abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2002 @ 00:14:07 #151
22259 Fogerty
slapende account
pi_7325374
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:11 schreef Dragonwizard het volgende:
Jim Ik zie al die geile meisjes en ook jongetjes als een gek sms'en...
Tashka
Charlotte 1
Marieke Ik ken haar ergens van vroeger...heeft ze in Breda gewoond of woont ze daar nog steeds??
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja Een dijk van een stem alleen jammer dat ze meer de R&B-toer op wilt.
Sabine
En dan vergeet je Tashka en Roger, die deden het goed vorige keer, en Ingmar geloof ik ook als ik de goeie voor me heb.

Ik denk dat Jim en Zosja bij voorbaat door zijn tenzij ze enorm gaan blunderen (en in het geval van Jim OOK als hij enorm gaat blunderen )
De nummer drie wordt spannend. Zo was het vanavond eigenlijk ook, dat Jamai en Hind door zouden gaan zat er dik in.

Hieperdepiep hoera!
pi_7325396
Ik ben aankomende keer voor Jim, Marieke en Sabine (aka heelveelafgevallenmeisje).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7325782
Ik vind het zonde dat Tialda niet bij de vorige afleveringen aan bod is gekomen. Ze zong prachtig. Het was het enige optreden waar ik kippenvel van kreeg. En volgens mij is zo nog liev ook!

En Leonie had door moeten gaan! Jammer dat ze dat liedje van Stevie Wonder had gekozen. Ik denk dat ze met een ander nummer meer indruk had kunnen maken.

En Yuli, gefeliciteerd! Ik had het niet verwacht en ik ben het er niet mee eens, maar toch ben ik blij voor je...

pi_7326197
Sja, Elton met zijn zelfgemaakte nummer mag nu best een platencontract krijgen hoor. Die was erg goed.
  zaterdag 14 december 2002 @ 00:54:12 #155
22259 Fogerty
slapende account
pi_7326235
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:52 schreef CloudBox het volgende:
Sja, Elton met zijn zelfgemaakte nummer mag nu best een platencontract krijgen hoor.
Dat krijgt ie denk ik ook wel
Hieperdepiep hoera!
pi_7326311
De top drie sta ik zeker achter al had ik Elton graag erbij gezien.
  zaterdag 14 december 2002 @ 01:08:50 #157
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_7326535
Ik vond Hind niet zo sterk zingen vanavond..

Vanessa en Jamai vond ik goed. De rest heb ik gemist ivm The Sixth Sence

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 14 december 2002 @ 01:10:57 #158
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7326579
Ben echt benieuwd hoe die jongens/meisjes die nog niet zo in de picture zijn geweest het er volgende week vanaf brengen (zoals Tialda).

Ik meen me een jongen te herinneren (niet Roger of Jim) die ook erg goed kon zingen. Evenals een paar dames met een apart goed stemgeluid....

kut! hele week wachten

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_7326709
Yes mijn favorieten zijn door! Behalve Hind zat niet bij mijn lijstje!

Ik wilde dat Tialda door zou gaan!

Maar JAMAI en YULI gefeliciteerd!

Ik vind het echt twee kanjers!

zaterdag 14 december 2002 @ 11:55:12 #160
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_7329712
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:57 schreef CloudBox het volgende:
De top drie sta ik zeker achter al had ik Elton graag erbij gezien.
Helemaal mee eens! En geef toe, dat gebeurt bij ons niet vaak op muziekgebied.
Hangt er vanaf wat er in de volgende afleveringen nog komt (hoe ze zingen), maar op dit moment hoop ik dat de jury Elton er als 10e bij kiest.
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:02 schreef ranja het volgende:

Ik hoop dat het om talent gaat en niet om het wel of niet 'zusje van' zijn...

Heee, ranja!
Grappig om al jouw commentaren hier te lezen. Niet zo verrassend voor mij, wetende waar jouw muzikale voorkeuren naar uitgaan, maar ik ben het toch niet met je eens hoor. Tialda bijvoorbeeld... ik heb me de hele tijd afgevraagd in welke taal ze zong. Ze zong totaal niet duidelijk en een beetje afgeraffeld. Qua zang waren Jamai, Hind, Elton en Yuli gewoon veruit de beste én wmb het meest talentvol. Marieke heeft mij op dat gebied in de vorige uitzendingen inderdaad ook nog niet kunnen overtuigen.
Maar we zullen zien. Ik ben heel benieuwd naar Jim, want daar twijfel ik ook nog wel over. Denk alleen dat hij wel die typische Idol-uitraling heeft en het daarom waarschijnlijk wel gaat redden. Ik hoop dat Roger het iig goed doet, want volgens mij kan die echt geweldig zingen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_7329772
Elton mag wmb idd de wildcard krijgen. Zo'n jongen als Joel is leuk om te zien misschien maar schiet muzikaal toch echt te kort bij de top drie van deze week.

Volgens mij kwam Elton niet zo hoog door zijn gospelachtige compositie. Al is You Make me Feel dat ook.

pi_7329797
Voor wie de uitzending gemist heeft en de herhaling niet wil/kan zien hier een heleboel pics van de uitzending;
http://www.idols.nu/index.php?s=&act=ST&f=8&t=38&st=0
pi_7329852
Dewi heeft in week 3 wel concurrentie van David hoor... Denk ik.
pi_7329937
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Dragonwizard het volgende:
Volgende week komen pas de toppers --> Dewi, Zosja en Jim... dat wordt moeilijk.
Zozja????? Die schreeuwerd?? nah echt geen topper!
I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:21:13 #165
13973 ranja
image means nothing
pi_7329983
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:00 schreef CloudBox het volgende:
Elton mag wmb idd de wildcard krijgen.
Wildcard?
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:23:08 #166
1986 Jane
pi_7330003
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:21 schreef ranja het volgende:

[..]

Wildcard?

Ja, er worden 9 finalisten door het publiek gekozen (3x3) en dan deelt de jury nog 1 wildcard uit aan één van de afgevallen kandidaten.
pi_7330005
Wow, Jamai 46%! En terecht. Jamai was echt de beste gister. Eigenlijk zijn de 3 best wmb door. Winne en Tialda vond ik erg slecht. Maar wel spannend hoor.
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:27:12 #168
13973 ranja
image means nothing
pi_7330043
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 11:55 schreef Jane het volgende:

Heee, ranja!
Grappig om al jouw commentaren hier te lezen. Niet zo verrassend voor mij, wetende waar jouw muzikale voorkeuren naar uitgaan, maar ik ben het toch niet met je eens hoor. Tialda bijvoorbeeld... ik heb me de hele tijd afgevraagd in welke taal ze zong. Ze zong totaal niet duidelijk en een beetje afgeraffeld. Qua zang waren Jamai, Hind, Elton en Yuli gewoon veruit de beste én wmb het meest talentvol. Marieke heeft mij op dat gebied in de vorige uitzendingen inderdaad ook nog niet kunnen overtuigen.

Tja, het is even een stap die je moet nemen voro je in het RLS-forum post natuurlijk he
Wat Tialda betreft, dat was echt de enige die gewoon meteen toen ze begon te zingen mij inpakte, zo als ze daar stond was er niks gemaakts of geforceerds aan... ik denk dat ze vooral last heeft gehad van het weinig bekend zijn door in de vorige uitzendingen weinig aan bod te zijn gekomen.
Wat Marieke betreft ben ik ook benieuwd, ik heb een kladblok naast me liggen waarop ik punten geef (ahum) en daar staat ook bij wat ik nog van iedereen weet... daar scoorde Leonie het hoogst deze uitzending maar die heeft het uiteindelijk niet gehaald dus om mijn stem te krijgen, bij Tialda had ik een vraagteken staan Ik bedoel dus maar dat er best wat kan veranderen zo tijdens de uitzending. Veel zal afhangen van welk nummer ze kiest (en wat de rest kiest), al zie je aan de keus van Tialda dat zelfs dat niet doorslaggevend hoeft te zijn, als ik aan iemand een hekel heb is het wel die Alicia Keys... en verder is natuurlijk het belangrijkst hoe ze het doet.
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:28:18 #169
13973 ranja
image means nothing
pi_7330051
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:23 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, er worden 9 finalisten door het publiek gekozen (3x3) en dan deelt de jury nog 1 wildcard uit aan één van de afgevallen kandidaten.

Ah, ok, dat was zeker om te zorgen dat Yuli er bij kwam Nu kunnen ze die mooi voor een ander gebruiken. Ik weet wel iemand
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:33:09 #170
1986 Jane
pi_7330095
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:28 schreef ranja het volgende:

[..]

Ah, ok, dat was zeker om te zorgen dat Yuli er bij kwam

Nou, niet als het aan die Edwin had gelegen iig.

Tja, ik vond Leonie helemaal geen uitstraling hebben, eigenlijk... Zoals gezegd, mijn stem voor de wildcard gaat vooralsnog naar Elton.

pi_7330113
Die wildcard mag wel naar Jelleke, vind ik. Wat een fijn iemand om naar te kijken. Al had ik Vanessa op 4 staan in mijn lijstje van de aflevering, qua Idol vind ik haar geen Idol.
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:35:00 #172
13973 ranja
image means nothing
pi_7330114
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:33 schreef Jane het volgende:

Tja, ik vond Leonie helemaal geen uitstraling hebben, eigenlijk...

Leonie vond ik vooral vorige week erg goed. Dus ze had wat krediet bij me. Bovendien was zij de enige die een redelijk uptempo nummer zong. Dat helpt ook wel...
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:36:25 #173
13973 ranja
image means nothing
pi_7330136
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die wildcard mag wel naar Jelleke, vind ik. Wat een fijn iemand om naar te kijken.
Ach er komen nog 2 halve finales Even afwachten wie 'm nodig zal blijken te hebben
pi_7330138
Ja, ik weet het, maar van deze aflevering dan he!
  zaterdag 14 december 2002 @ 13:02:41 #175
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_7330463
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:08 schreef SmashBro het volgende:
Volgende week komen:

Jim
Tashka
Charlotte 1
Marieke
Ingmar
Roger
Louise
Sebastiaan
Zosja
Sabine

Dewi heeft verder weinig concurrentie in week 3.

Van de mensen in dit rijtje ben ik van Zosja en Roger het meest onder de indruk. Roger is één van de weinige Idols die écht indruk heeft gemaakt met zijn stem. Hopen dat-ie doorgaat, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')