Die ziet er mooi uit! thanks.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:55 schreef niggeplease het volgende:
https://www.tradingview.com/chart/qv6Ft2Nz/
Dat zijn exchanges die overigens gewoon in de OP staan?quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:54 schreef SecretPret het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo die verschillende (ik denk) wallets?
quote:
Kun je 10K missen of nietquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:56 schreef parjan het volgende:
Ik heb 10k te investeren, waar zal ik t in doen?
a) spaarrekening
b) aandelen
c) ETH
d) BTC
e) andere coin, nl...
f) hypotheek
Coins is het te laat voor.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:56 schreef parjan het volgende:
a) spaarrekening
b) aandelen
c) ETH
d) BTC
e) andere coin, nl...
f) hypotheek
Alles op rood.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:56 schreef parjan het volgende:
a) spaarrekening
b) aandelen
c) ETH
d) BTC
e) andere coin, nl...
f) hypotheek
Nee, er zijn nog steeds mensen die nieuwe coins developen. Die zijn dan nog in ontwikkeling en kunnen net zoals btc veranderen in een reus.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel het moment dat je voorzichtig moet gaan denken aan een correctie van Mt. Gox proporties.
Kan t missen ja, maar is natuurlijk wel pijnlijk als t zou gebeuren...quote:Kun je 10K missen of niet
a) spaarrekening 2500quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:56 schreef parjan het volgende:
a) spaarrekening
b) aandelen
c) ETH
d) BTC
e) andere coin, nl...
f) hypotheek
Spaarrekening. altijd winst.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:58 schreef parjan het volgende:
[..]
Kan t missen ja, maar is natuurlijk wel pijnlijk als t zou gebeuren...
Je hoeft niet de wijsneus uit te gaan hangen hè. Je weet nog niks van dit alles.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:58 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog steeds mensen die nieuwe coins developen. Die zijn dan nog in ontwikkeling en kunnen net zoals btw veranderen in een reus.
0,0000001% of 0,5% fack dat. als het maar geen verlies is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:59 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Denk je dat? Weet je de huidige rente?
Hoe lang loopt je hypotheek, wat voor hypotheek heb je en hoeveel rente betaal je. Je kunt altijd uitrekenen hoeveel rente je niet hoeft te betalen als je die inlostquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:58 schreef parjan het volgende:
[..]
Kan t missen ja, maar is natuurlijk wel pijnlijk als t zou gebeuren...
https://www.belastingdien(...)en_over_uw_vermogen/quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:00 schreef SecretPret het volgende:
[..]
0,0000001% of 0,5% fack dat. als het maar geen verlies is.
Ik zat voor een maandje in een developers groep voor een crypto currency. Die heb ik uiteraard ook zien groeien dus wat wijsneus?quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet de wijsneus uit te gaan hangen hè. Je weet nog niks van dit alles.
Ja maar met mn hypotheek maak ik van 10k nooit 20k...quote:Hoe lang loopt je hypotheek, wat voor hypotheek heb je en hoeveel rente betaal je. Je kunt altijd uitrekenen hoeveel rente je niet hoeft te betalen als je die inlost
Dat je nog nooit wat met trading hebt gedaan en niet eens weet wat btc-e is, maar het toch beter weet dan iemand die al 4 jaar bezig is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:01 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik zat voor een maandje in een developers groep voor een crypto currency. Die heb ik uiteraard ook zien groeien dus wat wijsneus?
Alles in Waves dan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:02 schreef parjan het volgende:
[..]
Ja maar met mn hypotheek maak ik van 10k nooit 20k...
Hangt er maar net van af wat je hypotheekrente is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:02 schreef parjan het volgende:
[..]
Alles in waves zou ik zeggen!quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:02 schreef parjan het volgende:
[..]
Waarom ben je zo irritant? Waarom verdraai je in woorden en probeer je mijn zwakke kanten te vinden in crypto-currency en ga ja alle kanten op terwijl ik het over de ontwikkeling heb van jonge currencies...quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je nog nooit wat met trading hebt gedaan en niet eens weet wat btc-e is, maar het toch beter weet dan iemand die al 4 jaar bezig is.
Waarschuwde AFM ook toen Fortis omviel?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:08 schreef Roellie80 het volgende:
Zojuist ook een item op het RTL nieuws. de AFM waarschuwt. Wij blijven trouw aan de blockchain!
quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:59 schreef Fok-now het volgende:
[..]
e) andere coin, nl... 7000 (bijv. ETC XVG NLG LSK UBQ DTB)
quote:
Wat is t nou?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:01 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik zat voor een maandje in een developers groep voor een crypto currency. Die heb ik uiteraard ook zien groeien dus wat wijsneus?
Moest hier wel om lachen, helaas is het wel de waarheid.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:09 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Waarschuwde AFM ook toen Fortis omviel?
nee, maar kun je wel 20K mee besparen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:02 schreef parjan het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk hoor. Dit gaat klappen, het is enkel de vraag wanneer en van hoe hoog.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:08 schreef Roellie80 het volgende:
Zojuist ook een item op het RTL nieuws. de AFM waarschuwt. Wij blijven trouw aan de blockchain!
Vast wel, maar ook al zou de boel crashen. de technologie is er en zal terugkomen als nooit tevoren. HODL!quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk hoor. Dit gaat klappen, het is enkel de vraag wanneer en van hoe hoog.
Dat weet alleen Magnet. Wij kopen ook alleen maar wat hij heeft. En hij heeft een paar fretten waar hij zijn aankopen op baseert. Gaat tot nu toe altijd goed.quote:
Ok, dus geen Waves?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee, maar kun je wel 20K mee besparen.
Gelul. Het zijn hamsters.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat weet alleen Magnet. Wij kopen ook alleen maar wat hij heeft. En hij heeft een paar fretten waar hij zijn aankopen op baseert. Gaat tot nu toe altijd goed.
Dat vertellen ze er niet bij neequote:Op woensdag 14 juni 2017 20:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ook al zou de boel crashen. de technologie is er en zal terugkomen als nooit tevoren. HODL!
Kutfredquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die zijn allang opgevreten door ee fretten.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt mee, puppy Yuki stond op het logo van Ferretcoin.
Qr-codes van wallets op mijn kont. Zo zit ik letterlijk op het geld.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:30 schreef SecretPret het volgende:
Waar hebben jullie allemaal eigenlijk een portemonnee op gemaakt?
los pctje met Ubuntu Linux met een bitcoin client erop. Ff overmaken en dan uitzetten en afkoppelen (offline?)quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:30 schreef SecretPret het volgende:
Waar hebben jullie allemaal eigenlijk een portemonnee op gemaakt?
Ik ga er vol in nu.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:33 schreef Nattekat het volgende:
ETH heeft een onnatuurlijke stijging meegemaakt dit jaar, ik blijf ver weg van alles wat ermee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |