en?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:13 schreef Geelman het volgende:
Briefje is opgehangen. Hopelijk houdt de tape het.
Vannacht geen motor gehoord. Straks ff kijken of ie weg is of ie er nog staat.quote:
Hij heeft je gewoon bedwelmd met slaapmiddel...quote:Op woensdag 21 juni 2017 07:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vannacht geen motor gehoord. Straks ff kijken of ie weg is of ie er nog staat.
Briefje is ook weg!quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij heeft je gewoon bedwelmd met slaapmiddel...
Dat zou fijn zijn, als het zo makkelijk opgelost is. Ik duim voor je!quote:Op woensdag 21 juni 2017 11:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Briefje is ook weg!
Wellicht is de boodschap gewoon over gekomen.
Als je om 4u wegrijdt op de motor, lijkt het mij inderdaad een omgekeerde wereld. Fijn dat het misschien is opgelost. Heb wel medelij met die persoon die zo vroeg opstaat.. die moet dus ook altijd vroeg naar bedquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Raam is dicht, oordopen vind ik toch een beetje de omgekeerde wereld.
[..]
Nou ja, het is in ieder geval ruim lang genoeg om er klaarwakker door te worden. En de oplossing is volgens mij erg simpel: de motor op straat starten (= paar meter duwen) en daarna meteen wegrijden. Rustig blijven doen lijkt mij niet meer dan normaal.
Denk dat dat uiteindelijk wel zal moeten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:12 schreef fathank het volgende:
Zet een keer de wekker en loop naar buiten om hem aan te spreken.
Nee, je had jezelf al dagen aan ergernissen en irritaties kunnen voorkomen door hem even aan te spreken. Je weet toch wie het is?quote:Op donderdag 22 juni 2017 09:28 schreef Geelman het volgende:
Alleen vervelend dat zoiets weer nodig is ... En het kan allemaal zo simpel zijn.
neequote:Op donderdag 22 juni 2017 14:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee, je had jezelf al dagen aan ergernissen en irritaties kunnen voorkomen door hem even aan te spreken. Je weet toch wie het is?
Ah jammer, vooral omdat je nu niet weet of die motormuis dat briefje heeft gelezen of niet.quote:Op donderdag 22 juni 2017 07:54 schreef Geelman het volgende:
Hij deed het weer hoor!![]()
Dus of hij heeft het briefje niet gezien, of hij heeft dikke schoait. Op een gegeven moment ga je wel dingen denken. Mijn scooter is ooit onder de flat vandaan gejat. Een leuke R6 die enige tijd onbeheerd staat te draaien, zou misschien ook wel eens uit rijden willen met iemand anders. Dus als je interesse hebt!![]()
Ik ga nu eerst mijn eigen motor maar eens op 'zijn' plek parkeren. Dan zijn de dichtstbijzijnde plekken onder de galerij bezet en dan moet ie ergens anders parkeren.
Dat zou ik het liefste proberen. Gewoon in de wandelgangen even aanspreken. Om 4 uur 's nachts klaarstaan bij die motor kan ook wel weer cru overkomen. Maar ik zie die vent anders nooit.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ah jammer, vooral omdat je nu niet weet of die motormuis dat briefje heeft gelezen of niet.
Nu zaak om uit te zoeken van wie die motor is. Ben je in de mogelijkheid wat rond te vragen en op christelijke tijd contact te zoeken om fatsoenlijk aan te spreken? Anders zal je van ellende voor nacht en ontij moeten onderscheppen, wat jammerlijk genoeg gelijk wat strijdbaar overkomt.
Voor het geval dat, dat je toch te maken hebt met een aso. Is het een idee om het geluid op te nemen, met een decibel meter? Weet niet of daar apjes voor zijn die een beetje betrouwbaar zijn?
Dan kan je een dossier opbouwen waardoor je misschien wat meer kans maakt bij een officiële klacht...
Maar een minuutjequote:Op dinsdag 20 juni 2017 09:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar je verteld juist dat deze gast niet zijn motor warm laat draaien, het duurt immers maar een minuutje.
Pas op dat je je frustratie (die ik wel kan begrijpen) niet gelijk bij die motormuis neerlegt. Want dan begin je op de verkeerde voet en loop je kans dat de hakken achterover gaan.
Voor jou is dit al heel hoog opgelopen, maar die motormuis weet van niets. Juist omdat het maar een minuutje duurt is de kans levensgroot dat die man/vrouw zich van geen kwaad bewust is.
Hou het dus vriendelijk en netjes.
Nou ja, oordopjes kunnen ervoor zorgen dat je gewoon aan je slaap toekomt en niet helemaal gek wordt van frustratie. Maar die motormuis aanspreken of op andere manier de overlast beperken blijft toch wel staan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat zou ik het liefste proberen. Gewoon in de wandelgangen even aanspreken. Om 4 uur 's nachts klaarstaan bij die motor kan ook wel weer cru overkomen. Maar ik zie die vent anders nooit.
En anders toch maar oordopjes kopen...
Ik begrijp echt de frustratie van de ts. Wakker worden van lawaai is gewoon prut.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:28 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Maar een minuutje
Als je er wakker van wordt boeit het toch niet of het 1 seconde of 1 minuut is
hij had er toch een briefje op gedaan?quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik begrijp echt de frustratie van de ts. Wakker worden van lawaai is gewoon prut.
De hoop die ik uitspreek gaat erover dat de motormuis zich niet bewust is van de ellende en zich aan wil passen.
Maar hij weet niet of het gelezen is. Misschien is het eraf gewaaid of weet ik veel wat. Daar hoop ik op, dat de motormuis mee wil denken.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:50 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
hij had er toch een briefje op gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |