abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171757726
Ja... schuif even 10k naar ene lijn trekkende fok user, ik zou het niet doen..
pi_171757729
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van token gedoe.
ALS ik weer wil traden, dan zal het margin trading btc en/of ETH worden.
Als je 4-5 btc bij elkaar weet te krijgen, wil ik er serieus over nadenken.
Lijkt me best geinig om dan te zien of ik daar 50btc van kan maken
Interesting...dan wel 75-25 ;)
[P]otverdorie
pi_171757767
Ik heb het idee dat er een paar enorme whales in QRL zitten en er alles aan doen die coin naar de klote te helpen :+ las er ook al het e.e.a. over op bitcointalk
pi_171757830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb het idee dat er een paar enorme whales in QRL zitten en er alles aan doen die coin naar de klote te helpen :+ las er ook al het e.e.a. over op bitcointalk
lees hetzelfde op slack. maar naar de klote helpen? niet gewoon prijs omlaag brengen om goedkoop coins in te slaan?
pi_171757848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:33 schreef niggeplease het volgende:

[..]

lees hetzelfde op slack. maar naar de klote helpen? niet gewoon prijs omlaag brengen om goedkoop coins in te slaan?
Niet te letterlijk nemen nee, ik bedoel niet dat 'ie de coin zelf gaat slopen maar de value loopt te verpesten.
pi_171757906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet te letterlijk nemen nee, ik bedoel niet dat 'ie de coin zelf gaat slopen maar de value loopt te verpesten.
staat nu n sell order van 75btc
pi_171757921
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:36 schreef niggeplease het volgende:

[..]

staat nu n sell order van 75btc
Paar dagen geleden eentje van 2250. :').
pi_171757985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Paar dagen geleden eentje van 2250. :').
maar die werd weggehaald?
pi_171757994
quote: