Of je let gewoon niet op. Lijkt me waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik kan me van vorige jaren toch veel kleinere verschillen herinneren en heel veel minder van dat slow zone-gedoe.
Maar misschien heb ik per ongeluk de vorige keren achteraf wat geïdealiseerd. Kan ook.
Supersterke opmerking. Dank je voor dat fenomenale inzicht! Ik weet nu hoe enorm ik faal in naar een race kijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of je let gewoon niet op. Lijkt me waarschijnlijker.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Supersterke opmerking. Dank je voor dat fenomenale inzicht! Ik weet nu hoe enorm ik faal in naar een race kijken.
jezus christus...
Pro-tip: dergelijke opmerkingen negerenquote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Supersterke opmerking. Dank je voor dat fenomenale inzicht! Ik weet nu hoe enorm ik faal in naar een race kijken.
jezus christus...
Hoezo ze kijken toch naar voren??quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:08 schreef Gezicht het volgende:
Hebben de coureurs geen last van de koplampen van achterliggers trouwens? Tering wat een fel licht.
Dan is ze gelijk ook maar omgebouwd tot manquote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar Olga Commandeur ofzo ingehuurd.
Karl Noten doet dat bij de junioren.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar Olga Commandeur ofzo ingehuurd.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Karl Noten doet dat bij de junioren.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wilden Max en Stroll daarom zo snel naar F1?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo. Die raakt de eerste plek kwijtquote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:15 schreef M90 het volgende:
Zo die Aston Martin onboarden die p1 die daar tussendoor vloog
GT AM leader
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wilden Max en Stroll daarom zo snel naar F1?
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Ford garage cam is weer geswitched naar alleen de laatste pagina van de timing
Grote kans dat er nu wel wat meer bandjes aan gaan....quote:
quote:
Schijnbaar. Ikzelf kon het er niet uit opmaken omdat ik vooral vod-in--de-mond hoorde. Ongelifelijk dat de techniek al zo ver is bjj racewagens en dan nog altijd geen kraakheldere radio'squote:
Bij de Formule E kun je het prima horen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar. Ikzelf kon het er niet uit opmaken omdat ik vooral vod-in--de-mond hoorde. Ongelifelijk dat de techniek al zo ver is bjj racewagens en dan nog altijd geen kraakheldere radio's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |