quote:Zullen we Brit en Christina ook maar van de muur afrukken en Yuli's poster ophangen??.
Op vrijdag 13 december 2002 22:59 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Dan wordt het tijd dat die meisjes de Ricky Martin en Robbie Williams posters van de muur rukken en Jamai er op hangen!!!!
Een leuke persoonlijkheid met een dijk van een stem, lekker vernieuwend en ... misschien ook niet onbelangrijk voor die meisjes... een stuk bereikbaarder dan Ricky Martin
quote:ik zou er inderdaad meer in zien om alleen bij de laatste 10 zo'n bel-actie te doen.De laatste 10 zijn in ieder geval potentieeltjes die het vast wat langer uit gaan houden. Maar deze opzet is dan ook puur geldtrekkerij... je weet nooit of het wel de echte uitslag is, hiermee kunnen ze ook nog lekker aanmodderen...
Op vrijdag 13 december 2002 22:59 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik vind het ook goed, maar ik vind het hypocriet dat ze zeggen dat het publiek beslist... Ik vind overigens dat de jury alles maar moet beslissen, zij hebben daar verstand van.. wat weet de gemiddelde nederlander nou van een goede stem..
quote:Als ik eerlijk ben vind ik Britney en Christina net zo mooi/lelijk als Yuli... Echt waar, zo speciaal is die Britney helemaal niet vind ik (net goed genoeg om achter de kassa's bij de Dirk te zitten) en Christina, laten we het daar maar helemaal niet over hebben, alhoewel ze wel beter kan zingen.
Op vrijdag 13 december 2002 23:02 schreef Dragonwizard het volgende:
Zullen we Brit en Christina ook maar van de muur afrukken en Yuli's poster ophangen??.
Nee, ik denk dat de wereld (
) wel toe is aan anti-idols. Kijk maar naar het succes van Pink bijvoorbeeld, niet een van de meest mooie vrouwen uit de popgeschiedenis, (maar wel fokking sexy)...
En dat bellen: alleen maar geldklopperij...
Op Duitsland kon je trouwens een auto winnen, hier een stereosetje...
quote:Ik vond d'r saai d'r uitzien. Die Marokkaanse jurken waren echt veel origineler en leuker!
Toevallig was ze vandaag een beetje normaal gekleed, maar voorheen heb ik haar alleen maar in die gewaden gezien...
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 13-12-2002 23:07]
En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols! Dus doe even normaal.
quote:Iemand met een afwijkende mening is achterlijk???
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef GandalfdeGrijze het volgende:En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols! Dus doe even normaal.
quote:oke je gaat naar berichten: berichten intoetsen, onder de nummers op je knopjes staan letters. daarmee tik je de naam in van je favoriet. vervolgens druk je op verzenden en tikt als telefoon nummer 2200 in. Dan druk je op verzenden en dan staat er uiteindelijk bericht verzonden.
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef GandalfdeGrijze het volgende:
Krijgen jullie het voor elkaar om te smsen?? Het lukt mij voor geen meter namelijk?
quote:Jim zingt misschien wel goed, en ziet er goed uit, maar hij komt op mij zo verschrikkelijk onverschillig over, zo van 'ik sta hier wel, maar ik heb er eigenlijk ook geen zin in'. Ik denk dat hem dat toch nog de winst gaat kosten...
En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols!
quote:*mee eens is
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef Qarinx het volgende:[..]
Iemand met een afwijkende mening is achterlijk???
Het moet niet gekker worden!
quote:Helemaal mee eens dus. Vandaar ook mijn opmerking hiervoor over de Ricky Martin posters etc. Grote onzin dat als je niet zoŽn type bent, je dan geen idol kunt worden. Ik bedoel... Marc Anthony vind ik wel even een goed voorbeeld dat me te binnen schiet, dat kun je ONMOGELIJK een mooie man noemen. Maar fans en bakken geld door het zingen heeftie!
Op vrijdag 13 december 2002 23:04 schreef Scope het volgende:[..]
...
Nee, ik denk dat de wereld (
) wel toe is aan anti-idols. Kijk maar naar het succes van Pink bijvoorbeeld, niet een van de meest mooie vrouwen uit de popgeschiedenis, (maar wel fokking sexy)...
quote:In Duitsland wonen 65 miljoen mensen die kunnen stemmen. Hier 15 miljoen...
Op vrijdag 13 december 2002 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
En dat bellen: alleen maar geldklopperij...
Op Duitsland kon je trouwens een auto winnen, hier een stereosetje...
[..]
quote:Ik vond het gewoon niks. Uiterlijk maakt me niet uit. Maar behalve dat ik sowieso meer van vrouwenstemmen dan van mannenstemmen hou vond ik hem echt minder dan Elton. En dan nog een paar dames die ik beter vond.
En heel even voor Ranja, ben jij achterlijk ofzo? Hoe kan je nou zeggen dat Jamai niet goed is? Je kan over zijn uiterlijk vallen maar zijn stem is samen met die van Jim ver en veruit de beste van iedereen die mee doet aan Idols! Dus doe even normaal.
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 13-12-2002 23:10]
quote:Ben je achterlijk ofzo dat je niet kan smsen
Op vrijdag 13 december 2002 23:08 schreef Stranger het volgende:[..]
oke je gaat naar berichten: berichten intoetsen, onder de nummers op je knopjes staan letters. daarmee tik je de naam in van je favoriet. vervolgens druk je op verzenden en tikt als telefoon nummer 2200 in. Dan druk je op verzenden en dan staat er uiteindelijk bericht verzonden.
quote:Vind ik ook. D'r wordt echt naar zo'n idooltje gezocht, terwijl degenen die er net buiten vallen het leukst zijn. Maar zo iemand zit er in Nederland bij.
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Loesje29 het volgende:Grote onzin dat als je niet zoŽn type bent, je dan geen idol kunt worden. Ik bedoel...
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 13-12-2002 23:17]
quote:ik sluit mij hierbij aan. Ik was niet super onder de indruk van hem. Er waren andere die beter waren dan hem. En daarom gaan die (hopelijk) wel door en hij niet.
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef ranja het volgende:[..]
Ik vond het gewoon niks. Uiterlijk maakt me niet uit. Maar behalve dat ik sowieso meer van vrouwen dan van mannenstemmen hou vond ik hem echt minder dan Elton. En dan nog een paar dames die ik beter vond.
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ben je achterlijk ofzo dat je niet kan smsen
quote:Volgens mij wel 80 miljoen...
Op vrijdag 13 december 2002 23:09 schreef Vamos het volgende:In Duitsland wonen 65 miljoen mensen die kunnen stemmen. Hier 15 miljoen...
quote:reageer eens normaal zeg...
Op vrijdag 13 december 2002 23:10 schreef GandalfdeGrijze het volgende:
Jammer figuur dat je bent, jezus he!
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:11 schreef Stranger het volgende:[..]
, en ik wil nog wel zo graag dat Winne wint.
nou ja, ook zonder mijn stem gaat ie wel niet door
quote:Mwah, ik vind Jamai toch absoluut WEL zo iemand, die er net buiten valt qua Židool zijnŽ en het toch helemaal in zich heeft! Dus van mij een grote favoriet mag zijn.
Op vrijdag 13 december 2002 23:10 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Vind ik ook. D'r wordt echt naar zo'n idooltje gezocht, terwijl degenen die er net buiten vallen het leukst zijn. Maar zo iemand zit er in Nederland niet bij.
In Duitsland wel: <---- (zie icoon)
Wat ik ook nog even gemeld wil hebben: Jamai was echt verlegen en trots toen de jury zo lovend over hem deed. Heel wat verfrissender dan die Wayne bijvoorbeeld, die er thank god uit is! Kortom, ik vind Jamai een ontwapenend joch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |