sjezusquote:
Ja zeker weten, en 'n verschrikkelijk lief mensquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldige stem, heerlijke jazzzangeres.
[ afbeelding ]
Is ook wel erg lastig als je 24/7 op mekaars lip zit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze kunnen beide elkaar niet loslaten.
Ja sorryquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
sjezus
word niet eens meer verborgen gehouden
Tja.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Is ook wel erg lastig als je 24/7 op mekaars lip zit.
Meen je dat? toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarstraks vertelde Rene dezelfde mop, alleen dan met een vlieg.
Word nog wel gekker fucking 30 weer maandagquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:09 schreef LLgetikt het volgende:
jacco '' het is een slaapkamer en sauna in 1 ''
ka '' o.. het is hot ''![]()
![]()
ze zijn heet
oooo lekkerrrquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word nog wel gekker fucking 30 weer maandag
Volgens mij tegen Chipp, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:
Maar geen verstand van mannen denk ik. Ze koos volgens mij altijd de verkeerde uitquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en 'n verschrikkelijk lief mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
iemand die van gezellig drinken houd denk ikquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ka's date heeft de uitstraling die bij Ka past ben benieuwd hoe die kerel eruit ziet zeg
Ja dikke kerel met een grote blije kopquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:14 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
iemand die van gezellig drinken houd denk ik
bourgondiër ofzo
wat is haar type dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dikke kerel met een grote blije kop
Niet meerquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:15 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wat is haar type dan?
beetje van het snelle geld toch>
ah jaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet meerze gaat nu voor de family man
Nou dan zeg ik bij deze al doei... pfffquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh de laatste Blog van Maddi laat duidelijk zien waarom ze in Utopia is gegaan, om haar YouTube kanaal tot een succes te maken zegt ze
om gek van te worden dat gedoe of je wel of niet jessie leuk vindquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Jee is het stil hier zegdoe maar een paar Jessie haat zinnen voor mijn part dan
Moet je maar luisteren hoe ze begint het verhaal, en later zegt ze ja Utopia de ideale samenleving wat is dat blablaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:20 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik bij deze al doei... pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |