dat magquote:Op maandag 26 juni 2017 18:31 schreef danos het volgende:
Anthony Turgis helaas niet in selectie cofidis. Mag ik switchen naar Angelo Tulik?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:22 schreef noodgang het volgende:
Alberto Bettiol wil ik graag adopteren wanneer akkoord!
[ afbeelding ]
Done! Mooi dat het dezelfde beginletters zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:52 schreef franklop het volgende:
dat mag
overigens nog steeds op vakantie, dus modje mag het weer bijwerken
Ook opgenomen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:22 schreef noodgang het volgende:
Alberto Bettiol wil ik graag adopteren wanneer akkoord!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:41 schreef Stoner12 het volgende:
Ik ga voor de beer van Wroclaw, Maciej Bodnar!
En, wie gaat het worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk dat ik KUDUS al lang en breed gereserveerd heb.
Een ritje in de vuelta en wat overwinningen in Franse kutkoersen. Dan vind ik mijn keuze toch een stuk dubieuzerquote:Op woensdag 28 juni 2017 08:56 schreef Leatherface het volgende:
Calmejane heeft toch al redelijk wat gepresteerd, maar ach: kent de tv-kijker die alleen de Tour kijkt hem?
Vergeleken met Latour is McLay al helemaal geen probleem lijkt me dan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een ritje in de vuelta en wat overwinningen in Franse kutkoersen. Dan vind ik mijn keuze toch een stuk dubieuzer
Juraj Sagan akkoordquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:48 schreef ArannaeCor het volgende:
Mag Benoot ook? Dan neem ik die namelijk.
Als hij niet mag neem ik graag Sagan, het broertje van is Slowaaks kampioen geworden en wil eens kijken of hij wat in de Tour kan.
Shit niet goed gekeken. Had nog wel zo'n vlammende introductie voor hem geschreven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Is die niet reeds door Aguero gekozen?
Heeft Purito zich alwéér bedacht?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze Keulenaar heeft grootse plannen voor de Tour. Waar hij als lid van Team Katusha eigenlijk moet zorgen dat zijn kopman Rodriguez uit de wind blijft heeft deze jonge Duitser mij verzekerd dat hij toch ook kansen voor eigen succes ziet. En hij heeft mij beloofd dat hij al in de proloog gaat vlammen. Let op Nils deze tour!
Hoe heb ik dat bedacht danquote:
Is ook niet helemaal duidelijk wat Katusha wil in ritten die niet in een sprint of sprint bergop eindigen. Meer dan de helft van de mannen werkt voor Kristoff, Martin kan in de opening en het slot van de Tour voor de tijdrit gaan en voor de rest... Haller, Machado en ook Maurits zouden een vrije rol kunnen krijgen (sprak ik hoopvol). Ook opvallend hoe de ploeg zijn Russische naam wel nog heeft, maar inmiddels op een Zwitserse licentie rijdt en geen Rus heeft meegenomen. Iets met schepen verbranden?quote:
Excuus, zag niet dat je al in de lijst stond. Je stond er dus twee keer in. Heb de eerste verwijderd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:56 schreef komrad het volgende:
Mijn oude adoptierenner staat nog in de OP, ik adopteer inmiddels Sepulveda. Kan een modje dat aanpassen?
Ah, een brokkenpiloot met een goed hart. Hou ik van!quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:18 schreef Sabata het volgende:
Katusha is populair deze Tour in dit topic
[ afbeelding ]
Chinese tv vondt het wel grappig om Maurits en Reto in een foto te hebben als kleinste en langste renner in het team
Nu weet ik trouwens waar ik Reto van ken: twee crashes. Drie jaar geleden kwam hij huilend en happend naar adem als laatste binnen in een bergrit: hij bleek na 15km te zijn gevallen en had de volle afstand gereden met (naar later bleek) een klaplong. UIO-AMS heeft een bikkel geadopteerd Twee jaar geleden had hij trouwens ook een dingetje: Hij werd in Utrecht van de sokken gelopen door een buurtbewoner die het tijdritparcours overstak en Reto over het hoofd zag die zich aan het warmrijden was.
quote:
quote:
Ja, dat is nu zo'n beetje de enige overgebleven mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jaco Venter lijkt me wel een mooie voor R_R.
Je bent de enige waarvan de renner niet meedoet deze Tour, je kunt nog een andere kiezenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk dat ik KUDUS al lang en breed gereserveerd heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |