Onderhands gekocht. Helaas niet vanaf het begin want dan had ik nog wel meer gehad. Ik heb inmiddels 5 Gi en plan toch nog wel uit te breiden zodra dit voor een aantrekkelijk bedrag kan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:54 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Aah oke, ik ken ook iemand die voordat het op Bitfinex verscheen is ingestapt. Ben je er echt vanaf het begin bij of heb je het onderhands gekocht?
Ik heb het zelf trouwens gekocht via Bitfinex.
dat heb je wel vakerquote:Op zaterdag 17 juni 2017 00:18 schreef Nattekat het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOgeen idee waar het over gaat, maar goedOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
BTC zit in een neerwaartse spiraal omhoog.
Onderbouw dat eens en laat dan eens een grafiek zien waaruit dat volgens jou moet blijken.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 01:36 schreef Stokkie_ het volgende:
Er staat een mooie negative reversal in de grafieken, op naar de 2100usd @ btc-e binnen een paar dagen als ie uit komt.
Gezien de ICO bedragen, hoeft er maar 1 te klappen en het is een "ramp".quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:03 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat Ethereum binnenkort wel eens kan klappen, ik geef bitcoin op langere termijn grotere kansen. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat crypto currencies nu een slechte naam krijgen omdat het voor 99.9% gebruikt word als speculatie en niet als een alternatief voor het huidige geld systeem.
Als de ICO hype gaat liggen kan er wel eens een deuk in de prijs komen. Maar voorlopig zie ik dat niet gebeuren.quote:
das altijd op de hoogte van n 'bubbel' dan gaat de media zich ermee bemoeien. als het straks weer wat daalt hoor je ze een paar jaar niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:03 schreef raptorix het volgende:
Ik voorspel dat Ethereum binnenkort wel eens kan klappen, ik geef bitcoin op langere termijn grotere kansen. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat crypto currencies nu een slechte naam krijgen omdat het voor 99.9% gebruikt word als speculatie en niet als een alternatief voor het huidige geld systeem.
Onderbouw dat eens dan.....quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:03 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me erg theoretisch op dit moment.quote:
Crowdfundings van miljoenen in enkele minuten zijn wel redelijk uniek natuurlijk. Ik denk niet dat de markt dit zo lang vol gaat houden eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 10:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lijkt me erg theoretisch op dit moment.
Maak je een nieuw adres aan en stuur je alles door?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:40 schreef fukforce het volgende:
Weet iemand hoe je je wachtwoord voor je Waves lite client kan wijzigingen als dat überhaupt mogelijk is??
Is dat zo ik heb de Waves client nog niet op andere apparaten uitgeprobeerd. Hoe log je dan in op je telefoon zonder het wachtwoord?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maak je een nieuw adres aan en stuur je alles door?
Maar wat maakt een wachtwoord nou eigenlijk uit? Is alleen op je PCtje he.
Je seed.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Is dat zo ik heb de Waves client nog niet op andere apparaten uitgeprobeerd. Hoe log je dan in op je telefoon zonder het wachtwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |