quote:En dan vergeet je Tashka en Roger, die deden het goed vorige keer, en Ingmar geloof ik ook als ik de goeie voor me heb.
Op zaterdag 14 december 2002 00:11 schreef Dragonwizard het volgende:
Jim Ik zie al die geile meisjes en ook jongetjes als een gek sms'en...
Tashka
Charlotte 1
Marieke Ik ken haar ergens van vroeger...heeft ze in Breda gewoond of woont ze daar nog steeds??
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja Een dijk van een stem alleen jammer dat ze meer de R&B-toer op wilt.
Sabine
Ik denk dat Jim en Zosja bij voorbaat door zijn tenzij ze enorm gaan blunderen (en in het geval van Jim OOK als hij enorm gaat blunderen
)
De nummer drie wordt spannend. Zo was het vanavond eigenlijk ook, dat Jamai en Hind door zouden gaan zat er dik in.
En Leonie had door moeten gaan! Jammer dat ze dat liedje van Stevie Wonder had gekozen. Ik denk dat ze met een ander nummer meer indruk had kunnen maken.
En Yuli, gefeliciteerd! Ik had het niet verwacht en ik ben het er niet mee eens, maar toch ben ik blij voor je...
quote:Dat krijgt ie denk ik ook wel
Op zaterdag 14 december 2002 00:52 schreef CloudBox het volgende:
Sja, Elton met zijn zelfgemaakte nummer mag nu best een platencontract krijgen hoor.
Vanessa en Jamai vond ik goed. De rest heb ik gemist ivm The Sixth Sence
Ik meen me een jongen te herinneren (niet Roger of Jim) die ook erg goed kon zingen. Evenals een paar dames met een apart goed stemgeluid....
kut! hele week wachten
Ik wilde dat Tialda door zou gaan!
Maar JAMAI en YULI gefeliciteerd!
Ik vind het echt twee kanjers!
quote:Helemaal mee eens! En geef toe, dat gebeurt bij ons niet vaak op muziekgebied.
Op zaterdag 14 december 2002 00:57 schreef CloudBox het volgende:
De top drie sta ik zeker achter al had ik Elton graag erbij gezien.
quote:Heee, ranja!
Op zaterdag 14 december 2002 00:02 schreef ranja het volgende:Ik hoop dat het om talent gaat en niet om het wel of niet 'zusje van' zijn...
Volgens mij kwam Elton niet zo hoog door zijn gospelachtige compositie. Al is You Make me Feel dat ook.
quote:Zozja????? Die schreeuwerd?? nah echt geen topper!
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Dragonwizard het volgende:
Volgende week komen pas de toppers --> Dewi, Zosja en Jim... dat wordt moeilijk.
quote:Wildcard?
Op zaterdag 14 december 2002 12:00 schreef CloudBox het volgende:
Elton mag wmb idd de wildcard krijgen.
quote:Ja, er worden 9 finalisten door het publiek gekozen (3x3) en dan deelt de jury nog 1 wildcard uit aan één van de afgevallen kandidaten.
Op zaterdag 14 december 2002 12:21 schreef ranja het volgende:[..]
Wildcard?
quote:Tja, het is even een stap die je moet nemen voro je in het RLS-forum post natuurlijk he
Op zaterdag 14 december 2002 11:55 schreef Jane het volgende:Heee, ranja!
Grappig om al jouw commentaren hier te lezen. Niet zo verrassend voor mij, wetende waar jouw muzikale voorkeuren naar uitgaan, maar ik ben het toch niet met je eens hoor. Tialda bijvoorbeeld... ik heb me de hele tijd afgevraagd in welke taal ze zong. Ze zong totaal niet duidelijk en een beetje afgeraffeld. Qua zang waren Jamai, Hind, Elton en Yuli gewoon veruit de beste én wmb het meest talentvol. Marieke heeft mij op dat gebied in de vorige uitzendingen inderdaad ook nog niet kunnen overtuigen.
quote:Ah, ok, dat was zeker om te zorgen dat Yuli er bij kwam
Op zaterdag 14 december 2002 12:23 schreef Jane het volgende:[..]
Ja, er worden 9 finalisten door het publiek gekozen (3x3) en dan deelt de jury nog 1 wildcard uit aan één van de afgevallen kandidaten.
quote:Nou, niet als het aan die Edwin had gelegen iig.
Op zaterdag 14 december 2002 12:28 schreef ranja het volgende:[..]
Ah, ok, dat was zeker om te zorgen dat Yuli er bij kwam
![]()
Tja, ik vond Leonie helemaal geen uitstraling hebben, eigenlijk... Zoals gezegd, mijn stem voor de wildcard gaat vooralsnog naar Elton.
quote:Leonie vond ik vooral vorige week erg goed. Dus ze had wat krediet bij me. Bovendien was zij de enige die een redelijk uptempo nummer zong. Dat helpt ook wel...
Op zaterdag 14 december 2002 12:33 schreef Jane het volgende:Tja, ik vond Leonie helemaal geen uitstraling hebben, eigenlijk...
quote:Ach er komen nog 2 halve finales
Op zaterdag 14 december 2002 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die wildcard mag wel naar Jelleke, vind ik. Wat een fijn iemand om naar te kijken.
quote:Van de mensen in dit rijtje ben ik van Zosja en Roger het meest onder de indruk. Roger is één van de weinige Idols die écht indruk heeft gemaakt met zijn stem. Hopen dat-ie doorgaat, dus.
Op zaterdag 14 december 2002 00:08 schreef SmashBro het volgende:
Volgende week komen:Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
SabineDewi heeft verder weinig concurrentie in week 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |