Vanochtend heeft mijn broertje bevestiging ontvangen. Hij had afgelopen donderdag de aanvullende documenten verstuurd: brief vd belastingdienst met BSN erop en eigen handtekening en brief met bewijs van adres. Heb je die documenten al verstuurd?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:05 schreef Spaardertje het volgende:
Nog steeds niets van advanzia gehoord...
JA, het begint redelijk hopeloos te worden. Mijn laatste spaardeposito's van 2 a 3 jaar geleden beginnen ook aan het einde te komen; toen kreeg ik nog een procent of 2 - 2,5quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:10 schreef djh77 het volgende:
voor een half jaar 0,5% extra rente lijkt me niet de moeite om een Luxemburgse bankrekening te openen. Vanaf 1-1-18 is de rente weer 0,5% (zelfde als in Nederland).
Hangt ervan af hoeveel je erop zetquote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:10 schreef djh77 het volgende:
voor een half jaar 0,5% extra rente lijkt me niet de moeite om een Luxemburgse bankrekening te openen. Vanaf 1-1-18 is de rente weer 0,5% (zelfde als in Nederland).
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:21 schreef Spaardertje het volgende:
Mijn rekening is ook geopend, maar iemand enig idee hoe ik kan inloggen? Ik zie nergens waar ik kan inloggen.
Mijn wachtwoord die ik had opgegegeven tijdens het openen van de rekening pakt hij namelijk niet. :/
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:10 schreef djh77 het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2017 18:06 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Om je de waarheid te zeggen, toen ik de website zag, dacht ik echt eventjes dat je een scammer was. Het hele design is een beetje... 2009-achtig. En er zijn ook twee sites, eentje zonder SSL en eentje met:
http://advanziakonto.com/
https://www.advanzia.com/
Maar als jij zegt dat het betrouwbaar is en jij je geld daar hebt staan, prima.
Dat is op een bedrag van ¤25.000,- omgerekend 0,2%. Gelet op de vereiste minimum-investering voor mij niet interessant, maar wellicht zijn er hier anderen die er wel gebruik van willen maken.quote:Zomeractie
Allereerst is per 20 juni 2017 een online zomeractie gestart voor nieuw te openen Gouden Termijn Deposito’s.
GarantiBank NV biedt u eenmalig de mogelijkheid om een cadeau van ¤50,- te ontvangen. Dit bedrag ontvangt u bij de opening van een nieuw Gouden Termijn Deposito met een minimale looptijd van 1 jaar. Hiervoor dient u een minimaal depositobedrag van ¤25.000,- over te maken naar uw spaarrekening. Voor meer informatie kunt u terecht op onze zomeractie pagina en de bijhorende actievoorwaarden.
Truequote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die advanzia website is echt amateuristisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |