Bennati, Claeys, Pasqualon?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Blijven er weinig over zo.
Zeits, Bono, Howson en Vachon zijn de favorieten imo
Was maar kort in beeld toch?quote:
Die zat zelfs in de kopgroepquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Erviti ook opvallend gelost. Niet met naam in beeld, maar wel duidelijk.
Maar ervoor schrappen? Is dat niet wat streng?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hayman reed in beeld tijdens het lossen en werd genoemd door D&D, vind ik wel een aantekening waard.
Mijn fout.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar ervoor schrappen? Is dat niet wat streng?
Das niet echt hier op tv geweest. Bijna pluspunten, keihard onderuit gaan zonder dat iemand het zietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:40 schreef Sdivad het volgende:
Bevin heb ik overigens op een van de zenders in beeld gezien met een crash in de openingstijdrit. http://www.stickybottle.c(...)down-some-top-names/
Tis wel een aantal keren genoemdquote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das niet echt hier op tv geweest. Bijna pluspunten, keihard onderuit gaan zonder dat iemand het ziet
En ook wel meer dan eens in die hoedanigheid goed in beeld geweest of in elk geval genoemd ja, dacht ikquote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degand werd laatst ook genoemd door het Olijke duo.
Gruzdev, Laporte, Bono en Vachon zijn de enige 4 die ik denk ik nog niet heb gezien deze Tour en waarvan ik zonder deze competitie echt niet zou weten dat ze meedoen. Maar Laporte is vast de leadout voor Bouhanni.
Zou wat zijn als Bono wint nadat ie de afgelopen 2 jaar net ernaast greep. Die gozer valt bijna op door zijn onopvallendheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook wel meer dan eens in die hoedanigheid goed in beeld geweest of in elk geval genoemd ja, dacht ik
Gruzdev werd door Ducrot zelfs twee keer genoemd in de laatste rit die Kittel won.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degand werd laatst ook genoemd door het Olijke duo.
Gruzdev, Laporte, Bono en Vachon zijn de enige 4 die ik denk ik nog niet heb gezien deze Tour en waarvan ik zonder deze competitie echt niet zou weten dat ze meedoen. Maar Laporte is vast de leadout voor Bouhanni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |