Dat lukt Vosje nog wel met 1 hand vanwege sleutelbeenquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
39 kilometer per uur, zelfs Mani is nog sneller.
toch wel de meest verrassende prestatie van vandaagquote:
Dus jij bent een drinker?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jos heeft sinds zijn overwinning in de Giro meer bier gedronken dan ik waarschijnlijk.
Dat gun ik Djos ook welquote:Op woensdag 21 juni 2017 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jos heeft sinds zijn overwinning in de Giro meer bier gedronken dan ik waarschijnlijk.
Ook weer een nette top 10 plek voor Steven Lammertink.quote:
Het is te merken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen bier op.
Tijd voor een Westmalle dus.quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen bier op.
Wat is dat?quote:Op woensdag 21 juni 2017 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig graag een paar cocktailtjes.
Ellen van Dijk heeft tijdens het Nederlands kampioenschap tijdrijden in het Montferland op schlemielige wijze naast de titel gegrepenquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ziet ernaar uit dat van Vleuten de titel bij de vrouwen (tijdrit) gaat halen (prolongeren).
Tenzij Anna en Ellen een beter 2de deel kunnen afleggen.
EDIT: Ze heeft uiteindelijk 4 seconden overgehouden op Ellen (Anna was een beetje op, en duidelijk 3de).
Netjes 4 minuten sneller dan Essers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |