Misschien een rare vraag maar wie heeft die bouwvakkers eigenlijk uitgenodigd?quote:Op maandag 19 juni 2017 12:30 schreef Poes. het volgende:
Boh, ik heb sinds 08.00 vanmorgen drie bouwvakkerts rondlopen die m'n ramen aan het vervangen zijn.
Punt is dat mijn wc te klein is (en ik te groot) en daarom met de deur open moet poepen.
En dat kan nu dus niet![]()
Klacht; Buikpijn
Anti-klacht; HR+++
De woningbouwquote:Op maandag 19 juni 2017 12:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar wie heeft die bouwvakkers eigenlijk uitgenodigd?
Ja, uiteraard. Maar normaal poep ik na het ontbijt en m'n welverdiende sigaret, maar ze waren er eerder dan gepland. Dan gaat het feest niet meer door.quote:
Nou zeur dan niet. Je wist dat ze kwamen.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar normaal poep ik na het ontbijt en m'n welverdiende sigaret, maar ze waren er eerder dan gepland. Dan gaat het feest niet meer door.
Hoezo schaam jij je om in het openbaar te poepen?quote:Op maandag 19 juni 2017 12:30 schreef Poes. het volgende:
Boh, ik heb sinds 08.00 vanmorgen drie bouwvakkerts rondlopen die m'n ramen aan het vervangen zijn.
Punt is dat mijn wc te klein is (en ik te groot) en daarom met de deur open moet poepen.
En dat kan nu dus niet![]()
Klacht; Buikpijn
Anti-klacht; HR+++
quote:Op maandag 19 juni 2017 12:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou zeur dan niet. Je wist dat ze kwamen.
Onterechte klacht dus.
En dan de illusie verbreken dat vrouwen niet poepen zeker?quote:Op maandag 19 juni 2017 12:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Hoezo schaam jij je om in het openbaar te poepen?
Na het ontbijt al een peuk verdiend hebben, goed bezig hoor.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar normaal poep ik na het ontbijt en m'n welverdiende sigaret, maar ze waren er eerder dan gepland. Dan gaat het feest niet meer door.
Hoogtepunt van de dag.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Na het ontbijt al een peuk verdiend hebben, goed bezig hoor.
quote:Op maandag 19 juni 2017 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, heb je een huis uit de tijd dat mensen gemiddeld nog maar 1,65 lang waren of zo?
quote:Op maandag 19 juni 2017 12:42 schreef Chai het volgende:
Maar pissen kan je nu dan toch ook niet? Of doe je dat even snel in het doucheputje?
Ja serieusquote:Op maandag 19 juni 2017 13:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
echt altijd met de deur open kakken omdat je anders niet in het hokje past?
Dat lijkt me heel onhandig. Zal ook wel ruiken als iemand chili heeft gegeten!quote:Op maandag 19 juni 2017 13:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja serieusHuis is van 1958, toen werden ze geen 1.80 volgens mij
WC is net gerenoveerd en de pot is gewoon te groot voor dat hokje. Plassen lukt nog net, maar afvegen na het poepen dus niet. Dus ja, altijd met de deur open
Nou nee, ik ben een degelijk huisvrouwke, die doen zulke dingen niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 14:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel onhandig. Zal ook wel ruiken als iemand chili heeft gegeten!
Daarnaast: misschien houden de bouwvakkers wel van scat en vinden ze het alleen maar opwindend als je even gaat poepen!
Daar zit je toch op?quote:Op maandag 19 juni 2017 15:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is dat ik me niet laat opnaaien, anders had ik nog een foto van m'n wc gepost ook
Kom op! Gewoon even een selfie posten terwijl je zit te schijten.quote:Op maandag 19 juni 2017 15:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is dat ik me niet laat opnaaien, anders had ik nog een foto van m'n wc gepost ook
Wie heeft ooit beweerd dat ik dat ben?quote:Op maandag 19 juni 2017 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Peuken en poepen. Zo niet vrouwelijk
Normaal wel, tijdschrift er bij enzo. Maar ik moest zó nodigquote:Op maandag 19 juni 2017 16:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben je al klaar?
Of neem je er nu uitgebreid de tijd voor?
quote:Op maandag 19 juni 2017 16:49 schreef Voszje het volgende:
'Poepopstokje' was nu wel toepasselijk geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |