Ik kan op deze nieuwe laptop geen win 7 installeren.. ik ga er ernstig over denken om over te gaan op Linuxquote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, hoe??Maar dat verklaart wel wat ja. Ik hou het nog zo lang mogelijk bij 7 denk ik.
Ben blij dat ik daar niet mee begonnen ben.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
dit soort ellende kan je alleen overkomen met Windows 10. Werkelijk het knulligste OS sinds de eerst versie van Win 95.
Gebruik Windows 7 zolang als je kunt.. Nu is ie redelijk geoptimaliseerd, maar Win 10 gaat ontzettend traag worden als je iets teveel op je bureaublad hebt staan of iets installeert waar Windows het liever niet wil hebben... En dan de verplichte updates waardoor je dus je pc niet even aan en kunt kunt zetten om je mail te controleren ofzo... en dan heb ik het nog niet eens over die infantiele tegeltjes... Maar goed het is geen samenzwering om het volk debiel te maken, dus ik zal niet verder offtopic gaan..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet mee begonnen ben.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gebruik Windows 7 zolang als je kunt.. Nu is ie redelijk geoptimaliseerd, maar Win 10 gaat ontzettend traag worden als je iets teveel op je bureaublad hebt staan of iets installeert waar Windows het liever niet wil hebben... En dan de verplichte updates waardoor je dus je pc niet even aan en kunt kunt zetten om je mail te controleren ofzo... en dan heb ik het nog niet eens over die infantiele tegeltjes... Maar goed het is geen samenzwering om het volk debiel te maken, dus ik zal niet verder offtopic gaan..
Doe het gelijk goed, pak de eerste versie van windows 8quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gebruik Windows 7 zolang als je kunt.. Nu is ie redelijk geoptimaliseerd, maar Win 10 gaat ontzettend traag worden als je iets teveel op je bureaublad hebt staan of iets installeert waar Windows het liever niet wil hebben... En dan de verplichte updates waardoor je dus je pc niet even aan en kunt kunt zetten om je mail te controleren ofzo... en dan heb ik het nog niet eens over die infantiele tegeltjes... Maar goed het is geen samenzwering om het volk debiel te maken, dus ik zal niet verder offtopic gaan..
Als je 8 pakt (kan al bijna niet meer, tenzij torrent), pak dan 8.1, wereld van verschil. Ik ga overigens al niet eens meer zo ver, als mijn computer zegt dat ie d'r uit naait ga ik naar de supermarkt en haal ik eentje waar de harddisk van de zojuist overledene in past.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe het gelijk goed, pak de eerste versie van windows 8![]()
dat windows 10 traag werkt op je pc, is omdat je pc niet gebouwd is voor windows 10 tegenwoordig zijn er speciale chips wat met 10 werkt en niet met 7 en andersom werkt het gewoon niet optimaal.
zowel windows 10 als 7 zijn prima, windows 8 is pas een ramp![]()
En als je helemaal drama wil maken, installeer windows ME ( de M.E staat voor mislukte editie)
Juist niet 8.0 is de uitdaging..quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 05:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je 8 pakt (kan al bijna niet meer, tenzij torrent), pak dan 8.1, wereld van verschil. Ik ga overigens al niet eens meer zo ver, als mijn computer zegt dat ie d'r uit naait ga ik naar de supermarkt en haal ik eentje waar de harddisk van de zojuist overledene in past.
En ja, ik koop mijn computers in de supermarkt waar ik ook mijn brood en melk haal.
Hopelijk gaat TS er over zeuren en komt ie terug..quote:
En wiskunde is gewoon eng.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lijkt heel vanzelfsprekend he, maar die flat earther kan niet zelf controleren of wat je op dat plaatje ziet echt zo is en heeft dusdanig veel wantrouwen richting de buitenwereld dat hij geen derden gelooft die zeggen dat ze Polaris onder een bepaalde hoek kunnen zien.
Dat is waarom dat flat earth gebeuren zo blijft doordraaien: men vertrouwt alleen de eigen waarneming, maar is niet in staat om meer waar te nemen dan ze in hun eigen omgeving zien met het blote oog.
En moeilijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 10:03 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
En wiskunde is gewoon eng.
Gewoon scheuren in de hemelkoepelquote:
Mysteries.. net zoals de maan, die af en toe verduisterd wordt door een nog mysterieuzer onzichtbaar voorwerp. *kuch*quote:
De stoel waar je op zit geeft ook een tegendruk gelijk aan de zwaartekracht maar toch wordt het geen schietstoel als je plotseling opstaat..quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:28 schreef t4600c het volgende:
Is water gewichtloos als het op water drijft?
https://www.theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=16948.0
......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I am 70% water. My water is buoyant in itself. My other molecules are buoyant in the water,
I CAN FLY!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |