abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7323681
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:59 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd dat die meisjes de Ricky Martin en Robbie Williams posters van de muur rukken en Jamai er op hangen!!!!
Een leuke persoonlijkheid met een dijk van een stem, lekker vernieuwend en ... misschien ook niet onbelangrijk voor die meisjes... een stuk bereikbaarder dan Ricky Martin

Zullen we Brit en Christina ook maar van de muur afrukken en Yuli's poster ophangen??.
pi_7323684
En vast!
pi_7323693
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:59 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ik vind het ook goed, maar ik vind het hypocriet dat ze zeggen dat het publiek beslist... Ik vind overigens dat de jury alles maar moet beslissen, zij hebben daar verstand van.. wat weet de gemiddelde nederlander nou van een goede stem..

ik zou er inderdaad meer in zien om alleen bij de laatste 10 zo'n bel-actie te doen.De laatste 10 zijn in ieder geval potentieeltjes die het vast wat langer uit gaan houden. Maar deze opzet is dan ook puur geldtrekkerij... je weet nooit of het wel de echte uitslag is, hiermee kunnen ze ook nog lekker aanmodderen...
  vrijdag 13 december 2002 @ 23:04:42 #54
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7323739
Ik vond die opmerking van Jerney dat Hind naar een kledingstyle aan het zoeken was eigenlijk nergens op slaan... Toevallig was ze vandaag een beetje normaal gekleed, maar voorheen heb ik haar alleen maar in die gewaden gezien...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7323747
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:02 schreef Dragonwizard het volgende:
Zullen we Brit en Christina ook maar van de muur afrukken en Yuli's poster ophangen??.
Als ik eerlijk ben vind ik Britney en Christina net zo mooi/lelijk als Yuli... Echt waar, zo speciaal is die Britney helemaal niet vind ik (net goed genoeg om achter de kassa's bij de Dirk te zitten) en Christina, laten we het daar maar helemaal niet over hebben, alhoewel ze wel beter kan zingen.

Nee, ik denk dat de wereld ( ) wel toe is aan anti-idols. Kijk maar naar het succes van Pink bijvoorbeeld, niet een van de meest mooie vrouwen uit de popgeschiedenis, (maar wel fokking sexy)...

En vast!
pi_7323773
Ik vond Jamai, Hind en Jelleke het beste van vanavond. Maar geen van 3-en vind ik er echt uitspringen. Er is niet zo iemand waarvan ik denk: 'ja! die moet winnen!'

En dat bellen: alleen maar geldklopperij...
Op Duitsland kon je trouwens een auto winnen, hier een stereosetje...

quote:
Toevallig was ze vandaag een beetje normaal gekleed, maar voorheen heb ik haar alleen maar in die gewaden gezien...
Ik vond d'r saai d'r uitzien. Die Marokkaanse jurken waren echt veel origineler en leuker!
Gelukkig had ze wel die knotje uit d'r haar gehaald, want dat zag er niet uit!

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 13-12-2002 23:07]

pi_7323781
Krijgen jullie het voor elkaar om te smsen?? Het lukt mij voor geen meter namelijk?

En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols! Dus doe even normaal.

vrijdag 13 december 2002 @ 23:06:59 #58
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7323799
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef GandalfdeGrijze het volgende:

En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols! Dus doe even normaal.

Iemand met een afwijkende mening is achterlijk???
Het moet niet gekker worden!
pi_7323832
quote:
Krijgen jullie het voor elkaar om te smsen?? Het lukt mij voor geen meter namelijk?
oke je gaat naar berichten: berichten intoetsen, onder de nummers op je knopjes staan letters. daarmee tik je de naam in van je favoriet. vervolgens druk je op verzenden en tikt als telefoon nummer 2200 in. Dan druk je op verzenden en dan staat er uiteindelijk bericht verzonden.
pi_7323840
Ga maar even lezen wat Ranja allemaal op schrijft! Heel erg jammer en je kan gewoon niet zeggen dat hij slecht zingt. Slaat nergens op en dan heb je gewoon geen oren aan je kop!
pi_7323842
quote:
En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols!
Jim zingt misschien wel goed, en ziet er goed uit, maar hij komt op mij zo verschrikkelijk onverschillig over, zo van 'ik sta hier wel, maar ik heb er eigenlijk ook geen zin in'. Ik denk dat hem dat toch nog de winst gaat kosten...
En vast!
pi_7323852
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Iemand met een afwijkende mening is achterlijk???
Het moet niet gekker worden!

*mee eens is
  vrijdag 13 december 2002 @ 23:09:21 #63
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7323854
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:04 schreef Scope het volgende:

[..]

...

Nee, ik denk dat de wereld ( ) wel toe is aan anti-idols. Kijk maar naar het succes van Pink bijvoorbeeld, niet een van de meest mooie vrouwen uit de popgeschiedenis, (maar wel fokking sexy)...

Helemaal mee eens dus. Vandaar ook mijn opmerking hiervoor over de Ricky Martin posters etc. Grote onzin dat als je niet zoŽn type bent, je dan geen idol kunt worden. Ik bedoel... Marc Anthony vind ik wel even een goed voorbeeld dat me te binnen schiet, dat kun je ONMOGELIJK een mooie man noemen. Maar fans en bakken geld door het zingen heeftie!
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  vrijdag 13 december 2002 @ 23:09:34 #64
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7323858
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
En dat bellen: alleen maar geldklopperij...
Op Duitsland kon je trouwens een auto winnen, hier een stereosetje...
[..]
In Duitsland wonen 65 miljoen mensen die kunnen stemmen. Hier 15 miljoen...
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  vrijdag 13 december 2002 @ 23:09:39 #65
13973 ranja
image means nothing
pi_7323866
quote:
Ik vond het gewoon niks. Uiterlijk maakt me niet uit. Maar behalve dat ik sowieso meer van vrouwenstemmen dan van mannenstemmen hou vond ik hem echt minder dan Elton. En dan nog een paar dames die ik beter vond.

[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 13-12-2002 23:10]

vrijdag 13 december 2002 @ 23:09:44 #66
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7323869
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:08 schreef Stranger het volgende:

[..]

oke je gaat naar berichten: berichten intoetsen, onder de nummers op je knopjes staan letters. daarmee tik je de naam in van je favoriet. vervolgens druk je op verzenden en tikt als telefoon nummer 2200 in. Dan druk je op verzenden en dan staat er uiteindelijk bericht verzonden.

Ben je achterlijk ofzo dat je niet kan smsen
pi_7323890
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Loesje29 het volgende:

Grote onzin dat als je niet zoŽn type bent, je dan geen idol kunt worden. Ik bedoel...

Vind ik ook. D'r wordt echt naar zo'n idooltje gezocht, terwijl degenen die er net buiten vallen het leukst zijn. Maar zo iemand zit er in Nederland bij.
In Duitsland wel: <---- (zie icoon )
pi_7323892
Pffff wat denk je nou. Krijg gewoon de hele tijd de melding dat het bericht niet verzonden kan worden. Lijkt er dus op dat hun nummer beetje over belast was! Alleen maar benieuwd of dat bij jullie ook zo was. Jammer figuur dat je bent, jezus he!
pi_7323913
Kan fok! niet even een schaduwpoll organiseren? Kunnen we even kijken of de uiteindelijke uitslag correspondeert. Mijn stem gaat in ieder geval uit naar Elton en Hind

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 13-12-2002 23:17]

gratis en voor niet
  FOK!fossiel vrijdag 13 december 2002 @ 23:11:27 #70
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7323915
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon niks. Uiterlijk maakt me niet uit. Maar behalve dat ik sowieso meer van vrouwen dan van mannenstemmen hou vond ik hem echt minder dan Elton. En dan nog een paar dames die ik beter vond.

ik sluit mij hierbij aan. Ik was niet super onder de indruk van hem. Er waren andere die beter waren dan hem. En daarom gaan die (hopelijk) wel door en hij niet.
pi_7323922
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ben je achterlijk ofzo dat je niet kan smsen

, en ik wil nog wel zo graag dat Winne wint. nou ja, ook zonder mijn stem gaat ie wel door
pi_7323937
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Vamos het volgende:

In Duitsland wonen 65 miljoen mensen die kunnen stemmen. Hier 15 miljoen...

Volgens mij wel 80 miljoen...
En dan nog...
  FOK!fossiel vrijdag 13 december 2002 @ 23:12:10 #73
8443 cptmarco
it's captain...
pi_7323938
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:10 schreef GandalfdeGrijze het volgende:
Jammer figuur dat je bent, jezus he!
reageer eens normaal zeg...
  vrijdag 13 december 2002 @ 23:12:54 #74
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7323954
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:11 schreef Stranger het volgende:

[..]

, en ik wil nog wel zo graag dat Winne wint. nou ja, ook zonder mijn stem gaat ie wel niet door

vrijdag 13 december 2002 @ 23:13:15 #75
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7323963
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:10 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Vind ik ook. D'r wordt echt naar zo'n idooltje gezocht, terwijl degenen die er net buiten vallen het leukst zijn. Maar zo iemand zit er in Nederland niet bij.
In Duitsland wel: <---- (zie icoon )

Mwah, ik vind Jamai toch absoluut WEL zo iemand, die er net buiten valt qua Židool zijnŽ en het toch helemaal in zich heeft! Dus van mij een grote favoriet mag zijn.

Wat ik ook nog even gemeld wil hebben: Jamai was echt verlegen en trots toen de jury zo lovend over hem deed. Heel wat verfrissender dan die Wayne bijvoorbeeld, die er thank god uit is! Kortom, ik vind Jamai een ontwapenend joch!

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')