Haha wauw nostalgie! Tering wat heb ik in den beginnen van mijn traden verlies gemaakt door panicsellen toen ltc klapte. Maargoed 3 (?) Jaar wachten had ik toch nooit gedaanquote:
Twee ledger nano S hardware wallets met dezelfde seed. Alle private keys offline versleuteld op een aantal media.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:28 schreef carebaer het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar anderen al hun informatie bewaren. Ik heb alles nu gewoon op mijn bureau liggen thuis, nu toch een totale waarde van circa 15k euro. Kluis bij mijn bank kwam ik niet voor in aanmerking. Bij mijn ouders een kopie van alle informatie bewaren heb ik ook niet zo'n goed gevoel bij.
Hoe doen jullie dit?
Ergens versleuteld in de cloud opslaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:28 schreef carebaer het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar anderen al hun informatie bewaren. Ik heb alles nu gewoon op mijn bureau liggen thuis, nu toch een totale waarde van circa 15k euro. Kluis bij mijn bank kwam ik niet voor in aanmerking. Bij mijn ouders een kopie van alle informatie bewaren heb ik ook niet zo'n goed gevoel bij.
Hoe doen jullie dit?
Ik ben het met je eens dat ETH ongezond hard gestegen is, maar je beredenering snijdt weinig hout.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je in een paar maandjes zo een marktkapitaal hebt is dat niet gezond, zou zelfde zijn als tomaten nu in 1 keer 120 euro per stuk doen, het staat gewoon in geen verhouding, de kracht van Bitcoin is schaarste, net zoals met goud, dat is juist 1 van de kernwaardes van een krachtige valuta.
Dankje.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Twee ledger nano S hardware wallets met dezelfde seed. Alle private keys offline versleuteld op een aantal media.
Met iets als lastpass neem ik aan? Niet bang dat dat weer gehackt wordt?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ergens versleuteld in de cloud opslaan.
waarom kijk je naar dat punt?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:35 schreef edraket31 het volgende:
Even kijken wat BTC doet rond 2625 (bitstamp)...zou wel eens een belangrijk punt kunnen zijn (verder up of toch weer down)
Als je in MEW waar je je eth mee hebt overgemaakt naar SONM, Nasr de transactie gaat, kopieer je het contract nummer.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:54 schreef EggsTC het volgende:
Ik begrijp even niet helemaal wat er gebeurt;
Ik heb de SONM ICO doorlopen. Nu heb ik tokens gekregen op een 0x983f6d60db79ea8ca4eb99etc etc contract adres (ETH contract). Dit is een ander 0x adres dan mijn account adres in mew. Nu wil ik die tokens, naar m'n wallet hebben waar ik alles heb staan.
Als ik nu in MEW de tokens probeer te versturen vanaf dat contract adres naar mijn ETH adres waar ook m'n wings en trst staan, krijg ik een contract error;
Contract 0x983f6d60db79ea8ca4eb9968c6aff etcetcetc. <-- contract adres
Warning! Error encountered during contract execution [Bad instruction]
Kan iemand mij verhelderen wat het verschil is tussen contract address en account address? En hoe krijg ik mijn SONM tokens op mijn "main wallet" (eth adres)
Yesquote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:48 schreef carebaer het volgende:
[..]
Best interessant inderdaad. Begrijp ik nu goed dat ze dus een platform willen worden voor ICO's en dit professioneler willen doen dan het nu gebeurd? En daarbij dus startups met elkaar te koppelen over de hele wereld?
Ik schreef t op maar t was eiglk meer een overpeinzing.quote:
Omhoog natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:35 schreef edraket31 het volgende:
Even kijken wat BTC doet rond 2625 (bitstamp)...zou wel eens een belangrijk punt kunnen zijn (verder up of toch weer down)
Dan moet je én in die cloud komen én de versleuteling kraken. Die kans schat ik wel erg klein in.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:34 schreef carebaer het volgende:
Met iets als lastpass neem ik aan? Niet bang dat dat weer gehackt wordt?
Yep, heb een paar dagen geleden 3300-3500 genoemd......quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:35 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Omhoog natuurlijkPerfecte abc gehad. Nu kunnen we weer verder.
Ed als ik jou nou eens een halve btc overmaak, dan ga jij lekker traden vlgs jouw ta's.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yep, heb een paar dagen geleden 3300-3500 genoemd......
Denk dat ik binnenkort je kom vergezellen en het future traden weer eens ga oppakken, te beginnen met een giga winst op een short
Als ik nou eens trade op mijn onderbuikgevoelens mag ik dan ook 0.5 btc?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:44 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ed als ik jou nou eens een halve btc overmaak, dan ga jij lekker traden vlgs jouw ta's.
Verliezen we alles dan is dat mijn risico, maar de winst die splitten we
Ach, voor 1 augustus zet ik alles over naar LTC.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:47 schreef Stokkie_ het volgende:
BTC begint overigens wel een serieus capaciteitsprobleem te krijgen, als deze groei zo door gaat kan je beter geld per postduif versturen. Sneller en goedkoper. Gaat nog leuk worden rond 1 augustus.
Oh gezelligquote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yep, heb een paar dagen geleden 3300-3500 genoemd......
Denk dat ik binnenkort je kom vergezellen en het future traden weer eens ga oppakken, te beginnen met een giga winst op een short
Als jij dezelfde inzichten als ed hebt, maar dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik nou eens trade op mijn onderbuikgevoelens mag ik dan ook 0.5 btc?
Nee Ed heeft wat meer hersencellen dan ikquote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
Als jij dezelfde inzichten als ed hebt, maar dat betwijfel ik
Maar we kunnen ook een Fok! mandje maken!
Iedereen 0.1 en we kiezen 10 coins/tokens.
Ed beheert?
Ik heb geen verstand van token gedoe.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
Als jij dezelfde inzichten als ed hebt, maar dat betwijfel ik
Maar we kunnen ook een Fok! mandje maken!
Iedereen 0.1 en we kiezen 10 coins/tokens.
Ed beheert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |