abonnement Unibet Coolblue
pi_171683367
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.


  woensdag 14 juni 2017 @ 10:18:46 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171684526
Ik heb een mamafiets met trapondersteuning gehuurd. Al die voornemens, ze gaan één voor één overboord :')

Na heel lief en makkelijk inslapen gisteravond was Maxje VROEG vanmorgen. Wel met een flinke - nu echt doorgekomen - voortand. En nu dus alweer aan den Tuk, dus koffie in de zon op terras met mijn slapende vriendje O+

Wel handig, we hebben een campingbedje met een rits-zij-uitgang. Een uitvinding! Kan 'ie er zelf uit komen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:28:32 #3
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171684682
Handig Q!

Jeetje Sam, dat klinkt wel rot. Wanneer krijg je uitslag over zijn schikdklierwaardes?
5x150 is niet abnormaal veel voor flesvoeding toch?

Ella is weer een ochtendje wennen op de crèche.
Ik las net op de app dat ze met veel huilen tussendoor een beetje uit een flesje heeft gedronken en ook nog met een spuitje heeft gekregen. In totaal 30cc.
Ik had een spuitje meegegeven, met het idee dat als het echt niet lukt misschien daarmee nog wat cc's te geven zijn. Ze is opzich een spuitje gewend door de Omeprazol die ze al een maandje krijgt.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171685129
Wat sneu, sylver. :*
pi_171685215
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:28 schreef Sylver_ het volgende:
Handig Q!

Jeetje Sam, dat klinkt wel rot. Wanneer krijg je uitslag over zijn schikdklierwaardes?
5x150 is niet abnormaal veel voor flesvoeding toch?

Ella is weer een ochtendje wennen op de crèche.
Ik las net op de app dat ze met veel huilen tussendoor een beetje uit een flesje heeft gedronken en ook nog met een spuitje heeft gekregen. In totaal 30cc.
Ik had een spuitje meegegeven, met het idee dat als het echt niet lukt misschien daarmee nog wat cc's te geven zijn. Ze is opzich een spuitje gewend door de Omeprazol die ze al een maandje krijgt.
fijn dat ze het spuitje ook gebruiken.

morgen word ik gebeld met de uitslag. hij is al een stuk rustiger met deze voeding.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_171685304
Kijk nou. O+

pi_171685515
Ooooooh cygne! O+

Quoi, een moederfiets én trapondersteuning, je gaat All in! *)

Vorig jaar was vandaag mijn UD! Aaaaaaaaah! O+ Laat de flashbacks begin!
pi_171685647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:15 schreef Svane het volgende:
Ooooooh cygne! O+

Quoi, een moederfiets én trapondersteuning, je gaat All in! *)

Vorig jaar was vandaag mijn UD! Aaaaaaaaah! O+ Laat de flashbacks begin!
Wanneer is hij jarig?

Cygne wat een lekker ding
pi_171685709
Wat handig Q zn bedje
En jij als sportvrouw op een fiets met trapondersteuning :D
Het is vakantie hè dan mag dat ;)

Toen peuter nog een baby was pakte we ook veel te veel in voor de vakantie. Dat doe ik nu niet meer. Ik heb nu 1 koffer nodig voor mijn spullen en die van beide jongens. Mijn man heeft 1 koffer nodig voor zichzelf :')
Wij gaan deze zomer met de auto naar Frankrijk. Door de nieuwe baan van mijn man hebben we onze station in moeten ruilen voor een audi a3 dus dat wordt nog even puzzelen hoe we dat gaan doen van de zomer :7

Sam wat vreemd zeg, wat jullie geven is idd niet heel veel. Hopelijk komt er niks geks uit.

Sylver hopelijk gaat ze nog wat meer drinken -O-
Wanneer moet je weer werken?

Cygne O+
pi_171685715
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:22 schreef Arja het volgende:

[..]

Wanneer is hij jarig?

Cygne wat een lekker ding
De 20e!
  woensdag 14 juni 2017 @ 12:44:53 #11
73386 Fazz
onderweg
pi_171687261
Wat een moppie Cygne O+

Sam, ik hoop toch echt dat dat rustige vaarwater snel gaat komen bij jullie :*

Weinig succes nog met de fles Sylver? Wat ruk zeg. Wanneer ga je weer werken?

Flesjes lukken hier ook nog niet. Ze kijkt me meewarig aan wat dat plastic ding in haar mond toch is. Dan duwt ze het met haar tong naar de zijkant of uit haar mond en begint te lachen... gelukkig duurt het nog 6 weken voor ze naar de opvang moet :)

Vanochtend was ze trouwens een modelbaby, lief liggen spartelen in de box naast het zwembad waar ik met de peuter aan't zwemmen was O+
pi_171689375
Wij zijn van team #deheleautokanvolinpakkendiehap. *O* Echt belachelijk wat we meeslepen sinds we kinderen hebben. _O-

Q. steeds verder down the moeke hole. *O*

Wat een dropje, Cygne. O+

Hoe is het uiteindelijk gegaan Sylver? Hopelijk bij jullie ook snel licht aan het einde van de flessentunnel. :* Voor Fazz ook trouwens.

Hier lijkt de anti hooikoorts-neusspray L.'s nachtrust wel veel goed te doen, al vind ik dat ze nog steeds veel 'knort'. Er zit haar nog steeds overduidelijk iets dat geen snot is in de weg in haar neusje. Als het na het weekend nog niet beter is bel ik de huisarts maar voor een verwijzing naar de kinderarts, al dacht de ha dat die niet veel zou kunnen doen. Gelukkig is mijn bollie wel altijd vrolijk verder. O+
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:05:09 #13
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171690390
Uiteindelijk is alles opgegaan wat Ik had meegegeven, iets van 70cc.
Ze heeft zowaar uit 2 verschillende flessen gedronken, de Difrax en de Avent (die ik eigenlijk alleen had meegegeven omdat ik geen bakje meer had voor de melk).
Ze neemt de flessen wel met veel gehuil en veel tussenpozen, hopelijk gaat dat nog beter in de toekomst.
Ze hebben ook 30ml met een spuitje gegeven, dat ging ook wel aardig, dus wel een goede noodoplossing.

Volgende week woensdag moet ik weer werken. Dan moet ze gelijk heel lang, van 07.30 - 17.30 en dan vangt mijn man d'r nog een uurtje op. Het is hem nog niet gelukt om een flesje te geven, dus ik ga sowieso kijken of ze kunnen proberen dat ze op het laatst nog iets te drinken krijgt daar.

Cygne, wat wordt hij al groot O+

Svane aan het memorylanen! Jeetje, bijna een dreumes joh!

Gelukkig dat de spray wel iets lijkt te doen, Selv. Zou de kinderarts eventueel kunnen uitzoeken waar (en of) ze misschien allergisch is?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171690484
Balen dat flesjes ook nog niet lukken, Fazz.

Ik heb Y weer bij z'n papa achtergelaten met een boel afgekolfde melk en zit met I te genieten bij een strandtent. Ik kan bijna niet geloven dat Y pas drie weken oud is, het voelt allemaal zo vanzelfsprekend en het gaat zo makkelijk. 😀. Ook echt tof dat ik merk hoe mijn vriend geniet van tijd alleen met Y.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171690992
Volgens mij kan dat pas vanaf X jaar, Sylver. Toch zou ik wel eens willen sparren met de KA, het is zo ontzettend sneu.
pi_171693414
Cygne, wat een leukerd! O+

Svane: veel plezier op de memory lane ;)

Sylver: Dat zijn lange dagen gelijk! Hoe veel dagen per week gaat ze naar de opvang? Wel fijn dat ze uiteindelijk 70 cc gedronken heeft!

Wij hadden een superkort nachtje vandaag. Nadat T. deze week twee keer van 23.00 tot 05.00 sliep, waren we echt superblij, want dit leek toch echt al wel op doorslapen. Maar afgelopen nacht kwam ie gewoon om 2.30 én om 5.00. En ook echt wakker zijn he? Toen ik met hem op de bank lag zijn we wel allebei nog even in slaap gesukkeld.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:33:54 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171693520
Afgelopen week een zoon gekregen, 33w en 3d. We hebben het nog twee dagen kunnen uit stellen voor de longen. Kind is gezond en tijdens een familieweekend bevallen in Maastricht, wat een rollercoaster.
pi_171693604
Gefeliciteerd xzaz! Klinkt inderdaad als een heftige week! Zijn jullie nog in Maastricht of inmiddels overgebracht naar een ziekenhuis dichterbij huis? Met je vrouw/vriendin ook alles goed?

[ Bericht 1% gewijzigd door Gogo83 op 14-06-2017 18:07:03 ]
pi_171694067
quote ipv edit
pi_171694071
quote ipv edit, ik moet echt slapen!
  woensdag 14 juni 2017 @ 18:36:29 #21
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_171694645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:33 schreef xzaz het volgende:
Afgelopen week een zoon gekregen, 33w en 3d. We hebben het nog twee dagen kunnen uit stellen voor de longen. Kind is gezond en tijdens een familieweekend bevallen in Maastricht, wat een rollercoaster.
Gefeliciteerd. En veel sterkte met de tijd die komen gaat. Kost veel energie de tijd dat de kleine nog in het ziekenhuis zal blijven. (Hier een tweeling die 2 jaar geleden met 31 weken en 2 dagen is geboren) Gaat alles goed met je zoontje? Fijn dat de longrijping zijn werk heeft kunnen doen!
  woensdag 14 juni 2017 @ 18:48:14 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171694851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:39 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd xzaz! Klinkt inderdaad als een heftige week! Zijn jullie nog in Maastricht of inmiddels overgebracht naar een ziekenhuis dichterbij huis? Met je vrouw/vriendin ook alles goed?
Ja we zijn vandaag overgebracht naar een ziekenhuis dichtbij, nog even in McDonald huis gezeten. Veel steun gehad aan familie die echt onmisbaar was. Kind en moeder / vrouw zijn ook gezond.

Wel props voor het ziekenhuis in Maastricht! Echt uitstekende hulp ook met een niet doorsnee bevalling. En de afdeling neonatologie was ook geweldig.
  woensdag 14 juni 2017 @ 19:56:03 #23
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171696067
Gogo, ze gaat 2 dagen.
Fijn dat die baby's het elke keer weer veranderen net als je ergens aan gewend bent, hè.
Hopelijk gaat hij snel weer naar 23.00 tot 05.00 :)

Gefeliciteerd met je zoon xzaz!
Dat moet wel even schrikken zijn geweest, lijkt mij.
Wat fijn dat alles goed gaat met de kleine.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171696589
HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR: ook bij mijn tweede kind een week voor eerste verjaardag waterpokken :') daar gaan de esthetische eerste hoeraaaaa foto's potdomme. JA DAT IS HEEL BELANGRIJK!
pi_171696636
Xzaz gefeliciteerd! Ook sterkte de komende tijd.

Kdv vond dat L toch wel een heel erg sterk eigen willetje had. En een harde stem als hij zijn zin niet krijgt. Ja sorry kan ik ook niks aan doen :') hij laat wel weten wat hij wil. Van wie hij dat toch had want ze vond ons allebei zo zacht. Ehhh ja geen idee.
pi_171696646
Svane sjees das lekker gepland
pi_171697415
Oh, dat is balen Svane!!
pi_171699301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef Svane het volgende:
HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR: ook bij mijn tweede kind een week voor eerste verjaardag waterpokken :') daar gaan de esthetische eerste hoeraaaaa foto's potdomme. JA DAT IS HEEL BELANGRIJK!
Misschien een 3e exemplaar bakken?
3 keer is scheepsrecht!
Dan heb je wel pokloze 1ejaarsfoto's O+

O-)
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:48:18 #29
327807 Mariposas
יה&#14
pi_171700340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef Svane het volgende:
HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR: ook bij mijn tweede kind een week voor eerste verjaardag waterpokken :') daar gaan de esthetische eerste hoeraaaaa foto's potdomme. JA DAT IS HEEL BELANGRIJK!
Cakesmash foto's maken en dan het gezichtje extra in de taart drukken? Zie je in elk geval de waterpokken niet. w/
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:27:31 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171701574
Damn dat is balen Svane :( hopelijk niet teveel last ervan

Hij begint groot te worden cygne O+

Xzas Gefeliciteerd en hopelijk gaat verder alles goed nu
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171702337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef Svane het volgende:
HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR: ook bij mijn tweede kind een week voor eerste verjaardag waterpokken :') daar gaan de esthetische eerste hoeraaaaa foto's potdomme. JA DAT IS HEEL BELANGRIJK!
Gevalletje waarin het woord POKKEZOOI z'n recht doet.


Ik ben nu wel nieuwsgierig hoeveel ik mee zou nemen voor op vakantie. Nog niet met z'n drieën een nacht of meer weggeweest. Ik denk dat 80% wasbare luiers gaat zijn :').
  donderdag 15 juni 2017 @ 07:34:52 #32
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171703824
Nah Svane, what are the odds 😯
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171704344
Cygne O+ O+

Gefeliciteerd en veel sterkte xzas.

Nouja, staan de beide kinderen wel ongeveer hetzelfde op de foto Svane, hoeven ze later niet jaloers te zijn dat eentje pokvrij was met de eerste verjaardag en de ander niet :+

M. kan de trap op :o
En ze vindt alles met papier magisch. Tissuedoos, pakje billendoekjes, de wc-rol... ( ;(). Sowieso vindt ze de wc laatste tijd nogal interessant, toen ik erop zat probeerde ze haar hand in de pot te steken ;( :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Miezziej op 15-06-2017 09:41:22 ]
pi_171705930
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:32 schreef Selvaria het volgende:
Volgens mij kan dat pas vanaf X jaar, Sylver. Toch zou ik wel eens willen sparren met de KA, het is zo ontzettend sneu.
Selv, het is echt lastig, ook met je bv gedoe, en sneu voor jou en je kleintje. Sterkte ermee. :* .

Ik weet niet of je wat afweet van allergieën? Meestal zit het, zeker als het zo jong begint, in de familie. Ik was zelf als kind ook erg allergisch. Daar kwamen ze achter toen ik zes jaar was. De reden dat ze het gingen onderzoeken was dat ik ook altijd verkouden was, vaak last van keel, hoesten e.d. Ik had in de jaren daarvoor vanwege de chronische allergie bronchitis ontwikkeld. Dit is overigens helemaal goed gekomen.

Maar er zijn een paar dingen waar je op kunt letten:
toen ik zes jaar was, waren ze vrij verbaasd dat uit de test kwam dat ik hooikoorts had. Dit zou bij heel jonge kinderen niet voorkomen. Dat idee is inmiddels wel bijgesteld, lijkt me. Maar allergie voor graspollen/boompollen komt op zo jonge leeftijd zelden alleen. Meestal gaat het gepaard met andere allergieën. In mijn geval stofmijt en huisdieren. Nu hadden mijn ouders een herdershond, dus logisch dat ik zoveel last had. Je kunt dat soort zaken al een beetje in de gaten hadden. Stof bijvoorbeeld, goed het huis ventileren (dat lijkt nu in het hooikoortsseizoen geen goed idee, toch is frisse lucht wel van belang). En door bijvoorbeeld met haar naar plaatsen te gaan waar weinig pollen in de lucht zitten, zoals de kust/het strand e.d. Je zou eens kunnen uitproberen of een dagje aan zee de klachten doet verminderen.

Je kunt ook de oogjes in de gaten houden: als ze rood zijn en als ze er vaak in wrijft, dan heeft ze daar misschien ook jeuk.

Gevoeligheid voor allergieën komt vaak ook voor in combinatie met een (over)gevoelige huid: dus snel last van eczeem, snel een reactie op bepaalde zeep, snel droog en schilferig.

Misschien is het een idee om voor de afspraak met een kinderarts zelf op een aantal van die zaken te letten en bijvoorbeeld in kaart te brengen op welke momenten van de dag ze vooral last heeft, en goed alle symptomen die je opvallen, te noteren voor jezelf.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171707790
Franny, wat geef jij altijd uitgebreide en fijne antwoorden! Dat denk ik zo vaak dat ik het nu even wilde zeggen :)

Mijn baby is over een paar dagen negen maanden, maar slaapt nog zo veel overdag! Ze slaapt 's nachts van 18-6 met 1 of 2 onderbrekingen en overdag is ze altijd na 1.5-2 uur weer moe en slaapt ze per keer zo 1-2.5 uur. Vanmorgen heeft ze bijna 2 uur geslapen en nu slaapt ze ook alweer een uur. Vind het daarom zo bizar te lezen dat bijv. Max maar 1 slaapje per dag doet en zo lang wakker kan zijn :D
Tegelijk is het ook wel lekker dat ze zo goed slaapt, maar lijkt me ook wel gezellig als ze wat langer wakker kan zijn.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:09:44 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171707908
Hier ook zo'n slaapkop mies
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:11:30 #37
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171707946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:55 schreef Miezziej het volgende:
Cygne O+ O+

Gefeliciteerd en veel sterkte xzas.

Nouja, staan de beide kinderen wel ongeveer hetzelfde op de foto Svane, hoeven ze later niet jaloers te zijn dat eentje pokvrij was met de eerste verjaardag en de ander niet :+

M. kan de trap op :o
En ze vindt alles met papier magisch. Tissuedoos, pakje billendoekjes, de wc-rol... ( ;(). Sowieso vindt ze de wc laatste tijd nogal interessant, toen ik erop zat probeerde ze haar hand in de pot te steken ;( :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat ze hard :o en wcpapier is altijd leuk natuurlijk >:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171708022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:09 schreef Chanty het volgende:
Hier ook zo'n slaapkop mies
Grappig :) Was Lucas dat ook?

Miez, ik zag trouwens je meisje, wat een snoepie met dat wc-papier :D en wat knap dat ze al de trap op kan!
pi_171709218
Emmy heeft nooit veel geslapen overdags. Nu gaat het meestal wel beter. Ik denk omdat ze veel actiever is nu met de wereld ontdekken.
  donderdag 15 juni 2017 @ 15:18:59 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171712020
Over slapen gesproken...

Stop je kind in de draagzak en volg een rondleiding. Dag twee en twee keer raak: lekker tukken. Terwijl we toch vooral voor Max naar het zeehonden voeren gaan kijken straks :')

Ik zag een mooie mini Cygne en een brutale M O+
pi_171712131
Zo zie je maar dat elk kind weer anders is ;)

Mies jou meisje ook al weer bijna 9 maanden! Leuk nu ze zo veel meer kunnen hè.

Miezz O+
Wc papier blijft iets magisch. Als peuter heel stil is als hij op de wc zit dan weet ik dat ik een nieuwe rol wc papier kan pakken :D

Svane nee toch hè. Hoe is het mogelijk?
pi_171712673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:18 schreef Quoi het volgende:
Over slapen gesproken...

Stop je kind in de draagzak en volg een rondleiding. Dag twee en twee keer raak: lekker tukken. Terwijl we toch vooral voor Max naar het zeehonden voeren gaan kijken straks :')

Ik zag een mooie mini Cygne en een brutale M O+
Zo herkenbaar. We zijn al 3x bij de kinderboerderij geweest en dat ze dan sliep :').

De wcpapierliefde heeft ook voordelen.
Ik gebruik wcpapier om m'n neus in te snuiten. Raak telkens de rol kwijt maar gelukkig heb ik een wcpapiermagneet rondkruipen die 'm wel voor me vindt :D.
  donderdag 15 juni 2017 @ 16:01:05 #43
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171712936
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:14 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Grappig :) Was Lucas dat ook?

Miez, ik zag trouwens je meisje, wat een snoepie met dat wc-papier :D en wat knap dat ze al de trap op kan!
Nee die was altijd wakker :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171713983
Chanty hoe is het met het eten van A dan?
pi_171714306
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee die was altijd wakker :')
Oh :') het andere uiterste.
pi_171714322
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:35 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Selv, het is echt lastig, ook met je bv gedoe, en sneu voor jou en je kleintje. Sterkte ermee. :* .

Ik weet niet of je wat afweet van allergieën? Meestal zit het, zeker als het zo jong begint, in de familie. Ik was zelf als kind ook erg allergisch. Daar kwamen ze achter toen ik zes jaar was. De reden dat ze het gingen onderzoeken was dat ik ook altijd verkouden was, vaak last van keel, hoesten e.d. Ik had in de jaren daarvoor vanwege de chronische allergie bronchitis ontwikkeld. Dit is overigens helemaal goed gekomen.

Maar er zijn een paar dingen waar je op kunt letten:
toen ik zes jaar was, waren ze vrij verbaasd dat uit de test kwam dat ik hooikoorts had. Dit zou bij heel jonge kinderen niet voorkomen. Dat idee is inmiddels wel bijgesteld, lijkt me. Maar allergie voor graspollen/boompollen komt op zo jonge leeftijd zelden alleen. Meestal gaat het gepaard met andere allergieën. In mijn geval stofmijt en huisdieren. Nu hadden mijn ouders een herdershond, dus logisch dat ik zoveel last had. Je kunt dat soort zaken al een beetje in de gaten hadden. Stof bijvoorbeeld, goed het huis ventileren (dat lijkt nu in het hooikoortsseizoen geen goed idee, toch is frisse lucht wel van belang). En door bijvoorbeeld met haar naar plaatsen te gaan waar weinig pollen in de lucht zitten, zoals de kust/het strand e.d. Je zou eens kunnen uitproberen of een dagje aan zee de klachten doet verminderen.

Je kunt ook de oogjes in de gaten houden: als ze rood zijn en als ze er vaak in wrijft, dan heeft ze daar misschien ook jeuk.

Gevoeligheid voor allergieën komt vaak ook voor in combinatie met een (over)gevoelige huid: dus snel last van eczeem, snel een reactie op bepaalde zeep, snel droog en schilferig.

Misschien is het een idee om voor de afspraak met een kinderarts zelf op een aantal van die zaken te letten en bijvoorbeeld in kaart te brengen op welke momenten van de dag ze vooral last heeft, en goed alle symptomen die je opvallen, te noteren voor jezelf.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie. :* Ik ben zelf helemaal niet thuis in allergieën en alles wat daar mee te maken heeft, voor zover ik weet zit er ook niks in de familie. Symptomen bijhouden klinkt als een goed plan, dat ga ik zeker doen. ^O^
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:13:03 #47
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171716941
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:00 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty hoe is het met het eten van A dan?
Best goed, de laatste dagen weer wat minder maar krijg er met vaker en meer verschillende dingen per sessie aanbieden best wat in. En ze eet nu op het kdv een potje en slaapt daar nog even waardoor ze ook nog bij ons aan tafel aan kan schuiven. Moeten wel alles voeren want ze wil niks zelf doen en de eerste hap moeten we vaak forceren maar daarna wil ze wel. Eens kijken wat haar gewicht heeft gedaan volgende week.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171718873
Ah dat klinkt al positief ^O^
Ik ben ook benieuwd wat haar lijntje daarop doet.
Fijn dat ze het op het kdv nu ook op deze manier doen.
pi_171719155
Nou, wij gingen vandaag naar het cb voor de prikjes, maar na een uur wachten ben ik onverichterzake weer vertrokken. het liep zo uit dat ik gewoon weer weg moest, omdat ik ook nog een tandartsafspraak had staan voor het hele gezin :') .

Anyways, 11,5 mnd nu, 74 cm en 9 kilo. Ik heb geen curves nog gezien verder, maar het klonk me prima in de oren allemaal ^O^ .

Ik vond het eigenlijk allang prima achteraf, ik trok het niet echt om haar vandaag zomaar vrijwillig te laten prikken :@ . Volgende keer herkansing. :P
pi_171719187
Cygne, ik weet niet of je foto er nog staat, maar ik had hem wel gezien. Wat een prachtig, lief ventje om te zien.
pi_171719230
Zo, en ik heb zojuist een halve bak haribo drop naar binnen gewerkt. dat kost me weer een week opletten om dat er weer af te krijgen. Echt, wat kan een mens toch van zichzelf balen af en toe. o|O
pi_171719247
Nog meer? nee, dat was het volgens mij. :7
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:07:08 #53
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171719840
Netjes groof! Denk dat Amélie daar nu ook op zit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171720143
Een halve bak haribo? :P

Netjes groof ^O^
Balen dat het zo uitliep.
Ik snap dat nooit ik ben zelf altijd met een paar minuten weer buiten wat doen die andere ouders toch zo lang achter die deuren?
pi_171720734
Hier liep het ook al zo uit bij het CB vandaag. Gelukkig besloot de mamma voor me dat ze lang genoeg Gewacht had dus toen waren we 'maar' 35 min. te laat aan de beurt.

Dinsdag 11 maanden en 68,1 cm en 6995 gram. Mijn mini 😍.

Ik was met een vriendin naar de sample sale van 4FF vanavond (auw, Mn bankrekening..) en man zat met een heel zielig meisje op de bank toen ik net thuiskwam..
Gelukkig begint haar zetpilletje te werken en heb ik morgenvroeg hopelijk mijn vrolijke meisje weer terug!
pi_171723560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Cygne, ik weet niet of je foto er nog staat, maar ik had hem wel gezien. Wat een prachtig, lief ventje om te zien.
Thanks! :*
Ik geniet ook zo intens van hem. Hij is zo leuk en lief. O+

En goede stats! Balen dat het zo uitliep bij het cb.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:09:10 #57
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171732126
Memory Lane O+ Een jaar geleden werd ik gestript en ging ik daarna nog naar een paar winkels. Daarna naar huis en toen een avondje dierenarts. Toen ik eindelijk in bed lag wilde ze eruit O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_171732259
Zo. Dat is een poos geleden...

Druk geweest met werk maar vooral met Goedzakje. Er lijkt iets mis te zijn met zijn linker falange.
Als ik het consultatiebureau mag geloven zitten we nu al 6 weken in een "sprongetje". Ik krijg jeuk van sprongetjes. :r

Hij slaapt 's nachts eigenlijk prima door, maar is overdag weer aan het slaap weigeren. Nu moet hij lekker zelf weten of hij een tukkie wil doen of niet, maar hij is dus super moe maar weigert te slapen. Krijsen, gillen en natuurlijk de rest van de dag super chagrijnig. Hij wordt nergens meer vrolijk van wil alleen maar vastgehouden worden en als ik de hele dag met irritant hoge stemmetjes gekke dingen zeg dan is hij nog wel enigszins te genieten. Maar dat is natuurlijk mentaal niet vol te houden. Ik krijg al kippenvel van die nasale tekenfilm en ToetToet stemmen, laat staan dat ik het zelf van 06.30 tot 19u moet doen.

Naar de huisarts geweest, consulatiebureau controle etc, Goedzakje is in elk geval niet ziek en nog geen tandjes te zien. Dus wat het dan wel is..

Mijn vriend is inmiddels bijna in staat om hem terug te stoppen waar hij vandaan komt. Ik ben daar zelf wat minder enthousiast over.

Oh en daar bovenop valt mijn haar nu dus echt bij bosjes uit.

En hoe is het met iedereen hier?
Heb ik belangrijke dingen gemist? Schattige spekjes in zwembroekjes gemist?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:57:33 #59
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171734154
Nouk aan het memory lanen. Is ze morgen jarig?

Welkom terug Regina! Lastig die linker falanges he. Fijn dat Goedzakje iig niet ziek is. Hopelijk istie snel uitgesprongen ;)

Ella is weer terug van een paar uurtjes wennen op het kdv.
Ochtend ging goed, best redelijk een flesje gedronken en zelfs 50 min geslapen in een bedje!
Middag ging alleen niet goed, veel huilen, niet willen drinken, niet willen slapen.
Ik werd dus gevraagd of ik d'r wilde komen halen om 14.00u.
Daar trof ik een heel hard huilend babytje aan.
Thuis heeft ze in sneltreinvaart 2 borsten leeggedronken (drinkt normaal maar 1 borst) en viel toen uitgeput in slaap.

Ben benieuwd hoe het zal gaan volgende week als ze 10 uur op de crèche is en dan nog een uur bij papa.
Ik heb wel zin in werk, maar niet in alles er om heen :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171735505
Nouk O+
En wat is ze in dat jaartje gegroeid hè

Sylver die 50cc en een uurtje slaap klinkt al beter dan het was. Jammer dat dat de rest van de dag niet doorzetten.
Logisch dat je geen zin hebt in alles om het werken heen :*

RF :W lang niet gezien hier
Sprongetjes :D tja ze moeten het toch een naam geven als je kind niet lekker in zijn hum is.
Vervelend dat hij niet gaat slapen overdag. Slaapt hij ook niet in de kinderwagen, draagzak of autostoel ofzo?
Het is niet om te lachen maar ik deed het toch om wat je vriend met goedzakje wilde doen :D
Arme jij ;)

Noemt iemand anders haar kind hier ook geen goedzakje?
Sorry alzheimer hier }:|
pi_171735639
Spannend zo sylver om weer te gaan werken. Kon je de klok maar een paar weken vooruit zetten, want dan gaat het vast al beter.

Phoebe welkom terug!
Zou het geen frustratie kunnen zijn van goedzakje, dat hij veel meer wil dan hij nu kan?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:12:56 #62
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171735771
Ja, het was een goed begin :)
Maar het zou wel fijn zijn als mijn werkdagen korter zouden zijn, maar dat gaat helaas niet. Officieel ben ik om 18.00u vrij, maar het loopt regelmatig uit door spoedpatienten.

Nu was het vandaag ook wel erg chaotisch op het kdv. Er was een invalster, dat vond ik al erg jammer. Ik had liever dat ze vandaag een wendag had met de leiding waar ze straks ook zit. Ze moeten elkaar natuurlijk nog leren kennen.

Nouja, we gaan het ervaren volgende week :)

Terugstoppen zou ik ook niet meer doen, ze zijn al zo gegroeid :o
Beter plak je ze achter het behang :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 17:42:17 #63
269689 crew  Viv
pi_171736236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:15 schreef ReginaFalange het volgende:
Zo. Dat is een poos geleden...
Jaa welkom terug! *O* Jammer dat Goedzakje even niet zo gezellig is. Ik geloof niet in sprongetjes. :N
pi_171736670
hoi regina!
Wat is een linker falange..?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 18:22:58 #65
269689 crew  Viv
pi_171737076
quote:
Ah! Heb nooit Friends gekeken. En van de verklaring op wiki snap ik ook weinig :D
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:33:40 #67
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171737163
Phoebe wilde niet dat Rachel ging vliegen en zei daarom dat de linker falange van het vliegtuig stuk was, toch?

Is lang geleden, Friends :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 18:41:15 #68
269689 crew  Viv
pi_171737312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Ah! Heb nooit Friends gekeken. En van de verklaring op wiki snap ik ook weinig :D
Het is dus een terugkerend grapje, als Phoebe een moeilijke naam of term wil gebruiken komt ze altijd met "phalange". :') Het zijn de botjes in je vingers trouwens.
pi_171737380
Wellicht is het frustratie dat hij meer wil dan hij kan. :Y Net even met hem naar de kinderboerderij geweest en hij was gewoon blij. :o

Komen we thuis en ontdekt hij ineens hoe hij zijn nieuwe wipstoel aan het wippen krijgt en kei hard lachen. :D Wel nieuwe broccoli spetters op de muur, dat dan weer wel.

Over dat terug stoppen, hij is dus 70 cm en 8.5 kilo. Dus liever niet.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_171738424
Ik dacht dat het echt over zijn vingerkootjes ging :')
Gelukkig dan maar dat dat niet zo was
pi_171738468
Sylver wat doe je voor een werk? Ik dacht altijd dat je juf was :D
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:43:11 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_171738498
Mijn baby heeft een kunstje geleerd :')


Het is een taak van dodelijke ernst die op elk moment van de dag uitgevoerd dient te worden. Vanaf het krieken van de dag tot aan het avondritueel. Pfffrrrt.
disclaimer
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:47:30 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_171738577
En welkom terug regina! Hopelijk is je baby snel weer wat beter in zijn vel ;)
disclaimer
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:51:16 #74
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171738639
Welkom terug Regina! Sprongetje Schmongetje :{

Emma wordt morgen idd 1! *O* *G*

Serieuze taak wel, SQ!

Succes met weer gaan werken Sylver, over een paar weken gaat t vast beter, maar ja daar moet je ook doorheen he.....
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_171738706
Regina sterkte met het sprongetje.

Ik geloof daar wel in, want het komt elke keer uit. En ondanks dat meneer er nu middenin zit, maak ik mij ergens wel wat zorgen. Hij wil niet meer drinken. Hij krijgt nog 3x 200 ml fles aangeboden en water bij elke maaltijd, maar hij laat van de fles minimaal 70 ml staan en meer dan een enkel slokje water drinkt hij niet. Fruit en groente is wel 200 gram en daar zit natuurlijk ook wel vocht in, maar toch. Hij plast weinig (niet meer dan 3 luiers per dag) maar lijkt niet uitgedroogd. Zijn huid is niet droog en hij kwijt alsof het een lieve lust is. Ook is hij snotterig. Kan iemand mij vertellen of ik mij zorgen moet maken en er iets mee moet? Hij is normaal gewoon tevreden (alleen vanmiddag ff niet, chagrijnig en moe kind :'))
  vrijdag 16 juni 2017 @ 20:01:35 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_171738757
Nee hoor nazil. Klinkt niet abnormaal. Soms zijn ze gewoon wat stug. Komt goed!
disclaimer
  vrijdag 16 juni 2017 @ 20:01:42 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171738760
Regina WB :W hoe oud is jouwes ook alweer?
KuikenGuppy
pi_171738800
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor nazil. Klinkt niet abnormaal. Soms zijn ze gewoon wat stug. Komt goed!
thanks ^O^
pi_171738861
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:01 schreef Burdie het volgende:
Regina WB :W hoe oud is jouwes ook alweer?
Volgende week al 6 maanden. :o

Nazil: Misschien wat moe / lam door de warmte?
Zelf eet en drink ik ook altijd veel minder als het warm is.

Waar slapen jullie babies trouwens in als de temperatuur weer 27+ is?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_171738895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:09 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Volgende week al 6 maanden. :o

Nazil: Misschien wat moe / lam door de warmte?
Zelf eet en drink ik ook altijd veel minder als het warm is.

Waar slapen jullie babies trouwens in als de temperatuur weer 27+ is?
Ik heb geen idee, met warmte heb je toch juist dorst?

Slapen : in een kortemouwenromper en dunne slaapzak zonder mouwen
pi_171738954
Nouk, morgen al 1! Hoe gaan jullie het vieren?

Nazil hoe oud is L?
pi_171739008
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:16 schreef Arja het volgende:
Nouk, morgen al 1! Hoe gaan jullie het vieren?

Nazil hoe oud is L?
volgende week 10 maanden
pi_171739181
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:20 schreef Nazil het volgende:

[..]

volgende week 10 maanden
Dan kan het dat hij uit zichzelf een fles laat vallen toch, zeker als hij goed eet
pi_171739212
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:32 schreef Arja het volgende:

[..]

Dan kan het dat hij uit zichzelf een fles laat vallen toch, zeker als hij goed eet
Dan mag ik hopen dat hij wel iets beter water gaat drinken... Anders is het helemaal slecht.
pi_171739406
Oh Noud O+
Hij kijkt serieus en ontzettend schattig.

Nazil en yoghurt?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:21:33 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171739946
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:41 schreef ikke_84 het volgende:
Sylver wat doe je voor een werk? Ik dacht altijd dat je juf was :D
Ghehe nee, das niks voor mij :P
Ik werk als paraveterinair bij een dierenziekenhuis.

Noud :D Serieuze business

Nazil, kwa hoeveelheid flesvoeding zit hij voor zijn leeftijd wel goed (aldus de het schema van Nutricia dat ik net vond).
Ik kan me voorstellen dat zeker met het warme weer wat meer vocht wel fijn zou vinden.
Lust hij misschien pap? En yoghurt zit idd ook veel vocht in.
Doen jullie Rapley? Anders zou je aan zijn hapjes ook nog extra vocht kunnen toevoegen.
Mijn oudste had altijd de neiging om het hele bad leeg te drinken als ik d'r bekertjes gaf in bad, misschien ook nog een idee ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:23:27 #87
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171739971
🤔

[ Bericht 66% gewijzigd door Sylver_ op 16-06-2017 21:25:38 (Quote ipv edit) ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171740006
Arja joghurt gaat redelijk alleen lukt het niet elke dag dat er tussen te proppen.
Sylver ik voeg idd meer water aan zijn hapjes toe. Pap is nog wel een idee ^O^ en in bad doet hij zijn mond wel open alleen met sop er in vind ik dat geen goed idee. Volgende bad ff zonder sop doen.
pi_171740016
Nazil ik denk dat hij vanzelf wel drinkt als hij dorst heeft.
Zeker als hij het wel aangeboden krijgt maar laat staan dan is dat voor mij een teken dat hij genoeg heeft.
Misschien kan je flessen van 150/5 aanbieden en dan de laatste wel 180/6? Niet dat hij dan meer drinkt maar scheelt wel wat qua weg gooien ;)

Noud O+ wat schattig

Stijn slaapt hier met warm weer in het zelfde als nu. Romper, pyjama trui en dunne slaapzak. Daar over een dekentje
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:33:13 #90
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171740126
Ik ging net twijfelen of ik Ella niet te warm heb gekleed. Ze heeft een mouwloze romper en jumpsuit met lange mouwen aan en ligt in een mouwloze dunne slaapzak. Nu in de cosleeper is het wel prima denk ik, maar als ze tegen mij aan in ons bed ligt is het misschien wel iets te warm.
Slaapzak maar even uitdoen als ze bij me wil liggen.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:40:36 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_171740247
Noud ligt in een kortemouw romper en hydrofiel slaapzak. Onder een xl hydrofiel.
Met de airco aan. :') (vandaag niet trouwens).
disclaimer
pi_171740262
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:21 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ghehe nee, das niks voor mij :P
Ik werk als paraveterinair bij een dierenziekenhuis.

Dat is wel heel wat anders ja :D
Dat wilde ik vroeger altijd worden O+ geen idee waar het mis is gegaan :')

Arja schiet het klussen in jullie tuin een beetje op?

Ik ben op zoek naar een tafeltent voor Stijn zijn verjaardag. Tenminste als ik een leuke (beetje betaalbare) kan vinden. Anders ga ik er zelf 1 maken als mijn naaimachine weer op zijn plek staat
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:53:19 #93
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171740503
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
Noud ligt in een kortemouw romper en hydrofiel slaapzak. Onder een xl hydrofiel.
Met de airco aan. :') (vandaag niet trouwens).
Warmbloedige baby :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:41 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Dat is wel heel wat anders ja :D
Dat wilde ik vroeger altijd worden O+ geen idee waar het mis is gegaan :')
Wat doe je nu voor werk?

quote:
Ik ben op zoek naar een tafeltent voor Stijn zijn verjaardag. Tenminste als ik een leuke (beetje betaalbare) kan vinden. Anders ga ik er zelf 1 maken als mijn naaimachine weer op zijn plek staat
Vorig jaar hadden ze die bij de Action, weet niet of ze die nog steeds hebben?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:55:06 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_171740538
mijn man was dus vandaag thuis en Noud had een pakje maat 56 aan toen ik thuis kwam.
Hij kon geen andere kleren vinden zei hij.
Die lagen gewoon in de bovenste lade van zijn commode, maar dat is te logisch :')
Wel knap dat 'ie dat pakje nog aan heeft gekregen vind ik :P
disclaimer
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:58:40 #95
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171740612
Noud :D Dat is ook leuk met eten in je mond, zeg t maar alvast :+

Sylver balen dat de middag zo slecht ging. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Hopelijk gaat het gaandeweg steeds beter.

Nouk alvast gefeliciteerd O+ Hier ook gestart met memory lanen x2 woensdag lucas en donderdag Amélie.

En ze gaat eindelijk echt op ontdekkingstocht door de woonkamer, tijgerend en het kost haar veel kracht maar ze doet het. En gisteren kreeg ik voor het eerst een kusje met kwijl en al O+

Verder zit mijn stresslevel op topniveau; nog zoveel werk en te weinig tijd. Dit weekend dus ook maar wat werken. En nu ga ik 2X 16 traktaties knutselen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:59:44 #96
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171740630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man was dus vandaag thuis en Noud had een pakje maat 56 aan toen ik thuis kwam.
Hij kon geen andere kleren vinden zei hij.
Die lagen gewoon in de bovenste lade van zijn commode, maar dat is te logisch :')
Wel knap dat 'ie dat pakje nog aan heeft gekregen vind ik :P
Mannen kunnen dat ja :7
Net als met verkeerde kas, schoenen etc thuis komen van het kdv
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 16 juni 2017 @ 21:59:57 #97
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171740634
Haha typisch :D Mijn man kan ook nooit iets vinden en pakt altijd iets geks dan.
Had dreumes een pyjamashirt aan bijvoorbeeld. Stond nog iets op als 'sweet dreams' ook.

Hopelijk was het geen pakje met voetjes, SQ. Das wel zielig :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 22:03:13 #98
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171740699
Oef Chanty, dat zijn een hoop knutsels. Wat ga je maken?

En kwijlkusjes O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171741373
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 16 juni 2017 21:53 schreef Sylver_

Wat doe je nu voor werk?

[..]

Vorig jaar hadden ze die bij de Action, weet niet of ze die nog steeds hebben?
Ik ben nu verpleegkundige in het ziekenhuis :D

Ik zal het eens in de gaten houden of ze die bij de action hebben. Vanavond nog geweest maar nu ligt al het buitenspeelgoed er. Ze hadden wel van die pop up strandtenten, die heb ik wel meegenomen

Volgens mij is mijn man in slaap gevallen bij peuter in bed :') we zaten gezellig buiten maar hij is nu al meer dan een uur weg

SQ en sylver :D
Het is voor mannen al lastig om zichzelf aan te kleden. Laat staan dat ze hun kinderen netjes aangekleed krijgen.
Ik leg tegenwoordig altijd kleren klaar anders zien ze er niet uit.

Chanty succes met knutselen.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat je gaat maken.
*O* voor het rondgaan
  vrijdag 16 juni 2017 @ 22:34:19 #100
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171741421
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:32 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Ik ben nu verpleegkundige in het ziekenhuis :D
Oh, alleen de patiënten zijn anders :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171741742
Die tafeltenten zijn duur ikke }:|
Ik heb nu mn moeder aan de knutsel gezet 8-)

ReginaFalange irritant he die pruik die uitvalt :(
Ik begin gewoon kale plekken te krijgen en het doucheputje verstopt steeds.
Trek het er ook zo in bosjes uit ;(
Vorige keer niet zo erg gehad.

Te kleine cq verkeerde kleertjes door de heer des huizes was hier laatst ook.
Maat 62 (ze zit in 74 nu) wintertruitje aangetrokken een week of 2 terug.
Tuurlijk schat de mussen vallen van het dak en het is te klein :')
pi_171742776
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:12 schreef Nazil het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, met warmte heb je toch juist dorst?

Ja dat dacht ik ook, totdat de praktijk anders liet zien :').
  vrijdag 16 juni 2017 @ 23:43:48 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171743172
Voor Lucas heb ik een soort houten rupsjes gekocht en die knoop ik op een blaadje met een feesttoeter erop. En voor Amélie heb ik uitdeelboekjes van rupsje nooitgenoeg en wil daar nog een appel bij doen met daaruit een rupje nooitgenoeg wortel. Zal volgende week wel foto's posten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 17-06-2017 00:18:39 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 juni 2017 @ 23:55:06 #104
269689 crew  Viv
pi_171743500
Nouk heeft over 5 minuten geen baby meer!
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:49 schreef BlueEyes het volgende:
ReginaFalange irritant he die pruik die uitvalt :(
Ik begin gewoon kale plekken te krijgen en het doucheputje verstopt steeds.
Trek het er ook zo in bosjes uit ;(
Vorige keer niet zo erg gehad.
Ik zit nu in de volgende fase, allemaal van die precies even korte haartjes die niet meedoen met de rest van mijn kapsel. :D
  zaterdag 17 juni 2017 @ 00:17:35 #105
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171744005
Edit foutje
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171745278
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 23:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nouk heeft over 5 minuten geen baby meer!

[..]

Ik zit nu in de volgende fase, allemaal van die precies even korte haartjes die niet meedoen met de rest van mijn kapsel. :D
Oh joy van die sprieten die doen lijken alsof je heel wild hebt gedaan :')


Nouk gefeliciteerd *O*
pi_171746043
Nouk, gefeliciteerd met je dreumes! O+ veel plezier vandaag. Hopelijk trekt Emma de drukte een beetje.

Sq, die ernstige blik erbij ook O+ Hier werd dat ook veel gedaan, ook met eten in haar mond :7

Haaruitval :X bij mij is het over, maar in ruil daarvoor heb ik er wat grijze haren bij gekregen.

Mijn baby is vandaag negen maanden :o dat betekent dus dat ik vanaf nu echt normaal moet gaan doen, want ontzwangerd :%
Ze is zo leuk! O+ Haar karakter wordt ook steeds duidelijker; ze heeft mijn temperament dus daar krijgen we nog wat mee te stellen :') en ze zit heel erg in de eenkennigheidsfase. Ik kan nog niet een paar stappen zetten zonder dat ze gaat huilen. Bij mijn vriend heeft ze altijd hele leuke dagen en kan ze heerlijk spelen (ook zelf), maar bij mij wil ze alleen maar op mij met haar gezicht naar me toe. Moeilijk spelen zo. En ze piept snel dat ze het zat is, terwijl ze bij mijn vriend gerust twintig minuten iets kan doen. Weet niet of dit alleen komt door de eenkennigheidsfase, maar hoop dat ze snel weer lekker kan spelen als we samen zijn. Het is zo sneu en ik word er heel onzeker van.
Verder is ze een dotje O+ Zwaait de hele dag, klapt in haar handjes, daagt uit tot spelen O+
pi_171746205
Nouk gefeliciteerd!!

Mies ook met je 9-maander.

L heeft koorts. Verbaast mij niks gezien de slechte nacht en het klagen de hele nacht en dat zal, het drinken ook wel verklaren. Komt u maar door met die tandjes!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 08:00:46 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171746232
Gefeliciteerd Nouk! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171746248
Nouk! Een echte dreumes! Gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 17 juni 2017 @ 08:41:34 #111
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171746425
Gefeliciteerd met je dreumes, Nouk! *O*

En jeej! Mies is ontzwangerd! Hopelijk loop je niet overtijd :+
Herkenbaar trouwens van het bij andere wel gewoon lekker kunnen spelen, had mijn oudste ook :)

Chanty dat klinkt als leuke traktaties! Ben benieuwd hoe het eruit ziet :)

Ahgoss Nazil, dat verklaart een hoop idd. Je vermoed tandjes?
Beterschap!

Mijn baby is voor het eerst verkouden. Zeker op de crèche geweest 🙄
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171747131
Gefeliciteerd Nouk *O*

Nazil wat hier nog helpt om water te drinken: ik heb altijd een flesje op de commode staan en die geef ik tijdens het verschonen. Dan drinkt ze wel wat en blijft iets beter liggen
pi_171747778
Nouk gefeliciteerd met je dreumes *O* een hele fijn dag vandaag :*

Vivi :D van die haren heb ik ook. Vooral aan de haargrens steken ze alle kanten op

Mies 9 maanden af is een fabel :{w dat duurt echt langer. Dus je hoeft nog niet normaal te doen hoor ;)
Wat leuk dat je je kindje zo ziet ontwikkelen hè. Een heel eigen persoontje met herkenbare trekjes van jezelf of je man O+

Nazil fijn die tanden. Laat ze maar snel door komen.
Bij Stijn zijn er ook weer 2 op komst

Wat sneu sylver. Heeft ze er last van? Dat vind ik toch wel het nadeel van het kdv. Maar ja daar dor je niks aan

Stijn was de afgelopen dagen zo vroeg wakker. Nou heb ik de dader gevonden }:| er zit een kauw op onze dakgoot te tikken met nootjes. En bedankt hè
pi_171747918
Gefeliciteerd Nouk! *O*

Ik ga even een vaderdag kadootje scoren voor mijn vriend. Denk dat het een lekker luchtje wordt.
Aangezien Goedzakje nog geen macaroni staatsieportret kan maken, koop ik iets voor hem waar ik zelf ook plezier van heb. *)
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:11:09 #115
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171748014
Ik kocht drie jaar geleden voor Kuikens eerste Vaderdag een voorleesboek.
KuikenGuppy
pi_171748701
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:11 schreef Burdie het volgende:
Ik kocht drie jaar geleden voor Kuikens eerste Vaderdag een voorleesboek.
Ik ook. "Wie heeft er op mijn hoofd gepoept"
En emmy krijgt een rompertje met I love daddy aan
pi_171748800
Gefeliciteerd Nouk! O+

Na dat ik zelf voor moederdag een game kreeg van man krijgt hij dat nerdgebaar gewoon terug. :+ En een kookboek dat hij al een tijdje wil. :) De meisjes hebben beide een knutsel op het kdv gemaakt, L.'s eerste knutsel. O+

Kan iemand mijn baby vertellen dat je nog heul geen pogingen tot kruipen/tijgeren hoeft te doen als je nog geen 5 maanden oud bent? }:|
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:10:37 #118
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171748805
Dank allemaal O+





Ik kon niet kiezen, daarom 2 O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_171748876
Gefeliciteerd Nouk, met je mooie meisje!

Zozo selvaria, ze wil vooruit!

Ik en Kevin zijn er nog en wat heb ik er een tevreden mooie baby bij gekregen. Alleen die stomme darmkrampen... maar met hem gaat het verder echt heel goed! De grootste uitdaging zit hem momenteel in de nachtelijke drama's van dreumes. Arm mannetje.
pi_171748933
Ik geef voor vaderdag twee pannen en een snijplankset want dat wilde hij.

Lekker pragmatisch weer. O+
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:02:59 #121
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171749481
Ikke, ze had er vannacht wel last van dat d'r neusje verstopt zat en was steeds aan het hoesten en kokhalzen. Jammergenoeg kwam ik er pas tegen de ochtend achter dat het hielp als ze met d'r hoofd op mijn arm lag.
Ze wil nu ook wat minder aan de borst. Ze heeft ook een beetje verhoging.

Fijn zeg zo'n tapdansende kauw }:|

Wij doen niet aan vader- en moederdag, afgezien van de knutsels die peuter maakt.
Ik stuur wel altijd een knutsel van de kinderen naar de opa's en oma's. Tot nu toe hebben ze heel veel voet-, hand- en vingerafdrukken van Ella gekregen :P

Dat rompertje is wel een grappig idee, Arja :)

Selv, ze heeft de vaart erin!

Nouk wat een leuke collage's O+

Hoi Adrian! Balen van de nachtelijke drama's van dreumes, zeg.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171749643
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:21 schreef Cygne het volgende:
Ik geef voor vaderdag twee pannen en een snijplankset want dat wilde hij.

Lekker pragmatisch weer. O+
Die van mij wilde een messenslijper. Als je erover nadenkt, zou je er bijna iets lugubers in zien. 😀.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:12:19 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171750608
Nouk, gefeliciteerd met mooie Emma! Prachtige collage ^O^

Juttershuisje op Texel is O+ Vanwege het weer is het een echte strandvakantie en fietsen we elke dag een stuk (op mijn Stella opvoerbare mamafiets :P ) (en dan zit dat foute liedje van die Stella reclame met Anita Witzier in mijn hoofd). Kleine Max doet het allemaal geweldig. Hij eet steeds vaker met ons mee en zit dus 9 van de 10 keer in een kinderstoel op een terras - anderstevoren dan wel, want sjansen met al die smeltende babyboomers. Het is dan telkens zoeken naar iets eetbaars voor hem (en gezond!), want no way dat je dan babyvoeding gaat eten :{w maar we kunnen steeds meer op ons lijstje erbij zetten.

Vanmiddag zijn veel bekenden aangekomen op het eiland, want trainingsweekend van de hardloopclub waar we lid van zijn. We organiseren een deel daarvan, dus hartstikke leuk. Straks lekker aanhaken bij een bbq en pubquiz (kijken hoe Max dat doet) en morgen zwemmen (dat kunnen we)!

En bij zo'n juttershuisje hoort natuurlijk zo in bad gaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@nazil: Hier helpt het om telkens een flesje water in zijn buurt neer te leggen. Ongemerkt drinkt hij dan best veel. Maar ik hoorde ook iets over koorts, dus hij is natuurlijk "van de leg" vanwege tandjes. Sterkte daar! Hier werd alleen maar meer gedronken overigens. We zaten op 3 flessen, maar in de tandjestijd heb ik er maar weer eentje bij gegeven. Beetje comfortfeeding, maar ach... als ik die tand zie moet hij er echt veel pijn aan hebben gehad. Lekker vertroetelen maar, die mannetjes.

Ik zag ook nog een brrrrrrrrr-ende Noud! En hoorde over een tijgerende Amelie en een Mies die 9 maanden af is (fabel!) :) :s)

En oja, vaderdag! :@
pi_171750622
Wat sneu sylver
Misschien het hoofdeinde van het matrasje wat ophogen? Hopen dat het niet nog erger wordt.

Nouk wat een mooie collage O+

Wij doen ook niet aan cadeaus voor vader/moederdag. Knutselwerkjes vinden we wel leuk. En heel misschien mag mijn man morgen uitslapen. Ligt aan mijn humeur morgen :+
pi_171750889
M
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:40:16 #126
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171751058
N
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:40:41 #127
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171751068
Haha, leuke foto Q :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 15:03:16 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171751514
O

Een alfabettopic O+
  zaterdag 17 juni 2017 @ 15:46:44 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_171752213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:31 schreef Zeester het volgende:
M
jij hier?
disclaimer
pi_171753345
Slaat ie niet alle borden en glazen en zo aan de kant Quoi? :D
pi_171754129
Q toffe foto O+
Ja we hebben standaard een beker water in de buurt staan alleen die duwt hij vakkundig weg als je 'm voorhoudt. Ja ik denk echt tandjes hoor, ik zou niet weten wat anders :') hij heeft knetterveel geslapen vandaag en ziet er nog heel moe uit. Aan hem te voelen gaat het aardig goed met de koorts.
Had het cb gemaild voor dat drinken maar zij maakt zich ook geen zorgen, waarschijnlijk komt hij straks op nog een fles minder uit.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 19:31:46 #132
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171755407
Ahhhwww Nouk, ze is flink veranderd afgelopen jaar O+ Gefeliciteerd en tot over een paar dagen :W

Quoi O+ Lekker dat hij zo relaxed overal aan meedoet.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171755818
Haha, cool Quoi, zo hebben mijn nichtje en ik onze babies ook in bad gedaan op de camping.
pi_171755949
Nouk! Wat een prachtig kind! O+

Van harte met je dreumes.

[ Bericht 0% gewijzigd door groofskendezoveelste op 17-06-2017 21:51:58 ]
  zaterdag 17 juni 2017 @ 23:19:39 #135
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171760601
Vandaag is ons kind 35w en 1,5 week oud. Hij gaat goed voorruit maar het valt ons wel zwaar. Ziekenhuis in ziekenhuis uit. Vrouw blijft daar snachts slapen. Ik ben blij als dit over is en hij naar huis mag.
pi_171765250
Dat geloof ik xzaz, zo stel je de eerste weken met baby niet voor. Jullie zullen wel in de overlevingsmodus leven. Hoe gaat het met je kindje?
pi_171765368
Ach xzaz, dat is niet de start die je voor ogen hebt. Hopelijk kunnen jullie snel als volledig gezinnetje naar huis. :*

Ik was gisteravond zo moe dat ik om 9 uur naar bed ging, was ik om 2 uur weer klaarwakker. #momlife :')
  zondag 18 juni 2017 @ 08:50:26 #138
73386 Fazz
onderweg
pi_171765696
Nouk, gefeliciteerd met je meisje *O* Leuke collage, wat veranderen ze toch enorm in het eerste jaar O+

Quoi, die Max in de wasbak O+ Jullie vakantie klinkt heerlijk! Ik O+ Texel

O sliep afgelopen 2 nachten van 2230 tot 0600 *O* Dat geeft hoop op een doorslaap baby voor als ik weer ga werken :+ al zou uit de fles willen drinken nog handiger zijn tegen die tijd :s)

Het ging hier laatst toch over dingen vergeten? We waren gisteren naar een stukje bos/speeltuin op een half uur rijden. Bleek bij aankomst dat we de tas met alle spullen vergeten waren }:| Gelukkig kon ik in het theehuisje een luier krijgen van een andere moeder en had O haar monsterkak voor thuis bewaard :+
  zondag 18 juni 2017 @ 08:51:43 #139
73386 Fazz
onderweg
pi_171765703
Xzaz, wat een heftige tijd zo voor jullie :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 18 juni 2017 @ 10:37:14 #140
269689 crew  Viv
pi_171766724
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 08:50 schreef Fazzoletti het volgende:
Het ging hier laatst toch over dingen vergeten? We waren gisteren naar een stukje bos/speeltuin op een half uur rijden. Bleek bij aankomst dat we de tas met alle spullen vergeten waren }:| Gelukkig kon ik in het theehuisje een luier krijgen van een andere moeder en had O haar monsterkak voor thuis bewaard :+
Wij brachten ZZ gisteren naar haar tante op drie kwartier rijden omdat man en ik een avondje uit gingen (Evanescence O+ ). Wil ik daar een fles maken, geen fles in de tas. }:| Bleek dat mijn man die alvast gevuld had met moedermelk en daarom nog even in de koelkast had gezet. Uit het zicht dus, en niet meer aan gedacht. Lief bedoeld, maar handig is anders! Gelukkig had ik in de auto precies een voeding gekolfd, en was er een Kruidvat vlakbij. :Y)
pi_171767243
Wat een prachtige collage van een mooi meisje, Nouk.
Waar heb je die gemaakt?
pi_171767813
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:12 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Die van mij wilde een messenslijper. Als je erover nadenkt, zou je er bijna iets lugubers in zien. 😀.
_O-
  zondag 18 juni 2017 @ 13:49:17 #143
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171769849
Traktaties van de oudste zijn af. En die van Amélie voor de helft, donderdag kan ik pas de laatste dingen doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 18 juni 2017 @ 14:23:31 #144
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171770408
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 11:14 schreef Arja het volgende:
Wat een prachtige collage van een mooi meisje, Nouk.
Waar heb je die gemaakt?
Dank allemaal O+ Was een leuk feestje en Emma vond de aandacht leuk (anders dan ik verwacht had heeft ze veel gelachen en kunstjes laten zie).

Gemaakt met de app Pic Collage
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_171770412
Wow, Chanty! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik zit nog in de dwarse stemming van 'een baby snapt er toch niks van', maar ik weet dat ik er aan moet geloven. Cadeautje moet ik ook maar eens over na gaan denken. :')
pi_171770417
En waar komen die leuke houten beestjes vandaan? :+
  zondag 18 juni 2017 @ 14:55:40 #147
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171770868
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 14:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wow, Chanty! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik zit nog in de dwarse stemming van 'een baby snapt er toch niks van', maar ik weet dat ik er aan moet geloven. Cadeautje moet ik ook maar eens over na gaan denken. :')
Dat is ook zo, maar ik vind het stiekem ook wel leuk om te doen. Alleen is de timing k** want ze zijj natuurlijk 1 dag na elkaar jarig en het is superdruk op het werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171773759
Dames, hallo allemaal.
Ik ben nieuw, zal me even voorstellen. Mijn naam is Sarah, 4 maanden geleden voor t eerst moeder geworden van dochter Mila. Op zich gaat alles goed, mila drinkt goed, slaapt vanaf t begin al nachten door (sorry naar de uitgeputte moeders).
Sinds een weekje zijn we bezig met eerste hapjes, bloemkool en worteltjes. Ik vroeg me af of iemand tips heeft hiervoor; mevrouw blieft t namelijk allemaal niet. Ze duwt t allemaal naar buiten met haar tong.
Is het gewoon een kwestie van volhouden? Of hebben jullie handigheidjes?

Alvast bedankt!
pi_171773979
Misschien wachten tot ze wat ouder is?

Mooie foto's Nouk! O+
pi_171774155
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:44 schreef RupsjeNG het volgende:
Dames, hallo allemaal.
Ik ben nieuw, zal me even voorstellen. Mijn naam is Sarah, 4 maanden geleden voor t eerst moeder geworden van dochter Mila. Op zich gaat alles goed, mila drinkt goed, slaapt vanaf t begin al nachten door (sorry naar de uitgeputte moeders).
Sinds een weekje zijn we bezig met eerste hapjes, bloemkool en worteltjes. Ik vroeg me af of iemand tips heeft hiervoor; mevrouw blieft t namelijk allemaal niet. Ze duwt t allemaal naar buiten met haar tong.
Is het gewoon een kwestie van volhouden? Of hebben jullie handigheidjes?

Alvast bedankt!
even stoppen en over een paar weken weer proberen, Mijn zoontje moest t ook niet terwijl mij dochter het met 4 maanden allemaal wegvrat... James is nu 8 maanden en eet inmiddels zn potjes voor ruim 3/4 of helemaal leeg. eerder was hij er ws gewoon niet aan toe.

en welkom!

Nouk nog gefeliciteerdet je dreumes O+

James heeft al dagen prachtluiers, en is dus met tand nummer 5 bezig en met een kies... snelle jelle! maar zo'n heerlijk ding.

S. 2014
J. 2016
  zondag 18 juni 2017 @ 20:20:35 #151
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171776606
Superleuk Chanty!

James O+

Welkom Rupsje!
Ik zou ook heel even stoppen. Bij mijn oudste begonnen met 5 maanden, toen ging het ook niet. Twee weken later weer geprobeerd en toen ging het beter.
Daarnaast is het wel zo dat ze nieuwe dingen (soms) 10x geproefd moeten hebben voordat ze het lekker beginnen te vinden.
Ik heb dat nu ook weer gemerkt met de medicatie die mijn jongste krijgt. In het begin was het brullen, maar inmiddels lijkt ze de smaak wel te waarderen :P

Hier ook een dillema. Na 2 uur non stop huilen is ze eindelijk op mijn arm in slaap gevallen terwijl ik rondjes door de slaapkamer loop.
Ik heb nog niet gegeten en ik heb honger! Dillema; neem ik d'r slapend mee naar beneden om te eten met haar op mijn arm, of probeer ik d'r in bed te leggen met het risico dat ik weer opnieuw moet beginnen 🤔
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171776666
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 20:20 schreef Sylver_ het volgende:
Superleuk Chanty!

James O+

Welkom Rupsje!
Ik zou ook heel even stoppen. Bij mijn oudste begonnen met 5 maanden, toen ging het ook niet. Twee weken later weer geprobeerd en toen ging het beter.
Daarnaast is het wel zo dat ze nieuwe dingen (soms) 10x geproefd moeten hebben voordat ze het lekker beginnen te vinden.
Ik heb dat nu ook weer gemerkt met de medicatie die mijn jongste krijgt. In het begin was het brullen, maar inmiddels lijkt ze de smaak wel te waarderen :P

Hier ook een dillema. Na 2 uur non stop huilen is ze eindelijk op mijn arm in slaap gevallen terwijl ik rondjes door de slaapkamer loop.
Ik heb nog niet gegeten en ik heb honger! Dillema; neem ik d'r slapend mee naar beneden om te eten met haar op mijn arm, of probeer ik d'r in bed te leggen met het risico dat ik weer opnieuw moet beginnen 🤔
Dat ligt eraan; Is ze snel wakker? Zo nee dan zou ik het er op wagen en haar in bed leggen.. anders blijven zitten en manlief eten laten brengen.
S. 2014
J. 2016
  zondag 18 juni 2017 @ 20:27:38 #153
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171776741
Denk het laatste maar idd :) Ze wordt van een krakend bed al wakker
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171777117
James lijkt al zo groot op die foto!

Sylver, hoe oud is je mopje nu?
pi_171777268
C heeft tot 6,5 mnd bij mij geslapen en de laatste weken merkte ik toen ineens dat mijn aanwezigheid haar juist wakker hield, of wakker maakte. Terwijl ik haar daar toch had liggen met tegenovergestelde bedoelingen.

Toen heb ik rigoreus het huis omgegooid. Ik lag met haar op zolder. Zoon is naar zolder gegaan, C kreeg een inimini eigen kamertje en ik vlakbij haar mijn eigen kamer. Dat maakte al een (halve) wereld van verschil. En de week erna heb ik ook nog de bv afgebouwd, en dat maakte de rest van de wereld verschil. Ze sliep veel beter en rustiger.

Ze was een baby die veel kwam 's nachts, vaak dronk (maar tot die lastige weken) wel altijd meteen weer doorsliep daarna. Ze kwam heel lang ongeveer elke 2 uur.

En nu is het een heel goed en rustig slapende baby, die behalve bij tandjes of verkoudheid, eigenlijk altijd gewoon doorslaapt. En hoewel ik er in nachten van tandjesleed en/ of verkoudheid vaak uit moet om even een aai te geven en de speen te zoeken (die ze normaal prima zelf vindt overigens :') ), is het nooit aanhoudend drama. Gewoon even geruststelling en ze slaapt weer verder.
pi_171777465
Oh, en ik loop bij de oudsten altijd 's avonds nog even de kamer in, kusje geven, kind en deken recht leggen enzo en ik had op een gegeven moment besloten dat C daar ook maar aan moest wennen. In het begin keek ze me wel een beetje vreemd aan en werd ze ook echt een beetje wakker, soms zelfs met een klein huiltje :o :@ . Maar nu is ze er helemaal aan gewend en kan ik gewoon alles doen boven met drie slapende kinderen *O* O+ .
  zondag 18 juni 2017 @ 21:34:12 #157
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171778247
Ze is nu 12 weken.

Oh, lekker Groofs dat ze zo goed is gaan slapen :)
Mijn oudste ging ook met 6 maanden naar haar eigen kamer, maar is helaas niet beter gaan slapen :P
Wel kan ik tegenwoordig prima geluid maken boven, dat kon niet toen ze nog een baby was.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171778402
Ik zou ook zo graag s avonds nog even naar mijn slapende Emmy kijken, maar ze wordt vaak wakker als de deur open gaat dus ik neem die gok maar niet
pi_171778442
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:39 schreef Arja het volgende:
Ik zou ook zo graag s avonds nog even naar mijn slapende Emmy kijken, maar ze wordt vaak wakker als de deur open gaat dus ik neem die gok maar niet
Daarom zet ik de deur altijd op een kier :') ik moet kijken. Nu ligt hij op z'n buik met opgetrokken knieën O+
pi_171778444
Sylver -O-
Is ze nog zo verkouden dat ze daar last van had?
Inmiddels wel al aan het eten of iets op?

Groof fijn dat het zo goed gaat met jullie.

Gm wat een poepie O+
Hoe is het met jullie?

Chanty wat super leuk zeg! Crea bea!
Leuke site ook. Die heb ik even opgeslagen :)

Welkom rupsje
Ik ben het eens met bovenstaande tips. Even stoppen en het over een tijdje weer opnieuw proberen.
Fijn dat de rest zo goed gaat ^O^

Q wat een super leuke foto :D O+
Tot wanneer zijn jullie op vakantie?

Xzaz hopelijk mag jullie kindje snel mee naar huis. Die ziekenhuis periode is zo slopend. Nog even volhouden :*

Fazz dat klinkt als 2 hele fijne nachten. Hopelijk zet het door
pi_171779714
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:39 schreef Arja het volgende:
Ik zou ook zo graag s avonds nog even naar mijn slapende Emmy kijken, maar ze wordt vaak wakker als de deur open gaat dus ik neem die gok maar niet
Precies de reden waarom wij een tijdje geleden een babyfoon met camera hebben gekocht :@ O+
  zondag 18 juni 2017 @ 22:32:50 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171779761
Oh mensen, ik ben vanmiddag met Max in de zee geweest O+ En nu slaapt 'ie weer in zijn bedje onder het barretje van ons kneuterige keukentje. We zijn afgedraaid na het weekend. Alles is voorbeeldig gegaan wel, ook gisteren. Ik kon wel met een slapende Max rond middernacht weer terug wandelen vanuit de 'kampaccommodatie' naar onze eigen accommodatie. Mijn vriend bleef daar slapen. Eenmaal in ons huisje werd Max wakker en besloot een uurtje te stuiteren :') Besloten dat hij naast me mocht slapen - we hebben een soort 'bedstee' die ik kon afsluiten - en sliep toen lekker door én uit!

En hij gaat zo vooruit man. Trekt zich inmiddels op tot staan!

quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 17:44 schreef RupsjeNG het volgende:
Dames, hallo allemaal.
Ik ben nieuw, zal me even voorstellen. Mijn naam is Sarah, 4 maanden geleden voor t eerst moeder geworden van dochter Mila. Op zich gaat alles goed, mila drinkt goed, slaapt vanaf t begin al nachten door (sorry naar de uitgeputte moeders).
Sinds een weekje zijn we bezig met eerste hapjes, bloemkool en worteltjes. Ik vroeg me af of iemand tips heeft hiervoor; mevrouw blieft t namelijk allemaal niet. Ze duwt t allemaal naar buiten met haar tong.
Is het gewoon een kwestie van volhouden? Of hebben jullie handigheidjes?

Alvast bedankt!
Welkom! :) Hier was het heel geduld blijven aanbieden. Het is echt niet erg als het nu nog niet lukt. Op een gegeven moment kwam er progressie hier.

@GM: Tandjesssss! Toffe bijtkoe :)

@Sylver: Hoe is het gegaan? Hoop dat je inmiddels al hebt gegeten!

quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:40 schreef ikke_84 het volgende:
Q wat een super leuke foto
Tot wanneer zijn jullie op vakantie?
Dinsdag gaan we weer naar huis. Jammer de bammer, want ik zou nog een week kunnen blijven.
  zondag 18 juni 2017 @ 22:45:37 #163
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171779962
Klinkt echt als een hele leuke vakantie, Q :)

Geen idee waar Ella nou precies last van had. Heb zelfs maar paracetamol gegeven omdat ik het echt niet meer wist. Ze is nog wel wat verkouden, maar niet heel extreem. Ze heeft wel ergens nog last van denk ik, want de nachten gaan niet zo denderend en ze is halverwege de dag een beetje uit d'r hum.

Maar man is eten komen brengen op de slaapkamer, dat was wel fijn :)
En net nog even rustig tanden kunnen poetsen en even kunnen kolven voor weer een wendag op het kdv morgen en nu lig ik weer naast d'r en schoof ze gelijk naar me toe O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171780451
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:39 schreef Arja het volgende:
Ik zou ook zo graag s avonds nog even naar mijn slapende Emmy kijken, maar ze wordt vaak wakker als de deur open gaat dus ik neem die gok maar niet
Deur open werkt hier prima.
Verder Skypen we bij gebrek aan babyfoon *) als vl en ik in de woonkamer willen zitten. Ik wil haar altijd kunnen zien, tenzij vl erbij ligt dan geloof ik het wel.
Ik zou zo graag willen dat ze in de woonkamer zou kunnen slapen zodat ze in de buurt is terwijl ik wat voor mezelf doe 's avonds, maar ze wil er echt niet slapen.
pi_171781494
Vaderdag

Niet quoten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door Arja op 19-06-2017 12:54:57 ]
pi_171781690
Snoetje O+
pi_171782690
Dank jullie wel voor de tips. Ik zal het eens overleggen om t even te stoppen en over n tijdje weer te proberen.

Ik heb niet zo super veel tips, maar ik blijf wel lekker meelezen allemaal!
  maandag 19 juni 2017 @ 07:50:10 #168
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171782835
Arja, wat een schatje O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171783109
Ooh Arja. O+

Arme Ella ook, hoe is de nacht gegaan? :* De combi snot en baby's zou verboden moeten zijn. L. knort nog steeds enorm, maar ze lijkt er zelf niet zoveel last meer van te hebben. Vannacht sliep ze ineens door, terwijl ze eigenlijk nog standaard om de 3 uur kwam. Om kwart voor 5 werd ik met twee bakstenen wakker en vroeg ik me eerst af of ze het nog wel deed: ze sliep al vanaf half 10. :o Slapend aangelegd en toen moest ik haar om 06.45 weer wakker maken omdat ze op tijd naar het kdv moest. Ik gok op een incident, maar wat zou het toch heerlijk zijn als ze dit bleef doen.

Gisteren waren we de hele dag bij vrienden en daar heeft ze ook zo lekker rond zitten kijken de hel tijd. Ze wilde wel enkel aan de borst in slaap vallen, maar zo heeft ze ook nog twee keer 3 kwartier geslapen, lekker ding. O+ De auto was wel weer lava de eerste en laatste 10 minuten, dus ik was heel blij dat we niet in de monsterfile aan de andere kant van de snelweg stonden.
  maandag 19 juni 2017 @ 08:32:03 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_171783178
Ga me hier ook maar eens melden. Ook sinds kort (afgelopen dinsdag) een kleintje in huis, gelukkig een heerlijk ontspannen ventje dat niet teveel onder de indruk is van de huisdieren en geluiden.

Merken alleen dat ie in de avond veel sneller een volgende voeding wil (flesvoeding trouwens) dan de rest van de dag, dus gisteren maar eens uitgeprobeerd door de melk maar gewoon aan te bieden en ja hoor hij lag direct in coma en sliep 4 en 5 uur door tussen de flessen. :)
De dag ervoor het 'schema' aangehouden en de nachtrust was vrij beperkt tot een uur of 3 in de nacht, toen ie het eindelijk opgaf. :P

Jason is de naam trouwens (3480 gram bij geboorte, 50cm), Rotterdammert. O+

pi_171783257
Mooi ventje zeg! Gefeliciteerd!
Bij bv baby's is het heel gewoon dat ze veel drinken in de avond dus ik zou zeggen geef die fles en slaap lekker :D Volgens mij heeft dat met het ontwikkelen van dag-nacht te maken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 juni 2017 @ 10:31:23 #172
269689 crew  Viv
pi_171785034
Welkom Lastpost! Ook met flesvoeding kun je inderdaad "op verzoek" voeden, dus wanneer je baby hongersignalen laat zien. :Y)
  maandag 19 juni 2017 @ 11:01:48 #173
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171785521
Welkom Lastpost! Mooie Rotterdammert hebben jullie lopen te maken ;)

Wij hebben altijd op verzoek flesvoeding gegeven. Zo maakte hij zijn eigen 'schema' (of juist niet :') ).

Twee dagen alleen lopen sjouwen met Max én een hardloopwedstrijd door het mulle zand met dit weer. Gekkenhuis! Mijn rug is dus best een beetje stuk. Papa mag al het sjouwwerk nu doen.
  maandag 19 juni 2017 @ 11:02:30 #174
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171785534
Ach, wat een lekker ventje, lastpost O+
Ik zou het ook wel weten als hij zoveel beter slaapt dan. Dag schema! ;)

Nacht ging best aardig nu, weet eigenijk niet hoe vaak ze kwam. Volgens mij legt ze zichzelf ook vaak zelf aan :P
Ze is nu weer wennen op de crèche, ben benieuwd hoe het gaat.
Woensdag voor het echie :X
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 19 juni 2017 @ 11:16:00 #175
73386 Fazz
onderweg
pi_171785763
Succes vandaag Sylver, hoeveel uur is ze wennen vandaag? Ik hoop dat ze wat zal drinken daar :*

Welkom Lastpost!

Q goede reden om met de voetjes omhoog te zitten vandaag ;)

O had vanochtend om 430 honger na een laatste voeding van 2130! Kijken of het al wat meer te sturen gaat zijn 8-) Er wordt ook al wat gesabbeld op de fles! Ze drinkt er nog niet uit maar het voelt wel als een begin :) Ik blijf maar 2x pd oefenen...
  maandag 19 juni 2017 @ 11:20:21 #176
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171785874
5 uur gaat ze wennen vandaag.

Lekker van die lange slapers, Fazz en Selv! Zou lekker zijn als ze het volhouden :)

Mocht je nog andere flessen willen proberen dan heb ik nog een begin van een FOK!-flesweigeraars-pakket ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 19 juni 2017 @ 11:25:39 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_171786002
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:20 schreef Sylver_ het volgende:
5 uur gaat ze wennen vandaag.

Lekker van die lange slapers, Fazz en Selv! Zou lekker zijn als ze het volhouden :)

Mocht je nog andere flessen willen proberen dan heb ik nog een begin van een FOK!-flesweigeraars-pakket ;)
Oh daar kan ik ook nog wel wat in gooien!

Wat een mooi meisje heb je toch, Arja O+

Doorslaapbaby's voor Fazz en Selv *O*
Noud deed gisteren ook een 20:30 - 4:15. Het gaat steeds beter. Maar wij hebben sowieso makkelijke nachten. Gelukkig piste de peuter ter compensatie om 1:30 d'r hele bed vol maar ja, he, dat was voor papa :P

Wat een mooi kindje lastpost. Gefeliciteerd!

Ik zit onbewust te wachten op het telefoontje van het kdv merk ik :')
Al heeft hij vrijdag bij z'n papa wel 2 flesjes gedronken. Zaterdag meteen doorgepakt maar nope nope nope :') Ik was te dichtbij denk ik.
disclaimer
  maandag 19 juni 2017 @ 11:37:56 #178
73386 Fazz
onderweg
pi_171786329
Maar 2 flesjes bij papa klinkt wel hoopvol toch SQ? :*

Ik ben weer manloos dus moet wel zelf oefenen :+
  maandag 19 juni 2017 @ 11:39:35 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_171786380
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Maar 2 flesjes bij papa klinkt wel hoopvol toch SQ? :*

Ik ben weer manloos dus moet wel zelf oefenen :+
Oh ja, ik ben de hoop ook nog lang niet kwijt! Het is alleen zo jammer dat ie dan zaterdag weer onder geen beding aanhapt :')
En dat terwijl ik man met een fles naar zolder heb gestuurd toen ik 'm hoorde huilen, zodat hij mij niet zou zien, ruiken of horen, maar toch. Nope :')
disclaimer
  maandag 19 juni 2017 @ 11:59:03 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_171786897
Nou ik heb net het kdv maar gebeld - voordat ik mezelf straks leeg kolf en meneer toch honger heeft - heeft ie gewoon 100 cc gedronken al _O_
disclaimer
  maandag 19 juni 2017 @ 12:00:44 #181
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171786937
Ze kunnen door muren en plafonds heenkijken hé ;)

Arja cute en wat een goede spekkies O+

Lastpost en rupsje welkom :W
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171787156
Nondeju, wat is het warm!

Goedzakje lijkt weer zijn goedlachse zelf, dus geen idee waar hij last van had, maar gelukkig het is over.

Zijn jullie ook lekker aan het babyplakken vandaag?
Baby plakt met zijn buikje vast aan mijn vriend zijn buik (want beide met blote buik bankhangen) en gillen van het lachen om hem los te trekken van die plak knuffel. :')

We zijn vanmorgen vroeg (om 08:00, nota bene) naar de Appie geweest. Goedzakje grote lol in de bakfiets en genieten van de wind in zijn haren 6 sprieten haar.

Welkom Lastpost en Ruspje!

SQ: Hoera voor het drinken.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_171787181
Quoi: Heb jij trouwens nog Texel aanraders?
Nog nooit geweest en lijkt me een perfecte oefen vakantie.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_171788072
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ik heb net het kdv maar gebeld - voordat ik mezelf straks leeg kolf en meneer toch honger heeft - heeft ie gewoon 100 cc gedronken al _O_
Hoera! *O*
pi_171788122
SQ *O* wat een knappe vent.
Ik denkt dat Chanty gelijk heeft, die Noud van jou kan echt door muren kijken :D

Fazz ik vind het zo knap dat je zo vaak met 2 kids alleen op pad gaat en het thuis ook alleen doet als je man weg is.
Fijn dat de nacht weer goed ging dat scheelt zo veel.

Arja O+ prachtig meisje heb je daar. Hoe vond papa de romper en stropdas?

Sylver hopelijk gaat het wennen vandaag beter.
Wat naar dat ze wat lijkt te hebben maar je niet weet wat. Kon je maar ergens aflezen wat er in dat bolletje om ging. Zou een stuk makkelijker zijn ;)

Selv wat een top nacht. Knap dat je haar slapend aan kan leggen en ze daarna ook verder tukt. Ik heb dat ooit eens geprobeerd maar bij mijn jongens lukte dat echt niet.

Welkom lastpost :W
Mooi kind heb je gebakken O+
Stijn dronk ook meer in de avond. Ik heb hem dat gewoon aangeboden. Heel af en toe blijft hij nu ook huilen na de fles en dat betekent bij hem maar 1 ding...hongerrrr. Dus dan gaat er nog een fles in en dan is hij in coma (hij is nu 10 maanden)

Quoi dat klinkt als een heerlijke vakantie. (Op je rugpijn na) jammer dat jullie morgen weer terug gaan. Vakantie gaat altijd veel te snel he

Ik lig nu lekker in de tuin te genieten van de rust. Peuter is met opa zwemmen en Stijn ligt in bed.
Vanmorgen ben ik al wezen sporten en daarna heb ik snel het huis gepoetst dus ik hoef helemaal niks meer te doen vandaag w/ O+
pi_171788164
Wat is Noud goed bezig zeg!!

Welkom Lastpost en Rupsje!

Goed bezig ikke!!

Ik heb vandaag een dagje thuis terwijl ik me helemaal niet met T. bezig hou. Morgen een tentamen en straks een cello-repetitie, dus man heeft baby-dienst en ik ben druk met studie en cello spelen. En tussendoor af en toe even knuffelen natuurlijk. We houden Timo vandaag veel binnen, hij heeft vanochtend lekker in de tuin gelegen, maar 's middags is het gewoon echt te warm, terwijl we een redelijk koel huis hebben. Gisteren was ie helemaal over de zeik van de warmte. We hebben hem uiteindelijk maar gewoon alles uitgetrokken, toen kalmeerde hij wel weer (en koelde hij af). Arm kind..
  maandag 19 juni 2017 @ 14:18:07 #187
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171789879
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 12:12 schreef ReginaFalange het volgende:
Quoi: Heb jij trouwens nog Texel aanraders?
Nog nooit geweest en lijkt me een perfecte oefen vakantie.
Het is een dikke vette aanrader. Als ik thuis ben zet ik wat voor je op een rijtje!
  maandag 19 juni 2017 @ 19:21:50 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_171796117
Drie flessen heeft ie op :') trollbaby.
disclaimer
pi_171796535
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Drie flessen heeft ie op :') trollbaby.
Fijn dat het goed ging joh! Geruststelling :)
pi_171796614
Wooow SQ dat is echt fijn! En ook meteen echt veel :') ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 juni 2017 @ 23:55:06 #191
269689 crew  Viv
pi_171803065
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Drie flessen heeft ie op :') trollbaby.
Hij probeert gewoon nu al uit tot hoever hij kan gaan, dan weet hoj vast voor later hoelang jullie volhouden met iets.
Prepubertje O+
pi_171804766
Dat de buurman om half 7 al even bezig is de heg te snoeien. Idioot. Nee, dan slaapt mijn kind niet meer nee :X }:|
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:13:41 #194
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171805862
Lekker dan, Nazil :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:29:04 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_171806128
An sich snap ik de buurman wel want na half 8 smelt je van de stoep maar het is inderdaad wel vroeg. Lange siesta houden dan maar?
disclaimer
pi_171806445
Toen hij klaar was (en L weer moe en ik hem naar bed deed) kwam een hoveniersbedrijf daar een boom kappen :+ :')

Ik snap hem ook wel, qua warmte. Maar wacht anders ff een paar dagen. Doe het dan niet op een dag waarop het 30 graden is. De man in kwestie is al een lange tijd gepensioneerd.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:47:07 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_171806492
Misschien moest het wel voordat de boom gekapt werd en had ie die afspraak al een maand staan :P Maar hopelijk straks weer rustig en lekker slapen!

(Ik woon midden in de stad, dus ik ben wel wat gewend qua omgevingsgeluid geloof ik :'))
disclaimer
pi_171806605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien moest het wel voordat de boom gekapt werd en had ie die afspraak al een maand staan :P Maar hopelijk straks weer rustig en lekker slapen!

(Ik woon midden in de stad, dus ik ben wel wat gewend qua omgevingsgeluid geloof ik :'))
Wij wonen in een bejaardenwijk net buiten het centrum, elke auto die langs komt is interessant :')

Ik vermoed niet dat een buxushaag per se gesnoeid moet worden voor de boom er uit kan, maar a la. Ze zijn bijna klaar en L ligt voor de tweede keer vandaag in bed.

Ik heb een badje buiten opgezet O+ briljant ding van de Kruidvat voor 5 euro, het is een eend en daar kan je de sproeier op aansluiten en dan spuiten hij water. En het heeft een boog met speeltjes.
Ik was zo verstandig om een pomp te kopen dus hij stond ook binnen een minuut. De vorige keer blies ik ons oude badje op met de mond. Na drie kwartier was ik duizelig :')
pi_171806710
Mijn buren klagen al als mensen de autodeur te hard dichtgooien :')

Ik heb hetzelfde badje Nazil! Alleen nog niet gebruikt. Ik heb hem wel alvast opgeblazen (met een pomp :+)
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:00:53 #200
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171806725
Dat hield je dan nog lang vol, Nazil. Ik ben tegenwoordig al duizelig als ik de strandbal opblaas :')
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171807117
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 10:00 schreef Sylver_ het volgende:
Dat hield je dan nog lang vol, Nazil. Ik ben tegenwoordig al duizelig als ik de strandbal opblaas :')
Ik heb eerder saxofoon gespeeld 8-)
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:03:17 #202
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171807947
Vandaag heeft onze jongen voor het eerst met de pedagoog erbij z'n hele fles opgedronken, 40ml. *O* *O*
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:03:56 #203
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171807957
Haha, dat verklaart Nazil :P

Oh man, ik heb weer een baby over de flos en ik weet gewoon niet wat er aan de hand is -O- Ik krijg d'r gewoon niet stil. Ze sabbelt als een gek op d'r handjes tussen het krijsen door, maar weigert de borst en speen wil ze ook niet.
Heb d'r nu in de kinderwagen gelegd en ben die heen en weer aan het wiegen, want ik weet het gewoon niet meer :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171807966
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:03 schreef xzaz het volgende:
Vandaag heeft onze jongen voor het eerst met de pedagoog erbij z'n hele fles opgedronken, 40ml. *O* *O*
Kijkaan, het begin is er O+
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:05:18 #205
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171807979
Jeeeej xzaz! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:05:40 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_171807990
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:03 schreef Sylver_ het volgende:
Haha, dat verklaart Nazil :P

Oh man, ik heb weer een baby over de flos en ik weet gewoon niet wat er aan de hand is -O- Ik krijg d'r gewoon niet stil. Ze sabbelt als een gek op d'r handjes tussen het krijsen door, maar weigert de borst en speen wil ze ook niet.
Heb d'r nu in de kinderwagen gelegd en ben die heen en weer aan het wiegen, want ik weet het gewoon niet meer :{
Is ze niet gewoon moe? Of blijft ze krijsen als je haar even alleen laat liggen?
disclaimer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:09:59 #207
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171808081
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:04 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Kijkaan, het begin is er O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:05 schreef Sylver_ het volgende:
Jeeeej xzaz! *O*
We zijn echt blij, gister stikte hij nog waardoor zijn hartslag heel laag werd. We mogen nog niet alleen voeding geven dat mag alleen nog onder toezicht maar er zit progressie in.
pi_171808087
Sorry als ik een open deur inteap hoor Sylver, maar al eens geprobeerd haar te laten huilen omdat ze té moe is en daar gewoon ongemakkelijk van is?
Heb hier ook een meisje die bij vermoeidheid huilt en moppert en borst wegduwt en maait en aanhapt en loslaat.
Ik leg haar dan in bed, knuffelkonijn in knuistje waar ze dan uiteindelijk op sabbelen gaat of duimpje pakt, na een minuut of wat mopper en huil
pi_171808201
Doei! Wij horen hier niet meer! O+ O+ O+

Ik heb niet mega-actief meegeschreven dit jaar, maar was toch fijn om herkenbare sores en mijlpalen en zulks mee te krijgen!

Tot bij de dreumesen!
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:20:17 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_171808310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:15 schreef Svane het volgende:
Doei! Wij horen hier niet meer! O+ O+ O+

Ik heb niet mega-actief meegeschreven dit jaar, maar was toch fijn om herkenbare sores en mijlpalen en zulks mee te krijgen!

Tot bij de dreumesen!
Gefeliciteerd met je grote man, Svane! Time flies!
disclaimer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:23:54 #211
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171808418
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
Sorry als ik een open deur inteap hoor Sylver, maar al eens geprobeerd haar te laten huilen omdat ze té moe is en daar gewoon ongemakkelijk van is?
Heb hier ook een meisje die bij vermoeidheid huilt en moppert en borst wegduwt en maait en aanhapt en loslaat.
Ik leg haar dan in bed, knuffelkonijn in knuistje waar ze dan uiteindelijk op sabbelen gaat of duimpje pakt, na een minuut of wat mopper en huil
Ja, ik dacht ook dat dat het was en heb het geprobeerd, maar ma 10 min onverminderd krijsen heb ik d'r weer gepakt.
Ik had het idee dat er iets dwars zat, maar al proberen laten boeren, maar er gebeurde niks. Leken ook geen krampjes of reflux. Daarin dacht ik ik doe de kinderwagen, dan is ze niet alleen. Maar aan het einde van de post kon ik het niet meer aanhoren en d'r weer gepakt.
Laat ze ineens een harde boer, stopt met handjes sabbelen en valt als een blok in slaap op mijn schouder.

Dus.. :@ Iemand nog een tip voor goed laten boeren? :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:25:33 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171808465
Gefeliciteerd Svane! O+ :* en tot in het volgende topic! :W
KuikenGuppy
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:26:10 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_171808478
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:23 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook dat dat het was en heb het geprobeerd, maar ma 10 min onverminderd krijsen heb ik d'r weer gepakt.
Ik had het idee dat er iets dwars zat, maar al proberen laten boeren, maar er gebeurde niks. Leken ook geen krampjes of reflux. Daarin dacht ik ik doe de kinderwagen, dan is ze niet alleen. Maar aan het einde van de post kon ik het niet meer aanhoren en d'r weer gepakt.
Laat ze ineens een harde boer, stopt met handjes sabbelen en valt als een blok in slaap op mijn schouder.

Dus.. :@ Iemand nog een tip voor goed laten boeren? :P
Veel geduld hebben _O-
disclaimer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:27:01 #214
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171808507
Gefeliciteerd met je kersverse dreumes, Svane! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171808599
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:23 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook dat dat het was en heb het geprobeerd, maar ma 10 min onverminderd krijsen heb ik d'r weer gepakt.
Ik had het idee dat er iets dwars zat, maar al proberen laten boeren, maar er gebeurde niks. Leken ook geen krampjes of reflux. Daarin dacht ik ik doe de kinderwagen, dan is ze niet alleen. Maar aan het einde van de post kon ik het niet meer aanhoren en d'r weer gepakt.
Laat ze ineens een harde boer, stopt met handjes sabbelen en valt als een blok in slaap op mijn schouder.

Dus.. :@ Iemand nog een tip voor goed laten boeren? :P
Op de kop hangen?

Fijn dat ze haar lucht kwijt is in elk geval en weer een stukje gebruiksaanwijzing compleet :') ;)
pi_171808624
Svane tot over een half jaar :D *O*
Fijne verjaardag O+ :*
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:32:13 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_171808666
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:30 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Op de kop hangen?

Zodat het flitsboppers worden?
disclaimer
pi_171808766
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:23 schreef Sylver_ het volgende:

Laat ze ineens een harde boer, stopt met handjes sabbelen en valt als een blok in slaap op mijn schouder.

Dus.. :@ Iemand nog een tip voor goed laten boeren? :P
Dat had I ook inderdaad. Best frustrerend. Hoe leg je haar weg, op haar rug? Op je rug liggen als er een boer dwars zit, is niet prettig. Ik leg Y nu wel eens op zijn buik neer na een voeding, als ik het idee heb dat er nog iets dwars zit.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171808920
L. boert heel weinig, dus laten boeren zit niet in mijn systeem. Soms blijft ze mopperen en weet ik het niet meer en 9/10 keer komt er dan een dikke boer. Oeps. :')

Verder heb ik ook een meisje dat zichzelf even in slaap moet mopperen/huilen. Ze wordt ook echt boos als ik probeer haar op mijn schoot of aan de borst te laten slapen. Ik blijf het wel naar vinden. :{

Nou, het doorslapen was eenmalig: vannacht heb ik weer drie keer gevoed, waarbij ik haar de laatste keer niet weg kon leggen en ze dus weer twee uur gespeend heeft. Man had rond 12 uur ook nog een flesje gegeven. Ik schuif het maar op de warmte. :O
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:47:50 #220
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171809008
Gefeliciteerd Svane *O* ik ga je missen :'( gelukkig maar twee dagen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171809027
Oh, en gefeliciteerd natuurlijk nog, Svane! *O*
  dinsdag 20 juni 2017 @ 11:51:17 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171809096
Oeh, die panische huilacties op zijn rug herinner ik me wel. Dan zat er vaak een boer dwars ja.

Svane :W Gefeliciteerd! Tot over al 2,5 maand....

Hier is de 'D' het ineens helemaal. Zet daarachter alle klinkers van het alfabet en dan in de herhaling. Babbelkousje!
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:31:04 #223
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171809863
Ik leg d'r altijd op d'r zij, wegleggen op d'r rug lukt nooit en op d'r buik wordt ze woest :P

Selv, dat in slaap huilen/mopperen is vast geen krijsen toch?
Jammer dat het doorslapen niet doorzette vannacht.

Leuk dat babbelen, Q! :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171809927
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:31 schreef Sylver_ het volgende:
Ik leg d'r altijd op d'r zij, wegleggen op d'r rug lukt nooit en op d'r buik wordt ze woest :P
Kind met een mening. :{w .

Die van mij ligt op zijn buik altijd geweldige scheten te laten. En af en toe een boer. Wat zijn baby's toch heerlijk. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 20 juni 2017 @ 12:37:10 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_171809954
Hier vliegen tijdens het slapen regelmatig beide beentjes de lucht in, gevolgd door een scheetje O+
disclaimer
pi_171810145
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hier vliegen tijdens het slapen regelmatig beide beentjes de lucht in, gevolgd door een scheetje O+
Ik moet nog steeds elke keer heel hard lachen als ik Goedzakje door de babyfoon hoor knetteren in bed. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_171810239
Ik heb af en toe zo'n momentje dat het ineens heel hard binnenkomt: ik heb gewoon twee kinderen, twee!! :o . _O_ . O+ .

Gisteren was ik even met ze samen naar het bos. Mooie idyllische foto wel, maar drie seconden na het maken van de foto gooide I haar puzzel omver omdat het niet lukte en kreeg Y bijna een puzzelstukje tegen z'n hoofd. _O- . O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171810263
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 12:31 schreef Sylver_ het volgende:
Ik leg d'r altijd op d'r zij, wegleggen op d'r rug lukt nooit en op d'r buik wordt ze woest :P

Selv, dat in slaap huilen/mopperen is vast geen krijsen toch?
Jammer dat het doorslapen niet doorzette vannacht.

Leuk dat babbelen, Q! :)
Nee, klopt. Bij krijsen haal ik haar er weer uit,dan valt ze echt niet in slaap en dat kan mijn moederhart niet aan. ;)
pi_171810295
Haha, heerlijk herkenbaar Franny! O+ Ik vraag me dan altijd af of ik me over een paar jaar vooral die serene plaatjes herinner of dat ik nog wel weet hoe het echt was. :P
  dinsdag 20 juni 2017 @ 13:02:04 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_171810348
Wat een rijkdom he franny O+
disclaimer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 13:18:29 #231
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171810654
Heerlijke foto Franny O+

En idd Selv, dat vraag ik me ook altijd af bij die foto's :D
Ik had het nu ook met de babyfoto's van de oudste, in mijn achterhoofd zit nog wel de moeilijker momenten, maar ik wist ze niet echt meer.
Pas nu ik er weer tegenaan loop denk ik vaak 'ohja, dat had Nora ook' :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171812512
Haha Franny! O+

Mijn baby slaapt het liefst in zijn eigen kamer. En ik vind dat dus helemaal niet leuk. :'(
pi_171813598
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 14:47 schreef Cygne het volgende:
Haha Franny! O+

Mijn baby slaapt het liefst in zijn eigen kamer. En ik vind dat dus helemaal niet leuk. :'(
Nee, stom is dat he? Slapen ze alleen op je, is het benauwend, slapen ze alleen op hun kamer is het ook niet goed. Heel herkenbaar. :')

L. deed vanochtend een monsterslaap van 3 uur. :o Wat is deze? Ik kon zo lekker met peuter in het zwembadje. O+
  dinsdag 20 juni 2017 @ 18:21:23 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_171816731
Nou noud dronk weer 3 mooie flessen leeg vandaag. 360 cc nu :D

Rare jongens die babys.
disclaimer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 18:48:02 #235
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171817175
Nice, SQ! Heeft ie het eindelijk door? :)

Een siësta, Selv!
Ella deed na het boertjesfiasco ook een monsterslaap van 3,5uur. Maar dan wel in de doek, lekker warm :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 19:54:45 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171818316
Anderhalve week voor je eerste verjaardag krentenbaard, trollbaby hier :') _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171818501
Oh no, Molo!

Mij werd vandaag op het kdv gevraagd wanneer ik C's verjaardag wilde komen vieren (volgende week). Mijn reactie: Wanneer is dat precies? :o :+ .

Ik bedoelde natuurlijk op wat voor dag dat valt, want ik weet heus wel wanneer ze jarig is. :P Ze keken me toch behoorlijk geschrokken aan.

Oh en ineens gaat ze als een speer, alsof ze toch nog wel graag haar eerste losse stapjes voor haar eerste verjaardag wil zetten. Ze probeert lot te staan, probeert haar voetjes bewust te verzetten, als in lopen... *)
pi_171818856
Voor degene die nog een tafeltent zocht:

Ik zag een stapeltje bij de Action liggen hier. Geen idee of ze hier heel onpopulair zijn of dat het een nieuwe lading is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_171818924
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 19:54 schreef Molo het volgende:
Anderhalve week voor je eerste verjaardag krentenbaard, trollbaby hier :') _O-
Scheelt in elk geval weer wang knijpjes en ongewilde kusjes van lekkere gekke buurvrouwen en ander gespuis.

Wel zielig.

En Groof: :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 22:31:50 #240
73386 Fazz
onderweg
pi_171823496
Gefeliciteerd Svane *O*

I en Y O+

Wat fijn SQ dat Noud nu echt om lijkt :s)
Hier mag oma oefenen morgen want ik heb een afspraak 's ochtends :+
pi_171824693
Gefeliciteerd svane, tot heel snel!

Over een paar uurtjes is het een jaar geleden dat mijn vliezen braken.
En ruim 38 uur later was ze er dan :')

Oh franny O+
pi_171828768
Prachtige foto Franny O+
  woensdag 21 juni 2017 @ 08:39:54 #243
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171828828
Wat fijn SQ *O*

Laatste dag met baby :o
En vanochtend deed ze met Lucas' verjaardag niet alleen haar armpjes in de lucht maar riep ze er ook ineens Hoera bij O+


Ik ben trots :@

Inmiddels zegt ze dus Hondje, poesje (poefje), hoera, hap, ijsje :') en papa
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171828903
Haha, wat knap!

De mijne zegt: dit, deze, mama, hai en iets dat lijkt op de naam van mijn oudste :P
  woensdag 21 juni 2017 @ 08:54:07 #245
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_171828987
Wat een heerlijk tafereeltje Franny O+

Chanty wat ontzettend cute :D O+

En ja eh hoi, ik kom na 7 weken mijn neus hier eens laten zien :+ Zo opgeslokt door het babystaren dat ik niet actief mee kon lezen of posten, maar vanaf nu ga ik het proberen.
Het gaat uitstekend met MiniTweedle, ze is een lief tevreden baby'tje dat goed aan de borst drinkt (benieuwd wat het cb gaat zeggen van haar inmiddels 5,2 kilo aan spekkies) en sinds vorige week krijg ik de meest prachtige lachjes en brabbels voorgeschoteld O+ Af en toe wat moeite met in slaap vallen maar sinds ik heb losgelaten dat ze MOET slapen leg ik haar ergens bij mij in de buurt en vermaakt ze zich een hele tijd prima met naar dingen staren en valt ze uiteindelijk (uren later :@ ) altijd wel in slaap.
Met mij gaat het ook weer zo goed als vanouds, eigenlijk heel snel na de geboorte alweer. Kortom gelukkige mama hier :)

Fijne dag allemaal en succes met de hitte!
pi_171829221
Wat klink je blij Tweedle! Fijn dat het zo goed gaat met mini.

Mijn baby moet straks op de foto. En ik kan me daar niks bij voorstellen.

Edit: pasfoto dus
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:19:58 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171829295
Chanty, gefeliciteerd met Lucas! En hoera kunnen zeggen de dag voor je verjaardag: hoe knap! w/

Tweedle, je klinkt lekker happy :)

Fijn van de flesdrinkers!

Hier weer thuis. Max is pas net wakker nadat hij in het campingbedje in onze (altijd koele) slaapkamer heeft geslapen. Hij lag daar gisteravond nog zo lekker in te spelen op het balkon, dat ik die maar daarheen heb gereden en toen ging hij slapen. Zijn eigen kamertje was echt te warm.
pi_171835017
Gefeliciteerd chanty met lucas.

Tweedle klinkt goed op de roze wolk.

Molo heb je antibiotica gehad? Hoe gaat dat?
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:13:17 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171840132
Gefeliciteerd Chanty!

Wat is het jaar hard gegaan he!

Hier zegt ze alleen mama, baba en NEE! (Soort van venijnig NAAAAJ!) :D


En ellende met het weer, vind het knap dat die mini's het trekken met die hitte

Arja, ja fusidinezuurcreme, lijkt nu al stuk minder dan gisteren eigenlijk :)
Ze heeft er geen last van verder gelukkig :)

En welkom hele ouders van kleine wurmbaby's! Leuk, lekker snuffelen en knuffelen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171840325
Chanty wat knap zeg O+
En wat kan ze al veel woordjes!
Gefeliciteerd met Lucas

Welkom tweedle en baby :W

SQ knappe Noud! Fijn dat hij uit de fles drinkt geeft weer een stukje rust

Sylver wat sneu zeg.
Hier hielp het om Stijn goed recht op te houden en dan een soort van 'van voor, naar achter, van link naar rechts' te doen :') elke keer als we de andere kant op bewogen dan kwam er een boertje om.

Molo :7 heeft ze het in haar gezicht?
Hier kregen we bij peuter ab zalf en drank en toen was het snel weg.

Gogo is het gelukt met de foto?

Franny O+
Dan heb je net op tijd een foto gemaakt haha
Bijzonder hè mama zijn van 2

Welkom thuis Q
Ik ben ook wel benieuwd naar je tips voor texel.

Mensen ik hou van dit weer O+ lekker buiten zijn en heel veel ijsjes eten :D
Stijn die kruipt steeds het badje in en uit en heeft de grootste schik buiten.
Hij kan langs de tafel lopen sinds vandaag. Stiekem hoop ik dat hij loopt als we in september op vakantie gaan O-)
  woensdag 21 juni 2017 @ 19:28:19 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171840495
Alleen op haar kin, maar super besmettelijk dus crèche eist (terecht) dat het direct behandeld wordt :)

En ik heb een hartgrondige hekel aan dit weer :+
Altijd, hoogzwanger of niet, vreselijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171840721
Ja bah krentenbaard is echt heel besmettelijk.
Fijn dat ze erg geen last van heeft Molo.

Ik woon aan een weiland dus het waait hier altijd lekker. Beentjes hoog, af en toe een water gevecht met peuter en dan is het hier goed te doen.
Maar ik snap dat als je er niet tegen kan dat dit weer echt niet tof is. 20 tot 25 graden is dan ook lekker, dan kan je nog wat doen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 20:22:09 #253
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171841723
He bah krentenbaard, Molo. Gelukkig dat het al een stuk beter gaat, misschien is ze dan toch nog baardloos op haar verjaardag ;)

Haha Groofs, het lot van de derde he. Geen idee wanneer ze jarig is :+

Hieperdepiep-hoeraatjes! Wat leuk Chanty O+ Goede timing!

Welkom Tweedle! MiniTweedle is net zo zwaar als mijn bijna-3-maander 😁
Heerlijk die lachjes en babbels he O+

Leuke pasfoto geworden, Gogo?
Ik moet elke keer lachen als ik die van Ella zie :P

Thanks voor de boertip, Ikke! Ga ik de volgende keer proberen.
Knap van het stappen, misschien lukt het wel voor september!

Hoe ging het oefenen, Fazz?

Ik heb mijn eerste werkdag er op zitten. Werk was weer als vanouds en gelukkig geen extreem oversture baby op de crèche. Ze heeft uiteindelijk ongeveer 135cc gedronken in kleine beetjes (max 40cc per keer) in 9 uur tijd. Niet erg veel, maar ze kwam iig niet om van de honger.
En als kers op de taart dronk ze thuis bij papa 30cc zonder morren! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171842627
Sylver wat fijn dat je eerste werkdag goed ging.

Ikke wat knap dat stijn al langs de tafel loopt. Ik houd zo van de lente en zomer dat ik van mezelf niet mag klagen als het warm is.

Ik heb voor de laatste keer mijn baby naar bed gebracht :D

Ze heeft vanmiddag zo heerlijk gespeeld met een waterbaan, heb er geen kind aan gehad
pi_171842927
Sneu molo :'( Heeft ze er veel last van?

Mijnes teigaht! Hij blij joh, want hij werd me een partij boos toen ie niet vooruit kwam :D
  woensdag 21 juni 2017 @ 21:29:45 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171843659
Ah mooi is dat, meteen minder frustratie als ze weer iets kunnen *O*

Geen last van de krentenbaard gelukkig :)
De warmte wel, maar ik ook, dus ben nu blij dat ik een man heb die even de boel regelde vanavond. Kon ik mooi op de bank in slaap flikkeren :')

Heb nog aan je gedacht Arja, bijna dreumes die Emmie! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 21 juni 2017 @ 21:44:44 #257
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171844164
Arja, jij ook al! Ik word er weemoedig van dat jullie vertrekken.

Wij hadden een lumineus idee: Max in een betonemmer (alternatief badje) zetten. Dat was één groot feest. Totdat hij de rand beetpakte en ineens opstond :o Wat gaat dat ineens snel!
pi_171844756
Q voor je het weet, volg je ons al.
Wij gebruiken ook een speciekuip als badje.

Molo, mijn ud-maatje! Jij volgt ook snel naar het dreumes topic
pi_171845189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 21:44 schreef Quoi het volgende:
Arja, jij ook al! Ik word er weemoedig van dat jullie vertrekken.

Wij hadden een lumineus idee: Max in een betonemmer (alternatief badje) zetten. Dat was één groot feest. Totdat hij de rand beetpakte en ineens opstond :o Wat gaat dat ineens snel!
omg wat een snellie! L probeert wel maar verder dan de rand vastpakken komt hij niet :') hij meent ook dat hij niet vooruit komt met tijgeren, wordt dan heel boos en ondertussen kan hij gewoon al bij het speeltje.
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:15:16 #260
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171845265
Mooi plaatje Franny,dat is toch wel genieten ondanks rondvliegend speelgoed O+


Molo beterschap en drie woordjes is ook al knap. Lucas was echt veel later met praten.

Ikke wat gaat Stijn vlot zeg. Weinig baby meer aan :D

Mevrouw heeft nog twee woorden aan haar vocabulair toegevoegd vandaag: zwaai zwaai en au. Au gaat dan in combinatie met hap in het liedje van de krokodil (hap,... Au, bijt ie in je bil :D). Maar mama zeggen ho maar }:|
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171845793
Mijn moeder heeft Emmy geleerd om "pietepiet" te zeggen als ze een vogel ziet. Ze geeft er alleen haar eigen draai aan en dat klinkt superschattig.

Ik dacht al steeds wat zegt ze nou toch :?

Grappig hoe ze al een eigen leven heeft zonder mij
  donderdag 22 juni 2017 @ 07:49:27 #262
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_171851392
Gefeliciteerd Arja en Chanty *O*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_171852101
Van harte gefeliciteerd met jullie grote meiden, Arja en Chanty! *O*
  donderdag 22 juni 2017 @ 08:45:14 #264
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171852121
Gefeliciteerd Arja en Chanty! *O*
Een jaar alweer!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171852259
Gefeliciteerd met jullie mooie meiden Chanty en Arja *O* O+
pi_171852332
Gefeliciteerd Chanty en Arja *O* Tot snel in het dreumestopic :9
pi_171852344
Chanty en Arja gefeliciteerd!! *O*
pi_171852546
Chanty en Arja jeeeeee! *O* *O*
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:20:49 #269
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171852669
Gefeliciteerd met jullie meisjes, Arja en Chanty! O+ Ik kijk natuurlijk uit naar de hiephiephoerafoto's :)
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:50:01 #270
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171853036
Arja we hebben een dreumes! *O* Gefeliciteerd O+

En dank jullie wel :) Mevrouw is echt heel anders dan haar broer en ze vindt het prachtig allemaal: cadeautjes uitpakken, taart eten, zingen (en enthousiast meedoen) en ze liet zelfs haar feesthoedje zitten :D Ze heeft wat muziekinstrumenten gekregen en daar is ze heel blij mee, sensory board is bijna af dus dat komt iets later. Zo een dagje Blijdorp om beide verjaardagen te vieren :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot bij de dreumessen :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171853514
Wauw, wat gaat zo'n jaar toch hard! Van harte gefeliciteerd Chanty en Arja!
pi_171854021
Gefeliciteerd arja en chanty! :*
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:43:54 #273
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171854126
Ik was even (een 'jaartje') terug aan het lezen en jullie bevallingen waren ook wel één van de kortste en langste, Chanty en Arja. Een dag met F5'en voor Arja en Chanty die ineens was bevallen!
pi_171854213
Ja en Chanty die nog even ging poetsen enzo toch? :+

Wat weet Amelie al veel woordjes trouwens, knap hoor! Leuke foto's O+

En ik las een Stijn die stapjes zet rond te tafel. Ben benieuwd of hij zal lopen in september! Ik hoop stiekem ook dat M een beetje kan lopen wanneer we op vakantie zijn november. Aan de hand kan ze een soort van stapjes zetten (lijkt vrij dronken.. :+). Langs de tafel vindt ze nog eng :D
pi_171854257
Wat lijkt ze op je vriend Chanty!

En Arja, ooohhhh jouw monsterbevalling, pffff. Ik ben altijd extreem jaloers op mensen die zo in hup 6 tot 10 uur een kind werpen maar ik kan me voorstellen dat jij dat nog meer hebt. Al compenseert de leukheid van je dreumes natuurlijk alles!
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:02:28 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171854518
Je bent de eerste die dat vindt Svane :D de meesten vinden haar op mij lijken of op ons beiden. Ze is idd wat meet naar Lucas en dus ook man getrokken. Maar als ik de babyfotos vergelijk is het wel meer een kleine Chanty.

En ja dat verschil in bevalling.... Voelt heel oneerlijk maar het resultaat zijn twee vrolijke meiden :)

Een jaar geleden was ze net een half uurtje geboren O+ En idd was ik die ochtend nog de kraamkamer aan het opruimen en al het meubilair terug op zijn plek aan het schuiven omdat ik de dag ervoor nog had staan verven :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:09:23 #277
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_171854641
Gefeliciteerd met jullie mooie meisjes arja en chanty. En chanty ook nog gefeliciteerd met L *O*
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:12:18 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171854683
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Amelie en Emmy! *O* O+ *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171855841
Gefeliciteerd Arja en Chanty!! *G*

quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 19:21 schreef ikke_84 het volgende:
Gogo is het gelukt met de foto?
Ja, het is gelukt, maar ik vond het wel apart hoor. Gelukkig was Timo wakker toen we bij de fotograaf waren, daarna in het gemeentehuis was hij al weer in diepe slaap. Ook zo maf: dat je ook bij een baby de lengte op moet geven voor op de id-kaart. Die foto blijft nog wel een paar maandjes/jaartje goed lijkend, maar die lengte klopt over een maand al niet meer. En hiermee moet ie het dan vijf jaar doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171855851
Arja en Chanty O+ *O* geniet van jullie dreumesjes van 1 jaar
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:24:08 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171855996
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:16 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd Arja en Chanty!! *G*

[..]

Ja, het is gelukt, maar ik vond het wel apart hoor. Gelukkig was Timo wakker toen we bij de fotograaf waren, daarna in het gemeentehuis was hij al weer in diepe slaap. Ook zo maf: dat je ook bij een baby de lengte op moet geven voor op de id-kaart. Die foto blijft nog wel een paar maandjes/jaartje goed lijkend, maar die lengte klopt over een maand al niet meer. En hiermee moet ie het dan vijf jaar doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blik! _O_

En de lengte, bij thuiskomst bedacht ik me dacht ze in maat 74 zat en ik had 62 cm ofzo opgegeven als lengte :')
Ach, boeiend!

Mevrouw zit hier lekker baldadig met aardbeien en ravioli te smijten, ik zou niet wéten van wie ze dat heeft :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:27:10 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171856061
Chanty en Arja van harte *O*.
KuikenGuppy
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:33:08 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171856179
Geweldige pasfoto Gogo! Hij nam het zeker wel serieus, zo te zien ^O^ O+
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:45:54 #284
73386 Fazz
onderweg
pi_171856417
Chanty en Arja, gefeliciteerd met jullie dochters *O*
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:51:08 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171856493
Gratis tip van badmeester Molo vandaag:

Kind bekertje geven in een badje, dan leren ze meteen drinken _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171856504
Ik heb hem zelden zo serieus zien kijken, hij vond het maar raar geloof ik. :)
pi_171856952
:D gogo die foto O+
Ik vind dat mijn peuter helemaal niet meer op zijn babyfoto lijkt.
Bij Stijn belde ze na een paar uur op vanaf het gemeentehuis of zijn lengte wel klopte :D ze vonden hem zo lang

Chanty wat een mooie foto's O+
Ik vind haar echt op jou lijken, mini Chanty O+

Dat verschil in bevallingen is idd niet eerlijk.
Ik kan me er niks bij voorstellen dat je een lange bevalling hebt :o dan ben je toch helemaal kapot als het echte werk begint.
Gelukkig is het resultaat het helemaal waard.
(Al kan ik soms best een rol behang gebruiken voor mijn peuter }:| maar dat is een ander topic :P )

Molo jij gooit doorgaans ook met je aardbeien en ravioli? :+
Bekertje in bad is idd een hele goede
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:20:56 #288
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171857001
Haha, leuke foto Gogo :)

Moest hij bij jullie ook in zo'n stoel?
De fotograaf vond het maar gek dat ze wegzakte daarin, want normaal blijven baby's er prima in zitten. Ik vroeg al of dat ook bij baby's van 9 weken zo is, maar volgens hem had hij er die week ervoor nog een baby van 2 weken er goed in zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk Chanty! Ziet er super feestelijk uit *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171857117
Oooh man een baby van 2 weken in zn bumbostoeltje? :o die beste man is nie wies
Maar wat een leuke foto :D En die handjes erbij O+
Lijkt ze op haar zus Sylver?
pi_171857348
Timo moest gewoon op hetzelfde krukje als waar ik daarna ook op moest zitten. Ik zat er op mijn knieën naast en hield één hand achter zijn rug en één hand op zijn buik. Het ging wonderbaarlijk goed, maar ik vraag me af of het werkt met echte kleintjes. Volgens hem wel...
pi_171857450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:48 schreef Svane het volgende:
Wat lijkt ze op je vriend Chanty!

En Arja, ooohhhh jouw monsterbevalling, pffff. Ik ben altijd extreem jaloers op mensen die zo in hup 6 tot 10 uur een kind werpen maar ik kan me voorstellen dat jij dat nog meer hebt. Al compenseert de leukheid van je dreumes natuurlijk alles!
Ik heb net iets meer dan 3 uur over mijn hele bevalling gedaan. Was ook geen pretje de weeenstorm en heul lang persweeen inhouden omdat ik in zo'n korte tijd nooit al volledige ontsluiting kon hebben. En al die mensen dan oh 3 uurtjes wat een lekkere makkelijke bevalling. :')

Maar jezus een monsterbevalling.... ik denk niet dat ik dat aan zou kunnen. Dan liever 3 uur schreeuwen dat ik dood ga.

Iedereen die ineens (bijna) een dreumes heeft! Het topic loopt leeg!
Dat jullie allemaal mogen genieten van jullie mini mensjes die na een jaar ineens belachelijk veel kunnen.

Chanty: Nooit foto's gezien van jou of je baby. Wat een superleuke foto die laatste van jullie samen. O+

Baby huilt hier alweer bijna 2 uur non stop tenzij we hem oppakken. En ik heb het al de hele dag benauwd en het is hier in huis inmiddels 27 graden. Niet te doen gewoon met zo'n plakbaby op je buik of arm.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 22 juni 2017 @ 14:38:38 #292
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171858661
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:27 schreef ikke_84 het volgende:
Oooh man een baby van 2 weken in zn bumbostoeltje? :o die beste man is nie wies
Maar wat een leuke foto :D En die handjes erbij O+
Lijkt ze op haar zus Sylver?
Ja, ze heeft wel gelijkenissen, maar toch ook weer heel anders :)

Huilbaby-boks Regina, al helpt optillen helaas niet. Volgens mij heeft ze last van de prikjes van vanochtend ;(
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171860843
Mijn baby heeft een nieuwe feature. O+

  donderdag 22 juni 2017 @ 16:08:23 #294
73386 Fazz
onderweg
pi_171861291
O+ die pasfoto's. Het blijft toch bijzonder dat ze dan 5 jaar met dat paspoort moeten doen :')

Oooh duimbabies O+ Hendig ook Cygne, altijd bij de hand ;)

Ik ging vandaag even door de kleertjes in 62. Het lijkt allemaal nog zo groot! Er zit veel hema bij, dat valt toch ook erg groot?
pi_171861384
Speen gaat hier met een boog richting grond meestal. :')
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:19:26 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171861637
HEMA valt juist super klein!
KuikenGuppy
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:39:39 #297
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_171862229
Cygne zo lief duimen O+

Hier ook een huilbaby omdat ze het warm heeft en daardoor niet in bed wil liggen. Gelukkig is het bij mama helemaal niet warm :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171862236
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef Burdie het volgende:
HEMA valt juist super klein!
Ja dat idee heb ik ook. Mijn slankie past t prima.
pi_171862461
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef Burdie het volgende:
HEMA valt juist super klein!
Ik vind hema wel ruim/lang vallen... daarvan kan hij nog wel 62 aan, smal maar lang
S. 2014
J. 2016
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:48:19 #300
73386 Fazz
onderweg
pi_171862569
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef Burdie het volgende:
HEMA valt juist super klein!
Oh echt? Hmm ik zal straks eens wat gaan passen voor de zekerheid :+
pi_171863076
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:48 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Oh echt? Hmm ik zal straks eens wat gaan passen voor de zekerheid :+
Passen is best verstandig, bij wat ik van HEMA heb is het best verschillend. Sommige shirtjes in 62 gaan al prima, andere vallen veel te ruim.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')