ik kan m'n schelpen met 1 hand vasthouden en met de andere hand FOKkenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat je denk ik veel schelen. Koop er dan wel een goede kolfBH bij - dan kun je ook nog candycrushen onderwijl
Daar is m'n spanwijdte te groot voorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kan m'n schelpen met 1 hand vasthouden en met de andere hand FOKken
Jep, vooral tweede helft van de dag, dan bijna elk uur... Ook voortdurend zo'n "leeg" gevoel, en blij als er dan toch weer een tsr komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Drinken jullie babies ook zo veel extra met dit weer?
ohquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar is m'n spanwijdte te groot voor
met de kolfbh dusquote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh
Hoe doe je m aan dan als je twee handen nodig hebt?
Hier kan ie net in hand en elleboog-holte
Ah, fijn dat mensen het herkennen, het is wel logisch natuurlijk maar ik vind het ineens toch wel weer belastenddus ik dacht ik check even
oh jaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met de kolfbh dustwee handen vrij!
Slim! Ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:56 schreef lemonlime het volgende:
Voor wie handsfree (dubbelzijdig) wil proberen maar (nog) geen kolfbh aanschaffen: bij mij werkt het echt super met een oude bh met gaten er in geknipt. De schelpen blijven prima zitten, en het scheelt een hoop in mn productie, want mn schouders waren blijkbaar erg gespannen bij gewoon kolven.
Wel oppassen dat je niet in je tepels knipt
Teenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja
Eerste keer ooit kolven was in t ziekenhuis, verpleegster gaf me in elke hand een schelp om vast te houden en liep weg terwijl ze zei 'druk maar op de bel als je klaar bent, dan kom ik terug'
En ik echt zo van 'waaaaaarmee druk ik op de bel dan'
Lijkt mij eigenlijk primaquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Slim! Ga ik onthouden![]()
Is 100gr per week aankomen een probleem?
Consultatiebureau was 4 weken geleden niet zo tevreden omdat ze niet minimaal 150gr per week aankomt.
Nu dacht ik nog de curve daar is gericht op flesvoeding, maar ik las dat borstvoedingskindjes ook minimaal 125gr per week horen aan te komen. Ze zit daar vaak nog onder. Ze is nu in 3 weken tijd 325gr aangekomen.. Wel gemeten op een andere weegschaal, dus ik wil nog even kijken wat de weegschaal donderdag op het cb aangeeft.
Ze lijkt verder wel tevreden, goede plasluiers enzo. Mijn pogingen om vaker aan te leggen werken niet, want ze wil dan vaak niet. Ze drinkt bijna altijd 1 borst en weigert ook vaak de 2e als ik die aanbied.
Ik heb haar gewichten in een borstvoedingscurve ingevuld en daar lijkt ze met die 300gr wel weer een eigen lijntje te gaan volgen geloof ik.
Zou het kunnen dat 100gr per week gewoon prima is voor d'r?
de bel zat achter mequote:
Maar als je klaar bent kun je de kolf toch afkoppelenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de bel zat achter meen ik ben niet erg flexibel
Ja, ik vond 100 gr ook wel oké klinken, maar zo'n dalend lijntje zag er toch niet zo vrolijk uit.quote:
terwijl hij nog zuigt ja? Dat doe ik echt niet hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent kun je de kolf toch afkoppelen
oh zo. Nee dat wordt m niet neequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
terwijl hij nog zuigt ja? Dat doe ik echt niet hoor
Het is de bedoeling dat ze meegroeien met de (who)curve. En of dat nu bovenin of onderin is, dat maakt verder niet uit. Als de groei blijft dalen in de curve, kan dat wel een teken zijn van te weinig intake.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:50 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond 100 gr ook wel oké klinken, maar zo'n dalend lijntje zag er toch niet zo vrolijk uit.
Maar goed, misschien is ze wel d'r eigen lijntje nog aan het zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |