Beetje omgekeerde wereld inderdaad.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:57 schreef Cherna het volgende:
[..]
Natuurlijk de partij met de minste zetels bij die formatie is natuurlijk altijd de hoofdschuldige. De VVD en PVV zijn de grootste. En die neem je natuurlijk niets kwalijk. Over verantwoording gesproken.
Het is vooral wereldvreemd en onrealistisch. Europa kan niet kinderarbeid verbannen en voor onderwijs zorgen voor alle kinderen. As we speak werken er ook honderdduizenden kinderen in Bangladesh in de fabrieken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat wijze woorden van Jasper Kuipers. Genuanceerd. Zoals we dat zo node missen hier en in media die beginnen met een "T".
Sluiten elkander uit en nu is GL natuurlijk de schuldige. 😁quote:
Nee, een complete karikatuur van de mening van vluchtelingenwerk neerzetten in de media voor politieke doeleinden, da's pas realistisch.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is vooral wereldvreemd en onrealistisch.
Dat beweert hij toch ook niet? Je geeft met jouw reactie juist aan dat jij niet snapt wat nuance is of dat gewoon niet wilt in deze.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:59 schreef Confetti het volgende:
Het is vooral wereldvreemd en onrealistisch. Europa kan niet kinderarbeid verbannen en voor onderwijs zorgen voor alle kinderen.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar je lijkt wel net zo selectief als de rest van de GL critici. Horen wat je wilt horen, de rest is 'onbetrouwbaar'.
Ik constateer alleen dat alle GL critici dat dachten toen Telegraaf daar onzin over verspreidde. Nu zal jij dat natuurlijk ontkennen...quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat de directeur van een grote organisatie het beter weet dan iedereen op de werkplaats?
Dat heb je vrijwel nooit, ook nu niet.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:02 schreef Nattekat het volgende:
En flikker toch op met je ad homiens. Je zet jezelf compleet voor paal hier, je durft gewoon niet toe te geven dat ik misschien toch een punt heb.
Hij stelt dat we zulke afspraken niet moeten maken zonder duidelijke afspraken over mensenrechten. En dan begint die over kinderarbeid, onderwijs en waarschijnlijk nog vele andere niet-primaire behoeftes. Geef ze eten en een dak boven hun hoofd. Meer kunnen we niet bieden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat beweert hij toch ook niet? Je geeft met jouw reactie juist aan dat jij niet snapt wat nuance is of dat gewoon niet wilt in deze.
Of dat je het niet gelezen hebt...
Lees je eigen post #252 eens terug. Je zegt daar iets heel anders.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij stelt dat we zulke afspraken niet moeten maken zonder duidelijke afspraken over mensenrechten. En dan begint die over kinderarbeid, onderwijs en waarschijnlijk nog vele andere niet-primaire behoeftes. Geef ze eten en een dak boven hun hoofd. Meer kunnen we niet bieden.
Misschien, maar wat heeft dat te maken met mijn reactie?quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan nog is het vrij typisch hoezeer mensen hun best doen om onzin te verspreiden, ook in dit topic. Kennelijk vindt men dat nodig. (???)
Waarom?quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:57 schreef Cherna het volgende:
[..]
Natuurlijk de partij met de minste zetels bij die formatie is natuurlijk altijd de hoofdschuldige.
Wat zou ik PVV kwalijk moeten nemen? De eisen van VVD en D66 waren meer dan redelijk. In deze vind ik het inderdaad vrijwel in z'n geheel de schuld van groenlinks dat dit is stukgelopen, met als gevolg dat we misschien een PVV of enge christenen ervoor in de plaats krijgen. Ik had juist groenlinks daar heel graag gezien.quote:De VVD en PVV zijn de grootste. En die neem je natuurlijk niets kwalijk. Over verantwoording gesproken.
Amen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:07 schreef ems. het volgende:
Wat zou ik PVV kwalijk moeten nemen? De eisen van VVD en D66 waren meer dan redelijk. In deze vind ik het inderdaad vrijwel in z'n geheel de schuld van groenlinks dat dit is stukgelopen, met als gevolg dat we misschien een PVV of enge christenen ervoor in de plaats krijgen. Ik had juist groenlinks daar heel graag gezien.
Maargoed, dit komt gewoon neer op een verschil in perspectief denk ik. Jij hebt liever een groenlinks zonder enige invloed maar wel principes, ik heb liever wat minder principes en een groenlinks die daadwerkelijk iets kan betekenen en de andere partijen kan beïnvloeden. Om die kans te laten liggen voor een nogal lullige reden vind ik ronduit absurd.
Ik heb liever een GL in een links kabinet dan met een VVD en CDA waarbij Gl de klappen mag opvangen. We zien het nu al waarbij GL schijnbaar de achuldige is. Als je denkt dat een GL een vuist kan maken tegen een VVD en CDA en de nodige verschillen met D66 als het om de arbeidsmarkt en zorg gaat dan moet je wel erg hoog inzetten als GL.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien, maar wat heeft dat te maken met mijn reactie?
[..]
Waarom?
[..]
Wat zou ik PVV kwalijk moeten nemen? De eisen van VVD en D66 waren meer dan redelijk. In deze vind ik het inderdaad vrijwel in z'n geheel de schuld van groenlinks dat dit is stukgelopen, met als gevolg dat we misschien een PVV of enge christenen ervoor in de plaats krijgen. Ik had juist groenlinks daar heel graag gezien.
Maargoed, dit komt gewoon neer op een verschil in perspectief denk ik. Jij hebt liever een groenlinks zonder enige invloed maar wel principes, ik heb liever wat minder principes en een groenlinks die daadwerkelijk iets kan betekenen en de andere partijen kan beïnvloeden. Om die kans te laten liggen voor een nogal lullige reden vind ik ronduit absurd.
Zo gaat het in het algemeen, zou iets gaan worden als iedereen op de werkplek maar doet naar eigen inzicht.quote:Op woensdag 14 juni 2017 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus één hoge piet die helemaal niks met het echte werk te maken heeft is betrouwbaarder dan iedereen die echt op de werkplaats werkt?
Toch ben je geen enkele keer op mij ingegaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik constateer alleen dat alle GL critici dat dachten toen Telegraaf daar onzin over verspreidde. Nu zal jij dat natuurlijk ontkennen...
[..]
Dat heb je vrijwel nooit, ook nu niet.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo gaat het in het algemeen, zou iets gaan worden als iedereen op de werkplek maar doet naar eigen inzicht.
Jij hebt een leuke nick!quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch ben je geen enkele keer op mij ingegaan.
Vergelijking van kus mijn ..... die directeur is verantwoordelijk als die werknemer mij een slechte band erop leggen doet, Natte poes.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij laat je band verwisselen door de directeur? Die weet het immers beter.
Hier hetzelfde verhaal. De werknemers weten beter of een systeem werkt op laag niveau dan de directeur.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vergelijking van kus mijn ..... die directeur is verantwoordelijk als die werknemer mij een slechte band erop leggen doet, Natte poes.
Dan behoeft die directeur niet meer daar te zijn!quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. De werknemers weten beter of een systeem werkt op laag niveau dan de directeur.
Waarom zouden de VVD en CDA meer moeten bewegen in de richting van GL dan omgekeerd? Kleiner aantal zetels = minder invloed. Lijkt me wel zo logisch. Dat een migratiedeal belangrijker is dan alle toegevingen die allicht gemaakt zijn op vlak van milieu (ook niet makkelijk voor de boeren van CDA) duidt er gewoon op dat Klaver té veel wil en té veel eist, naar de grootte van zijn fractie. 14 zetels is nog geen 10 procent van de stemmen, dan kun je niet verwachten dat de rest sowieso naar je pijpen danst.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:12 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik heb liever een GL in een links kabinet dan met een VVD en CDA waarbij Gl de klappen mag opvangen. We zien het nu al waarbij GL schijnbaar de achuldige is. Als je denkt dat een GL een vuist kan maken tegen een VVD en CDA en de nodige verschillen met D66 als het om de arbeidsmarkt en zorg gaat dan moet je wel erg hoog inzetten als GL.
Het is sowieso een wonder dat een informateur nog een kans zou zien als de eerste poging al mislukte.
Als een GL meer zetels zou hebben gehad dan gaf ik je gelijk.
Graag een overzicht van die toegevingen. Vooralsnog weten we volgens mij helemaal niet of er überhaupt al over milieu was gesproken, laat staan of er een akkoord was op dat punt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat een migratiedeal belangrijker is dan alle toegevingen die allicht gemaakt zijn op vlak van milieu
Dit is zowel een vals dilemma als een cirkelredenering op een knappe manier verweven. Je moet zo niet denken. Dat is foutief.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:28 schreef Lothiriel het volgende:
Dat een migratiedeal belangrijker is dan alle toegevingen die allicht gemaakt zijn op vlak van milieu (ook niet makkelijk voor de boeren van CDA) duidt er gewoon op dat Klaver té veel wil en té veel eist, naar de grootte van zijn fractie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |