden er nog wat trouwerijen voorbereid hier? O-)

Inmiddels pronken wij met een mooie foto op de site van de locatie, heeft onze ceremoniemeester een leuk interview gegeven waarvan een leuk blog is geschreven met foto's en staan we op een andere site met artikel en foto's 8-)

Leuk om dat soort dingen terug te lezen!
pi_177230272
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 12:06 schreef Serinde het volgende:
worden er nog wat trouwerijen voorbereid hier? O-)

Inmiddels pronken wij met een mooie foto op de site van de locatie, heeft onze ceremoniemeester een leuk interview gegeven waarvan een leuk blog is geschreven met foto's en staan we op een andere site met artikel en foto's 8-)

Leuk om dat soort dingen terug te lezen!
Ja, ik! Ik trouw ergens in augustus in het buitenland, het is een driedaags bruiloft. Het voelt nog zo ver weg, maar de tijd gaat snel en ik moet nog zoveel regelen.

Ik was eerst van mening de uitnodigingen mondeling te doen, bij ons is het de gewoonte dat de moeder langs de mensen gaat. Maar moeder wil dat ik toch kaartjes laat maken, die ze dan gaat brengen. Dus nu wel leuke kaartjes gevonden, maar te bedenken wat ik erop ga zetten. Wat zet je er op? Ik ben niet van dat gezwijmel en wil het simpel houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2018 13:28:12 ]
pi_177230681
Jep April. Komt nu rap dichterbij.
pi_177308027
Heb mijn uitnodigingskaarten ontvangen!
pi_177308153
-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177413257
Ja hoi :W ik zit ook vol in de oranisatie. Nou loop ik vast op schoenen :( alles wat mooi is is oncomfortabel en alles wat niet mooi is maar er verstandig uitziet is ook oncomfortabel :'( like wtf. Ik vind dit lastiger dan die hele jurkenbusiness.

Wat voor schoenen hebben/hadden jullie (bruiden)?
pi_177414819
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:00 schreef Crumpette het volgende:
Ja hoi :W ik zit ook vol in de oranisatie. Nou loop ik vast op schoenen :( alles wat mooi is is oncomfortabel en alles wat niet mooi is maar er verstandig uitziet is ook oncomfortabel :'( like wtf. Ik vind dit lastiger dan die hele jurkenbusiness.

Wat voor schoenen hebben/hadden jullie (bruiden)?
Welke kleur wil je ze hebben? Ik heb twee schoenen al besteld en dat vond ik juist het makkelijkste.

Yeey, heb een dame gevonden die m'n make-up en haar gaat doen! Drie keer. 500 euro, echt een rib uit mijn lijf, maar ze is de beste van de stad.
pi_177416001
Ik had geen doorsnee smaak dus denk niet dat je er veel aan hebt maar:

Lola Ramona pumps die heerlijk zaten (draag ze nog steeds).
En gepersonaliseerde Allstars.
pi_177417958
Maar dan heb je zo 5-7(8) cm hoogteverschil? Had je een korte jurk oid?

Ik zoek vooral iets wat geen pijn doet. Dat an sich lijkt bijna godsonmogelijk }:|
pi_177417991
Ik heb lastige voeten. Groot en smal en een vriend die bijna even groot is. Ik heb dus een degelijke trouwschoen helaas. Gok van rainbow
pi_177418106
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:23 schreef Crumpette het volgende:

Ik zoek vooral iets wat geen pijn doet. Dat an sich lijkt bijna godsonmogelijk }:|
Ik had pumps van Peter Kaiser, zaten erg lekker :Y
pi_177418128
Ik heb ook een heel degelijk paar van rainbow gepast vandaag. Leuk hoor die foam in de voorvoet maar waarom is die hiel dan van metaal zo hard en scherp? :'). Die zijn dus onderweg terug.

Tot nu toe zijn de beste kanshebbers een paar zilveren open dansschoenen. Wel met een hak van 5cm, dat vind ik wel een beetje een gok.
pi_177418337
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:30 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ik had pumps van Peter Kaiser, zaten erg lekker :Y
Oh daar zitten wel mooie bij idd! Goede tip. ^O^
pi_177419193
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:23 schreef Crumpette het volgende:

Nope, gewoon een lange jurk.
Maar voor dat laatste uur was dat geen probleem, was geen dansfeest.
pi_177420390
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb lastige voeten. Groot en smal en een vriend die bijna even groot is. Ik heb dus een degelijke trouwschoen helaas. Gok van rainbow
Kittenheels dan?
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:08:28 #144
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_177421261
Ik had groene (in de kleur van mijn jurk bij toeval) laarsjes. Draag ik nu nog gewoon naar mijn werk. Wilde pertinent geen pumps.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_177453423
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 16:39 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Oh daar zitten wel mooie bij idd! Goede tip. ^O^
Succes! :) Wanneer is de grote dag?
pi_177456715
Ik had van rainbow club. Zaten nadat ze ingelopen waren zo lekker. Heb ze zwart laten verven en draag ze nu nog regelmatig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_177573256
Dit zijn de sandalen onder de witte jurk.

Ik trouw in totaal in 5 verschillende jurken, dus heb ook nog twee andere schoenen voor de andere jurken/dagen.

Op de henna dag ga ik twee jurken dragen. Dan draag ik deze schoenen.

Op de dag van de bruiloft draag ik drie jurken, twee Marokkaanse jurken en een witte bruidsjurk. Onder de twee Marokkaanse jurken draag ik deze schoenen.

Al met al heb ik dus drie verschillende schoenen aangeschaft.
pi_177574763
Ik heb deze week zilveren sandalen gevonden O+ lijken een beetje op die van jou magreb. Maar dan zonder de steentjes. Ben je niet bang dat je jurk er aan blijft hangen, die bling?
pi_177575081
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:44 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb deze week zilveren sandalen gevonden O+ lijken een beetje op die van jou magreb. Maar dan zonder de steentjes. Ben je niet bang dat je jurk er aan blijft hangen, die bling?
Niet aan gedacht, maar mijntrouwjurk loopt wijd aan de onderkant, dus ik vermoed niet dat het zal gaan haken.

Wanneer trouw jij ongeveer? :D
pi_177575696
September 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')