Geen geduld in het verkeer en daar iedereen uit willen foeteren die dingen (in mijn ogen) verkeerd doen: checkquote:Op maandag 19 juni 2017 12:20 schreef rena het volgende:
Fijn om te horen dat de menstruatie achtige steken bekend voor komen, blijft raar zo'n eerste zwangerschap, weet niet wat waar bij hoort en wat normaal is
Wel dat ik erg veel last van mijn hormonen heb, net gaf een fietser mij geen voorrang bij een kruising en dan ontplof ik bijna. In mijn hoofd wil ik hem dan gewoon aanrijdenGevaar voor mijn omgeving straks
Ik heb er normaal al een beetje last van, maar nu is het veel ergerquote:Op maandag 19 juni 2017 12:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen geduld in het verkeer en daar iedereen uit willen foeteren die dingen (in mijn ogen) verkeerd doen: check![]()
daar is de tweelingquote:Op maandag 19 juni 2017 17:54 schreef FlyingFish het volgende:
We hebben er twee dochters bijNa wat last minute onrust over een hoofd dat plotseling onderaan lag waardoor het toch een inleiding zou worden bleek bij een echo door de gyn dat er toch nog billen onder zaten. De keizersnede ging dus toch door en rond 12 uur zijn ze geboren! 2700 en 2500 gram met 37.2 weken dus ze liggen lekker bij ons op de kamer waar ik twee jaar terug ook met O gelegen heb!
Foto en namen volgen later!
je hebt speciale zonnebrand voor kinderen toch?quote:Op maandag 19 juni 2017 18:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd FF!Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Noob-vraag: kan ik gewone zonnebrandcrème gebruiken op mijn verse baby? Natuurlijk zullen we alleen in de schaduw zitten en kleding en mutsje en alles gebruiken etc. Maar ik smeer mezelf ook in in de schaduw met weer als dit. Lijkt me dan dat een baby dat ook nodig heeft? Kan de verse babyhuid dan wel tegen zonnebrandcrème?
*ontlurk*quote:Op maandag 19 juni 2017 18:42 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd FF!Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Noob-vraag: kan ik gewone zonnebrandcrème gebruiken op mijn verse baby? Natuurlijk zullen we alleen in de schaduw zitten en kleding en mutsje en alles gebruiken etc. Maar ik smeer mezelf ook in in de schaduw met weer als dit. Lijkt me dan dat een baby dat ook nodig heeft? Kan de verse babyhuid dan wel tegen zonnebrandcrème?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |