abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171757726
Ja... schuif even 10k naar ene lijn trekkende fok user, ik zou het niet doen..
pi_171757729
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van token gedoe.
ALS ik weer wil traden, dan zal het margin trading btc en/of ETH worden.
Als je 4-5 btc bij elkaar weet te krijgen, wil ik er serieus over nadenken.
Lijkt me best geinig om dan te zien of ik daar 50btc van kan maken
Interesting...dan wel 75-25 ;)
[P]otverdorie
pi_171757767
Ik heb het idee dat er een paar enorme whales in QRL zitten en er alles aan doen die coin naar de klote te helpen :+ las er ook al het e.e.a. over op bitcointalk
pi_171757830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb het idee dat er een paar enorme whales in QRL zitten en er alles aan doen die coin naar de klote te helpen :+ las er ook al het e.e.a. over op bitcointalk
lees hetzelfde op slack. maar naar de klote helpen? niet gewoon prijs omlaag brengen om goedkoop coins in te slaan?
pi_171757848
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:33 schreef niggeplease het volgende:

[..]

lees hetzelfde op slack. maar naar de klote helpen? niet gewoon prijs omlaag brengen om goedkoop coins in te slaan?
Niet te letterlijk nemen nee, ik bedoel niet dat 'ie de coin zelf gaat slopen maar de value loopt te verpesten.
pi_171757906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Niet te letterlijk nemen nee, ik bedoel niet dat 'ie de coin zelf gaat slopen maar de value loopt te verpesten.
staat nu n sell order van 75btc
pi_171757921
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:36 schreef niggeplease het volgende:

[..]

staat nu n sell order van 75btc
Paar dagen geleden eentje van 2250. :').
pi_171757985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Paar dagen geleden eentje van 2250. :').
maar die werd weggehaald?
pi_171757994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:40 schreef niggeplease het volgende:

[..]

maar die werd weggehaald?
ja, zoals deze straks ook weer
pi_171758002
ook nog eentje van 131 @55k
pi_171758045
ik heb een sell order @ 44k. voor t geval ie ineens weer lager gaat.
pi_171758656
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:27 schreef Stokkie_ het volgende:
Ja... schuif even 10k naar ene lijn trekkende fok user, ik zou het niet doen..
Die lijn trekkende fok user kreeg deze week nog 3 bedankjes per DM, waarvan 1 user 180k had gecashed met een investering van (ik schat) 15-20k. Waarbij ik zelf van mening ben dat ie zelf verantwoordelijk is voor zijn winst.

Maar ik sta open voor ideeën waarbij de eventuele investeerders enige vorm van zekerheid hebben dat ik niet direct een luxe vakantie ga boeken van de inleg.....
pi_171758707
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:11 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Die lijn trekkende fok user kreeg deze week nog 3 bedankjes per DM, waarvan 1 user 180k had gecashed met een investering van (ik schat) 15-20k. Waarbij ik zelf van mening ben dat ie zelf verantwoordelijk is voor zijn winst.

Maar ik sta open voor ideeën waarbij de eventuele investeerders enige vorm van zekerheid hebben dat ik niet direct een luxe vakantie ga boeken van de inleg.....
Je partner als onderpand?
pi_171758798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:33 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ETH ongezond hard gestegen is, maar je beredenering snijdt weinig hout.
BTC ben ik (op lange termijn) bearish, zie dus niet zoveel kracht in die valute (behalve hype).

Goud: zit al jaren in een downtrend, is van 1800 naar 1050 gezakt, nu op 1250 maar op de grafiek staat een bearflag uit het boekje.

De markt bepaalt de waarde van een currencie.

Als de tomatenoogst mislukt terwijl iedereen persé tomaten wil, gaat die prijs ook ongezond omhoog.....

En je stelling "ETH gaat een keer corrigeren" is nog vager dan "het gaat een keer regenen"
Ware het niet dat goud al 7000 jaar een betrouwbaar valuta is. Dat zie ik met ETH nog niet gebeuren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_171758800
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:13 schreef A321456 het volgende:

[..]

Je ex-en als onderpand?
Fixed that for you, ben single :o
pi_171758829
Samenlevingscontract aangaan met elke investeerder dan maar :+
pi_171758850
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ware het niet dat goud al 7000 jaar een betrouwbaar valuta is. Dat zie ik met ETH nog niet gebeuren.
Jammer dat je op op slechts 1 van de 5 punten reageert
Bovendien is de vergelijking ETH/goud nogal onzinnig.....
Goud is vele malen minder volatiel dus voor een heel ander soort belegger interessant
pi_171758864
Ik ga niet zeggen of ik ergens in zit, maar als ik ergens in zit zou ik nu volledig uitstappen en even de kat uit de boom kijken. Ik denk dat met name ETH de komende tijd extreem bumpy gaat worden.
pi_171759004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:33 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ETH ongezond hard gestegen is, maar je beredenering snijdt weinig hout.
BTC ben ik (op lange termijn) bearish, zie dus niet zoveel kracht in die valute (behalve hype).

Goud: zit al jaren in een downtrend, is van 1800 naar 1050 gezakt, nu op 1250 maar op de grafiek staat een bearflag uit het boekje.

De markt bepaalt de waarde van een currencie.

Als de tomatenoogst mislukt terwijl iedereen persé tomaten wil, gaat die prijs ook ongezond omhoog.....

En je stelling "ETH gaat een keer corrigeren" is nog vager dan "het gaat een keer regenen"
Ok op verzoek:

-Mbt goud, ja daar zitten swings in, maar over algemeen heeft goud een behoorlijke waarde als je dit op lange termijn ziet. Daarnaast is goud altijd een middel geweest wat op elk moment als geaccepteerd ruilmiddel word geaccepteerd.
-De markt bepaald de waarde van een currencie: True, maar dat zegt nog niets over de stabiliteit, ik ben geen voorstander om cryptocurrencies direct gelijk te trekken met de tulpenmanie, maar het geeft wel aan dat de markt niet alles zegt of bepaald.
-De tomatenoogst heeft er niet zoveel mee te maken, het zal niet zo zijn dat er in 1 keer meer of minder cryptocurrencies zullen worden gemined, je weet zelf dat dat vrij stabiel is en ook erg afhankelijk van de prijs.
pi_171759204
Goud dankt zijn prijs vooral aan schaarste. Bij cryptos ligt dat toch net iets lastiger omdat sommige cryptos maatschappelijke, economische, sociale of juridische toepassingen kunnen hebben en zo kunnen dienen als meer dan een drager van monetaire waarde. Eth is zo een crypto. Ik begrijp de visie dat Eth wellicht flink overgewaardeerd is (de vraag naar Eth is dankzijn alle ICO's flink gestegen), maar de vergelijking met goud is imo niet goed te maken. Het is zeker zo dat op dit moment cryptos vooral speculatief gebruikt worden maar ik denk dat een deel van de waarde van Eth dan ook ligt in concrete toepassingen waar nu nog voornamelijk mee wordt geexperimenteerd. De verwachting dat daar in de toekomst waarde uit gaat ontstaan zit gedeeltelijk in de koers verwerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2017 22:32:34 ]
pi_171759521
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ok op verzoek:

-Mbt goud, ja daar zitten swings in, maar over algemeen heeft goud een behoorlijke waarde als je dit op lange termijn ziet. Daarnaast is goud altijd een middel geweest wat op elk moment als geaccepteerd ruilmiddel word geaccepteerd.
-De markt bepaald de waarde van een currencie: True, maar dat zegt nog niets over de stabiliteit, ik ben geen voorstander om cryptocurrencies direct gelijk te trekken met de tulpenmanie, maar het geeft wel aan dat de markt niet alles zegt of bepaald.
-De tomatenoogst heeft er niet zoveel mee te maken, het zal niet zo zijn dat er in 1 keer meer of minder cryptocurrencies zullen worden gemined, je weet zelf dat dat vrij stabiel is en ook erg afhankelijk van de prijs.
Dank je (wil niet de wijsneus uithangen, maar vind dit verschillen van inzicht wel interessant)

- goud: zoals ik al in mijn ninja edit schreef, is goud voor een heel ander soort belegger interessant dus is die vergelijking m.i. niet relevant.
- ik schreef ook dat ik op lange termijn bearish ben vwb BTC. Mijns inziens gaat oa ETH daarvan profiteren. En of je BTC, GOUD, ETH of "insect willekeurige altcoin" beter kunt gebruiken is helemaal niet relevant. Crypto prijzen worden voornamelijk bepaald door hype en p&d omdat iedereen het quick rich scheme boven zijn bed heeft hangen. Of dat nou met bovengenoemde coins is, tomaten of welke shitcoin dan ook, als men denkt er een dikke winst mee te pakken, is er FOMO.
- mining/tomaten: ik heb totaal geen verstand van minen (en ook niet van tomaten), is voor mij ook niet interessant. Ik zie aan mijn TA wat de prijs kan gaan doen, redenen ervoor zijn niet belangrijk....er wordt altijd wel ergens een reden voor bedacht maar bepaalde patronen komen gewoon voor, en nieuws kan dan een impulse ervoor zijn, maar zonder dat nieuws komt dat patroon er ook wel. Dan wordt er wel een andere reden voor bedacht.

Maar waarom je allereerste post triggerde mij omdat je schreef dat ETH wel eens zou kunnen gaan dalen waarbij je je baseerde op cijfers die je zelf niet kent.
Wees dan eens wat concreter, wanneer, hoeveel etc. Nu is het vager dan dat het weer kan gaan regenen...
pi_171760061
Zijn er nog mensen die in contact zijn geweest met de support van Poloniex? Ik wacht inmiddels al bijna een week op een ETH withdraw... 72 uur wachten gaven ze aan, daarna nogmaals contact opnemen als het nog niet is doorgekomen, maarja dan gebeurt er vervolgens nog niks
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:06:54 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171760249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:20 schreef raptorix het volgende:
Ik ga niet zeggen of ik ergens in zit, maar als ik ergens in zit zou ik nu volledig uitstappen en even de kat uit de boom kijken. Ik denk dat met name ETH de komende tijd extreem bumpy gaat worden.
Waar zit je in?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:29:57 #149
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171760873
Vanavond mijn vriendin credit op haar telefoon gestuurd:

Nu heb ik dat vaker gedaan maar nu met de optie " pay with altcoins":

Als coin "Waves" gekozen en binnen 5 min credit op haar account in Zuid-Afrika.

Ik hou van praktische toepassingen ;) Hoopte ook de hoge transactiekosten van bitcoin 0.001 te reduceren, maar ze maken gebruik van Shapeshift, dus wordt daar eerst omgezet naar BTC, dus was het uiteindelijk NOG duurder.

Maar interessant om te testen

Siacoin ga ik verder ook nog testen

en projecten als Wagerr heb ik grote verwachtingen van: Idee is geweldig alhoewel nog erg in een alpha-fase (brakke website, geen Linux/ Webclient ondanks HTML5 belofte: Idee is super!

[ Bericht 9% gewijzigd door edcetera op 17-06-2017 23:43:20 ]
The best firms advertise the least...
pi_171761153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 23:29 schreef edcetera het volgende:
Vanavond mijn vriendin credit op haar telefoon gestuurd:

Nu heb ik dat vaker gedaan maar nu met de optie " pay with altcoins":

Als coin "Waves" gekozen en binnen 5 min credit op haar account in Zuid-Afrika.

Ik hou van praktische toepassingen ;)

Siacoin ga ik nog testen

en projecten als Wagerr heb ik grote verwachtingen van: Idee is geweldig alhoewel nog erg in een alpha-fase (brakke website, geen Linux/ Webclient ondanks HTML5 beloftes).
Welke app heb je daarvoor gebruikt? Om de waves te versturen? Klinkt ideaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')