Goed dat Calmejane genoemd wordt, maar mijn kansen op enig succes zijn danig gedaald.twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 17:43:13Omdat ik 100.000 keer dezelfde vraag krijg wat betreft Tourtoto's - hier mijn dark horses: Calmejane, Roglic, Latour. reageer retweet
papert. Mijn adoptie renner adopteert dan weer min of meer jouw adoptie renner: Roy Curvers wijst rookie Mike Teunissen de weg in Tour - http://www.1limburg.nl/l/48859 #1Limburgquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:31 schreef papert het volgende:
[..]
How, foutje op mijn telefoon. Zag timmer en curvers staan, dus dacht dat het kon. Maar op het randje.
Ga voor O.Naesen
Intro komt nog
De tijdritfiets van Reto is ook niet mis, maar hij was net een paar weken terug in het peloton na een behoorlijke val (alweer) in mei.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:40 schreef komrad het volgende:
Kung rijdt op de wonderfiets van BMC dus dat scheelt wel iets
quote:First on the list was the Swiss National Time Trial championships. There too, I know I can still improve my position to get back to my top performance level, but it was a good test and riding the nationals is always important to me. It was followed by the road race on Sunday where there was not much to do against the display of power from Silvan Dillier and the BMC squad. Congrats to them for the title.
GVK007 is er klaar voor. Hij zet in op een top 20 plek morgen in Düsseldorf.twitter:007_GVK twitterde op donderdag 29-06-2017 om 19:08:02TEAM PRESENTATION @LeTour 🇫🇷🚴🏽 #dusseldorf #letour https://t.co/YyzOfwzhqZ reageer retweet
Hij had zijn zelfs zijn eigen item in de Avondetappe vanavond.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch wel een record zijn voor dit topic. Mijn adoptierenner de eerste seconde van de tour al in beeld. Elie Gesbert. En bij naam genoemd. En zoals voorspeld...Herbert noemt het feit dat hij jarig is. Alleen met het verkeerde jaar in eerste instantie.
En hij heeft zelfs een camera bij zich. Direct onder mijn hoede uit de anonimiteit. Mijn Tour kan al niet meer stuk.
17.24.88. Toptijd. En natuurlijk direct virtueel in het geel.
quote:De eindoverwinning van Damien Howson kwam niet meer in gevaar in de slotetappe van en naar Kinglake. De 24-jarige renner van Orica-Scott pakt daarmee zijn eerste grote eindoverwinning van zijn carrière. Het Australische talent Jai Hindley en de Fransman Kenny Elissonde mochten met Howson mee op het eindpodium van de 64e editie van de Herald Sun Tour.
Echt een speciaal duo...quote:At Orica-Scott, the triumvirate of Esteban Chaves and the Yates brothers are regarded as future Grand Tour winners following their breakout performances in the past 12-months. A key rider to the success of the trio working behind the scenes is Australian Damien Howson. The 24-year-old will shepherd Chaves and Simon Yates through the high mountains of France next month when he makes his Tour de France debut.
Olivier Le Gac in big troublequote:Op maandag 3 juli 2017 18:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Le Gac is niet zo op dreefVandaag als allerlaatste binnengekomen op 24 minuten. Volgens mij was hij niet betrokken bij een valpartij... iemand een idee wat er met hem is?
De enige renner die de ballen heeft om de hele etappe in zijn eentje vooruit te rijden en er dan ook nog een rood rugnummer aan overhoudenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:08 schreef Sabata het volgende:
Chiapucci mag ook in zn handjes knijpen vandaag. Keirsbulck de eenzame fietser vandaag.
Ignatas finishte deze dag als 135etwitter:ignatas twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 20:08:32No words!!! @ArnaudDemare jus won a stage at @LeTour ! But all the messages I've received- It feels like I am the winner ???????? reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |