Doet me denken aan die hardlopers die dan 4 jaar trainen voor de olympische spelen, en dan een valse start maken....quote:
Maar die zijn dan gelijk klaarquote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doet me denken aan die hardlopers die dan 4 jaar trainen voor de olympische spelen, en dan een valse start maken....
Peugeot is denk ik wel de naam die het meeste genoemd wordt (en grootste kans)quote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:22 schreef franklop het volgende:
Al enig zicht op dat er meer fabrieksteams bij de lmp1 komen in de komende jaren?
Die doen het dan tenminste nog zelf.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doet me denken aan die hardlopers die dan 4 jaar trainen voor de olympische spelen, en dan een valse start maken....
Dit is een VSCquote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:23 schreef raptorix het volgende:
Die safety car is maar mooi aan de leiding, kan ie later toch aan zijn kleinkinderen vertellen
twitter:RacecarEngineer twitterde op zaterdag 17-06-2017 om 15:23:27The damaged Toyota is losing about 1.5 seconds a lap, will likely change front clip at first fuel stop #Mobil1RLM reageer retweet
ES mag het niet zo doen ivm Franse regelgeving.quote:
Ik zit RTL7 te kijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schijnbaar, en dat mag Eurosport niet. Ligt niet aan Eurosport, maar aan de Franse wet.
Dat had RTL in het verleden ook, hoewel was niet echt split, maar 1/4e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |