abonnement Unibet Coolblue
pi_172040247
Ow haha, ik was net eea aan het uitzoeken :+

Maar is akkoord!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172040383
thijszonneveld twitterde op dinsdag 27-06-2017 om 17:43:13 Omdat ik 100.000 keer dezelfde vraag krijg wat betreft Tourtoto's - hier mijn dark horses: Calmejane, Roglic, Latour. reageer retweet
Goed dat Calmejane genoemd wordt, maar mijn kansen op enig succes zijn danig gedaald.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 29 juni 2017 @ 12:17:55 #153
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172040533
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:31 schreef papert het volgende:

[..]

How, foutje op mijn telefoon. Zag timmer en curvers staan, dus dacht dat het kon. Maar op het randje.

Ga voor O.Naesen

Intro komt nog
papert. Mijn adoptie renner adopteert dan weer min of meer jouw adoptie renner: Roy Curvers wijst rookie Mike Teunissen de weg in Tour - http://www.1limburg.nl/l/48859 #1Limburg
Net efkes anges
  donderdag 29 juni 2017 @ 13:05:55 #154
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_172041832
Ik schaam me dat ik Michael Valgren niet kon plaatsen als ik z'n resultaten zo lees...

Maar de tweede keus is inmiddels vergeven
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 13:50:48 #155
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_172043038
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 10:40 schreef komrad het volgende:
Kung rijdt op de wonderfiets van BMC dus dat scheelt wel iets _O-
De tijdritfiets van Reto is ook niet mis, maar hij was net een paar weken terug in het peloton na een behoorlijke val (alweer) in mei.

quote:
First on the list was the Swiss National Time Trial championships. There too, I know I can still improve my position to get back to my top performance level, but it was a good test and riding the nationals is always important to me. It was followed by the road race on Sunday where there was not much to do against the display of power from Silvan Dillier and the BMC squad. Congrats to them for the title.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 29 juni 2017 @ 14:09:23 #156
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_172043566
De kans dat tv-commentatoren de naam van mijn adoptierenner Élie Gesbert hebben omcirkeld op de startlijst van de Tour de France is erg groot.



De op dit moment pas 21-jarige renner uit de Franse kustplaats Saint-Brieuc in Bretagne viert namelijk op de dag van de proloog zijn 22e verjaardag. Toch een feitje dat het vermelden tijdens de uitzendingen waard is en vanzelfsprekend een feestje op de eerste koersdag voor zijn ploeg Fortuneo-Vital Concept die voor de vierde keer gaat meedoen aan de Tour de France.

Gesbert veroverde in 2013 in één klap bekendheid onder de écht fanatieke wielerfans met zijn dubbelslag tijdens het Frans kampioenschap door bij de junioren zowel kampioen te worden in de individuele tijdrit als de wegwedstrijd. Veel topresultaten heeft mijn adoptierenner als prof nog niet gereden, al mag een 35e plaats in de Waalse Pijl van dit jaar er natuurlijk best zijn en won hij etappes in Le Tour de Bretagne Cycliste en de Ronde de l'Isard.



Binnen Fortuneo-Vital Concept speelt deze piepjonge held natuurlijk deze Tour nog een bijrol in de schaduw van erkende kleppers als Dan McLay en de natuurlijk in Nederland zeer bekend Brice Feillu. Naar verwachting zal zijn ploeg kiezen voor een vrijbuitersrol tijdens deze tour en wie weet mag Gesbert het ook een keer proberen, wellicht tijdens een heuveletappe. We gaan het allemaal volgen de komende weken, te starten op zijn verjaardag.



[ Bericht 0% gewijzigd door Dwersdriever op 29-06-2017 18:31:30 ]
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_172065278
Vorig jaar was mijn eerste keer dat ik een renner onder mijn hoede had, en die eer was aan Vegard Breen. Daar zal hij wel niet blij mee zijn geweest, want die rijdt nu voor Joker bij het Noorse team Joker Icopal. Hopelijk is er voor mijn renner van dit jaar een betere toekomst weggelegd. Het kan bijna niet slechter. Dit jaar heb ik voor Jay McCarthy gekozen, ondanks dat hij mijn 2e keus was, ligt ie volledig in mijn straatje: Paul McGrath, Robbie McEwan, McDonalds en McCarthy.



Ondanks dat McCarthy redelijk een heuveltje over komt blinkt hij toch uit in de dubbele-cijfer-uitslagen, met hier en daar een uitschieter. Winnen doet McCarthy dan ook niet graag zijn enige overwinning komt uit de Tour Down Under van vorig jaar, waar hij Ulissi en Dennis wist te kloppen.



Ondanks alle matige uitslagen heeft hij na zijn tijd bij Tinkoff toch nog een redelijke transfer kunnen maken naar de ploeg van Sagan. Kennelijk zien ze daar in McCarthy nog altijd een degelijke renner. Ik zie het nog niet, maar ik geloof er wel. McCarthy dit wordt jouw jaar jongen!
pi_172067392
GVK007 is er klaar voor. Hij zet in op een top 20 plek morgen in Düsseldorf.
pi_172076951
Morgen start Eduardo met nummer 218, ik heb de starttijd nog niet kunnen vinden. Later meer over deze Argentijnse god

Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_172083140
Om 15.38 uur maakt Pieter Vanspeybrouck zijn debuut in een grote ronde. ^O^
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 09:14:48 #161
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172083332
Jesus mag om 16:40 starten om te beginnen aan zijn derde tour, hij heeft een redelijk tijdrit maar gaat waarschijnlijk niet meedoen voor de overwinning. De rest van de tour mag hij vooral gaan knechten voor Quintana en Piti?
pi_172083456
Mag Durasek?
Zo ja, bij deze neem ik hem!
  Moderator zaterdag 1 juli 2017 @ 10:14:56 #163
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172083925


182. Alberto Bettiol

Op 29 oktober 1993 zag het multitalent, Alberto Bettiol het levenslicht in het altijd mooie Poggibonsi. Alberto herinnert zich zijn eerste dag op de racefiets nog als de dag van gisteren. Hij was zes jaar oud en werd meteen derde! Het was duidelijk, deze jongen gaat grote koersen winnen!

Na een mooie start van zijn carrière als wielrenner bij Idea Shoes-M.C.S.-Madras en een verdienstelijk jaar bij Mastromarco-Sensi-Benedetti-Dover, tekende Alberto in 2014 bij het sterrenteam van Cannondale.

In 2016 maakte hij zijn debuut in een grote ronde, namelijk de Giro d'Italia. In de ronde van Polen besloot Alberto pas echt te gaan vlammen. Hij ging naar huis met de puntentrui, werd tweede in het klassement voor de bergtrui en derde in het eindklassement. Hierna volgde nog een zeer fraaie vierde plek in de Grand Prix Cycliste de Quebec en een bijna even zo fraaie zevende plek in Montreal. Deze schandalig goede resultaten beloven veel voor de rest van zijn carrière.

Met eveneens fantastische resultaten dit seizoen, zoals een 10e plek bij de E3 prijs en een 14e plek in het jongerenklassement van de Dauphiné laat Bettiol zien dat het met de vorm wel goed zit.

Nu, ruim 23 jaar na de geboorte van dit racewonder, maakt Alberto zich op om te debuteren in de Tour de France. Om 16:46u gaat het feest van start en zal Bettiol zijn eerste 14 kilometer in de tour in een rotvaart afleggen. In 2011 werd hij al Europees kampioen tijdrijden bij de junioren, dus deze tijdrit wordt puur genieten voor Alberto.

Alles wijst erop dat deze tour de tour van Alberto gaat worden! Een gooi doen naar de eindoverwinning is wellicht nog iets te hoog gegrepen, maar Alberto heeft aangegeven er alles aan te gaan doen om minstens één etappeoverwinning binnen te harken. Met zoveel talent en zo'n goede instelling moet dit natuurlijk goed gaan komen!

[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 01-07-2017 10:21:03 ]
pi_172087424


Axel heeft er zin in !

Hier samen met mede-cultheld Pierre Latour

Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zaterdag 1 juli 2017 @ 12:55:04 #165
194695 franklop
Fran knock
pi_172087443
Goede brillen :Y
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 1 juli 2017 @ 15:20:22 #166
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_172090903


Dit moet toch wel een record zijn voor dit topic. Mijn adoptierenner de eerste seconde van de tour al in beeld. Elie Gesbert. En bij naam genoemd. En zoals voorspeld...Herbert noemt het feit dat hij jarig is. Alleen met het verkeerde jaar in eerste instantie.

En hij heeft zelfs een camera bij zich. Direct onder mijn hoede uit de anonimiteit. Mijn Tour kan al niet meer stuk.

17.24.88. Toptijd. En natuurlijk direct virtueel in het geel.

[ Bericht 15% gewijzigd door Dwersdriever op 01-07-2017 15:38:28 ]
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  zaterdag 1 juli 2017 @ 19:55:56 #167
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172097273
Uiteraard vandaag ter plaatse mijn adoptierenner aangemoedigd. Met resultaat. Toen ik hem vorige keer ter plaatse aanmoedigde eindigde hij u als laatste. Nu een 189e plaats
Net efkes anges
  zaterdag 1 juli 2017 @ 22:26:25 #168
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_172100953
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[ afbeelding ]

Dit moet toch wel een record zijn voor dit topic. Mijn adoptierenner de eerste seconde van de tour al in beeld. Elie Gesbert. En bij naam genoemd. En zoals voorspeld...Herbert noemt het feit dat hij jarig is. Alleen met het verkeerde jaar in eerste instantie.

En hij heeft zelfs een camera bij zich. Direct onder mijn hoede uit de anonimiteit. Mijn Tour kan al niet meer stuk.

17.24.88. Toptijd. En natuurlijk direct virtueel in het geel.
Hij had zijn zelfs zijn eigen item in de Avondetappe vanavond.

Mijn Nils Politt helaas niet in beeld geweest, maar met een 38e plaats toch heel tevreden!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_172101566
Een mooie top 50 (41e) plaats voor deze 'classback' van Down Under en dit jaar winnaar van de plaatselijke Herald Sun Tour (mede dankzij de steun van zijn maatje Chaves).
quote:
De eindoverwinning van Damien Howson kwam niet meer in gevaar in de slotetappe van en naar Kinglake. De 24-jarige renner van Orica-Scott pakt daarmee zijn eerste grote eindoverwinning van zijn carrière. Het Australische talent Jai Hindley en de Fransman Kenny Elissonde mochten met Howson mee op het eindpodium van de 64e editie van de Herald Sun Tour.


Nu samen met Chaves debutant in de tour! Nu zijn de rollen omgekeerd en zal Damien alles in het werk stellen om zijn vriend een super klassement te laten rijden.


quote:
At Orica-Scott, the triumvirate of Esteban Chaves and the Yates brothers are regarded as future Grand Tour winners following their breakout performances in the past 12-months. A key rider to the success of the trio working behind the scenes is Australian Damien Howson. The 24-year-old will shepherd Chaves and Simon Yates through the high mountains of France next month when he makes his Tour de France debut.
Echt een speciaal duo...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172101683
Domont ook gevallen......

Ondanks de val net zo snel als ploeggenoot Naesen en Henao met zijn marginal gains-druppeltjes.

Wat een held nu al.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zondag 2 juli 2017 @ 00:19:48 #171
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172104014
Had ik al verteld dat mijn adoptierenner tijdens de tour een dagelijkse kolom heeft?

http://nos.nl/tour/artike(...)-zou-gaan-lopen.html
Net efkes anges
pi_172116831
Oef, schrok even toen ik Maurits net bij de valpartij zag staan, bleek een lekke band
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_172119547
Keurige 18e plek vandaag voor A. Tulik!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_172120642
Ik vrees trouwens dat Reto Hollenstein de aanstichter van de val was door als eerste onderuit te gaan.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 2 juli 2017 @ 20:48:38 #175
194695 franklop
Fran knock
pi_172123289
Lilian Calmejane heeft er 2 rustige dagen op zitten, zonder veel problemen.

Gisteren bij de openingstijdrit als 67e binnengekomen op 0.53 seconden van winnaar Geraint Thomas, Vandaag bleef hij in de regen uit de problemen en kwam netjes als 38e over de streep in Luik. Daardoor steeg hij naar plek 60 in het klassement.

Morgen een eerste kansje op een topresultaat!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')