abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171683367
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

woensdag 14 juni 2017 @ 10:18:46 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171684526
Ik heb een mamafiets met trapondersteuning gehuurd. Al die voornemens, ze gaan één voor één overboord :')

Na heel lief en makkelijk inslapen gisteravond was Maxje VROEG vanmorgen. Wel met een flinke - nu echt doorgekomen - voortand. En nu dus alweer aan den Tuk, dus koffie in de zon op terras met mijn slapende vriendje O+

Wel handig, we hebben een campingbedje met een rits-zij-uitgang. Een uitvinding! Kan 'ie er zelf uit komen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:28:32 #3
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171684682
Handig Q!

Jeetje Sam, dat klinkt wel rot. Wanneer krijg je uitslag over zijn schikdklierwaardes?
5x150 is niet abnormaal veel voor flesvoeding toch?

Ella is weer een ochtendje wennen op de crèche.
Ik las net op de app dat ze met veel huilen tussendoor een beetje uit een flesje heeft gedronken en ook nog met een spuitje heeft gekregen. In totaal 30cc.
Ik had een spuitje meegegeven, met het idee dat als het echt niet lukt misschien daarmee nog wat cc's te geven zijn. Ze is opzich een spuitje gewend door de Omeprazol die ze al een maandje krijgt.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171685129
Wat sneu, sylver. :*
pi_171685215
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:28 schreef Sylver_ het volgende:
Handig Q!

Jeetje Sam, dat klinkt wel rot. Wanneer krijg je uitslag over zijn schikdklierwaardes?
5x150 is niet abnormaal veel voor flesvoeding toch?

Ella is weer een ochtendje wennen op de crèche.
Ik las net op de app dat ze met veel huilen tussendoor een beetje uit een flesje heeft gedronken en ook nog met een spuitje heeft gekregen. In totaal 30cc.
Ik had een spuitje meegegeven, met het idee dat als het echt niet lukt misschien daarmee nog wat cc's te geven zijn. Ze is opzich een spuitje gewend door de Omeprazol die ze al een maandje krijgt.
fijn dat ze het spuitje ook gebruiken.

morgen word ik gebeld met de uitslag. hij is al een stuk rustiger met deze voeding.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_171685304
Kijk nou. O+

pi_171685515
Ooooooh cygne! O+

Quoi, een moederfiets én trapondersteuning, je gaat All in! *)

Vorig jaar was vandaag mijn UD! Aaaaaaaaah! O+ Laat de flashbacks begin!
pi_171685647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:15 schreef Svane het volgende:
Ooooooh cygne! O+

Quoi, een moederfiets én trapondersteuning, je gaat All in! *)

Vorig jaar was vandaag mijn UD! Aaaaaaaaah! O+ Laat de flashbacks begin!
Wanneer is hij jarig?

Cygne wat een lekker ding
pi_171685709
Wat handig Q zn bedje
En jij als sportvrouw op een fiets met trapondersteuning :D
Het is vakantie hè dan mag dat ;)

Toen peuter nog een baby was pakte we ook veel te veel in voor de vakantie. Dat doe ik nu niet meer. Ik heb nu 1 koffer nodig voor mijn spullen en die van beide jongens. Mijn man heeft 1 koffer nodig voor zichzelf :')
Wij gaan deze zomer met de auto naar Frankrijk. Door de nieuwe baan van mijn man hebben we onze station in moeten ruilen voor een audi a3 dus dat wordt nog even puzzelen hoe we dat gaan doen van de zomer :7

Sam wat vreemd zeg, wat jullie geven is idd niet heel veel. Hopelijk komt er niks geks uit.

Sylver hopelijk gaat ze nog wat meer drinken -O-
Wanneer moet je weer werken?

Cygne O+
pi_171685715
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:22 schreef Arja het volgende:

[..]

Wanneer is hij jarig?

Cygne wat een lekker ding
De 20e!
  woensdag 14 juni 2017 @ 12:44:53 #11
73386 Fazz
onderweg
pi_171687261
Wat een moppie Cygne O+

Sam, ik hoop toch echt dat dat rustige vaarwater snel gaat komen bij jullie :*

Weinig succes nog met de fles Sylver? Wat ruk zeg. Wanneer ga je weer werken?

Flesjes lukken hier ook nog niet. Ze kijkt me meewarig aan wat dat plastic ding in haar mond toch is. Dan duwt ze het met haar tong naar de zijkant of uit haar mond en begint te lachen... gelukkig duurt het nog 6 weken voor ze naar de opvang moet :)

Vanochtend was ze trouwens een modelbaby, lief liggen spartelen in de box naast het zwembad waar ik met de peuter aan't zwemmen was O+
pi_171689375
Wij zijn van team #deheleautokanvolinpakkendiehap. *O* Echt belachelijk wat we meeslepen sinds we kinderen hebben. _O-

Q. steeds verder down the moeke hole. *O*

Wat een dropje, Cygne. O+

Hoe is het uiteindelijk gegaan Sylver? Hopelijk bij jullie ook snel licht aan het einde van de flessentunnel. :* Voor Fazz ook trouwens.

Hier lijkt de anti hooikoorts-neusspray L.'s nachtrust wel veel goed te doen, al vind ik dat ze nog steeds veel 'knort'. Er zit haar nog steeds overduidelijk iets dat geen snot is in de weg in haar neusje. Als het na het weekend nog niet beter is bel ik de huisarts maar voor een verwijzing naar de kinderarts, al dacht de ha dat die niet veel zou kunnen doen. Gelukkig is mijn bollie wel altijd vrolijk verder. O+
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:05:09 #13
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171690390
Uiteindelijk is alles opgegaan wat Ik had meegegeven, iets van 70cc.
Ze heeft zowaar uit 2 verschillende flessen gedronken, de Difrax en de Avent (die ik eigenlijk alleen had meegegeven omdat ik geen bakje meer had voor de melk).
Ze neemt de flessen wel met veel gehuil en veel tussenpozen, hopelijk gaat dat nog beter in de toekomst.
Ze hebben ook 30ml met een spuitje gegeven, dat ging ook wel aardig, dus wel een goede noodoplossing.

Volgende week woensdag moet ik weer werken. Dan moet ze gelijk heel lang, van 07.30 - 17.30 en dan vangt mijn man d'r nog een uurtje op. Het is hem nog niet gelukt om een flesje te geven, dus ik ga sowieso kijken of ze kunnen proberen dat ze op het laatst nog iets te drinken krijgt daar.

Cygne, wat wordt hij al groot O+

Svane aan het memorylanen! Jeetje, bijna een dreumes joh!

Gelukkig dat de spray wel iets lijkt te doen, Selv. Zou de kinderarts eventueel kunnen uitzoeken waar (en of) ze misschien allergisch is?
pi_171690484
Balen dat flesjes ook nog niet lukken, Fazz.

Ik heb Y weer bij z'n papa achtergelaten met een boel afgekolfde melk en zit met I te genieten bij een strandtent. Ik kan bijna niet geloven dat Y pas drie weken oud is, het voelt allemaal zo vanzelfsprekend en het gaat zo makkelijk. 😀. Ook echt tof dat ik merk hoe mijn vriend geniet van tijd alleen met Y.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171690992
Volgens mij kan dat pas vanaf X jaar, Sylver. Toch zou ik wel eens willen sparren met de KA, het is zo ontzettend sneu.
pi_171693414
Cygne, wat een leukerd! O+

Svane: veel plezier op de memory lane ;)

Sylver: Dat zijn lange dagen gelijk! Hoe veel dagen per week gaat ze naar de opvang? Wel fijn dat ze uiteindelijk 70 cc gedronken heeft!

Wij hadden een superkort nachtje vandaag. Nadat T. deze week twee keer van 23.00 tot 05.00 sliep, waren we echt superblij, want dit leek toch echt al wel op doorslapen. Maar afgelopen nacht kwam ie gewoon om 2.30 én om 5.00. En ook echt wakker zijn he? Toen ik met hem op de bank lag zijn we wel allebei nog even in slaap gesukkeld.
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:33:54 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171693520
Afgelopen week een zoon gekregen, 33w en 3d. We hebben het nog twee dagen kunnen uit stellen voor de longen. Kind is gezond en tijdens een familieweekend bevallen in Maastricht, wat een rollercoaster.
pi_171693604
Gefeliciteerd xzaz! Klinkt inderdaad als een heftige week! Zijn jullie nog in Maastricht of inmiddels overgebracht naar een ziekenhuis dichterbij huis? Met je vrouw/vriendin ook alles goed?

[ Bericht 1% gewijzigd door Gogo83 op 14-06-2017 18:07:03 ]
pi_171694067
quote ipv edit
pi_171694071
quote ipv edit, ik moet echt slapen!
  woensdag 14 juni 2017 @ 18:36:29 #21
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_171694645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:33 schreef xzaz het volgende:
Afgelopen week een zoon gekregen, 33w en 3d. We hebben het nog twee dagen kunnen uit stellen voor de longen. Kind is gezond en tijdens een familieweekend bevallen in Maastricht, wat een rollercoaster.
Gefeliciteerd. En veel sterkte met de tijd die komen gaat. Kost veel energie de tijd dat de kleine nog in het ziekenhuis zal blijven. (Hier een tweeling die 2 jaar geleden met 31 weken en 2 dagen is geboren) Gaat alles goed met je zoontje? Fijn dat de longrijping zijn werk heeft kunnen doen!
  woensdag 14 juni 2017 @ 18:48:14 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_171694851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:39 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd xzaz! Klinkt inderdaad als een heftige week! Zijn jullie nog in Maastricht of inmiddels overgebracht naar een ziekenhuis dichterbij huis? Met je vrouw/vriendin ook alles goed?
Ja we zijn vandaag overgebracht naar een ziekenhuis dichtbij, nog even in McDonald huis gezeten. Veel steun gehad aan familie die echt onmisbaar was. Kind en moeder / vrouw zijn ook gezond.

Wel props voor het ziekenhuis in Maastricht! Echt uitstekende hulp ook met een niet doorsnee bevalling. En de afdeling neonatologie was ook geweldig.
  woensdag 14 juni 2017 @ 19:56:03 #23
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171696067
Gogo, ze gaat 2 dagen.
Fijn dat die baby's het elke keer weer veranderen net als je ergens aan gewend bent, hè.
Hopelijk gaat hij snel weer naar 23.00 tot 05.00 :)

Gefeliciteerd met je zoon xzaz!
Dat moet wel even schrikken zijn geweest, lijkt mij.
Wat fijn dat alles goed gaat met de kleine.
pi_171696589
HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR: ook bij mijn tweede kind een week voor eerste verjaardag waterpokken :') daar gaan de esthetische eerste hoeraaaaa foto's potdomme. JA DAT IS HEEL BELANGRIJK!
pi_171696636
Xzaz gefeliciteerd! Ook sterkte de komende tijd.

Kdv vond dat L toch wel een heel erg sterk eigen willetje had. En een harde stem als hij zijn zin niet krijgt. Ja sorry kan ik ook niks aan doen :') hij laat wel weten wat hij wil. Van wie hij dat toch had want ze vond ons allebei zo zacht. Ehhh ja geen idee.
pi_171696646
Svane sjees das lekker gepland
pi_171697415
Oh, dat is balen Svane!!
pi_171699301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef Svane het volgende:
HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR: ook bij mijn tweede kind een week voor eerste verjaardag waterpokken :') daar gaan de esthetische eerste hoeraaaaa foto's potdomme. JA DAT IS HEEL BELANGRIJK!
Misschien een 3e exemplaar bakken?
3 keer is scheepsrecht!
Dan heb je wel pokloze 1ejaarsfoto's O+

O-)
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:48:18 #29
327807 Mariposas
יה&#14
pi_171700340
quote:
Cakesmash foto's maken en dan het gezichtje extra in de taart drukken? Zie je in elk geval de waterpokken niet. w/
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:27:31 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_171701574
Damn dat is balen Svane :( hopelijk niet teveel last ervan

Hij begint groot te worden cygne O+

Xzas Gefeliciteerd en hopelijk gaat verder alles goed nu
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_171702337
quote:
Gevalletje waarin het woord POKKEZOOI z'n recht doet.

Ik ben nu wel nieuwsgierig hoeveel ik mee zou nemen voor op vakantie. Nog niet met z'n drieën een nacht of meer weggeweest. Ik denk dat 80% wasbare luiers gaat zijn :').
  donderdag 15 juni 2017 @ 07:34:52 #32
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171703824
Nah Svane, what are the odds 😯
pi_171704344
Cygne O+ O+

Gefeliciteerd en veel sterkte xzas.

Nouja, staan de beide kinderen wel ongeveer hetzelfde op de foto Svane, hoeven ze later niet jaloers te zijn dat eentje pokvrij was met de eerste verjaardag en de ander niet :+

M. kan de trap op :o
En ze vindt alles met papier magisch. Tissuedoos, pakje billendoekjes, de wc-rol... ( ;(). Sowieso vindt ze de wc laatste tijd nogal interessant, toen ik erop zat probeerde ze haar hand in de pot te steken ;( :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Miezziej op 15-06-2017 09:41:22 ]
pi_171705930
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:32 schreef Selvaria het volgende:
Volgens mij kan dat pas vanaf X jaar, Sylver. Toch zou ik wel eens willen sparren met de KA, het is zo ontzettend sneu.
Selv, het is echt lastig, ook met je bv gedoe, en sneu voor jou en je kleintje. Sterkte ermee. :* .

Ik weet niet of je wat afweet van allergieën? Meestal zit het, zeker als het zo jong begint, in de familie. Ik was zelf als kind ook erg allergisch. Daar kwamen ze achter toen ik zes jaar was. De reden dat ze het gingen onderzoeken was dat ik ook altijd verkouden was, vaak last van keel, hoesten e.d. Ik had in de jaren daarvoor vanwege de chronische allergie bronchitis ontwikkeld. Dit is overigens helemaal goed gekomen.

Maar er zijn een paar dingen waar je op kunt letten:
toen ik zes jaar was, waren ze vrij verbaasd dat uit de test kwam dat ik hooikoorts had. Dit zou bij heel jonge kinderen niet voorkomen. Dat idee is inmiddels wel bijgesteld, lijkt me. Maar allergie voor graspollen/boompollen komt op zo jonge leeftijd zelden alleen. Meestal gaat het gepaard met andere allergieën. In mijn geval stofmijt en huisdieren. Nu hadden mijn ouders een herdershond, dus logisch dat ik zoveel last had. Je kunt dat soort zaken al een beetje in de gaten hadden. Stof bijvoorbeeld, goed het huis ventileren (dat lijkt nu in het hooikoortsseizoen geen goed idee, toch is frisse lucht wel van belang). En door bijvoorbeeld met haar naar plaatsen te gaan waar weinig pollen in de lucht zitten, zoals de kust/het strand e.d. Je zou eens kunnen uitproberen of een dagje aan zee de klachten doet verminderen.

Je kunt ook de oogjes in de gaten houden: als ze rood zijn en als ze er vaak in wrijft, dan heeft ze daar misschien ook jeuk.

Gevoeligheid voor allergieën komt vaak ook voor in combinatie met een (over)gevoelige huid: dus snel last van eczeem, snel een reactie op bepaalde zeep, snel droog en schilferig.

Misschien is het een idee om voor de afspraak met een kinderarts zelf op een aantal van die zaken te letten en bijvoorbeeld in kaart te brengen op welke momenten van de dag ze vooral last heeft, en goed alle symptomen die je opvallen, te noteren voor jezelf.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171707790
Franny, wat geef jij altijd uitgebreide en fijne antwoorden! Dat denk ik zo vaak dat ik het nu even wilde zeggen :)

Mijn baby is over een paar dagen negen maanden, maar slaapt nog zo veel overdag! Ze slaapt 's nachts van 18-6 met 1 of 2 onderbrekingen en overdag is ze altijd na 1.5-2 uur weer moe en slaapt ze per keer zo 1-2.5 uur. Vanmorgen heeft ze bijna 2 uur geslapen en nu slaapt ze ook alweer een uur. Vind het daarom zo bizar te lezen dat bijv. Max maar 1 slaapje per dag doet en zo lang wakker kan zijn :D
Tegelijk is het ook wel lekker dat ze zo goed slaapt, maar lijkt me ook wel gezellig als ze wat langer wakker kan zijn.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:09:44 #36
52229 Chanty
pi_171707908
Hier ook zo'n slaapkop mies
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:11:30 #37
52229 Chanty
pi_171707946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:55 schreef Miezziej het volgende:
Cygne O+ O+

Gefeliciteerd en veel sterkte xzas.

Nouja, staan de beide kinderen wel ongeveer hetzelfde op de foto Svane, hoeven ze later niet jaloers te zijn dat eentje pokvrij was met de eerste verjaardag en de ander niet :+

M. kan de trap op :o
En ze vindt alles met papier magisch. Tissuedoos, pakje billendoekjes, de wc-rol... ( ;(). Sowieso vindt ze de wc laatste tijd nogal interessant, toen ik erop zat probeerde ze haar hand in de pot te steken ;( :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat ze hard :o en wcpapier is altijd leuk natuurlijk >:)
pi_171708022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:09 schreef Chanty het volgende:
Hier ook zo'n slaapkop mies
Grappig :) Was Lucas dat ook?

Miez, ik zag trouwens je meisje, wat een snoepie met dat wc-papier :D en wat knap dat ze al de trap op kan!
pi_171709218
Emmy heeft nooit veel geslapen overdags. Nu gaat het meestal wel beter. Ik denk omdat ze veel actiever is nu met de wereld ontdekken.
  donderdag 15 juni 2017 @ 15:18:59 #40
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171712020
Over slapen gesproken...

Stop je kind in de draagzak en volg een rondleiding. Dag twee en twee keer raak: lekker tukken. Terwijl we toch vooral voor Max naar het zeehonden voeren gaan kijken straks :')

Ik zag een mooie mini Cygne en een brutale M O+
pi_171712131
Zo zie je maar dat elk kind weer anders is ;)

Mies jou meisje ook al weer bijna 9 maanden! Leuk nu ze zo veel meer kunnen hè.

Miezz O+
Wc papier blijft iets magisch. Als peuter heel stil is als hij op de wc zit dan weet ik dat ik een nieuwe rol wc papier kan pakken :D

Svane nee toch hè. Hoe is het mogelijk?
pi_171712673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:18 schreef Quoi het volgende:
Over slapen gesproken...

Stop je kind in de draagzak en volg een rondleiding. Dag twee en twee keer raak: lekker tukken. Terwijl we toch vooral voor Max naar het zeehonden voeren gaan kijken straks :')

Ik zag een mooie mini Cygne en een brutale M O+
Zo herkenbaar. We zijn al 3x bij de kinderboerderij geweest en dat ze dan sliep :').

De wcpapierliefde heeft ook voordelen.
Ik gebruik wcpapier om m'n neus in te snuiten. Raak telkens de rol kwijt maar gelukkig heb ik een wcpapiermagneet rondkruipen die 'm wel voor me vindt :D.
  donderdag 15 juni 2017 @ 16:01:05 #43
52229 Chanty
pi_171712936
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:14 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Grappig :) Was Lucas dat ook?

Miez, ik zag trouwens je meisje, wat een snoepie met dat wc-papier :D en wat knap dat ze al de trap op kan!
Nee die was altijd wakker :')
pi_171713983
Chanty hoe is het met het eten van A dan?
pi_171714306
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee die was altijd wakker :')
Oh :') het andere uiterste.
pi_171714322
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:35 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Selv, het is echt lastig, ook met je bv gedoe, en sneu voor jou en je kleintje. Sterkte ermee. :* .

Ik weet niet of je wat afweet van allergieën? Meestal zit het, zeker als het zo jong begint, in de familie. Ik was zelf als kind ook erg allergisch. Daar kwamen ze achter toen ik zes jaar was. De reden dat ze het gingen onderzoeken was dat ik ook altijd verkouden was, vaak last van keel, hoesten e.d. Ik had in de jaren daarvoor vanwege de chronische allergie bronchitis ontwikkeld. Dit is overigens helemaal goed gekomen.

Maar er zijn een paar dingen waar je op kunt letten:
toen ik zes jaar was, waren ze vrij verbaasd dat uit de test kwam dat ik hooikoorts had. Dit zou bij heel jonge kinderen niet voorkomen. Dat idee is inmiddels wel bijgesteld, lijkt me. Maar allergie voor graspollen/boompollen komt op zo jonge leeftijd zelden alleen. Meestal gaat het gepaard met andere allergieën. In mijn geval stofmijt en huisdieren. Nu hadden mijn ouders een herdershond, dus logisch dat ik zoveel last had. Je kunt dat soort zaken al een beetje in de gaten hadden. Stof bijvoorbeeld, goed het huis ventileren (dat lijkt nu in het hooikoortsseizoen geen goed idee, toch is frisse lucht wel van belang). En door bijvoorbeeld met haar naar plaatsen te gaan waar weinig pollen in de lucht zitten, zoals de kust/het strand e.d. Je zou eens kunnen uitproberen of een dagje aan zee de klachten doet verminderen.

Je kunt ook de oogjes in de gaten houden: als ze rood zijn en als ze er vaak in wrijft, dan heeft ze daar misschien ook jeuk.

Gevoeligheid voor allergieën komt vaak ook voor in combinatie met een (over)gevoelige huid: dus snel last van eczeem, snel een reactie op bepaalde zeep, snel droog en schilferig.

Misschien is het een idee om voor de afspraak met een kinderarts zelf op een aantal van die zaken te letten en bijvoorbeeld in kaart te brengen op welke momenten van de dag ze vooral last heeft, en goed alle symptomen die je opvallen, te noteren voor jezelf.
Dankjewel voor je uitgebreide reactie. :* Ik ben zelf helemaal niet thuis in allergieën en alles wat daar mee te maken heeft, voor zover ik weet zit er ook niks in de familie. Symptomen bijhouden klinkt als een goed plan, dat ga ik zeker doen. ^O^
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:13:03 #47
52229 Chanty
pi_171716941
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:00 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty hoe is het met het eten van A dan?
Best goed, de laatste dagen weer wat minder maar krijg er met vaker en meer verschillende dingen per sessie aanbieden best wat in. En ze eet nu op het kdv een potje en slaapt daar nog even waardoor ze ook nog bij ons aan tafel aan kan schuiven. Moeten wel alles voeren want ze wil niks zelf doen en de eerste hap moeten we vaak forceren maar daarna wil ze wel. Eens kijken wat haar gewicht heeft gedaan volgende week.
pi_171718873
Ah dat klinkt al positief ^O^
Ik ben ook benieuwd wat haar lijntje daarop doet.
Fijn dat ze het op het kdv nu ook op deze manier doen.
pi_171719155
Nou, wij gingen vandaag naar het cb voor de prikjes, maar na een uur wachten ben ik onverichterzake weer vertrokken. het liep zo uit dat ik gewoon weer weg moest, omdat ik ook nog een tandartsafspraak had staan voor het hele gezin :') .

Anyways, 11,5 mnd nu, 74 cm en 9 kilo. Ik heb geen curves nog gezien verder, maar het klonk me prima in de oren allemaal ^O^ .

Ik vond het eigenlijk allang prima achteraf, ik trok het niet echt om haar vandaag zomaar vrijwillig te laten prikken :@ . Volgende keer herkansing. :P
pi_171719187
Cygne, ik weet niet of je foto er nog staat, maar ik had hem wel gezien. Wat een prachtig, lief ventje om te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')