Misschien een rare vraag maar wie heeft die bouwvakkers eigenlijk uitgenodigd?quote:Op maandag 19 juni 2017 12:30 schreef Poes. het volgende:
Boh, ik heb sinds 08.00 vanmorgen drie bouwvakkerts rondlopen die m'n ramen aan het vervangen zijn.
Punt is dat mijn wc te klein is (en ik te groot) en daarom met de deur open moet poepen.
En dat kan nu dus niet![]()
Klacht; Buikpijn
Anti-klacht; HR+++
De woningbouwquote:Op maandag 19 juni 2017 12:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar wie heeft die bouwvakkers eigenlijk uitgenodigd?
Ja, uiteraard. Maar normaal poep ik na het ontbijt en m'n welverdiende sigaret, maar ze waren er eerder dan gepland. Dan gaat het feest niet meer door.quote:
Nou zeur dan niet. Je wist dat ze kwamen.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar normaal poep ik na het ontbijt en m'n welverdiende sigaret, maar ze waren er eerder dan gepland. Dan gaat het feest niet meer door.
Hoezo schaam jij je om in het openbaar te poepen?quote:Op maandag 19 juni 2017 12:30 schreef Poes. het volgende:
Boh, ik heb sinds 08.00 vanmorgen drie bouwvakkerts rondlopen die m'n ramen aan het vervangen zijn.
Punt is dat mijn wc te klein is (en ik te groot) en daarom met de deur open moet poepen.
En dat kan nu dus niet![]()
Klacht; Buikpijn
Anti-klacht; HR+++
quote:Op maandag 19 juni 2017 12:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou zeur dan niet. Je wist dat ze kwamen.
Onterechte klacht dus.
En dan de illusie verbreken dat vrouwen niet poepen zeker?quote:Op maandag 19 juni 2017 12:35 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Hoezo schaam jij je om in het openbaar te poepen?
Na het ontbijt al een peuk verdiend hebben, goed bezig hoor.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar normaal poep ik na het ontbijt en m'n welverdiende sigaret, maar ze waren er eerder dan gepland. Dan gaat het feest niet meer door.
Hoogtepunt van de dag.quote:Op maandag 19 juni 2017 12:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Na het ontbijt al een peuk verdiend hebben, goed bezig hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |