Dat was mijn 1e keus , maar heb hem uiteindelijk toch maar gewisseld voor een topkeeper die vaak de 0 houddquote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, dat is dan precies het verkeerde spelletje voor jou.
Bijna al je resultaat wordt bepaald aan de hand van je biedingen in de 1e week.
Wat rest is nog om een beetje je wissels te rouleren in geval van blessures, schorsingen of moeilijke tegenstanders.
[..]
Ik heb 8.5 miljoen op Zoet ingezet![]()

quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was mijn 1e keus , maar heb hem uiteindelijk toch maar gewisseld voor een topkeeper die vaak de 0 houdd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok

Jup, al vind ik het eigenlijk ook wel mooi geweest. We hebben nu 18 man, het is wel prima. Jammer voor die gek die vannacht nog wilde insturen om de een of andere bijzondere reden. (Of die dacht dat de deadline morgenavond pas was)quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gecheat door m'n bieding te herzien en nu is het er nog maar één, maar die speler wil ik écht hebben.
Overigens laat ik nog niet teveel weten want Mexi heeft gezegd dat er nog mensen mee kunnen doen die nu nog insturen.

Ag fuck dat. Ik speel gewoon voor de lol en verander niks. Gaf zelfs aan dat ik 20 mil op Vidal boodquote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gecheat door m'n bieding te herzien en nu is het er nog maar één, maar die speler wil ik écht hebben.
Overigens laat ik nog niet teveel weten want Mexi heeft gezegd dat er nog mensen mee kunnen doen die nu nog insturen.

Buffon ouwe reuzquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was mijn 1e keus , maar heb hem uiteindelijk toch maar gewisseld voor een topkeeper die vaak de 0 houdd

Verklaar je nader...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we beginnen met wat leuke feitjes.
- Met dank aan Tagliano gaat Stijn met spullen gooien

Doe je zelf niet mee trouwens?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De voorlopige selecties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |