Ze gaan een trein vervangen die nog niet eens in dienst is geweest?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 10:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Excuus. De nieuwe Aventra's gaan de 455's en 707's vervangen.
Blijkbaar.. Nieuwe franchisenemer wilde ze niet:quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze gaan een trein vervangen die nog niet eens in dienst is geweest?
https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_707quote:It was reported in March 2017 that the trains are to be rejected by the new franchise operator, South Western Railway, so they will be replaced in 2019 when newer stock is built.
Dat kan zelfs de Fyra niet zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze gaan een trein vervangen die nog niet eens in dienst is geweest?
Ja, inderdaad. De geruchten gaan zelfs dat ze helemaal nooit in dienst gaan komen in Wessex: de toelating heeft vertraging opgelopen (softwareproblemen) en de nieuwe franchisenemer wil ze dus niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Blijkbaar.. Nieuwe franchisenemer wilde ze niet:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_707
Oh en het is niet alsof ze makkelijk ergens anders ingezet kunnen worden, want het is Third Rail voeding: http://www.bbc.com/news/uk-england-39445714
Ze zijn gekocht door leasebedrijf Angel Trains in opdracht van Stagecoach South West Trains en met goedkeuring van het Department for Transport.quote:
Dat laatste is jammer voor eventuele huurders, dat geeft je minder onderhandelingsruimte bij een leasemaatschappij. Als het toch treinen waren waar niemand interesse in heeft kon je ze mogelijk voor een prikkie leasen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 15:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat om financiële redenen is: First/MTR zou de leasekosten te hoog vinden.
De stellen zijn wel voorbereid op de inbouw van een stroomafnemer.
De Britse treinenleasemarkt heeft de laatste jaren juist een opleving gehad. Vroeger waren er 3 ROSCO's (Porterbrook, Angel Trains, Evershort Rail) die konden vragen wat ze wilden, omdat DfT een dikke vinger in de pap wilde hebben met het bepalen van welke treinen waar zouden rijden. Daarom rijden treinen uit de jaren '70 en '80 nog steeds rond.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat laatste is jammer voor eventuele huurders, dat geeft je minder onderhandelingsruimte bij een leasemaatschappij. Als het toch treinen waren waar niemand interesse in heeft kon je ze mogelijk voor een prikkie leasen.
Ik lees hier iets wat me bekend voorkomtquote:
Daar kan het met het verstevigen van het frame welquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees hier iets wat me bekend voorkomt
Kom nou, de opdrachtgever die de opdracht tussentijds wijzigt, je hebt gelijk dat er met miljoenen en miljoenen gesmeten wordt maar de connotatie "zonder na te denken over inrichting" is quatsch.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
vast, maar dat is ook een gevalletje "gekocht zonder na te denken over inrichting".
Dat moet ook verboden worden natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Kom nou, de opdrachtgever die de opdracht tussentijds wijzigt
Niets bijzonders toch, spul heeft onderhoud in Zutphen toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is weer een E-GTW op weg naar Zwolle. De Jeroen Krabbé komt net langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |