quote:Formula 1 will have its first triple-header next year, with the French, Austrian and British Grands Prix all due to take place on consecutive weekends.
Mogen ze van mij met onmiddelijke ingang schrappen en een leuk Amerikaans circuit toevoegen aan de kalender. Moet niet zo moeilijk zijn om te vindenquote:Op maandag 19 juni 2017 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. Weer tijd voor dat stront circuit. Jaja, leuke beelden. Maar voor de rest
Dit noem ik geen triple-header. Dat zijn imho 3 races in één weekend.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:26 schreef SnowOokami het volgende:
Holy shit
https://www.motorsport.co(...)-header-2018-920468/
[..]
Moet goedkomen. Ik woon tegenover de nootjes en bierwinkelquote:Op maandag 19 juni 2017 16:36 schreef ondeugend het volgende:
Dan moet Geralt wel heel veel bier en nootjes ineens inslaan!
Nou hiep hiep hoera. Daar is weinig meer van over sinds die ene knaker er met zn poten aan kwam.quote:
Welnee, supermarkt is om de hoek, waar overigens afgelopen week een plofkraak bij een geldautomaat was en asbestmeneren de zaak op moesten ruimen. Veilig buurtje waar we gekocht hebbenquote:Op maandag 19 juni 2017 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
De bierkoerier zal het vanaf dan druk gaan krijgen
Dit ja, het was ooit zo'n prachtig circuitquote:Op maandag 19 juni 2017 19:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou hiep hiep hoera. Daar is weinig meer van over sinds die ene knaker er met zn poten aan kwam.![]()
Dit dus, het was 1 van de mooiste circuits. Nu middelmatig.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou hiep hiep hoera. Daar is weinig meer van over sinds die ene knaker er met zn poten aan kwam.![]()
Ik denk eerder dat de F2 de F1 van vorig jaar achterna gaat dan andersom.quote:Op maandag 19 juni 2017 16:05 schreef Gezicht het volgende:
Ik wil Baku nog wel een kans geven gezien de GP2 vorig jaar.
Monza is dit jaar ook in het eerste weekend van september en is toch al heel lang zoquote:Op maandag 19 juni 2017 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Hé, Monza niet meer rond mijn verjaardag, interessante ontwikkeling.
En nog steeds Baku.
Vorig jaar in ieder geval wel, ik was toen een weekendje in Rome en tijdens onze siesta heb ik toen f1 op de italiaanse tv gekekenquote:Op maandag 19 juni 2017 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Monza is dit jaar ook in het eerste weekend van september en is toch al heel lang zo
Baku naar het voorjaar, dat maakt een bezoekje makkelijker
Op zich was het wel gewoon vet, die auto's met al het lawaai op volle snelheid door het bos. Dat heeft wel wat, en hoge topsnelheden zijn altijd mooi natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
En wat vonden jullie zo bijzonder aan het oude Hockenheim? Ik kan me herinneren dat dat altijd de saaiste race van het seizoen opleverde en daarom de baan ook is aangepast. 3 lange rechte stukken met 3 chicanes waardoor degenen met het meeste motorvermogen en de beste koeling (anders plofte de boel toen nog) ging winnen.
Of vonden jullie het zo'n leuke baan omdat je in alle computerspellen heel hard recht door de chicanes kon rijden?
tijdensquote:Op maandag 19 juni 2017 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vorig jaar in ieder geval wel, ik was toen een weekendje in Rome en tijdens onze siesta heb ik toen f1 op de italiaanse tv gekeken
Monza is al zo lang ik kan heugen in de tweede week van september, twee weken na Spa.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Monza is dit jaar ook in het eerste weekend van september en is toch al heel lang zo
Baku naar het voorjaar, dat maakt een bezoekje makkelijker
Vind het toch nog steeds een mooi circuit hoor.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou hiep hiep hoera. Daar is weinig meer van over sinds die ene knaker er met zn poten aan kwam.![]()
De 1997 race incl. commentaar van Olav Mol staat op Youtube.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
En wat vonden jullie zo bijzonder aan het oude Hockenheim? Ik kan me herinneren dat dat altijd de saaiste race van het seizoen opleverde en daarom de baan ook is aangepast. 3 lange rechte stukken met 3 chicanes waardoor degenen met het meeste motorvermogen en de beste koeling (anders plofte de boel toen nog) ging winnen.
Of vonden jullie het zo'n leuke baan omdat je in alle computerspellen heel hard recht door de chicanes kon rijden?
Wat mij betreft was in die tijd Magny Cours altijd de saaiste race van het jaar...quote:Op maandag 19 juni 2017 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
En wat vonden jullie zo bijzonder aan het oude Hockenheim? Ik kan me herinneren dat dat altijd de saaiste race van het seizoen opleverde en daarom de baan ook is aangepast.
We zullen zien, mochten ze de banden niet goed ondercontrole hebben verwacht ik een 1 - 2tje van Ferrari. Bied dan wel weer mogelijkheden voor RBR en FIquote:Mercedes zit het hele jaar al te stoeien met het krappe bandenvenster en verwacht dat dit in Baku nog moeilijker zal zijn. Dit laat een ingenieur van het Duitse team weten in gesprek met Auto Motor und Sport.
'Wat we in Montreal deden was goed', zegt hij. 'Maar Baku zal moeilijker worden. Daar zal duidelijk worden hoeveel we nu echt hebben begrepen', verwacht de ingenieur. 'De moeilijkheid zit hem in het asfalt, de bandentypes en de te verwachte temperaturen. Afgelopen seizoen hielden sommige bandensetjes het maar zes ronden vol.'
Het probleem is dat Mercedes nog geen gouden formule heeft hoe met de banden om te gaan. In Montreal vond alleen Lewis Hamilton de juiste balans tussen aanvallen en verdedigen met zijn auto en banden. Valtteri Bottas klaagde dat hij grip verloor zodra hij agressiever ging rijden. In Sochi was het andersom. Hamilton reed op een zachtere band en zou acht graden verwijderd zijn geweest van de window.
Tja het is populair onder de oude garde om op Tilke te zeiken. Beetje onterecht imo.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vind het toch nog steeds een mooi circuit hoor.
er zijn gewoon maar weinig banen/aanpassingen van Tilke echt geslaagdquote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja het is populair onder de oude garde om op Tilke te zeiken. Beetje onterecht imo.
De baan is aangepast vanwege de veiligheidseisen van de FIA, omdat er geen bomen gekapt mochten worden voor het aanleggen van uitloopstroken en chicanes in de Ostkurve.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
En wat vonden jullie zo bijzonder aan het oude Hockenheim? Ik kan me herinneren dat dat altijd de saaiste race van het seizoen opleverde en daarom de baan ook is aangepast. 3 lange rechte stukken met 3 chicanes waardoor degenen met het meeste motorvermogen en de beste koeling (anders plofte de boel toen nog) ging winnen.
Of vonden jullie het zo'n leuke baan omdat je in alle computerspellen heel hard recht door de chicanes kon rijden?
Monza kon ook erg saai zijn en catalunya.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat mij betreft was in die tijd Magny Cours altijd de saaiste race van het jaar...
Het is ook populair om terechte kritiek neer te zetten als 'onterecht gezeik van de oude garde'. En dat is jammer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja het is populair onder de oude garde om op Tilke te zeiken. Beetje onterecht imo.
En de sfeer is bij een uitverkocht stadion-gedeelte wel superquote:Op maandag 19 juni 2017 23:18 schreef Justevo het volgende:
Ook al is Hockenheim geen rete spannend circuit, het is wel maar 4 uurtjes rijden. Prima te doen voor een weekend.
Bij gebrek aan Max Verstappen nemen ze maar een andere Nederlands sprekende coureur?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:37 schreef ondeugend het volgende:
Hülkenberg met Renault F1-bolide naar Gamma Racing Day in Assen op 5 en 6 augustus.
https://nl.motorsport.com(...)=News&utm_content=nl
Nee toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Max Verstappen nemen ze maar een andere Nederlands sprekende coureur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |