Dat lijkt mij ook. Alleen hebben we daar 52 minuten overstaptijd. Dresden is ook wel mooi denk ik hoor, alleen komen we daar om 21;20 aan, dan moeten we nog eten en inchecken en dan is iedereen kapot natuurlijk. En de volgende dag dan alweer om 10;13 weg dus daar zie je dan verder ook weinig van. Denk ik.quote:
Zo begrijp ik het wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:50 schreef James1988 het volgende:
We zijn na 9 uur in Dresden en moeten dan nog eten? Lees ik dat nou goed?
Ben je niet hoorquote:Op woensdag 6 september 2017 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel me in dit topic altijd zo onzichtbaar.
Kan, maar dan heb je of nauwelijks overstaptijd, of je moet om 7:45 al wegquote:
En dat willen we er in hebben want?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:52 schreef dennistd het volgende:
Je kunt in Wroclaw natuurlijk ook een snelle hap nemen. Door de fantastische frequenties in Polen is er niet veel meer keus als je Wolsztyn erin wil hebben.
Stoomquote:Op woensdag 6 september 2017 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat willen we er in hebben want?
Okay,, ik snap het. Ik vind het prima om zondag al heel vroeg in de trein te moeten als dat betekent dat we wat tijd in Wroclaw hebben.quote:
Op zondag?quote:Op woensdag 6 september 2017 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja verrek dat moet dan maar even hoor
dit dusquote:Op woensdag 6 september 2017 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay,, ik snap het. Ik vind het prima om zondag al heel vroeg in de trein te moeten als dat betekent dat we wat tijd in Wroclaw hebben.
Voor mij wel, maar snap ook dat mensen juist graag die stoomtrein willen doen. Ik heb er dus ook geen moeite mee om met jullie mee te reizen. Zou het ook een optie kunnen zijn die stoomtrein te doe vanuit Wroclaw, dus voor de mensen die daar die middag zin in hebben?quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
We kunnen ook ALLEEN naar Wroclaw gaan en het allemaal een stukje relaxter makenVrijdag naar Berlijn, avondje uit, zaterdag uur of 9 de trein naar Wroclaw, daar in de middag aankomen, beetje rondkijken en avondje uit, en zondag vroeg over Görlitz terug, zodat we rond 17:00 bij Gaffel kunnen aanschuiven. Is dat een plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |