even op moeten zoeken....soort tzatziki...ik ga er van uit dat dat niet het enige is waar je je avond mee door komt?quote:
Is dat niet stervensduur?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:05 schreef MutedFaith het volgende:
Aardappelschotel met broccoli, rode ui, gele peen, provolone en rode pesto. Van de Hello Fresh.
Ja een soort dunnere versie van het Griekse gerecht.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:51 schreef realAIVD het volgende:
[..]
even op moeten zoeken....soort tzatziki...ik ga er van uit dat dat niet het enige is waar je je avond mee door komt?
vertel verder!! :-)
Hier wordt het braadworsten met rode linzen (en ui en paprika etcetera)
Ook als je voor 2 personen kookt hou je regelmatig wat over bij Hello Fresh.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Groentelasagne met spinazie, courgette en oregano. Van de Hello Fresh. Duurde even voordat ik er achter was dat je niet alles dient op te gebruiken als je voor 1 persoon kookt.
Wij nagenoeg nooit?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:56 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ook als je voor 2 personen kookt hou je regelmatig wat over bij Hello Fresh.
Ik dacht dat het precies afgepast was, valt me tegen. Nu heb ik 4 vellen verse pasta over maar ook nog een portie lasagne dus die ga ik niet meer op tijd gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:56 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ook als je voor 2 personen kookt hou je regelmatig wat over bij Hello Fresh.
Lekker huiselijk maalquote:Op dinsdag 27 juni 2017 21:30 schreef Iwanius het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
Maar weer eens een lekkere moksi voor de verandering.
Eeeh, nee, daar ter plekke bestelt en genuttigd.quote:
Om kwart over 8 zaten de mensen daar al patat te eten?quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Eeeh, nee, daar ter plekke bestelt en genuttigd.
Moggu
[ afbeelding ]
Een 30 tal minuten geleden. Altijd lekker, altijd goed.voordat we verder trekken.
Touchéquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:17 schreef Proz het volgende:
[..]
Om kwart over 8 zaten de mensen daar al patat te eten?
Jij komt er nu pas achter dat Iwanius nep is?quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:17 schreef Proz het volgende:
[..]
Om kwart over 8 zaten de mensen daar al patat te eten?
Ik had al wat vermoedens, heb zelfs een paar keer de foto's door google search gehaaldquote:Op woensdag 28 juni 2017 23:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij komt er nu pas achter dat Iwanius nep is?
Zijn antwoord zal zijn dat hij voor reguliere bezoeken en menukeuzes niet telkens nieuwe foto's schiet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had al wat vermoedens, heb zelfs een paar keer de foto's door google search gehaaldGeen enkele herkenning. Vraag me dan wel af hoe hij aan die foto's komt.
De foto's op pag. 2 en 4 in Gordons etablissement lijken idd ook op dezelfde dag gemaakt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn antwoord zal zijn dat hij voor reguliere bezoeken en menukeuzes niet telkens nieuwe foto's schiet.
Kijk uit hoor hier mag je niks slechts zeggen over Iwanus. Iedereen hier wordt liever bedonderd door 1 of andere dikdoenerige pipo met plaatjes van vreten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 23:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had al wat vermoedens, heb zelfs een paar keer de foto's door google search gehaaldGeen enkele herkenning. Vraag me dan wel af hoe hij aan die foto's komt.
Zure griebus is zuurquote:Op donderdag 29 juni 2017 04:08 schreef Griebus het volgende:
[..]
Kijk uit hoor hier mag je niks slechts zeggen over Iwanus. Iedereen hier wordt liever bedonderd door 1 of andere dikdoenerige pipo met plaatjes van vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |