Eckte baasquote:Op zondag 18 juni 2017 23:37 schreef tdrone het volgende:
Ook mooi om te zien dat de winnaar van vorig jaar er in de Giro alles aan heeft gedaan om niet weer de meest onopvallende renner te worden
Eigenlijk moet deze hele prijs de Zubeldia prijs heten, misschien als hij een keer met pension gaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:10 schreef wimderon het volgende:
Zubeldia doet meteen slechte zaken, zal vast een aantal maal vermeld worden dat hij hier start door het positiefje van Cardoso.
Dat verdient wel een aantekening wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:29 schreef kibo het volgende:
Telt overdreven gedrag tijdens de ploegenpresentatie ook mee?
Volgens Jose Been is hij de sprinter van Wanty. Dus inderdaad, je hebt goede kansen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:51 schreef Blik het volgende:
Ik dicht mijn adoptierenner, Dion Smith, goede kansen toe
De echte onopvallende renners zijn meestal niet interessant genoeg om tijdens de tijdrit in beeld gebracht te worden. Dus zal wel meevallen. Maar anders misschien een aantekening geven, als alleen de start of finish kort in beeld gebracht wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:32 schreef Blik het volgende:
Hoe gaan we om met tijdritten, want daar komen natuurlijk wel erg veel renners nadrukkelijk in beeld
Eurosport kijken, daar zie je niks van de koers alleen reclame. Alleen pakweg het laatste half uur is er geen reclame meer, maar dan zijn de nobody's allang binnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:32 schreef Blik het volgende:
Hoe gaan we om met tijdritten, want daar komen natuurlijk wel erg veel renners nadrukkelijk in beeld
Ik probeer Eurosport zoveel mogelijk te omzeilenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Eurosport kijken, daar zie je niks van de koers alleen reclame. Alleen pakweg het laatste half uur is er geen reclame meer, maar dan zijn de nobody's allang binnen.
Daar mag ook een streep doorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zondag 2 juli 2017 01:21 schreef tdrone het volgende:
Nou de start is gemaakt, Aanvullen aub!Kwiatkowski ook top 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevin is ook hard gevallen. Zijn wel filmpjes van, maar niet op tv in beeld geweest.
Van degenen die een aantekening hebben wegens te veel in beeld heb ik ongeveer de helft eigenlijk alleen bij de aankomst in beeld gezien![]()
R Zabel ook gevallen natuurlijkquote:Op zondag 2 juli 2017 01:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kwiatkowski ook top 10.
Bevin is ook hard gevallen. Zijn wel filmpjes van, maar niet op tv in beeld geweest.
Van degenen die een aantekening hebben wegens te veel in beeld heb ik ongeveer de helft eigenlijk alleen bij de aankomst in beeld gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Aangepast, dan houden we die lijst aan als basis voor rest van de dag.quote:Op zondag 2 juli 2017 13:11 schreef hhh38 het volgende:
Het zal altijd random blijven wie er wel en niet een aantekening hebben gekregen voor die tijdrit, maar Roglic zou ik inderdaad niet compleet schrappen zoals al werd gezegd.
En volgens mij zit Quintana nog steeds in de koers
Dan Venter ook.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:13 schreef franklop het volgende:
Vermote en De Gendt kunnen we wel schrappen na vandaag
Gesink en Bardet werden in ieder geval meermaals benoemd. Die mogen een streep.quote:Op zondag 2 juli 2017 16:39 schreef franklop het volgende:
Gaat toch met name om ook benoemd te worden? Lagen er wel meer maar niet iedereen herkend.
Waren wel meer renners opvallend in beeld rondom die valpartijquote:Op zondag 2 juli 2017 23:03 schreef Szura het volgende:
Mis nog de aantekening voor Leezer, die met Gesink stond te hannesen.
Dat was Trentin toch?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:12 schreef McGrath het volgende:
Jay McCarthy kan wat mij betreft ook weg, die heeft na de valpartij heel lang op kop van het peleton gereden.
En Sabatini was erg duidelijk in beeld aan het juichen voor Kittel over de streep was. Dat werd vaker herhaald en benoemd door de commentatoren
Joris van den Berg had het zelfs tijdens de samenvatting nog steeds over Sabatini, maar het was Trentin inderdaad.quote:
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:03 schreef papert het volgende:
Werd jack bauer niet duidelijk genoemd bij het terughalen van de kopgroep in de laatste paar km?
Ducrot vertelde toen nog de anekdote dat hij zelf goed wist hoe het was in de laatste meters teruggepakt te worden, maar dat hij dat in deze rol zelf aan het doen was.
quote:Op maandag 3 juli 2017 00:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joris van den Berg had het zelfs tijdens de samenvatting nog steeds over Sabatini, maar het was Trentin inderdaad.
Dan kan Cummings er ook wel af.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
De nr.199, Javier Moreno rijdt constant in het laatste wiel van het peloton. Mag nu ook wel weg wat mij betreft.
Fuglsang gisteren top 10.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team Sky
2 HENAO Sergio Luis
4 KNEES Christian - aantekening kopwerk
6 LANDA Mikel
7 NIEVE Mikel
8 ROWE Luke
AG2R La Mondiale
12 BAKELANTS Jan
13 DOMONT Axel
14 FRANK Mathias
15 GASTAUER Ben Val en terugbrengen Bardet
16 GAUTIER Cyril
17 LATOUR Pierre Drager witte trui
18 NAESEN Oliver - aantekening vele inbeeld met trui
19 VUILLERMOZ Alexis
Movistar Team
21 QUINTANA Nairo - aantekening, veel in beeld
22 AMADOR Andrey
23 BENNATI Daniele
24 BETANCUR Carlos
25 CASTROVIEJO Jonathan - aantekening, veel in beeld
26 ERVITI Imanol
28 SÜTTERLIN Jasha
Trek - Segafredo
32 DE KORT Koen
33 DEGENKOLB John val
34 FELLINE Fabio
35 GOGL Michael
36 IRIZAR Markel
37 MOLLEMA Bauke - aantekening, veel in beeld
38 PANTANO Jarlinson
39 ZUBELDIA Haimar
BMC Racing Team
41 PORTE Richie - aantekening, veel in beeld en aanval
42 CARUSO Damiano
43 DE MARCHI Alessandro
45 MOINARD Amaël
46 ROCHE Nicolas
47 SCHAR Michael
48 VAN AVERMAET Greg - aantekening, veel in beeld top 10
49 WYSS Danilo
Astana Pro Team
51 ARU Fabio - aantekening, veel in beeld
52 CATALDO Dario
53 FUGLSANG Jakob
54 GRIVKO Andrei - aantekening, veel in beeld en gek gedrag
55 GRUZDEV Dmitriy
56 KOZHATAYEV Bakhtiyar
57 LUTSENKO Alexey
58 VALGREN Michael
59 ZEITS Andrey
UAE Team Emirates
61 MEINTJES Louis
62 ATAPUMA John Darwin
63 BONO Matteo
64 DURASEK Kristijan
65 LAENGEN Vegard Stake
66 MARCATO Marco
67 MORI Manuele top 10
69 ULISSI Diego
FDJ
72 CIMOLAI Davide
73 DELAGE Mickaël
74 GUARNIERI Jacopo
76 LE GAC Olivier
77 MOLARD Rudy
79 VICHOT Arthur
ORICA-Scott
81 CHAVES Johan Esteban
82 ALBASINI Michael
84 HAYMAN Mathew
85 HOWSON Damien
86 IMPEY Daryl
87 KEUKELEIRE Jens
88 KREUZIGER Roman
89 YATES Simon - aantekening, veel in beeld
Dimension Data
93 CUMMINGS Stephen - aantekening, veel in beeld
94 EISEL Bernhard
95 JANSE VAN RENSBURG Reinardt
96 PAUWELS Serge
97 RENSHAW Mark - aantekening: opvallend lossen in etappe 3
98 THWAITES Scott
Quick-Step Floors
102 BAUER Jack De werken van in Etappe 2
103 BRAMBILLA Gianluca
104 GILBERT Philippe - aantekening, veel in beeld
105 MARTIN Daniel top 10
106 SABATINI Fabio
107 STYBAR Zdenek - aantekening, veel in beeld
BORA - hansgrohe
112 BODNAR Maciej
113 BUCHMANN Emanuel
114 BURGHARDT Marcus
115 MAJKA Rafał - aantekening, veel in beeld top 10
116 MCCARTHY Jay
117 POLJANSKI Pawel
118 SAGAN Juraj - de werken van
119 SELIG Rüdiger
Team Katusha - Alpecin
122 HALLER Marco
123 HOLLENSTEIN Reto
124 KI¦ERLOVSKI Robert
125 KRISTOFF Alexander - top 10
126 LAMMERTINK Maurits
127 MACHADO Tiago
128 POLITT Nils - kopgroep
129 ZABEL Rick
Lotto Soudal
132 BAK Lars Ytting
133 BENOOT Tiesj - top 10
136 HANSEN Adam - kopgroep
137 ROELANDTS Jurgen - top 10
138 SIEBERG Marcel
139 WELLENS Tim
Team Sunweb
142 ARNDT Nikias veel in beeld
143 BARGUIL Warren
144 CURVERS Roy
145 GESCHKE Simon
146 SINKELDAM Ramon
147 TEN DAM Laurens - aantekening, veel in beeld
148 TEUNISSEN Mike
149 TIMMER Albert
Cofidis, Solutions Crédits
152 CLAEYS Dimitri
153 EDET Nicolas
154 LAPORTE Christophe
156 MATÉ Luis Ángel
157 NAVARRO Daniel
158 SÉNÉCHAL Florian
159 SIMON Julien
Team LottoNL-Jumbo
164 LEEZER Tom - aantekening val
165 MARTENS Paul - aantekening, veel in beeld
166 ROGLIC Primoz - aantekening, veel in beeld
167 ROOSEN Timo
169 WAGNER Robert
Direct Energie
173 CALMEJANE Lilian -kopgroep
174 CHAVANEL Sylvain - aantekening, veel in beeld
175 GENE Yohann
176 PETIT Adrien - top 10
177 QUEMENEUR Perrig
178 SICARD Romain - kopgroep
179 TULIK Angelo
Cannondale-Drapac Pro Cycling Team
181 ROLLAND Pierre - aantekening, veel in beeld
182 BETTIOL Alberto top 10
183 BEVIN Patrick
184 BROWN Nathan
185 CLARKE Simon
187 TALANSKY Andrew
188 URAN Rigoberto - aantekening, veel in beeld
189 VAN BAARLE Dylan
Bahrain Merida Pro Cycling Team
192 ARASHIRO Yukiya
193 BOLE Grega
194 BOZIC Borut
195 BRAJKOVIČ Janez
196 CINK Ondrej
198 GRMAY Tsgabu
199 MORENO Javier
Wanty - Groupe Gobert
201 MARTIN Guillaume
202 BACKAERT Frederik
203 DEGAND Thomas
204 MINNAARD Marco
206 PASQUALON Andrea
207 SMITH Dion
208 VAN KEIRSBULCK Guillaume - kopgroep
209 VANSPEYBROUCK Pieter
Fortuneo - Vital Concept
211 MCLAY Daniel
212 BOUET Maxime
213 FEILLU Brice
215 HARDY Romain - kopgroep
216 PERICHON Pierre-Luc - kopgroep
218 SEPÚLVEDA Eduardo
219 VACHON Florian
Grmay heeft ook meer dan 1 minuut voorsprong gehad, dus ook weg dan toch?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Bakelants, Gilbert, Van Baarle en Delage mogen weg.
Aantekening voor Grmay?
Als dat daadwerkelijk het geval is geweest, dan mag hij reglementair geschrapt worden inderdaad. Maar wist ik niet zeker.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Grmay heeft ook meer dan 1 minuut voorsprong gehad, dus ook weg dan toch?
Dacht het wel, maar ik twijfel nu ookquote:Op woensdag 5 juli 2017 16:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk het geval is geweest, dan mag hij reglementair geschrapt worden inderdaad. Maar wist ik niet zeker.
voor zo'n domme actie streepquote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Grmay heeft ook meer dan 1 minuut voorsprong gehad, dus ook weg dan toch?
Was wel een mooie actie?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:42 schreef Bugno het volgende:
Quintana is dan ook top-10, maar alleen al door zijn kansloze lossen verdient hij een streep
Inderdaad een keer betrokken bij een valpartij, ik dacht eergisteren. Minimaal genoeg voor een aantekening.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik meen dat er nog iets was met Gogl, geen idee wat eigenlijk.
Was Gogle niet, maar een teamgenoot, derhalve geen aantekening lijkt me.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad een keer betrokken bij een valpartij, ik dacht eergisteren. Minimaal genoeg voor een aantekening.
Amador en Castro?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:04 schreef Szura het volgende:
Er moeten nog wat Movistars worden weggestreept
Staat ook in de lijst. Caruso ook, maar die heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:46 schreef wimderon het volgende:
Edet zal volgens mij ook nog in de kopgroep, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Heeft geen minuut voorsprong natuurlijk, maar rijdt wel opvallend.quote:
Zubeldia is er nog bijquote:
Vichot ook nog van gisteren, waarschuwinkje.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 16:25 schreef Szura het volgende:
Meintjes lossend in beeld, met naam dit keer. Tijd voor een waarschuwing.
Die mag wel weg.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:25 schreef Szura het volgende:
Meintjes lossend in beeld, met naam dit keer. Tijd voor een waarschuwing.
Zat ik ook al aan te denken, werd door Michel en Jose nog benoemd toen ie voorbij Porte kwamquote:Op zondag 9 juli 2017 19:48 schreef Blik het volgende:
Brambilla opvallend lossen op de Mont du chat, aantekening?
Nee, maar als je door D&D genoemd wordt bij het lossen, ben je niet meer onopvallend toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:16 schreef franklop het volgende:
Moeten bij sommige dingen ook niet te streng worden he..
Het probleem bij genoemd worden is dat er drie zenders zijn die het uitzenden.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, maar als je door D&D genoemd wordt bij het lossen, ben je niet meer onopvallend toch?
Zubeldia besloot natuurlijk ieder jaar toch een klein beetje in beeld te rijden helaas.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zubeldia MOET dit nu een keer gaan winnen, elk jaar is hij er dichtbij maar in al die jaren nog niet 1 keer met instemming van de meeste users hier gewonnen. Dit jaar laatste kans
Best knap als lead out van de beste sprinter van de laatste 5 jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
TDF / Een uitgebreide geschiedenis van de 'Meest Onopvallende Renner'
Ik wilde dit gisteravond op de rustdag posten maar het kostte allemaal net wat meer tijd dan ik dacht.
Naast Zubeldia en Bono is ook Sabatini al meerdere malen een serieuze kandidaat geweest.
Heeft ie vandaag al kopwerk gedaan?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:25 schreef Szura het volgende:
Haller had al een aantekening, van mij mag hij nu wel weg met z'n kopwerk.
Excuus, bedoelde z'n lead-out bij de tussensprint. Werd ook gewoon nog zesde daar (vierde van het peloton).quote:
in ieder geval in de sprint toch?quote:
Dat was Trentin.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:21 schreef tdrone het volgende:
Sabatini mag ondertussen wel een aantekening toch? werd vandaag ook door D&D genoemd en was als ik me goed herinner ook al duidelijk in beeld een andere etappe omdat hij juichend over de streep kwam toen Kittel won
Dat wordt een abandon denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Cataldo van Astana in beeld met naam bij de valpartij net.
Goede timing.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik blijf er ook bij dat Vichot nog een waarschuwing verdient
quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik blijf er ook bij dat Vichot nog een waarschuwing verdient
Die is eruit gegaan vanwege de constante discussie over zijn trui, ook op de spaarzame momenten dat hij in beeld kwam (is wel een aantal keer in beeld geweest)quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:28 schreef franklop het volgende:
Ik vroeg me net oprecht af of Sinkeldam wel in beeld is geweestwanneer is die eruit gegaan?
Die zat in de kopgroep in die etappe met Gesink en Calmejane. Heeft toen ook wel wat werk verricht volgens mijquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me vooral af waar F Felline ooit is geschrapt, die heb ik nooit gezien voor mijn gevoel.
Dit valt voor mij nog wel onder de verzachtende omstandigheden voor Nederlandse renners. Al moet het niet te vaak voorkomen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nu is er een interview van de NOS met Tom Leezer van TLJ, dat men laat zien tijdens de koers. Telt dit mee, of niet?
Vind het sowieso merkwaardig dat hij nog zo onopvallend is, vooraf werd toch gezegd dat hij en Yates het zouden moeten doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:59 schreef komrad het volgende:
Ik vind Chaves ook wel tenminste een aantekening. Die heeft al meerdere keren opvallend vroeg in beeld gelost bergop
Wie is dit?quote:
Bennati, Claeys, Pasqualon?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Blijven er weinig over zo.
Zeits, Bono, Howson en Vachon zijn de favorieten imo
Was maar kort in beeld toch?quote:
Die zat zelfs in de kopgroepquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Erviti ook opvallend gelost. Niet met naam in beeld, maar wel duidelijk.
Maar ervoor schrappen? Is dat niet wat streng?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hayman reed in beeld tijdens het lossen en werd genoemd door D&D, vind ik wel een aantekening waard.
Mijn fout.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar ervoor schrappen? Is dat niet wat streng?
Das niet echt hier op tv geweest. Bijna pluspunten, keihard onderuit gaan zonder dat iemand het zietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:40 schreef Sdivad het volgende:
Bevin heb ik overigens op een van de zenders in beeld gezien met een crash in de openingstijdrit. http://www.stickybottle.c(...)down-some-top-names/
Tis wel een aantal keren genoemdquote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das niet echt hier op tv geweest. Bijna pluspunten, keihard onderuit gaan zonder dat iemand het ziet
En ook wel meer dan eens in die hoedanigheid goed in beeld geweest of in elk geval genoemd ja, dacht ikquote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degand werd laatst ook genoemd door het Olijke duo.
Gruzdev, Laporte, Bono en Vachon zijn de enige 4 die ik denk ik nog niet heb gezien deze Tour en waarvan ik zonder deze competitie echt niet zou weten dat ze meedoen. Maar Laporte is vast de leadout voor Bouhanni.
Zou wat zijn als Bono wint nadat ie de afgelopen 2 jaar net ernaast greep. Die gozer valt bijna op door zijn onopvallendheid.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ook wel meer dan eens in die hoedanigheid goed in beeld geweest of in elk geval genoemd ja, dacht ik
Gruzdev werd door Ducrot zelfs twee keer genoemd in de laatste rit die Kittel won.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degand werd laatst ook genoemd door het Olijke duo.
Gruzdev, Laporte, Bono en Vachon zijn de enige 4 die ik denk ik nog niet heb gezien deze Tour en waarvan ik zonder deze competitie echt niet zou weten dat ze meedoen. Maar Laporte is vast de leadout voor Bouhanni.
Aantekening dus ....quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Bono wint nadat ie de afgelopen 2 jaar net ernaast greep. Die gozer valt bijna op door zijn onopvallendheid.
Het is natuurlijk lastig om "genoemde" renners een aantekening te geven aangezien we de keuze uit 3 zenders hebben. Maar Howson, Bono, Vachon en Claeys heb ik niet gezien en zijn bij mijn weten ook nooit genoemd.quote:Op zondag 16 juli 2017 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, howson is natuurlijk ook nog niet genoemd. Zeits wel een keer meen ik
Darwin is ook ernstig zijn best aan het doen.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
Voor mij komen Cink en Claeys wel het meest in aanmerking voor de eindzege.
Gruzdev moet nog een aantekening. Werd in de laatste sprintrit tot twee keer toe genoemd door Ducrot en reed een lange beurt op kop van een jagend peloton.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:31 schreef franklop het volgende:
Stand bij de 2e rustdag;
Movistar Team
23 BENNATI Daniele
Astana Pro Team
55 GRUZDEV Dmitriy
59 ZEITS Andrey
UAE Team Emirates
62 ATAPUMA John Darwin
63 BONO Matteo
ORICA-Scott
84 HAYMAN Matthew - aantekening lossen in beeld
85 HOWSON Damien
Dimension Data
98 THWAITES Scott
Team Sunweb
149 TIMMER Albert - waarschuwing de werken van
Cofidis, Solutions Crédits
152 CLAEYS Dimitri
154 LAPORTE Christophe - waarschuwing, leadout
158 SÉNÉCHAL Florian - waarschuwing veel in beeld
Team LottoNL-Jumbo
164 LEEZER Tom - aantekening val
165 MARTENS Paul - aantekening, veel in beeld
169 WAGNER Robert - waarschuwing
Cannondale-Drapac Pro Cycling Team
183 BEVIN Patrick - waarschuwing, genoemd
Bahrain Merida Pro Cycling Team
196 CINK Ondrej - waarschuwing, genoemd
Wanty - Groupe Gobert
203 DEGAND Thomas
207 SMITH Dion
Fortuneo - Vital Concept
219 VACHON Florian
Sieberg en Mate eruit. Sieberg zat in eerste kopgroep (had meer dan minuut) en Maté was hele dag mee vooruit. Alleen Laporte een waarschuwing gegeven.
Dat gaat ongetwijfeld benoemd worden door de commentatorenquote:Op maandag 17 juli 2017 18:17 schreef komrad het volgende:
haimar gaat een beetje opvallend zijn afscheid aankondigen
heel onopvallend gebeurdquote:
Derde jaar, zelfs. In 2015 viel ie maar net op het allerlaatst af door een waarschuwing.quote:Op maandag 17 juli 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Geef Bono gewoon die prijs, het is al het tweede jaar op rij dat hij geen ene moer uitvreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |