abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171733495
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:19 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De meeste homo's gaan ook niet op parkeerplekken staan, om sekspartners te vinden. De homo's die dat wel doen, doen dat nu juist vaak wel, omdat ze een vrouw (en kinderen) hebben
Geen idee. Ik geloof graag dat dat in een land als Nederland niet meer nodig is. Bestaan daar gegevens over?
quote:
(daarom zijn ze ook zulke goede afpersingsslachtoffers).

Dat is natuurlijk niet van dezelfde aard verder, maar prima als jij dat zo wil zien. Mijn punt was dat, als de agent het deed, omdat hij vreemdgaan immoreel vindt, hij anders had gehandeld.
Mensen hun leven verzieken voor geld, of omdat je je daar gewoon goed door voelt... Ik weet niet welke van de twee ik verwerpelijker vind eigenlijk. De eerste is immoreel; de tweede neigt wat naar psychopathie.
pi_171733587
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Geen idee. Ik geloof graag dat dat in een land als Nederland niet meer nodig is. Bestaan daar gegevens over?
Dat zie je wel vaker, dat mensen denken dat conservatisme stopt met bestaan, op het moment dat de progressieve gedachtegang de overhand krijgt.

quote:
[..]

Mensen hun leven verzieken voor geld, of omdat je je daar gewoon goed door voelt... Ik weet niet welke van de twee ik verwerpelijker vind eigenlijk. De eerste is immoreel; de tweede neigt wat naar psychopathie.
Vind je dat ook wanneer mensen het vreemdgaan van niet-homo's onthullen?
pi_171733596
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:26 schreef AnanYaw het volgende:

Vind je dat ook wanneer mensen het vreemdgaan van niet-homo's onthullen?
Ja.
pi_171733623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja.
Mooi, dat is dan consequent van je.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:29:07 #55
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_171733627
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:01 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Ja doei dan had hij maar een andere baan moeten zoeken. Daarbij denk ik niet dat je als hoofdagent super slecht verdient.
Oordeel zelf
https://www.intermediair.(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Non possumus non loqui
pi_171733713
quote:
De hoofdagent heeft spijt van zijn daden, verklaarde hij. "Ik heb de impact niet overzien."
:r
pi_171737604
Tering.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:03:37 #58
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171737775
Anderhalf jaar geeist.. en nu beginnen ze al over ontoerekeningsvatbaar...

Ik vraag me dan af hoeveel waarde de politie hecht aan het welzijn van hun personeel als ze allemaal agenten die ontoerekeningsvatbaar zijn aan het werk hebben..

Hij heeft trouwens 37 brieven bekend.. maar er zijn 77 kentekens nagetrokken..

Uitspraak is 30 Juni
  Forum Admin vrijdag 16 juni 2017 @ 19:04:49 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171737794
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Anderhalf jaar geeist.. en nu beginnen ze al over ontoerekeningsvatbaar...

Ik vraag me dan af hoeveel waarde de politie hecht aan het welzijn van hun personeel als ze allemaal agenten die ontoerekeningsvatbaar zijn aan het werk hebben..

Hij heeft trouwens 37 brieven bekend.. maar er zijn 77 kentekens nagetrokken..
Ik denk dat niet iedereen aangifte heeft gedaan. Wat niet betekend dat hij daar niet voor vervolgd kan worden volgens mij
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:08:33 #60
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171737859
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik denk dat niet iedereen aangifte heeft gedaan. Wat niet betekend dat hij daar niet voor vervolgd kan worden volgens mij
Nee maar in 21 gevallen.. en er was maar 1 iemand in de rechtszaal..
Je kan er idd niet voor veroordeeld worden, maar de onrust in de gemeenschap/maatschappij (of hoe noemen ze dat ook) word wel meegewogen toch?

http://www.ad.nl/utrecht/(...)van-wisten~a06a944f/
  Forum Admin vrijdag 16 juni 2017 @ 19:12:11 #61
pi_171737914
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:08 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee maar in 21 gevallen.. en er was maar 1 iemand in de rechtszaal..
Je kan er idd niet voor veroordeeld worden, maar de onrust in de gemeenschap/maatschappij (of hoe noemen ze dat ook) word wel meegewogen toch?

http://www.ad.nl/utrecht/(...)van-wisten~a06a944f/
Laten we hopen van wel, anders komt deze rat er heel licht vanaf. Het is juist die schaamte die er voor zorgt dat mensen er geen melding van maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:16:57 #62
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171738000
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Laten we hopen van wel, anders komt deze rat er heel licht vanaf. Het is juist die schaamte die er voor zorgt dat mensen er geen melding van maken.
Ik denk dat er niet veel meer van komt dan voorwaardelijk om eerlijk te zijn.. Ik vind de eis al heel laag..

Als je het omdraait en de agent zou het slachtoffer zijn dan word er over "publieke functie dus dubbele straf" gepraat..
  Forum Admin vrijdag 16 juni 2017 @ 19:19:09 #63
pi_171738046
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet veel meer van komt dan voorwaardelijk om eerlijk te zijn.. Ik vind de eis al heel laag..

Als je het omdraait en de agent zou het slachtoffer zijn dan word er over "publieke functie dus dubbele straf" gepraat..
Goed punt. Andersom zou het in sommige gevallen ook moeten gelden. Je hebt immers een voorbeeldfunctie als agent
pi_171738988
Alsof er nog weldenkende mensen zijn, die homo's niet kunnen herkennen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:21:21 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171739943
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Goed punt. Andersom zou het in sommige gevallen ook moeten gelden. Je hebt immers een voorbeeldfunctie als agent
Dat maakt het in mijn ogen ook dubbel zo erg. Dan heb je ook nog een eed afgelegd om de burgers te beschermen en dienen naar beste kunnen, maar misbruikt uitgerekend de middelen van je functie om die een poot uit te draaien.

Als je als gewone burger dit flikt ben je al een min ventje, doe je dit als agent dan ben je echt volkomen ongeschikt, als politiefunctionaris maar ook als mens. :r
pi_171740244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Meneer is binnenkort dus vast BOA :7
En dan dagelijks in de buurt van die ontmoetingsplekken hele dag laten flitsen, zal hem leren.
.
pi_171742983
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:19 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

De meeste homo's gaan ook niet op parkeerplekken staan, om sekspartners te vinden. De homo's die dat wel doen, doen dat nu juist vaak wel, omdat ze een vrouw (en kinderen) hebben (daarom zijn ze ook zulke goede afpersingsslachtoffers).
Een (groot) deel van de bezoekers van die plaatsen, doet dat omdat ze niet openlijk uit durven/kunnen komen voor hun geaardheid. En het klopt dat een deel van die groep een vrouw (en kinderen) heeft, maar lang niet allemaal. Er zijn genoeg andere redenen waarom iemand niet voor zijn geaardheid uit kan/durft te komen, die niks met het hebben van een vrouw (en kinderen) te maken hebben..

quote:
Dat is natuurlijk niet van dezelfde aard verder, maar prima als jij dat zo wil zien. Mijn punt was dat, als de agent het deed, omdat hij vreemdgaan immoreel vindt, hij anders had gehandeld.
Hier in Nederland kennen we gelukkig niet zoiets als een moraalpolitie, hier kennen we gelukkig alleen politie als wetshandhavers.

Overspel is in Nederland niet verboden (derhalve niet strafbaar). Het is derhalve niet de taak van een agent om zich hier mee te bemoeien..
pi_171743509
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een (groot) deel van de bezoekers van die plaatsen, doet dat omdat ze niet openlijk uit durven/kunnen komen voor hun geaardheid. En het klopt dat een deel van die groep een vrouw (en kinderen) heeft, maar lang niet allemaal. Er zijn genoeg andere redenen waarom iemand niet voor zijn geaardheid uit kan/durft te komen, die niks met het hebben van een vrouw (en kinderen) te maken hebben..

[..]

Hier in Nederland kennen we gelukkig niet zoiets als een moraalpolitie, hier kennen we gelukkig alleen politie als wetshandhavers.

Overspel is in Nederland niet verboden (derhalve niet strafbaar). Het is derhalve niet de taak van een agent om zich hier mee te bemoeien..
Ieder land kent een moraalpolitie, aangezien wat er in onze wetgeving staat nogal onderhevig is aan onze moraal. We kennen alleen geen politie, die zelf mag bepalen wat ze wel of niet vinden kunnen en de middelen, die ze krijgen om hun beroep uit te oefenen, daar naar eigen inzicht voor in mag zetten.

Verder zijn er inderdaad genoeg redenen die niks met vrouw of kinderen te maken hebben. Alleen ook erg veel gevallen waarin het daar wel mee te maken heeft. Dat is geen kleine uitzonderingsgroep of zo.
pi_171744812
In Nederland hebben we ook moraal politie, zij heten BOA'S. Brrrrrr
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_171744843
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Iets goeds zou zijn om de vrouw per definitie in te lichten. Hier ging het puur om het geld natuurlijk. Al geloof ik wel dat hij het als verantwoording gebruikt zal hebben.
Waarom zou dat in vredesnaam 'iets goeds' zijn? Dat is toch in de verste verte geen politietaak? Zelfs al deed die vent dit zonder winstoogmerk zou hij op staande voet ontslagen moeten worden en vervolgd moeten worden.
pi_171746199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:08 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dat hij hen is gaan chanteren. Ik snap zijn morele overwegingen en de verleiding.
Toch wel fijn dit soort Posts. Meteen duidelijk welke users je niet meer serieus hoeft te nemen, omdat ze niet sporen.
pi_171746203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat maakt het in mijn ogen ook dubbel zo erg. Dan heb je ook nog een eed afgelegd om de burgers te beschermen en dienen naar beste kunnen, maar misbruikt uitgerekend de middelen van je functie om die een poot uit te draaien.

Als je als gewone burger dit flikt ben je al een min ventje, doe je dit als agent dan ben je echt volkomen ongeschikt, als politiefunctionaris maar ook als mens. :r
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:49:56 #73
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171747726
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch wel fijn dit soort Posts. Meteen duidelijk welke users je niet meer serieus hoeft te nemen, omdat ze niet sporen.
:*
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171753317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 01:14 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Waarom zou dat in vredesnaam 'iets goeds' zijn? Dat is toch in de verste verte geen politietaak? Zelfs al deed die vent dit zonder winstoogmerk zou hij op staande voet ontslagen moeten worden en vervolgd moeten worden.
Iets goeds gaat soms verder dan de taak die je functie van je verwacht. Soms gaat het zelfs rechtstreeks in tegen die taak.

Er zijn heel veel mensen die het wel graag zouden willen weten, als hun partner vreemdging. Die zijn de persoon die ze inlicht dankbaar.

Als je iemand er echter mee chanteert, is het vrij duidelijk dat het je niet daarom gaat. Dan gaat het je puur om je eigen gewin.

Ik denk trouwens niet dat je hem ergens voor kon vervolgen, als hij het zonder winstoogmerk deed. Straffen binnen zijn functie (eventueel door ontslag) lijkt me dan wel logisch.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 17:18:39 #75
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171753424
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Iets goeds gaat soms verder dan de taak die je functie van je verwacht. Soms gaat het zelfs rechtstreeks in tegen die taak.

Er zijn heel veel mensen die het wel graag zouden willen weten, als hun partner vreemdging. Die zijn de persoon die ze inlicht dankbaar.

En er zijn ook mensen die zelf willen beslissen over wat ze wel of niet met hun eigen leven, vrouw, of gezin doen... of mensen die daar gewoon afspraken over hebben..

Verder wil ik ook heel graag alle codes van bankkluizen weten.. en zal superdankbaar zijn als ze mij inlichten..

Kom op zeg.. als ik van een agent zou horen dat hij zich met mijn relatie bemoeid... whats next? Kijken of mn bed opgemaakt is? Of dat mn planten wel genoeg water hebben en mn gras wel precies 3 cm afgekort is?

Waarom zou iemand zich daar mee moeten bemoeien? leg dat eens uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')