SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:25 schreef peaceman het volgende:
ik zeg alvast dank Tailfox!
En tof dat je met microfoon draait!
ja geen idee waarom hij galmtquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Bruce galmt ook, onverstaanbaar wassie sowieso al
heerlijke dagopenerquote:
ik verwacht wel dat dit een feestje wordtquote:
ze spelen dan ook o.a. ska en reggaequote:
quote:
hey! ik dacht dat jij moest putten?quote:
Ik ben uitgeput, letterlijk en figuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben uitgeput, letterlijk en figuurlijk
waarom?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gooit spontaan zijn biertje over de bank heen
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gooit spontaan zijn biertje over de bank heen
heb je straks tijd voor Typhoon tijdens het dweilen?quote:
ik ben ook geen fanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:58 schreef livelink het volgende:
Spinvis, ik ben er geen fan van. Maar dat is vloeken in de kerk geloof ik.
ik vind dat ie hele mooie dingen heeft gemaakt, maar ook hele niet mooie..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:58 schreef livelink het volgende:
Spinvis, ik ben er geen fan van. Maar dat is vloeken in de kerk geloof ik.
uiteraardquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je straks tijd voor Typhoon tijdens het dweilen?
zet je verstand maar op nulquote:
wat dat betreft is hij precies David Bowiequote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat ie hele mooie dingen heeft gemaakt, maar ook hele niet mooie..
Het is per nummer verschillend...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik echt de enige die Spinvis wel kan waarderen?
Ik kom regelmatig in een parkeergarage in Nieuwegein waar Spinvis draaide. Ik werd er helemaal gek van. Als je daar liep kreeg je zo'n onbestemd nerveus gevoel. Sindsdien vind ik het niks meer.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik echt de enige die Spinvis wel kan waarderen?
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in een parkeergarage in Nieuwegein waar Spinvis draaide. Ik werd er helemaal gek van. Als je daar liep kreeg je zo'n onbestemd nerveus gevoel. Sindsdien vind ik het niks meer.
https://www.pen.nl/artike(...)k-voor-parkeergarage
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me heeeeeeel erg aan Leonard Cohen denken
Mooi dit
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me heeeeeeel erg aan Leonard Cohen denken
Mooi dit
quote:
ik heb wel eens vaker wat van ze gedraaidquote:
Komt in de beste huwelijken voorquote:
dit kwam opeens heel erg binnenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb wel eens vaker wat van ze gedraaid
rustige nachtquote:
Welterusten. En veel sterkte voor morgen.quote:
Ik ga alleen even naar de keuken om koffie te halenquote:
tja je weet het niet met bejaarden he?!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga alleen even naar de keuken om koffie te halen
Ik heb mijn koptelefoon alleen maar even afgedaanquote:
kloptquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja je weet het niet met bejaarden he?!
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga alleen even naar de keuken om koffie te halen
hij heeft een geweldige bandquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:10 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk viel dit best wel mee van Typhoon.
ook voor jou een rustige nachtquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
De muziek is prachtig, maar ik moet echt gaan slapen
jammer! maar begrijpelijk.. truste en sterkte morgen!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Moss is 1 van de betere Nederlandse bands!quote:
quote:
Best leuk, maar niet heel bijzonder.quote:
Nee dat is waar.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Best leuk, maar niet heel bijzonder.
ik ook hoor... drukke dagquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik vind de zaterdag tot nog toe leuker dan de vrijdag. Maar van de vrijdag heb ik niet alles meegekregen.
Best Kept Secret Festivalquote:
Ja, dat weet niemandquote:
ik ken er inmiddels wat meer, maar toen de namen bekend werden kende ik er ook maar 10 ofzoquote:
Druk op skip dan.quote:
nee, dan zou ik een slechte dj zijn.quote:
Pitch naar 500%, niemand merkt het verschilquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan zou ik een slechte dj zijn.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pitch naar 500%, niemand merkt het verschil
Dit is live ook zo intens of zoals een vriend van ons zegt: het gaat door merg en been.quote:
dit gaat absoluut 1 van de hoogtepunten van het weekend wordenquote:
Dank je wel en jullie alvast heel veel plezier gewenst dit weekend bij BKS en natuurlijk Radiohead.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:56 schreef peaceman het volgende:
zal er om hangen of ik deze laatste helemaal kan draaien...
hoe dan ook bedankt voor het luisteren naar de zaterdag van Down the rabbithole.
thanks!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel en jullie alvast heel veel plezier gewenst dit weekend bij BKS en natuurlijk Radiohead.
Dankjewel. En Arcade Fire ookquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel en jullie alvast heel veel plezier gewenst dit weekend bij BKS en natuurlijk Radiohead.
Ja, vooral dat laatste. Je moet wel erg groot fan zijn van een band om het in de kou en stromende regen leuk te vinden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel. En Arcade Fire ook![]()
En heerlijk weer!
![]()
![]()
laatste keer Arcade Fire stonden we eerst in de brandende zon en daarna in de stortregenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Je moet wel erg groot fan zijn van een band om het in de kou en stromende regen leuk te vinden.
En dat had wel wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
laatste keer Arcade Fire stonden we eerst in de brandende zon en daarna in de stortregen
Dat zou ik voor Arcade Fire niet over hebben (sorry Diaan)quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
laatste keer Arcade Fire stonden we eerst in de brandende zon en daarna in de stortregen
Geen probleem hoor. Ik zou het voor Metallica ook niet over hebben en toch stond ik er. We waren met mijn vriendin en haar zoon en die vonden het geweldig. Dat hoort er ook bij op zo'n festival.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou ik voor Arcade Fire niet over hebben (sorry Diaan)
Goedemorgen livelink en Ddm.quote:
Ik kon vannacht niet slapen en heb hier nog rondgehangen van 03.00 - 05.00. Maar de nachtelijke uurtjes op R49 zijn niet meer. Geen Knokkels, geen Stien, geen Puzziepie. Kon ik eindelijk eens meedoen. Om 05.00 ben ik toch maar terug naar bed gegaan en nog even een paar uurtjes geslapen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink en Ddm.
Wat ben je laat, livelink?
Oh?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen en heb hier nog rondgehangen van 03.00 - 05.00. Maar de nachtelijke uurtjes op R49 zijn niet meer. Geen Knokkels, geen Stien, geen Puzziepie. Kon ik eindelijk eens meedoen. Om 05.00 ben ik toch maar terug naar bed gegaan en nog even een paar uurtjes geslapen.
Ik weet het niet, ik heb ze alledrie al een tijdje weinig of niet gezien, lijkt het.quote:
Het is een schande.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb ze alledrie al een tijdje weinig of niet gezien, lijkt het.
Nieuwe haring-dag, Oscar?quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe is het weer daar in het zuiden Melting? Het is hier best frisjes nog.
Hier is het nog bewolkt. Over ruim een uur rijden we richting jouw kant!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ook.
Fris, maar helder.
Wel lekker. Heb nu de balkondeur open staan, zodat het binnen een beetje afkoelt.
Gezellig!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier is het nog bewolkt. Over ruim een uur rijden we richting jouw kant!
Het had zomaar echt gekund.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Diaan en peaceman komen op de thee/koffie.
Kan ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het had zomaar echt gekund.
We verblijven in Best.
Was wel leuk geweest, maar ik vrees dat we het niet gaan redden met de tijd. We hebben in Best afgesproken met vrienden... En gaan dan meteen door naar het festival.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ook.
Is maar een klein stukje doorrijden.
Ander keertje dan maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was wel leuk geweest, maar ik vrees dat we het niet gaan redden met de tijd. We hebben in Best afgesproken met vrienden... En gaan dan meteen door naar het festival.
Elke dag is vlaggetjesdagquote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nieuwe haring-dag, Oscar?
Goedemorgen.
quote:
Middagquote:
Heeft zaterdag geen middag?quote:
Jawel, maar just me zei morgen, en jij zei middag. Dat is dus morgenmiddag.quote:
Oh ja..... moet nog iets verzinnen voor pa.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel, maar just me zei morgen, en jij zei middag. Dat is dus morgenmiddag.
[..]
Oh ja..... moet nog iets verzinnen voor pa.
[..]
Jawel, maar just me zei morgen, en jij zei middag. Dat is dus morgenmiddag.
Zoiets?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:49 schreef just me het volgende:
Lijstje gemaakt van things to do voor vandaag en dat is vooral rustig aan
zoiets en dan nog erbij schuur opruimen en naar de storthoopquote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
1. Rustig aan
2. Rustig aan
3. Boodschappen doen
4. Rustig aan
5. Eten
6. Rustig aan
Dat is nog best wat.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets en dan nog erbij schuur opruimen en naar de storthoop
Ja dat is wel handig als je weggaatquote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Tijd om een tas te gaan inpakken en aankleden.
het kan maar weer weg zijn, oh ik vergeet dat ik nog naar Hornbach te gaan om een nieuw rooster voor de bbq te kopenquote:
dat gevoel heb ik ook, ik heb slecht/onrustig geslapen, ik wil van alles maar of het ervan komtquote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben alleen niet vooruit te branden
ik was de hele week erg vroeg wakker en veel gewerkt. En last van mijn hoofd al bijna de hele week. Nou ja, maar even van me afschudden zo, fris en fruitig verder vandaag.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, ik heb slecht/onrustig geslapen, ik wil van alles maar of het ervan komt
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik was de hele week erg vroeg wakker en veel gewerkt. En last van mijn hoofd al bijna de hele week. Nou ja, maar even van me afschudden zo, fris en fruitig verder vandaag.
Gewoon lekker op het gemakje doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben alleen niet vooruit te branden
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
zoiets en dan nog erbij schuur opruimen en naar de storthoop
aha kun je nog wat zooi gebruiken op je eigen storthoopquote:
Veel plezier. Hopelijk kun je zometeen de drukte van afgelopen week van je afzetten en lekker ontspannen.quote:
quote:
Veel plezier!quote:
goed bezigquote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier!
Brood, haring en andere boodschappen al in huis, defecte zekering van het keukenlicht al vervangen.
Nu dus echt weekend met en bezoekje aan het strand vanmiddag...
Beginnen is een vereiste, dus de belangrijkste stap is gezet.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig
ik heb alle troep uit de schuur op het gras gegooidhet begin is er
dank je en veel plezier/uitwaaien aan het strandquote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beginnen is een vereiste, dus de belangrijkste stap is gezet.
Succes met ruimen...
moet ook gebeuren, ik ga boodschappen doenquote:
ja mooi klote. We staan in de buurt van knooppunt valburg op de anwb te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja mooi klote. We staan in de buurt van knooppunt valburg op de anwb te wachten.
tja we wachten al bijna een uur.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:54 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat de ANWB snel op komt dagen
ik leef met jullie mee, maar daar heb je niet veel aan. Ongelooflijk balen is dit voor jullie.quote:
Balen zeg.quote:
Sterkte en hopelijk snel weer op pad!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja mooi klote. We staan in de buurt van knooppunt valburg op de anwb te wachten.
vermoedelijk dynamo, maar ja.. de anwb zal daar hopelijk uitsluitsel over kunnen geven.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen zeg.
Wat voor pech heb je?
Hoop dat hulp snel arriveert.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
vermoedelijk dynamo, maar ja.. de anwb zal daar hopelijk uitsluitsel over kunnen geven.
Hopelijk wordt dat niet een best kept secret..hou vol!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
vermoedelijk dynamo, maar ja.. de anwb zal daar hopelijk uitsluitsel over kunnen geven.
In de auto gaan zitten dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
We staan wel bij een tankstation, dus eten en drinken is geen probleem. Ik vind het wel frisjes.... Het waait nog flink.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aircopomp is vastgelopen, daardoor riem van dynamo. Nu kijken of er een andere riem erop gezet kan worden. Moet in ieder geval nieuwe pomp in komende week. Duur geintje.
hopelijk lukt het met het riempje en kunnen jullie in ieder geval weer verder. En dan maar even niet nadenken over de rest.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Aircopomp is vastgelopen, daardoor riem van dynamo. Nu kijken of er een andere riem erop gezet kan worden. Moet in ieder geval nieuwe pomp in komende week. Duur geintje.
geef hem een dikke kusquote:Op zaterdag 17 juni 2017 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Het is gelukt!![]()
we hebben heel veel geluk gehad met deze monteur.
we rijden weer! Aircopomp moet dus wel vervangen worden, maar we kunnen in elk geval weer rijden!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 13:57 schreef livelink het volgende:
[..]
hopelijk lukt het met het riempje en kunnen jullie in ieder geval weer verder. En dan maar even niet nadenken over de rest.
heen en terugquote:Op zaterdag 17 juni 2017 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
we rijden weer! Aircopomp moet dus wel vervangen worden, maar we kunnen in elk geval weer rijden!
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn er hoor! Al eventjes.... Nu wat drinken.![]()
Geef de monteur er ook eentjequote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
dm staat open, daar houden we het graag bij en verder kletsen we soms hier ff mee, maar we plaatsen geen updates
Fijn dat jullie er zijn! Hopelijk niks gemist waar je je erg op verheugd had?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
misschien na afloop als de haring niet lekker wasquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat jullie er zijn! Hopelijk niks gemist waar je je erg op verheugd had?
Je kan je maar ergens op verheugen.quote:
Moest ik ook nog doen, maar kom er achter dat de winkels om 17.30 dicht zijn op zaterdag. Dus dat red ik niet meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Je kan je maar ergens op verheugen.![]()
Even iets voor vaderdag halen.
Ik heb geen vader meer, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:21 schreef livelink het volgende:
Moest ik ook nog doen, maar kom er achter dat de winkels om 17.30 dicht zijn op zaterdag. Dus dat red ik niet meer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las het ook...
Wat een schijttopic.
* just me moest lachenquote:
kabouter 1.0 had ook allerlei lieve berichtjes ingesproken, oma, oma, omiiiiiiiiiiiiiiii ik vind jou liefquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter 1.0 had ook allerlei lieve berichtjes ingesproken, oma, oma, omiiiiiiiiiiiiiiii ik vind jou lief
helaas wel, maar ja, is niet anders. We zijn allang blij dat we er zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat jullie er zijn! Hopelijk niks gemist waar je je erg op verheugd had?
Wat lief zeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter 1.0 had ook allerlei lieve berichtjes ingesproken, oma, oma, omiiiiiiiiiiiiiiii ik vind jou lief
Ze wordt niet gedwongen hoor, ze wil het zelfquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ze wordt niet gedwongen hoor, ze wil het zelf
"Als je dat niet zegt, krijg je vanavond geen eten!"quote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:20 schreef just me het volgende:
Ze wordt niet gedwongen hoor, ze wil het zelf
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het vanavond een rustig avondje wordt qua luisteraars, Sint.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand behoefte aan een serie muziek om 23.00 uur? Denk wel dat mijn SAM gegevens verouderd zijn.
tof tofquote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand behoefte aan een serie muziek om 23.00 uur? Denk wel dat mijn SAM gegevens verouderd zijn.
Ik rooster wel even.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof tof![]()
Kan alleen even niet roosteren op dit moment. Heb de laptop niet paraat
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ga je weer spelonken (her)ontdekken ?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:47 schreef Fogel het volgende:
Vanaf ongeveer 2130 kan ik meeluisteren vanuit de auto, als het gsmnet meewerkt. Er zitten stukken door de bergen bij waar alleen edge is heb ik gemerkt.
zit een koekje in mijn mondquote:
Niet typen met volle mon.. vingers.. euh.. whateverquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet typen met volle mon.. vingers.. euh.. whatever
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet typen met volle mon.. vingers.. euh.. whatever
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
ga je weer spelonken (her)ontdekken ?
take your timequote: