Plata o plomo?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:37 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Tis anders best warm hier.
Plata.quote:
Gracias.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:23 schreef Strani het volgende:
Even ter verduidelijking waarom er 'collega' staat in de TT en niet de naam van de cameraman: Toen dit nieuws eerst werd gemeld hadden de Colombiaanse media de verkeerde naam. Ik had dat vermoeden en dus heb ik de naam niet direct genoemd. Het is natuurlijk niet zo dat hij minder belangrijk is.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, anders trek je even wat voorbarige conclusiesMet je ergo.
Precies dit.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Imo ook best triest om op pad te gaan zonder minstens een voorraad van een paar dagen bij te hebben. Zeker als je zogenaamd bereisd bent en het land en gebied goed kent. Dan had je moeten weten dat het niet zonder gevaar is en had je je beter moeten voorbereiden. En mocht dat niet mogelijk zijn geweest dan had je niet moeten gaan.
Ergo: die man was duidelijk niet #ready
Uhm nee.quote:
Hoelang kun je volhouden zonder medicijnen met diabetes?quote:Op donderdag 22 juni 2017 09:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar lang duren.
Als dat maar goed gaat.
Geen idee eerlijk gezegd. Zal ook liggen aan het type diabetes en de zwaarte ervan denk ik. Echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelang kun je volhouden zonder medicijnen met diabetes?
Het is nu even na 4:00 in de ochtend daar, als het bericht dat ze van woensdag op donderdag vrijgelaten worden klopt dan zou het nu ongeveer kunnen gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2017 09:23 schreef Greys het volgende:
Ik vind het maar lang duren.
Als dat maar goed gaat.
Maar eergisteravond zei men al 'binnen een paar uur'. Lange uren..quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:14 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is nu even na 4:00 in de ochtend daar, als het bericht dat ze van woensdag op donderdag vrijgelaten worden klopt dan zou het nu ongeveer kunnen gebeuren
Het was even spannend, maar we zijn veilig en gezond.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:27 schreef icloud het volgende:
Televisiemakers Derk Bolt en Eugenio Follender zijn in goede gezondheid. Dat meldt de Colombiaanse guerrillabeweging ELN. De rebellen komen om 17.00 uur (Nederlandse tijd) met een verklaring over hun vrijlating.
Het is voor het eerst dat ELN toegeeft dat ze Bolt en Follender in handen hebben. De presentator en cameraman werden zaterdag ontvoerd. Vermoedelijk gebeurde dat nabij het dorpje Filo el Gringo, in de buurt van de grens met Venezuela. Het gebied wordt als onveilig betiteld door de aanwezigheid van meerdere gewapende groepen, waaronder het ELN.
Spoorloos
Bolt en Follender waren voor het programma Spoorloos op zoek naar een ouder van een door Nederlanders geadopteerd meisje.
Wat ga je straks met dit kloontje doen na hun vrijlating?quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het was even spannend, maar we zijn veilig en gezond.
Nee maar gezien er geen telefoonverbinding mogelijk is zou dat reden kunnen zijn al vraag ik me ook af of die rebellen een horloge dragen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:49 schreef Greys het volgende:
Is die verklaring al ergens die om 17 uur onze tijd zou komen?
Tijd is hier een iets ander begrip dan in het stipte Nederland.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee maar gezien er geen telefoonverbinding mogelijk is zou dat reden kunnen zijn al vraag ik me ook af of die rebellen een horloge dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |